Jawel, vanmorgen is dan eindelijk na 38 laaaaange dagen mijn ongi doorgebroken!!! En hoe maar ik ben wel blij dat het er eindelijk is, hopelijk is het ook gauw weer over Mijn cyclus is wel weer een zooitje zo zeg...het begon eindelijk weer ergens op te lijken...helaas pindakaas. Lekker gericht maar onbezonnen klussen zit er dus weer niet in zonder ovu-tests o.i.d.
Hier vandaag groeiecho gehad. Hij ligt nog steeds in stuit en zn groei is wat teruggelopen. Maak je je toch meteen weer zorgen he...
Zo jez das lang onderweg geweest zeg!!! MommieD maak je geen zorgen. Noa heeft heel lang in stuit gelegen, in het zkh geweest en afspraak gemaakt voor een draaipoging (wat ik niet wilde, en dat zou ik die dag ook gaan zeggen) 1 dag voordat ik naar het zkh zou gaan ben ik ziek geweest niet normaal. Komen we in het zkh dus praatje hoe t gaat enz enz en dat ze een echo gaan maken om te kijken voor hoe of wat. Dus ik zei ik ben gisteren hartstikke ziek geweest, pijn in me buik, kon zowat niks eten want alles zat me te hoog. Dus die beste man pakt mijn buik en zegt, ik zet al mijn geld in dat ze nu goed ligt en weer ingedaald (Noa lag dus in stuit en al ver ingedaald en vast) En ja hoor echo erop en ze was gedraaid en weer ingedaald en vast gaan liggen. Daar was ik dus zo ziek van.... Zo zie je maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Mommied, hier lag mijn meisje ook lang in stuit. Ik weet niet meer precies tot wanneer, ik dacht wel tot 34 weken ofzo... Afspraak in het ziekenhuis om het te checken en een datum te plannen voor draaipoging...was het ineens gedraaid! Niks van gemerkt zelfs! (Al had ik wel een huge tropisch zwemparadijs van binnen hoor) No worries nog meid!!! En misschien over een week of 2 is de groei ineens weer goed.. Ik zou me vooral nog niet te druk maken hoor!!! Wow 30 weken alweer!!! Wat gaat dat toch altijd snel....bij een ander
Heyhey alles goed bij jullie? Hier wel, ongi bijna weer over gelukkig en dan gaan we zien wat deze maand ons brengt! Ik heb weer wat foto's van het allerleukste kind ever toegevoegd ha ha
Ah wat een schatje!!! Zo lief met die staartjes. Wat worden ze al groot he? Hier ook alles ok, kleine man heeft heel schattig bij oma paaseitjes gezocht. 1 voor 1 netjes in t mandje, zo schattig!
Hier druk druk druk. Kids van mijn man zijn hier sinds vrijdag. Gigantisch in de pubertijd en t grote leeftijdsverschil merken we ontzettend. Noa en Max zijn helemaal van slag. Max ligt nu op bed, man gaat straks zijn kinders weer naar huis brengen. Mijn moeder komt ons 3 straks ophalen om bij mijn ouders te gaan eten, mijn man komt daar later heen. al met al gigantisch druk wel gezellig hoor dus dit was ff gauw
Ojaa hier ook paaseitjes gezocht ja, echt grappig! Ik hoor nu alleen nog maar ei ei ei ei ei haha Ja de kids worden echt groot, en wijs vooral. Echt een klein papegaaitje heb ik hier, zo bijzonder! Kel, succes met de drukte. Hoe komt het dat noa en max zo van slag zijn? Noa is andere kindjes wel gewend toch nu ze naar school gaat? Spelen die oudste 2 niet juist leuk met de 2 kleinsten?
Hahaha ja echt he papegaaitjes! Ei ei ei hoor ik hier ook de hele dag. Lekker druk dus kelly? Is t nu weer rustig? Jez al bijna aan de klus?
De oudste 2 zijn vooral veel met elkaar bezig en met hun vader wat natuurlijk erg logisch is. Kids zijn zo van slag doordat de oudste 2 ook erg druk zijn en erg aanwezig. Normaal zijn we met zn 4e en nu met zn 6e dus ja dat is aandacht nog meer delen. Komt ook wel weer hoor maar ze moeten er erg aan wennen en dat is erg kort voor zo'n weekend. Het ging na vanavond al weer beter met de kids. Morgen begint t normale leven weer. Nog 1 dagje rustig aan, man weer de auto in. Tijd om bij te komen hahaha Voor de rest een gezellig weekend gehad, veel gelachen nu dood op in bed
Vanmorgen bij de gynocoloog geweest. Een aantal van mijn klachten kon ze wel wat mee, met name het pijn met vrijen, lage rugpijn en pijnlijke stuit. Ik heb een lichtelijke baarmoeder verzakking. Andere klachten wist ze helaas ook geen antwoord op Ik kan naar een bekkenbodemtherapeut voor oefeningen. Maar geen garantie dat me baarmoeder dan weer omhoog gaat als ik wel of geen oefeningen zou doen.... Zover is die nog niet gezakt voor een operatie, dus toch een beetje goed nieuws. Baarmoeder zag er voor de rest prima uit, eierstokken ook. Geen cystes, geen vleesbomen, geen ontstekingen. Maar ze luisterde in ieder geval beter dan mijn eigen HA, en ze vond het raar dat zij een inwendig onderzoek heeft gedaan en niks heeft opgemerkt want de gynocoloog voelde me baarmoeder duidelijk. Maar ja, met me overige klachten toch maar weer eens terug naar de HA. Het zit dus in ieder geval NIET TUSSEN ME OREN!!!
Nou hehe inderdaad! Goed dat je voet bij stuk hebt gehouden zeg! En wat vervelend van die verzakking. Hoe krijg je zoiets eigenlijk?
MommieD, er zijn vele manieren waardoor je dat kan krijgen. Moet je maar eens googlen..... Bij mij heeft het waarschijnlijk toch te maken met de grote van het kind met bevallen (Max dus ) Maar ach het is nou eenmaal zo en ik heb er vrede mee. Mocht het met oefeningen beter gaan, prima. Gaat het slechter dan gaat het hele zootje eruit en heb ik er ook vrede mee. In ieder geval weet ik dat als ik een hele tijd die oefeningen heb gedaan en nog geen resultaat zie/voel dat ik wel terug ga om me nog eens te laten onderzoeken.... Ik ga niet naar een fysio, wordt niet vergoed en zelf betalen is echt belachelijk duur. Een kennis van me weet welke oefeningen erbij horen (heeft het zelf ook gehad) dus die gaat me dat haarfijn leren
Oh kel, wat fijn dat er eindelijk iemand echt naar je verhaal heeft geluisterd. Maar balen van de uitkomst.. Jij zegt als je er last van houdt, gaat het hele zooitje eruit...dat is toch niet de enige oplossing neem ik aan? Ze kunnen toch ook wel de boel ophijsen om het zo maar even te noemen...? Hopelijk kun je wat met de oefeningen.