Ja dat kan maar heb vanmiddag daar niet zo'n gezellig stukje over gelezen in de krant van vandaag.... maar joh zover is het nog lang niet!!!! Laat ik eerst maar eens een tijd die oefeningen gaan doen en dan zien we wel verder. Weet ook nog niet wat ik met mijn overige klachtenlijstje moet doen.... weer terug naar de HA en die een flink standje geven over dat zij maar denkt dat t tussen me oren zit en dat haar inwendige onderzoek niks opleverde...... behalve die lichte verzakking maar ach waar hebben we t over.... oke t zit iets lager dan me oren maar t zit wel ergens tussen....... lach wel maar ben niet blij
Zo vandaag heeft Max weer besloten om niet zijn middagslaapje te gaan doen... Dus nu de 2e dag. Hij bleef gister wel heel de dag vrolijk en gezellig.... dus we zullen zien, houdt hij dit vol en betekend dat dag mama-tijd-voor-jezelf-tussen-de-middag of stort hij binnen een paar dagen in en gaat hij toch weer slapen Jez, artikel ging over bekkenbodemmatjes dat die levensgevaarlijk zijn.... stond in een krant...
Oooh nee hopelijk komt z'n slaapje weer terug kel!! Al verlang ik soms wel eens naar een dag zonder slaapje. Altijd maar weer naar huis voor het slaapje.. Soms doet ze hem wel onderweg, maar aangezien zij nog wel min. 2 uur nodig heeft, is dat meestal niet heel handig. Mijn meisje is weer eens gammeltjes helaas. Eergisternacht uit bed gehaald met waarschijnlijk koorts of verhoging en sindsdien mega hoesten en snotteren. Om ht nog maar niet over het kwijlen te hebben, oh my god, nat van schouder tot schouder!! wat een ellende zeg, het arme schaap heeft het zwaar en dan ook nog gewoon naar het kdv....het liefst had ik haar lekker bij me gehouden en samen gaan knuffelen op de bank. Helaas mama moest werken. Ik denk een verkoudheid i.c.m. tandjes.
Beterschap Jez. hier ook kids verkouden ALWEER :x en gisteravond begon Noa weer te klagen over oorpijn. Vanmorgen kwam ze huilend uit bed, helaas geen koningsspelen op school. Ze heb weer koorts 38.0 en oorpijn dus straks de dokter bellen.....
Ah nee wat een ziekenboeg weer! Geen middagslaapje heeft ook zo zn voordelen maar ik hoop echt dat ie t zeker nog doet tot nr 2 doorslaapt . Slaapt max lang uit kelly?
MommieD door de weeks als Noa naar school gaat haal ik m meestal half 8 uit bed. Dan is hij al wakker maar geen idee hoelang. En de weekeinden verschilt het heel erg. Maar ja Noa is altijd vroeg wakker in het weekend (door de weeks moet ik ze altijd wakker maken hihi) 1 voordeel, Noa gaat zelf naar beneden en gaat rustig tv kijken dus blijf meestal nog ff een half uurtje liggen en Max dus ook haha. Ik hoor echt nooit wanneer hij wakker is, hij is gewoon heel stil
Ja hoor Noa heeft weer een dubbele oorontsteking en een beste dit keer. Nu de 3e keer sinds afgelopen kerst. Dus weer een kuurtje voor 7 dagen. Met de huisarts afgesproken mocht ze t nog een keer krijgen op korte termijn dan gaan we door naar de KNO arts. Aangezien ze al heel veel verkouden en ziek is geweest..... wat natuurlijk ook door het weer kan komen wachten we of ze nog een x een oorontsteking krijgt, t wordt natuurlijk beter weer dus wie weet ligt t aan t weer of zit er iets niet goed. Arts denkt aan amandelen of buisjes.... Ik was het met haar eens dat we nog 1 ontsteking afwachten (hopelijk komt deze natuurlijk niet!!!)
Ach ja als het zo vaak raak is kunnen het knippen van de amandelen en/of buisjes zoveeel verlichting geven!!! Ik zie dat veel hier om me heen bij kindjes en zou het wel aanraden hoor Met mijn meisje gaat het alweer iets beter. Ze was al weer wat volijker gelukkig. Hoesten ook minder, alleen nog flink snottebellen. En ik denk echt de hoektanden in aantocht, want de speen wordt hier echt misbruikt
Jeetje Max zit ook echt niet lekker in zijn velletje hoor. Weer veel wakker 's avonds huilen huilen. Ook weer lekker verkouden, dus mocht Noa naar de KNO arts gaan maak ik maar een dubbele afspraak. 2 kids tegelijk hihi. Van Max had ik de verwijsbrief al maar ja dat stomme pasfotootje is nog steeds niet gelukt zeg :x Hij ligt trouwens sinds vanavond zonder trappelzak.... dus ff doorzetten dan kan hij hopelijk lekker zonder slapen. Van de 5x dat hij het op t brullen heeft gezet ben ik 1x bij hem geweest en hem uit bed gehaald en getroost want hij was echt over de zaak en hoorde m kokhalzen dus speedy vloog naar boven. Maar t blijft moeilijk hoor om hem te laten huilen Maar ik moet, anders ben ik weer terug bij af. Trouwens vanmiddag moest Noa op de weegschaal (thuis) ik stond bij de apotheek en ze moesten haar gewicht weten voor de medicijnen. Dus manlief gebeld hij haar op de weegschaal, 15,9 met kleding aan. Ik kwam thuis dus dacht hup Max er ook ff op. Ook met kleding aan 13,9
Haha wat een beer! Is je meisje dan een ini mini of valt dat wel mee? Mijn meisje is denk 11 kilo ongeveer. Groeit niet zo de laatste tijd. Al krijgt ze wel een bollere toet
Heb ze nog niet op kunnen meten in cm maar als ze naast elkaar staan is Noa een kop groter haha Noa heeft kleding maat 110/116 schoenmaat 25 Max heeft kleding maat 98/104 schoenmaat 24 Noa is smal en tenger, Max is gewoon echt een beer, met een lekker buikkie. Hij doet zijn naam eer aan hahaha
Ja en jongen/meisje maakt denk ik ook wel een verschil! Meisjes zijn over het algemeen toch ook iets fijner. Gezellige koningsdag gehad? Wij zijn de stad in geweest eventjes over de rommelmarkt (doet zijn naam echt eer aan,wat een sh*t haha) en bij wat koningspelletjes wezen kijken met ons meisje. Vriendlief had een paar biertjes op en ja hoor heel de avond op de bank liggen pitten echt een saaie avond gehad dus, zucht!!!!! Hij heeft wat goed te maken dus vandaag
Hier een K dag gehad. Max heeft natuurlijk niet geslapen 's middags al vanaf woensdag niet en je zou denken hij is doodop als hij 's avonds naar bed gaat..... nou echt niet hoor. Het is weer helemaal mis, janken, krijsen, schreeuwen. Gisteravond had hij ook nog eens koorts dus zetpil erin, deed natuurlijk niks. Hij bleef schreeuwen en huilen, totdat ik m uit bed haalde dan was t goed. Vanmorgen om kwart over 4 ging de 2e zetpil erin en om half 5 kon ik eindelijk slapen! Man moest eruit, werken. Dus ben weer alleen. Om half 7 ging het luchtalarm af dus heb net aan 2u slaap gehad. Hij jankt en krijst overal om, en vooral als hij zijn zin niet krijgt.... eet en drinkt wel. Ik val zowat om van de slaap.... wordt een heeeeeeeeeeel lange dag vandaag
Ah wat k*t voor je zeg. Zou hij echt ziek zijn of is er zoiets als een 21 maanden sprong Adem in en adem uit kel, en anders even in zijn bedje zetten, deur dicht en even buiten een sigaretje roken Kan je hem daarna met nieuwe energie weer flink knuffelen!
Ben voor de zekerheid bij de HApost geweest vanmorgen, maar alles zag er goed uit. Oren goed, longen goed. Alleen zijn amandelen vielen weer op die zijn wat vergroot maar niet ernstig zei de arts. Vanmiddag Max zijn hoofdeind wat verhoogd en hij heeft zowaar 3 kwartier geslapen. Toen ging het luchtalarm weer af Net even naar buiten geweest, lekker aan de wandel. Zetpillen gehaald daarna nog een stuk gewandeld. Max lopen, Noa in de buggy.... totdat we de straat in kwamen toen wilde Max niet meer lopen maar zitten , nou en Max is echt van het lopen.... zo zie je maar weer, hij is niet zichzelf..... Voor vanavond dus een zetpil erin, neusspray, dampo en hopelijk slaapt hij dan want jeetje ik kan gebroken en hij niet Weet ook nog niet wat ik zal doen als hij het weer op het brullen zal zetten, laten liggen of even troosten......
Lekker bij je in bed nemen en dan beide lekker slapen? Mijn meisje was van de week ook niet helemaal fris en fruitig en werd huilend wakker snachts. Lekker tussen ons in in bed gelegd, dicht bij papa en mama sliep ze als een roosje. Ik weet het is niet echt pedagogisch verantwoord, maar ach who cares, wij slapen dan alledrie lekker. Kijk ik snap ook wel dat je dat je kind niet moet aanwennen, maar die ene keer dat ze zich niet goed voelen.... Vroeger wilde je zelf toch ook lekker bij je papa of mama knuffelen als je niet lekker bent. Ik wel iig, en nog steeds haha
Hier niet hoor Jez, nooit bij me ouders geslapen. Noa en Max zijn zo gewend aan hun eigen bed dat ze niet eens bij mij willen slapen Ik zeg geregeld tegen Noa, kom je lekker bij mama slapen als papa weg is? Antwoord: nee mama ik heb een eigen bed. Toch gezellig bij mama , nee mama in bed moet je slapen.... mag ik dan bij jouw slapen Noa? Nee mama jij bent te groot dan gaat mijn bed kapot. Nou zie dan je lach maar is in te houden Maar met Max ook wel geprobeerd hoor maar die wil ook alleen in zijn eigen bed. Om 19.45u op bed gelegd. 20.45u huilen, en weer slapen. 21.30u huilen en weer slapen. 22.00u huilen en weer slapen. ik ben dus nog niet bij Max geweest. Ik moet weer even sterk zijn en er niet in trappen, denk dat hij me weer aan t testen is. Dus nog even volhouden denk ik..... Lig al in bed en ga me ogen sluiten want ongelooflijk de mijne vallen dicht, ik win het wakker blijven niet van t mannetje hoor
Lekker dames! Hier ook ziekenboeg. We waren t weekend weg en zondagochtend begon kleine man ineens te spugen en luiers vol te spuiten. Gisteravond 39.1, vandaag 38 en wat beter al. Morgen zn eerste wendag op t kdv dus hopelijk is ie beter. Vandaag controle vk, baby is gedraaid jeeej. Krijg vrijdag nog een extra groeiecho. Hoest nu met de kindjes, al opgeknapt?
Beterschap MommieD, en fijn dat de kleine is gedraaid. Hier nog steeds ziekenboeg. Gisteravond en afgelopen nacht niet bij Max geweest. Net werd hij de 1e x wakker krijsend, ben niet naar boven gegaan maar pppfff lijkt wel uren te duren voordat hij weer stil is. Het was maar 2 min..... ik moet het gewoon volhouden!! Vanmiddag heeft hij zelfs een uurtje geslapen, toen weer krijsen en nog even een kwartiertje stil geweest. Dus langzaamaan komen we er wel weer. 1 voordeel, Noa slaapt door het gekrijs heen dus ik hoef me niet schuldig te voelen tegenover haar en dat scheeld al HHEEEEELL veel.