Ah wat fijn jez! Ja kdv gaat goed, hoewel ie deze x wel even had gehuild. En hij wilde niet slapen hihi. Savonds helemaal uitgeteld. Nu gelukkig wel weer vrolijk en doorslapen. Tot 6 weliswaar maar tis iig iets... Nog geen ei?
Spannend jez.... MommieD het zal langzamerhand steeds beter gaan, kwestie van wennen Hier gaat het slapen sinds een aantal dagen weer goed. Avonden en nachten doorslapen zonder wakker te worden. 'S middags slaapt hij ook weer een uur tot 2u aan 1 stuk
Nou mommied... Ik mag hopen dat ik nu wel een eisprong gehad heb op dag 29 .. Heb er alleen niets van gemerkt.. Vandaag bezoek gehad van een vriendin + baby. En mijn meisje was zo lief met haar! Voor het eerst niet jaloers als ik met het kindje zat en ze kwam zelfs gelijk kijken en gaf kusjes! *smelt* dat was toch even een momentje dat ik dacht..hopelijk op tijd geklust..
Ahhhh leuk jez! En kelly hier weer ook blije dreumes, normale middagslaapjes en snachts weer goed slapen. Zie ook twee hoektanden die bijna doorkomen.
Tis hier weer helemaal mis met Noa Ze spuugt net zichzelf dr bed dr knuffels de muur helemaal onder.... dus hup alles in de wasmachine, Noa onder de douche en ze heeft weer pijn in dr oor Kan wel janken..... Nog geen koorts, medicijnen gegeven. Ze ligt nu weer in een fris bed. Hopelijk werken de pijnstillers snel en slaapt ze lekker door. Morgen zien we verder, of ze nog oorpijn heeft....
Tot nu toe gaat het nog goed. Ze is gewoon naar school geweest en ze heeft heerlijk buiten gespeeld. Eten gaat gigantisch slecht, drinken gaat er prima in. Heb ze niet meer horen klagen dus we duimen ons kapot dat het goed blijft gaan....
Oh gelukkig! Hier bij kleine man ook 2 slechte eetweken en nu bunkert ie, niet normaal! Vandaag lekker naar t strand geweest, morgen weer. En jullie?
Ha meiden, hier een klein dilemma'tje... Morgen dag 38 en nog geen enkel spoor van mijn ongi.......... Zou het? Het schoot me vandaag ineens te binnen dat ik nog helemaal niet ongesteld geworden ben ik ben er totaal niet mee bezig geweest de afgelopen week. Nu zit ik te denken om dan morgen toch even een testje te doen mits ik niet ongesteld word dan morgen.. Ik voel me nu ook bij iedere sigaret die ik opsteek zo mega schuldig, want wat als.......... Maar waarom zou ik geen testje doen? Nou ik vind het zo zonde om voor niks te testen en een omowitte test is ook niet echt tof... Wat zouden jullie doen? Mijn cyclus is de laatste maanden zo: 38-31-27-34-27-29-30-38 en dan nu vandaag dag 37, morgen dus ook 38. Het kan natuurlijk best zo zijn dat ik morgen gewoon ongi wordt, maar ik heb echt geeeeen idee, want ik heb mijn ei totaal niet gesignaleerd... Zeggen jullie er eens wat van?
Ohhh meiden, waar zijn jullie als ik jullie nodig heb!!!! Ik zit hier al een half uur op bed verbaasd te wezen..... Ik kan het niet geloven, ik zit helemaal te shaken....
Haha ik had er een heel nieuw topic voor nodig, om het tot me door te laten dringen vanmorgen!!! Hoe ik me voel? Mijn man is een uur geleden thuis gekomen en ik heb alleen maar kunnen janken janken van mijn shock en blijdschap natuurlijk! Ik heb die test vanmorgen echt gedaan om zeker te weten dat het niet zo zou zijn en dan zie je ineens een streep wow wow wow Er spookt echt van alles door mijn hoofd nu
Ja bizar nu het ineens echt zo is joh!! Nee nog geen symptonen eigenlijk. Was vandaag zo van mijn apropoo (ofzoiets) dat ik van alles en nog wat aan de hand had, maar het is nu aardig tot me door gedrongen en ben weer rustig
Dat heb ik toevallig net gedaan!! Ik gok het op 25 januari, dan ga ik uit van een cyclus van 35 dagen. beetje gemiddeld maar genomen, ik weet het ook niet