EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hey maar kelly, wat wil max dan als hij snachts gaat krijsen? Dat jij komt toch? Maar hij wil niet bij jou in bed? Wil hij spelen dan ofzo?

Mommied, toch gedraaid dus! Gelukkig zeg!! Verder alles weer goedgekeurd? Vind je het spannend, de eerste wendag op het kdv?
    Hopelijk is je mannetje dan weer beter ja, anders kun je het misschien beter nog even uitstellen..

Hier gaat het prima! Minder verkoudheid gelukkig. Wel nog wat snottebellen en het hoesten gaat al een stuk beter. Ze is weer happy gelukkig! En ze heeft sinds een week het 'uitslapen' uitgevonden! Ze is al een week rond half 8/8uur pas wakker! Zo dat is pas fijn! Een heel verschil met 6uur! :)

2. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Woooooow 8 uur? Helemaal vanzelf? Dat wil ik ook haha!
    Kdv ging super goed, ik mocht m nog net een kus geven maar zwaaien was ie al te druk voor haha. Nu voor pampus in zn bedje.
    Nog geklust jez?
    Kelly is max nog ziek? Heeft ie pijn dat ie snachts krijst? Ga je dan helemaal niet kijken bij m?

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Max wil uit bed gehaald worden en knuffelen, hij wil dit alleen als je staat. Zitten en liggen is dus NOT done :p Maar het is echt een fase, want gister was het nog maar 4x dat hij wakker is geweest.

Ook is hij nog stront verkouden, maar dat is echt niet waarom hij zo krijst. Ken hem al langer dan vandaag :p

Jez, fijn dat je meisje het uitslapen heeft ontdekt!! Nu volhouden!!

MommieD, wat fijn dat het zo goed ging!

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja hoor Max kan t wel hoor. Gisteravond/nacht en ochtend heb ik Max niet gehoord. Zat net gewoon rustig in zijn bedje te wachten (zoals altijd hihi)
    Maar ja verkoudheid is nog niet echt een verbetering helaas....

5. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh fijn zeg! Had ie misschien last van zn oortjes dat ie perse rechtop getroost wilde worden?
    Kleine man was nogal onder de indruk van t kdv, hij kon maar moeilijk inslapen. Pas om half 10 was t echt stil.

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Nee hoor dat is gewoon Max. Altijd alles rechtop :p
    kind met een gebruiksaanwijzing, maar als je die kent dan is er een beetje mee te leven hoor hahaha.

Hebben jullie kids ook al van die ongelooflijke driftbuien? Man echt vreselijk zeg! Als hij zijn zin niet krijgt of het lukt niet wat hij wil, dan zet hij zn strot open niet normaal. Wat kan hij schreeuwen/boos/huilen. Hij is erger dan Noa! Bij Noa kwamen ze pas rond 2.5 a 3 jaar.... Maar ja misschien heel misschien, maar echt heel misschien hoor wordt het straks zo'n heerlijk rustig mannetje hahahahaha in t bejaardentehuis misschien... :p:p

7. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Uhmmm ja soms wel maar gelukkig duurt t niet heel lang.
    Hij is nu ook niet op zn best, wil niet eten, spuitluiers, zeurderig. Hoektanden? Zie niks... Of hij is nog ziek.

8. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Nou na een drama nacht naar de ha geweest en kleine man heeft buitenoorontsteking. Zo zielig!

9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Beterschap MommieD. Ik ken het verschil niet in al die ontstekingen, maar de Antibiotica helpt hier bij Noa heel snel. Hoop bij jouw mannetje ook!!

10. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Ja nu geen ab, laatst nog een kuurtje gehad. Wel oor en neusdruppels...

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hoe is het nu met de kleine MommieD?

Hier zijn de avonden en nachten weer redelijk stil, zo af en toe nog een brul..... Maar het is echt weer uittesten. Donderdag was me man weer thuis en 's avonds ging Max weer gillen na een paar minuten was t gewoon weer stil.

Nog steeds is Max wat verkouden, wordt gelukkig wel al minder dus er zit vooruitgang in. En dan maar hopen dat t voorlopig afgelopen is met die verkoudheid en al t andere!!!

Vrijdag nog bij de HA geweest voor Noa haar oren na te laten kijken. De ontsteking was wel weg maar het was nog niet rustig in dr oren.... dus maar afwachten dat het vanzelf over gaat, of dat binnenkort de volgende ontsteking weer komt :(.
    HA zei nog, zodra ze oorpijn krijgt, neusdruppels en paracetamol geven, zodra ze koorts krijgt gelijk weer komen dan heeft ze weer een ontsteking. Maar ja Noa is blijkbaar erg hard voor zichzelf want wanneer zij klaagt over oorpijn heeft ze al koorts en dus al de ontsteking.....

Nou ja we wachten t wel af, hopend op beter weer.

hoe is t met jouw Jez? En je meisje al verkoudheid vrij? Slaapt ze nog steeds uit?

12. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Ah arme noa!
    Hier drama nachten nog, elke nacht is t zo'n anderhalf uur 'feest', nu ook weer. En ben er al elke 1.5 uur ff uit geweest voor troost/speen/water.
    Hoef straks niet te wennen met een newborn grrrrrr.

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ohoh wat een ziekenboeg!!
    Hier ook weer een gammel kind! Gisterenmiddag hadden we een feestje en opeens wilde ze alleen maar bij me zitten (en het is helemaal geen schootkind) ze viel bijna in slaap, dus heb ik haar in de kinderwagen gelegd en daar heeft ze nog een uur in liggen te liggen, wel wakker..

Ze was wel een beetje aan het jammeren dus toen we thuis waren even temp gemeten... 39.8 graden.. Oeps :D zetpil erin en lekker bij ons in bedje liggen. Nou binnen een kwartier stond ze weer te springen en te zingen.. :( Vannacht heb ik haar wel een paar keer horen praten, dus ze was wel wat onrustig, maar om half 8 vanmorgen was ze pas wakker! Het uitslapen gaat hier nog steeds super!! :)

Nu ligt ze trouwens wel weer bij me en ze is best heet....straks maar even opmeten weer... Het is hier ook wel door de tandjes denk, want gisteren hadden we ook tandenpoep en ze misbruikt de speen weer/nog steeds.

Mommied, wat vervelend dat de nachten zo gaan :( hopelijk zijn de tanden gauw door!!!

Kelly, slapen jouw kids weer normaal?

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Oh MommieD wat een drama zeg, hopelijk is alles gauw weer normaal!!

Jez, hopelijk ook bij jouw alles snel weer normaal, en hup hup hup met die tandjes!!!

Noa slaapt altijd eigenlijk wel normaal, Max nog steeds niet alle nachten maar het is wel zeker dat het uittesten is.
    Nu ligt hij weer aan mijn benen te schreeuwen omdat hij zijn zin niet krijgt hahaha. Ik negeer het volkomen en het houdt steeds sneller op :D

Voor de rest gaat het prima hoor hihi :p

15. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Wow ook best hoge koorts jez!
    Vandaag was ie wel wat vrolijker alleen langer dan 45 min middagdutje doet ie niet en dan is ie daarna best moe (duh) en ineens toch ook weer 38.2. Wel fijn dat ze uitslaapt hihi.
    Kelly balen ook van max, wordt ie nou vaak wakker ook snachts?

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    MommieD, het gaat steeds weer beter met zijn slapen. Nu is het nog zo'n 2 tot 3x per nacht dat het schreeuwt meestal tussen 12 en 6u, maar gaat daarna weer verder slapen. Hij houdt nu ook niet zo lang meer vol omdat hij gewoon weet dat ik niet meer kom.

17. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh fijn zeg. Hier vannacht een betere nacht maar nog overdag drama met slapen. Hij kwijlt weer als een dolle en is nu ook aan t huilen in zn bed pffff. Kan niet bijslapen daardoor overdag dus zit er ff doorheen bah.

18. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ach dikke knuffel meid! Kun je hem niet een dagje bij een opa of oma brengen? Even tijd voor jezelf...even een tukkie doen...?

Mijn meisje was gisteren om 8.45u smorgens pas wakker :$:$:$:$
    Wow nog nooit meegemaakt!! Maar vanmorgen was het half 6 :D klaar wakker! En maar op mij zitten en zeggen paardje hop!! Paardje hop!!
    Hihi

Wat een slaapgedoe bij iedereen he...zit het in de lucht ofzo? ;)
    Denk aan die faaaaaaaaase...die gaat voorbijjjjjjjjjj :)

19. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hahahaha jez! Ja hier gister kwart voor 6 e. Nu kwart voor 5, maar na 45 min is ie weer in slaap gevallen. Alleen ik ben dus klaarwakker nu:(. Oma en opa wonen helaas te ver. Vandaag mag ie naar kdv dus ik ga vanmiddag heerlijk slaaaaaaaapen.

20. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ohh lekker! Gaat het goed op het kdv?? Lekker spelen met de kindjes!

Als wij de straat in rijden van het kdv en ik zeg, gaan we naar de kindjes? Dan roept ze vanaf de achterbank meteen: jaaaaaaaaa!!!! Hihi dat is zo fijn :) (en dan is het ook soms nog wel eens huilen hoor als ik daadwerkelijk de deur uit ga op het kdv. Alleen is dat binnen 10 sec. weer over :))

Oke, van de week aardig geklust...nu op wacht ;) ik heb mijn ei totaal niet gespot dit keer helaas, maar ik ben er ook niet echt mee bezig geweest eigenlijk.. We zullen zien!

Deel Deze Pagina