EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hier was het waarschijnlijk een tandje in opkomst. Luiers waar je u tegen zegt en luieruitslag van hier tot tokyo! :( de creme is niet aan te smeren :)
    Gelukkig is ze verder weer het vrouwtje!
    Wat een heeeeerlijk weertje hebben/krijgen we! Oh daar kan ik zo van genieten! Morgen lekker fietsen denk ik :)

Hoe is het met max nu kelly?

Bij jou alles oke mommied?

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jeej tandjes..... Bij Max is de een na laatste door. Maar man man man wat heeft hij er last van. Koorts lijkt over te zijn maar t*ring wat heeft meneer een humeur ongelooflijk zeg....
    Eten is ook ver te zoeken momenteel, alleen brood en alles wat lekker is..... nou ja, ik herken het van Noa haha

Vanmiddag weer naar de HApost geweest voor mezelf vanwege de hoofdpijn. Gister eind van de middag kreeg ik een koppijn niet normaal. Vandaag dus ook weer mee opgestaan.... dus gezellig naar de HApost..... nou had net zo goed niet kunnen gaan want ze kunnen niks voor me doen zolang ik geen verlammingsverschijningen heb :$:$ hadden ze me dat niet aan de telefoonn kunnen zeggen...... blijkbaar niet.

Ik moest maar naar me eigen HA om een verwijzing naar een neuroloog vragen want normaal vonden ze het ook niet.... aangezien ik zowat heb moeten smeken om een verwijzing gynocoloog zal dit niet veel makkelijker gaan.
    Dus met knallende koppijn weer naar huis en ik dacht krijg allemaal de t*ring ik neem een flinke cocktail pijnstillers.... 2x paracetamol en een advil400 capsule. En het werd zowaar minder :$, paar uur daarna nog 2x paracetamol genomen. Tis nog steeds niet weg, en ik voel het gebonk zelfs al terug komen :(

3. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Poeh das toch niet ok he kelly.... Sterkte!

Hier alles goed hoor jez! Vandaag van 10-1730 op t strand geweest, kleine man had de dag van zn leven hahaha. Maar heel
    Kort geslapen vanmiddag dus die mocht meteen op de zomertijd naar bed ;).
    En nu hopen dat ie morgen eens tot 7 slaapt ipv 6. Hebben ze bij jullie nu hoektanden gekregen?
    Kleine man heeft nu 8 voortanden en 3 kiezen, 4e kies is bijna door. Daarna nog 4 hoektanden en dan met 2.5 jaar nog 4 kiezen toch?
    Bah daar kijk ik niet naar uit bij nr 2, weer die hele tanden miserie.

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hier nog geen hoektanden hoor! Ze kwijlt wel nog steeds als een gek, dus misschien komen ze eraan. Er is nu een ondertandje doorgekomen.

Zoooo vanmorgen was het hier 8uur!!! Nieuwe tijd dan, maar toch!! Heeerlijk! Alleen sliep ze wel pas om 9 uur savonds want we hadden een familie feestje. Ze hield het goed vol, dus we konden lekker wat later naar huis.

Lekker mommied, naar het strand! In welke plaats gaan jullie dan naar het strand? En heeft je kleine man dan in de wagen even geslapen? Kon je nu wel in bikini? :)

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Pppffff ziek :( strontverkouden en ijs en ijs koud, koorts :(
    Je kan als moeder echt niet ziek zijn, ze hadden natuurlijk geen oren vandaag....man is weg. Kids nu heerlijk op bed en ik met een deken en een kopje thee op de bank.
    Ik mag nu even "ziek" zijn tot morgenochtend.

*einde zelf medelijden bericht* :)

6. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    He bah kelly wat naar :(.
    Jez wij gaan meestal naar wijk aan zee, relatief rustig daar en minder file dan naar bloemendaal of zandvoort. En gratis parkeren!
    Gisteravond werd kleine man elk half uur wakker, had t warm volgens mij. Nu maar in zn romper alleen in zn dunne slaapzak gelegd. En hij was 615 wakker :(. Balen!
    Had je meisje nog niet alle voortandjes jez?
    Kies nr 4 is nu echt bijna door pfff...

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    He getsie dus het was weer vroeg dag mommied! Hier was het vanmorgen half 8! Maar gisteren was het weer 6uur. Geen pijl op te trekken dus ;)
    Mijn meisje had de 2 middelste ondertanden en eentje daarnaast, nu is die aan de andere kant door. Aan de bovenkant heeft ze nu 4 voortanden. De 4 kiezen zijn ook al even door. Komen er nu alleen nog 4 hoektandjes dan?

Wijk aan zee....niet bekend bij mij, maar klinkt goed :)

Kelly, het zit je niet mee de laatste tijd. Hopelijk gaat het zonnetje gauw weer schijnen voor jullie.

8. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh joh dus ze miste nog wat voortandjes. Ja na de kiezen volgens mij nog hoektanden en daarna nog wat kiesjes.
    Hier ook weer een wat slechte nachten, die 4e kies zorgt toch voor pijn, echt zielig.
    Kelly hoe is t nu met jou?

9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik ben natuurlijk weer beter :p nog wel strontverkouden natuurlijk. Maar ja heb echt geen tijd om ziek te zijn dus dat vond mijn lichaam ook na 1 dag :p:)

jeetje wat Max heeft ik weet t niet hoor. Hij is zo driftig, zo snel boos, jankt en schreeuwt om alles. Slaapt ook niet meer door, weigert alles van eten (gelukkig nog wel brood) wordt er een beetje knetter van. Hopelijk een fase!!!! Die heel snel voorbij mag gaan hoor!!!!

Noa heeft vanmiddag voor het eerst bij een vriendinnetje van school gespeeld. En leuk dat ze t vond!!! Ze is ook totaal niet verlegen (heeft ze niet van dr moeder haha) wel raar hoor sta je op school en ga je zonder kind weer naar huis alleen jas en rugxak kreeg ik mee haha

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo na ruim 2 weken op brood te hebben geleefd is er vanavond eindelijk een warm prakkie ingegaan bij Max :D

11. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Kelly dat lastige is wel herkenbaar hier. Is denk ik een fase hihi. De ene dag kan ook veeeeel beter zijn dan de andere. Hoest met de hoofdpijn?

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    De hoofdpijn is al een paar dagen op de achtergrond, zit er nog wel maar t lijkt steeds meer naar achteren te trekken dus het lijkt erop dat mijn gruwelijke verkoudheid ala dichte kop heeft geholpen. Nu trekt de verkoudheid langzaam weg en ik hoop dat ie de hoofdpijn meeneemt......

Een fase dus mommieD? Ik hoop het zo!!!! Vind deze driftbuien, gejank om alles wel zo verschrikkelijk!!!
    please laat t een fase zijn PLEASE!!!! ;)

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Wij hebben hier ook wel eens driftbuien, maar het is ook gewoon een pittig meisje... Ik besteed er weinig aandacht aan of ik probeer haar af te leiden. Savonds geen zin in avondeten? Dan toch niet..toetje en naar bed. Komt hier zo vaak voor ;)
    Wat jij zegt mommied, de ene dag is het erger dan de andere... Hier zit het in het karaktertje denk ik. Komt me wel bekend voor..de bekende spiegel zegmaar ;) ben zelf ook een pittig dametje :p

Kelky fijn dat het weer wat beter gaat. Hopelijk gauw weer helemaal de oude!!

14. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hihi ja mijn man en ik waren ook drukke kindjes, idd herkenbaar!

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Oke dan is het geen fase bij Max hihi :p mijn man is druk, zijn zoon heeft ADHD, Noa is heel druk en ik ben een b*tch hahaha.....

Vanmiddag nieuwe schoentjes voor de kids gescoord, ze kunnen er weer ff tegen ( mits ze geen groeispurt krijgen haha) hier een foto, moet je ff je hoofd of beeldscherm kantelen haha
    Welke maat kleding en schoenmaat hebben jullie kids nu?

Ook de nieuwe rage gekocht, van tv... je zal de reclame vast wel gezien hebben met die elastiekjes. Noa is er helemaal weg van. We hebben nu beide een armbandje gemaakt :D

16. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Leuke schoentjes kelly, waar ben je geslaagd?
    Nieuwe rage, stiekjes..say what?? :D

Mijn meisje heeft sinds afgelopen zomer schoenmaat 21. Ik hoorde dat die ukkies wel 3 schoenmaten per jaar groeien, maar hier niet echt hoor. :) Had al gympjes maat 22 in de sale aangeschaft, maar daar struikelt ze echt nog over! :D
    Kleding is hier van alles wat! Broekjes is meestal maat 80, soms maat 86. Rompers en shirts zit ze nu in maat 86/92.

En bij jullie?

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Kijk maar is op youtube op fun loom :D foto hebben wij vanmiddag gemaakt :)

uh.... Max doet echt zijn naam eer aan.... broeken maat 92, shirts maat 92/98, rompers werden allemaal te klein dus meneer draagt sinds een week hempjes en boxershorts maat 98/104, schoenen maat 23/24 :):)
    Noa zit in kleding maat 110/116 en schoenmaat 25/26.
    Ze schelen ook maar een kop met elkaar.

voor de schoenen geslaagd bij s.capino en s.choenenreus daar hadden ze veel acties met veel korting en 2e paar 50% korting :) dus al met al vielen de kosten mee :D

18. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Wow wat een beer is max kelly!!! :) jeetje ondergoed maat 98/104!! Mijn meisje zit net in 86/92 haha en ik vond haar al groot worden :D

Ik wil ook nog leuke sandaaltjes voor mijn meisje, maar heb gewoon geen tijd om te shoppen.. Ook niet voor mezelf en dat is ook errug hard nodig :( hoog tijd voor een dagje vrij nemen als kindlief op de creche zit :)

Grappig die armbandjes! Lekkere bezigheidstherapie!

19. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh toevallig zeg, kleine man heeft nu ook net nieuwe schoenen!
    Hij heeft nu maat 22, maar volgens mij is dat best klein voor een jongen van 18 maanden. Ik en mijn ouders hebben ook kleine voeten, mijn man normale en mijn broers grote.
    Kledingmaat wisselt nogal per merk. Hij draagt pyamas in 92, de hema stretch rompers zijn 86-92 maar die zitten wel krap. 1 maat groter is nog te ruim. Die van petit bateau heeft ie nu 36 maanden maar die vallen klein. Verder shirts & broeken meestal 86 maar shirts 92 kunnen ook al wel. Broeken van de zara past ie nog 82 van, die vallen kennelijk mega groot (in tegenstelling tot hun andere kleding).
    Luiers maat 5 of 5+, heb zaterdag bij kruidvat weer een hele hoop gehaald met 40% korting!
    Zal zo ook nog wat fotootjes in mn album plaatsen van mn buik en de kleine man. Heb al 2 dagen rugpijn, zo arelaxt!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      38,3 KB
      Weergaven:
      5
  20. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Nog een update, vandaag bij t cb geweest. Alles keurig in orde. Kleine man weegt nu 11.6 kilo en is 85.5 cm.
    Ze was onder de indruk dat ie woorden van 3 lettergrepen kan zeggen hihi. Appelmoes is nl zn nieuwe lievelingswoord.
    Hoe gaat het bij jullie met praten?

Deel Deze Pagina