Leuk Jez!!! Hier druk druk druk......... Max heeft gisteravond of vannacht zijn hele bed, knuffels, vloer, en zichzelf ondergespuugt en is lekker verder gaan slapen Dus vanmorgen een heel onaangename verrassing, een lucht joh niet te geloven. Dus hup hij gelijk onder de douche, bed afgehaald, gelijk daarna aan het schoonmaken geslagen...... De lucht is uit zijn matras (matrasbeschermer zat natuurlijk niet goed), alles is nu weer schoon. Behalve Max, heb hem wel 3x gewassen met zeep maar hij blijft stinken, vooral zijn hoofd Wil niks eten..... gelukkig wel drinken. Nu lekker op bed, hopelijk slaapt hij een paar uurtjes want hij zal niet lekker geslapen hebben.... Waarom heeft hij nou niet geschreeuwd??? Dan had hij vast niet zo gestonken als een nacht in de spuug gelegen te hebben
Aaah zielig voor max! En ook voor jou!! Beterschap!! @mommied, ja vk bellen.. ga ik denk ik volgende week doen, op de site staat bij 5-6 weken bellen... Hopelijk mag ik dan voor mijn vakantie nog een echo!!! Ik wil wel graag weten of het allemaal goed zit voor ik wegga. Komt mooi uit nu die onregelmatige cyclus nu kan ik een beetje smokkelen hihi Had vanmorgen nog een testje gedaan wel een extra gevoelige maar daar kwam een hele flinke streep op!! Ik kan het nog steeds niet geloven hihi
Ik ga 23 juni. We zien wel Hoe is het met jouw buikje mommied? Kelly, hoe is het met jou klachten die je een tijdje terug had? Hoofdpijn toch ofzo? Overgegaan?
Hoofdpijn is godzijdank weg!!! Af en toe heb ik echt een mega koppijn en neem dan een cocktail aan pijnstillers.... de volgende dag is t dan pas weg maar beter als dag in dag uit. Me andere klachten zijn er nog wel, maar ik weet nu deels waar dat van komt dus train me iedere dag te pletter, nee hoor geintje. Maar doe wel elke dag me oefeningen.... tot nu toe nog weinig verschil wat ik merk..... Ook mijn ongesteldheid is niet meer zo heftig pijnlijk en ben maar 2 dagen helderrood en de rest oud bruin Voor dat ik weer met een nieuwe strip pil begin ben ik er al zo goed als vanaf..... raar lichaam.....
Oh dat is wel goed nieuws kelly! Waar gaan jullie heen jez? Heb inspiratie nodig voor een baby+peutervriendelijke bestemming in september haha. Hier weer k-nachten door zn oortjes icm hoestbuien. En nu heb ik ook keelpijn boehoe klaag klaag. Buikje is lekker dik haha, zal nog wat fotos in mn album zetten. Wel fijn hoor niet met de hitte hoogzwanger jez! Morgen weer een echo, hopelijk ligt ie nu goed...
MommieD, vind dat je een heel mooi bescheiden buikje hebt hoor!! Jez, lekker op vakantie. Geniet er (alvast) van Nog een maandje wachten... Wij gaan niet op vakantie. Volgend jaar waarschijnlijk. Max heeft gisteravond ook niet gegeten, klein beetje appelmoes voor de rest wilde hij niks.... Vanmorgen heeft hij weer 1 boterham op. Ach hij heeft reserves genoeg hahaha Kids hebben heerlijk nacht doorgeslapen, ik natuurlijk niet hahaha Vanmorgen dan ook door me wekker heen geslapen dus manlief stuurt een berichtje of ik al wakker ben.... enige wat ik terug stuurde F*CK haha toen wist hij al genoeg. Dus hup rennen vliegen hollen, en alles op tijd weer klaar
Hihi wat is dat een wekker? Slapen je kids zo lang dat je een wekker nodig hebt? Enneh thnx kelly. T voelt alweer al mega hoor, schoenen aandoen kan nog net...
Ja ik heb echt een wekker nodig. Noa is meestal wel vroeg wakker maar ze gaat dan naar beneden. En Max echt geen idee hoelaat hij altijd wakker is.... Maar ja, Noa moet elke dag naar school.... Dus ik moet er wel betijds uit Oh MommieD, hou je nu al vocht vast?
Hihi lekker hoor zo'n ochtend! Heb geen dikke voeten hoor maar buik zit zo in de weg met veters strikken. Vocht is stukken minder dan de vorige x, hoewel met t warme weer ik mn ringen wel af doe.
Wow mommied, wat een mooie buik!!!! Super!! Kelly, wat fijn dat het zoveel beter met je gaat! Had je toch een paar weken terug niet kunnen denken Oja mommied, vakantie...wij gaan naar een camping in een stacaravan. Heerlijk! Lekker alles bij de hand, maar toch de hele dag lekker buiten zijn. Tijdens de slaapjes overdag en savonds kunnen wij lekker op het terras zitten en hebben we alles tot onze beschikking. Vind ik persoonlijk beter dan op een hotelkamertje met een krap balkonnetje Wij gaan dit jaar weer naar italie, erg lekker. Zuidfrankrijk vind ik persoonlijk ook echt heeeeerlijk. Wat doen jullie meestal in de zomer qua vakantie?
Klinkt goed jez! Lijkt me ook ideaal een stacaravan met een kleintje. Vorig jaar hebben we met de broer van mn man en zijn vrouw en kids een huisje gehuurd in spanje. Zij gaan dit jaar weer maar in augustus en wij gaan liever in sept, ff wennen eerst met de baby. Gaan jullie met de auto? Daarvoor wisselden vakanties nogal, aantal x ver zoals thailand enzo maar ook wel dichterbij zoals spanje/italie. Maar qua accomodatie kijk je nu echt met totaal andere ogen hihi. Wel/geen peuterbad, kinderstoel/bedje aanwezig, andere kindjes in de buurt blabla je kent t wel hihi. Oh btw dat wordt dus voor jou opletten met t eten daar hihi. Geen wijn, geen parma ham enzo, geen carpaccio... Ik heb toen ik zwanger was van de kleine man toch t eea aan lekkers moeten laten staan in italie hihi.
Ja heerlijk he! Zwembadje en speeltuin is genoeg toch Wij gaan met de auto ja. De hele rambam gaat mee! Heerlijk ik kan niet wachten!!!! En ja al die lekkere dingen laten staan... mmm wat dat betreft is het geen lekkere timing nee maarja er is altijd wel weer wat Weet je al waar jullie heen gaan mommied? Wel spanje?
Hihi idd jez! Nee nog geen idee, het liefst gaan we ook samen met vrienden die kids hebben. Ik denk dus sept en dat t frankrijk of spanje zal worden. Ga je in 2x rijden?
Oh trouwens! Gister echo gehad en hij is gedraaid, jeej! En is goed aangekomen, schatting nu op 2600 gr ongeveer. Echt fijn!
Oh super mommied!!! Dus toch gedraaid!!! Heb je daar nog wat van gemerkt uiteindelijk?? Wij rijden in 1x als we op vakantie gaan. We wisselen elkaar af dus dat gaat prima. Hoe eerder we er zijn, hoe beter! we gaan dan savonds eerst effe slapen en dan heel vroeg in de ochtend weg. Dan kan ons meisje nog even slapen in de auto en dan zijn we alweer een paar uurtjes verder. Ik heb gisteren nog een mooie testuitslag gekregen en het is nu echt tot ons door gedrongen dat het echt zo is! hopelijk gaat het allemaal goed... Ik ga straks de vk bellen, ik ben benieuwd wanneer ik langs mag komen!
Fijn MommieD dat de kleine toch gedraaid is!! Jez, super mooie test!! Nogmaals gefeliciteerd!! Hier druk druk druk. Straks wordt de nieuwe vaatwasser gebracht en de oude meegenomen. op onverklaarbare wijze hadden we vorige week een plas water op t laminaat liggen voor onze keukenkastjes.... niet van de vaatwasser want die deed t al niet meer en t water lag niet eens in de buurt.... Net haal ik mijn gootsteenkastje leeg en ligt gewoon water in... dus de alluminium plaat eruit gehaald en daar kwam t water naar beneden op de vloer.... kastje leeg en droog gemaakt. Zie ik een afgesloten afvoer die druppels lekt me hele kastje is al lekker verzadigd, ook de sierstrip ging er steeds moeilijker onder.... nu weten we dus ook waarom :x Straks komt dus ook de woningbouw om te kijken, en ga t gelijk zeggen van me vloer want laminaat was van die plas water dus niet meer te redden en moest eruit Wordt vervolgd.....
Fijn hoor. Keuken ligt overhoop. Mocht zelf alles los halen want dat mogen ze niet... Lekkere uitleg in de winkel gehad... daar was t geen probleem om de plint van de keuken los te halen, vaatwasser af te koppelen en nieuwe aansluiten. Nou dat deden ze dus allemaal niet. Mocht ik mooi zelf doen. Vaatwasser is eruit. Geen nieuwe want die heeft een schade waar je u tegen zegt. Ze belde net op met excuses en vrijdag wordt de nieuwe bezorgd Ben zo kwaad, zo kwaad.....:x:x Zo ligt me keuken er dus nu bij. Plint krijg ik niet meer terug... Hopen dat de woningbouw het straks voor me wil doen.... Het is trouwens niet een afvoer die lekt maar de kraan waar dus al die tijd mijn vaatwasser op aangesloten was. Die is uiteraard altijd open en hoort niet te lekken.... Nu al een aantal dagen dicht en water blijft heel zachtjes eruit druppelen
Nieuwe kraan erop. Kastje wordt vervangen, plint wordt vervangen maar dat kan wel 3 weken duren...... ppppffff is de dag al voorbij?? Wat een rot dag zeg. Max die weigert al een paar dagen te eten.... tot kokhalzen spugen aan toe als hij iets in zijn mond heeft........ 2 tot 3 hapjes en dan is hij er alweer klaar mee. Hij houdt het hapje net zolang in zijn mond tot dat het kokhalzen/spugen wordt..... ppppppfffffffffff
Pfff kelly het zit je niet mee . Is max ziek? Jez gefeliciteerd, mooie test!!!! Hoe lang is t rijden naar jullie camping? Trekt je meisje dat in 1x? Kleine man op wintersport in 1x was net effe te lang. Ondanks ipad etc mee...