Bloed is inderdaad geprikt maar dat was in november en toen was alles goed maar dat was dus voor mijn andere vage klachten en toen dacht ze aan mijn schildklier. Laatste x dat ik bij mijn HA was met toen 3 dagen hoofdpijn zei ze dat bloedprikken niks zou lten zien omdat dat toen ook niet het geval was (maar toen had ik dit niet). Al met al heb ik het niet getroffen met de nieuwe HA Nu is Noa ziek, vannacht spooknacht gehad, elk uur janken en heel het huis elke keer wakker..... waarom geen idee.... vanmorgen zat ze dus ook voor pampus op de bank dus school gebeld en haar thuis gehouden. Om kwart over 11 viel ze voor een uurtje eindelijk in slaap. Daarna werd ze wakker.... en ja hoor koorts dus ze was al niet lekker, paar dagen al aan de dunne maar ze bleef vrolijk en druk, maar haar lichaampje kon het niet winnen van de griep.... afgelopen dinsdag is een oom van mij met spoed geopereerd... aorta gescheurd en woensdag nacht doodverklaard.... hersendood... dus morgen of zondag naar condoleance en donderdag wordt hij gecremeerd... Dus even mijn sores opzij gezet. Eerst ben ik er voor Noa, dan het condoleren en crematie en dan ik weer..... ppppfffff...... Ik heb nog 4 pillen maar dat zal wel geen nut hebben om die nu nog te nemen denk.... ik zet mezelf even op een laag pitje.....
Neem die pillen nou maar in!!!! Even een schop onder je kont kel slechter wordt het daar toch niet van! Gecondoleerd met je oom! Maar vergeet jezelf niet meid! Arme noa lekker knuffelen met je meisje! Beterschap iig!
Mommied hoe is het met jou? En met je mannetje? En met de buikbaby? Alles oke? Hier alles oke. Mijn moppie zit nu lekker naast me op de bank teletubbies te kijken. Vind ze helemaal prachtig! Laaaalaaaaa poooooo kusjeeeee ohohhhh! Echt leuk om te zien ze begint nu ook 2 woorden achter elkaar te zeggen! Als we aan tafel gaan om te eten bijv. loopt ze naar de stoelen en zegt ze papa stoel...mama stoel!! Haar eigen naam is nog te lastig die zegt ze nog niet helaas. Volgende keer maar een makkelijkere naam verzinnen Pas geleden was ze een paar keer scheetjes aan het laten dus toen ik steeds de luier ging checken omdat ze stonk zei ik, heb je poepie gelaten??? Je raadt het al, nu zegt ze dus constant poepie atennnnn haha gek ding Hoe is het bij jullie met de tandjes en kiezen? Hier heeft mijn meisje nu 4 kiezen, aan alle kanten eentje, maar haar tanden heeft ze nog niet allemaal. Boven heeft ze 4 tandjes en onder 3. Die hoektanden zie ik nog niet... Komen die dan later of heeft ze gewoon een gekke volgorde? En ze krijgt ook nóg 4 kiezen toch? Totaal 2 aan elke boven/onderkant toch? Ze kwijlt wel nog steeds als een malle. Maar ik zie nog niks komen ben dat kwijlen ook wel een beetje zat nu. Elke keer al die natte shirts...die kwijldoekjes om haar nek kunnen het gewoon niet eens aan
Totaal niet bijgelezen maar wilde wel even laten weten dat m'n jongens inmiddels thuis zijn! Het is best zwaar. Krijgen nog 7 voedingen per dag. Uit de fles drinken lijkt steeds beter te gaan. Ze krijgen nog steeds afgekolfde melk!
Yasmin, gefeliciteerd dat je beide jochies thuis zijn!!! Wat een mooie mannetjes. Jez, ik heb er vandaag 1 ingenomen hoor Hier zijn de tandjes er bijna allemaal. 1 na laatste is er net door. De laatste zal ook niet lang op zich laten wachten. Max is gigantisch humeurig, hangerig, jankt om alles, spuitluiers verschrikkelijk vooral de stank haha MommieD alles goed?
Wauw yasmin gefeliciteerd en wat knap dat je zelfs bv geeft! Kelly gecondoleerd en wat naar dat noa niet lekker is/was. Wat een gedoe he met je gezondheid. Jez wat leuk zinnetjes maken! Hier wordt elk woord herhaald, geen zinnen nog maar wel een hoop geklets. Drie kiezen zijn nu door, vierde bijna. Nog geen hoektanden te zien. Buikbaby heeft volgens mij de hik haha. Bizar trouwens, yasmin jouw mannetjes waren toch 27 weken met de geboorte? Ik ben nu 27 weken, gek idee zeg. Vandaag hele dag op een verjaardag geweest, kleine man heeft zich zo goed gedragen, heel lief gespeeld en genoot van alle aandacht haha.
Gefeliciteerd yasmin!!! Idd knap dat je borstvoeding geeft! Veel geluk met zijn vijfjes, lekker genieten samen thuis!! Kelly, goedzo! Max heeft dus bijna alle tandjes nu.. Zijn het de hoektanden die nu doorkomen? En heeft hij 4 kiezen of al 8? Mmmied, jullie ook een klein papegaaitje in huis dus
Hihi papegaaitje inderdaad! Zo schattig, zit ik met m op de fiets, vraag ik waar zijn de bomen. Dan wijst ie naar boven en roept boooomen. En nog van dat soort smeltmomentjes hihi. Zijn jullie kids ook wat 'extremer' geworden in hun emoties? Boos zijn is nu echt soms een soort dramatische voorstelling en als ie blij is kan ie zo erg in een deuk liggen dat ie er een soort van in blijft hangen. Erg schattig allemaal hihi.
Driftbuien hier ook heel erg. Weet nog wel dat Noa ze ook heel erg heeft gehad maar toen was ze 2,5 ongeveer. Hebben bij haar echt wel zeker een jaar geduurd. Max heeft ze dus wat eerder maar net zo erg als Noa dus ben er ondertussen al "ervaren" mee vandaag weer een dagje thuis, nu is Noa weer aan het overgeven.... ze doet het in fases, eerst diarree dan koorts en nu overgeven Max is ook echt niet lekker door zijn tandjes dus heb een heerlijke nacht achter de rug. Liep van de een naar de ander...... ben zelf ook niet lekker maar ja mamma's kunnen niet ziek zijn he.....
Ah gossie . Maar idd mamas mogen nooit ziek zijn he? Pfff lastig he. Wij hebben vanochtend obama gezien, op 20 meter afstand. Hoe leuk hihi.
Ohh ja hier ook een dramaqueen!!! Boos worden is hier: op de grond liggen en vooral heel boos schreeuwen en janken haha. En als ik haar wil meenemen of optillen dan doet ze een lappenpop na en laat ze zich vallen oke dan blijf je lekker liggen, prima gaat gelukkig ook zo weer over met wat afleiding. Mijn meisje kan ook lekker giegelen. (Schrijf je dat zo? ) en soms zegt ze letterlijk HA HA HA HAAA! Gek kind Sterkte kel, het zit je niet mee deze maand! Mommied, kon je daar zo dichtbij in de buurt komen dan? Alles is toch afgezet bij jullie in de buurt?
Hahaha jaaa op de grond liggen en hoofd naar achter gooien idd! Waar leren ze dat he? Ja we stonden toevallig op een goed plekje bij t museumplein, alles was heel zwaar bewaakt dus kleine man keek zn ogen uit. Met name de helikopters waren ' waaaaaauw '..
Ohhh lijkt me interressant om te zien!! Zo wij liggen nog lekker in bed zeg na er gisterenavond tig keer uit te zijn geweest voor mijn moppie........mee in ons bed en toen wilde ze een kwartier later weer naar haar eigen bed, half uur later wéér huilen, weer in ons bed, toen weer eigen bed, enz enz enz..... Liggen we er nu nog lekker in. Ze werd om 8 (!!!)uur pas wakker. Nou dat is echt laat voor haar doen hihi, nu lekker tv kijken en mama lekker even internetten
Ik dacht wel dat ze ziekjes was.. Ze wilde alleen maar vij me liggen en toen we er uit gingen, moest ze ineens overgeven. Er kwam niet veel uit want ze had nog een lege maag, maar na een boterham en een beker melk gingen we aankleden en was ze weer het vrouwtje! Vanmiddag heeft ze wel 3,5uur geslapen, maar ik merkte verder weinig aan haar. Zullen de tandjes wel zijn ofzo Morgen zal het hier ook wel weer een uur of 6 worden
Pfff vanmorgen 5.45u Flink aan het hoesten dusja.. Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen Nu maar gauw slapen
Beterschap jez. Hier gaat t ook nog niet helemaal lekker.... Noa is lekker thuis, echt een hele nare griep hangt er in de lucht. Dan weer beter dan weer ziek enz enz dus hou ze lekker thuis. Ze is nog steeds zichzelf niet ( dat is dan een voordeel van een druk kind dat je de verandering snel ziet) Voor de rest lekker druk druk druk..... nog steeds hoofdpijn.... is een paar dagen zeker wat minder geweest maar ook 2 dagen heel heftig... Manlief vandaag lekker vrij, nou ja lekker.... vanmiddag moet ik naar de crematie van mijn oom en man blijft thuis met de kids. Het wordt lekker weer!! Nu hopen dat t ook eindelijk is zo blijft!!!
Nou het lijkt erop dat Noa weer helemaal zichzelf is, dus als het zo doorgaat, gaat ze maandag weer lekker naar school toe!! En nu is Max ziek , echt een blok aan me lichaam. Wil niet zelf op de bank met een dekentje, nee bij mij op schoot. Ik kan letterlijk niks doen (nou ja af en toe moet hij gewoon ff op zichzelf zitten natuurlijk..... neem hem niet overal mee naar toe hahaha