EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Leuke schoentjes MommieD :D

Praten? Wat is dat? Kan je je kind daarvoor op les doen? :p Max zegt dus nog niks, ja mamamamama heeeeeeeel sporadisch, en hij zegt veel die en oh en ah. Maar hij begrijpt alles maar al te goed. Hij is hetzelfde als zijn zus dus dat komt gewoon wat later ;)

Heb geen idee hoe zwaar of hoe groot Max is.... sinds de laatste prikken niet meer geweest, dat was met 14 maanden of zo.... ook nog geen uitnodiging gehad en uit mezelf ga ik niet. Geen zin in haha deze CB is niet zo leuk als mijn vorige CB :cool:

ik heb Max zijn driftbuien aardig onder controle nu, even wat harder optreden en dat helpt.

2. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh ja ik hoorde dat wegens bezuinigingen je tweede kind geen afspraak krijgt met 18 maanden tenzij er een reden voor is of de ouders t graag willen.
    Max nog in zn mama fase dus? Maar hij begrijpt verder alles toch? Kleine man is nu erg bezig juist met praten, ik schijn vroeger ook zo'n kletskous te zijn geweest, daar heeft ie t waarschijnlijk van. Had bij hem wel verwacht dat t snel zou gaan omdat ie bijv met 3 maanden hele verhalen 'vertelde' (brabbelde dus). Maar zag laatst ook een meisje van even oud die al zinnen kon maken zelfs...
    Nou dat gebeurt hier niet hoor haha. Dat meisje kon btw nog niet echt goed lopen, vaak is t toch t 1 of t ander waar ze zich op focussen denk ik?
    Fijn dat de driftbuien onder controle zijn! Hier vandaag ook weer een goede dag na een slechte nacht haha. Wat worden ze sterk he? Zo lastig soms in bedwang te houden!

3. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik zie het al, jullie jongens zijn wel wat flinker dan mijn meisje! Gelukkig maar, het was bij de geboorte zo'n bouwvakker, en trekt nu weer netjes bij :D

Mooie buik mommied!! Is die groter dan bij de eerste? En wat een leuk ventje heb je, echt een schatje!

@kel don't mess with mommie he ;) goedzo!! :D

Hier gaat het praten ook echt zo snel ineens! Als ik ook maar een woord duidelijk zeg, zegt ze hem na. Ook zegt ze steeds vaker 2 woordjes achter elkaar. Alles wat ze in huis ziet is nu van papa of mama....mamas stoel, papas sjoeneeeeen (schoenen, thanx bumba ;)), mama tas, papa jas enz enz. Ook zegt ze nu de hier in huis veelgebruikte woorden...eten koken, melk drinken, boterham eten, jas aan, bah gedaan :D
    Veel woorden zegt ze nog niiet helemaal goed hoor! De eerste letter wordt hier vaak ingeslikt of verwisselt voor een andere letter. Maar ik begrijp wel heeel veel wat ze zegt :) ipv boterham zegt ze bijvoorbeeld toterhamme hihi. Na tig keer snap je dat ze boterham bedoeld ;)

Ook is nu steeds meer 'nee' bij haar. 'Zelf doen' is ook veel gehoord, om het maar niet te hebben over 'mmmmmmmij' haha
    Lekker eigenwijs zegmaar :D begint dat bij jullie al? Nee, mij en zelf doen? Ik houd mijn hart vast voor als ze echt twee is :)

4. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh leuk echt zinnetjes maken dus? Ga je deze ronde weer klussen eigenlijk?
    Buik is denk ik nu wel ongeveer net zoals de vorige x, zou de fotos even moeten vergelijken :).

5. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Mijn banner klopt niet, ik ben nog steeds niet ongi geworden :(
    Zit nu dus al op dag 33 geloof ik. Weer een langere cyclus dit keer ;)

Ik heb op dit moment zoveel druktes aan mijn hoofd, dat ik er eigenlijk niet zo'n 'zin' in heb om er weer zo gericht mee bezig te zijn... Ik zit weer in zo'n twijfelfase :D
    Net even wezen shoppen met mijn meisje en dat vond ik eigenlijk wel heerlijk relaxed met 1 kind :) dan denk ik gelijk, ja als ik er straks 2 heb, is het alweer iets lastiger om dat soort dingen te doen. En ik vind het met 1 kindje al niet superhandig :)
    Ik ben wel makkelijk daarin en neem haar gewoon overal mee naartoe, slapen doet ze dan maar in de wagen, maar toch denk ik wel eens....met twee is dat allemaal toch wat onhandiger :)
    Totdat ik weer een baby in mijn handen heb..dan spring ik die zelfde avond nog bovenop mijn vriend hahaha

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    hahaha Jez, die laatste zin!! Waar zit de "like knop" :p

Hier weer een zieke............. Noa heeft oorpijn :(, maar we zijn er nog niet achter waar precies. Ze zegt pijn te hebben bij haar oorbel :(, we zien er niks aan. Ze heeft ook wat koorts, hangerig, huilerig (en dat al sinds gisteravond......) weinig geslapen dus ik he hahaha ;)

Waar is de tijd dat Noa nog niet op school zat en nooit ziek was? :)

7. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hahaha jez nou ik moet zeggen dat ik t nu ook wel relaxt vind zo met 1. Vind t ook wel spannend straks met 2. Ik zie wel bij vriendinnen met 2 kindjes dat die veel aan elkaar hebben en das natuurlijk ook heel gezellig en fijn. Denk wel dat t eerste half jaar wel heel pittig zal worden.
    Kelly wat rot dat ze nu weer ziek is :(. Kleine man gaat binnenkort voor t eerst naar t kdv, hou mn hart vast want hij pikt nu al allerlei virusjes etc zo snel op...

8. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ahh welkom in de wondere wereld der baccillen!!! Mijn meisje heeft sinds ze met 4 maanden naar het kdv gaat, chronische snottebellen en semi-chronische hoestbuien. Gelukkig bijna nooit ziek...
    Ach tegen de tijd dat ze 18 zijn, zijn ze daar wel weer over heen dames! :p

Zucht, vandaag weer geen ongi... Wat duurt dat langggggg! Zo komt die volgende ronde er nooit aan! :( 8 maanden geleden had ik voor het laatst zo'n lange cyclus (38). Morgen zit ik alweer op dag 35.. Echt geen pijl op te trekken hier met die stomme menstruatie. :(

9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Echt onze huisarts is ongelooflijk!!!! Gisteren om 16.45u de huisarts gebeld om te vragen of ze even in haar oor wilde kijken omdat ze pijn heeft. Assistente zei doodleuk, geef haar maar een asperine en neusdruppels en kijk het de nacht maar aaan...... bel morgen maar voor een afspraak.....Vandaag leek het al een stuk minder te zijn dus niet naar de huisarts geweest. Vanavond kwam ze uit bad en t was weer mis. Toch met medicijnen naar bed en net er weer uit.... 39.3 koorts dus HA post gebeld en mijn man is met Noa daar nu naar toe want hun wilde WEL in haar oor kijken voor de zekerheid!!!

Ga morgen een andere praktijk bellen ( kreeg ik vandaag geen kans toe) om te vragen of we over kunnen stappen....

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ze ligt inmiddels weer in bed. Ze heeft een beginnende oorontsteking. Als ze vrijdag nog koorts heeft dan noet ik naar de huisarts want dan zet t door. Voor nu neusspray en een mix van medicijnen geven en afwachten.
    Nou was dat nou zo moeilijk voor onze eigen HA??

11. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Ah gossie! Maar kwart voor 5 dan is hier A al geen assistente meer en B geen plek. Sowieso zelfs als ik sochtends al bel is er soms geen plek. Ik weet niet of dat dan aan de welwillendheid van je huisarts ligt? Die beginnen vaak al om half 8 met werken he? Iig hier wel. Fijn dat je wel terecht kon bij de HAP. En hopelijk wordt ze snel beter!
    Jez wat irri die cyclus! Geen per ongeluk kansje dat je zwanger bent?

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hier zijn de werktijden van 8 tot 5. Je gaat mij niet vertellen dat je het om kwart voor 5 nog harstikke druk hebt met afspraken. En die 2 tellen dat je even in een oor van een kind kijkt zal toch zo moeilijk niet zijn....
    Noa kan dr eigen nog niet goed ver woorden, alleen dat ze pijn had en flinke koorts.
    Nou ja zal me wel aanstellen of teveel verwend door mijn vorige HA, die nam geen risico met kinderen omdat ze het niet altijd precies kunnen vertellen wat ze hebben.

Andere HA is uitgesloten. Heb vanmorgen de andere praktijk gesproken (zitten er maar 2 hier) en die zeggen doodleuk los het probleem maar op met uw huidige HA. Mochten we beide tot de conclussie komen dat dit niet werkt dan kan ik overstappen naar de andere praktijk....

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Getsie kelly, wat een gedoe. Ik heb zelf hier nog niet zo veel meegemaakt, maar als mijn moeder 'vroeger' vond dat iets spoed had mocht je ook aan het eind van de werkdag nog even gauw komen...

Kun je niet bij de huisarts aangeven dat je liever over wilt stappen? Ik zou zeggen, ja het klikt gewoon niet zo goed en ik voel me gewoon niet zo op mijn gemak bij u als huisarts... En vragen of zij dat een probleem vindt? Op je alleraardigste toon? ;) dan kan zij je misschien 'weg' sturen...
    Mensen kunnen wel eens geen klik hebben, en dat is toch verder niet zo'n issue? Is zij ook van jou af als ze het allemaal zo'n probleem vindt :)

Nog geen ongi hier vandaagggggg..... Een per ongelukje? Hmmm zal toch niet :D neeee joh het zal vast eerdaags wel flink losbarsten!

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Noa heeft vandaag nog geen koorts gehad, ze zat er sons wel tegenaan maar tot nu toe gaat het redelijk. Gelukkig!! Morgen blijft ze nog lekker thuis en dan kijken hoe ze maandag is of ze dan weer naar school kan/wil :D;)

Ik wacht eerst even af tot ik bij de gynocoloog ben geweest, wat haar bevindingen zijn van mijn "klachten".

Jez, balen is dat he als je wil dat die duivels komen dan komen ze niet. Hier duurt het ook steeds langer en ik ben nog wel aan de pil.... voorheen als ik op zondag de laatste pil nam, dan kwamen ze dinsdag ochtend. Nu de laatste x was het donderdagmiddag.... en dit x ook niet zo heftig geweest als de vorige 6x. Dus of mijn lichaam neemt me steeds meer in de zeik, er is toch wat gaande in mijn lichaam of het zit echt tussen mijn oren volgens de HA.....

15. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh gelukkig dat t beter gaat met dr.
    Ik weet iig niet beter dan dat ik echt voor 12u moet bellen anders kan ik uberhaupt niet terecht bij de ha. Maar wat wel fijn is dat ie wel per mail bereikbaar is.

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    My new nails :p

17. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Zo wow kelly, die zijn lang! :$ hoe kun je er mee om gaan! :D

En weer geen ongi vandaag.... Wat the ****.... Duurt me echt te lang nu :( zal toch niet........?

18. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hihi jez heb je nog ergens een test liggen??
    Wow kelly die nagels! Durf ik echt niet zo lang ivm verschonen enzo.

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ja heb ik wel, maar ga ik echt niet doen hoor :)

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hihi geen moeite mee hoor :D zonder nagels kan ik niks :p Normaal heb ik altijd vierkante maar ik dacht doe is wat anders :cool:

Jez, spannend hoor.

Deel Deze Pagina