Lekker kelly! Jez wat knap dat je niks verklapt hebt tot nu toe! Hoektanden zijn nog niet door en we hebben t weer geweten vannacht, wat een drama weer
Ohhh mommied wat irritant! Mijn meisje had gisteren 3x tandenpoep tot aan haar nek en enkels!! Stomme hoektanden waar blijven die dingen zeg
Ja t zijn de ergste poeh! Hier nu 3 witte stippen gespot en 2 goede nachten gehad fjieuw! Gelukkig ben je ervanaf jez dan straks de rest van je zwangerschap .
Nog steeds alles rustig mommied?? Heb je al last van voorwerk of totaal nog niks? Mijn kwaaltjes lijken minder te worden...als dat maar goed gaat
Oh komt wel goed jez! Ik had deze x bijv helemaal geen pijnlijke boobies. Hier best veel 'gerommel', harde buiken en vanmiddag ook ongi krampen. Beeb is ook mega druk al de hele dag. Maar goed volgens de vk mag ik nog een paar weken wachten gezien de timing van nummero uno. Aftellen naar je eerste echo he nu? Spannend!!!
Komt een tweede kindje niet vaker eerder dan een eerste dan? Of is het alleen dat een bevalling meestal sneller gaat? Ach je weet het toch nooit! hopelijk hoef je niet over tijd te lopen meis! En niet al te veel voorwerk, want dat lijkt me ook geen pretje.. Ik moet nog wachten tot de 17e voor de echo. Echt nog lang wachten zeg bah en hopelijk zit alles dan goed, want als ik daarna op vakantie ga en het is foute boel.....OMG wat dan? Ik wordt er zenuwachtig van als ik er aan denk....
Spannend MommieD, de laatste weekjes! En voor jouw gaat het allemaal weer beginnen Jez Voor mij gold dat niet dat een 2e kindje eerder kwam hahahaha Zo ik loop al 2 weken met pijn in me mond heb een gaatje in mijn kies die zit er eigenlijk al een halfjaar, maar nu is de pijn echt niet meer te harden... Gisteren met zweet in mijn handen toch de tandarts gebeld, en ik ben zo bang zo bang voor de tandarts... Dus had ik de assistente aan de telefoon en wat denk je... hij had geen plek meer en morgen (vandaag dus) gaat hij voor 2 weken op vakantie.... Ik kon naar zijn vervanger maar daar ben ik jaren geleden weggegaan omdat die mij zo bang heeft gemaakt voor de tandarts.... ik was een grote meid dus geen verdoving nodig (mijn tanden zijn extreem gevoelig) en ik moest niet zo huilen. De laatste keer heeft ze me met ver doorlopen mascara tot in mijn hals naar buiten laten gaan. Mensen keken me op straat al raar aan en ik zag pas in de auto toen ik in de binnenspiegel keek waarom mensen me zo aankeken..... me hele gezicht was gewoon zwart Dus daar ga ik echt niet heen, dan maar pijn in me bek hoor Gister op internet naar een tandarts hier in het dorp gezocht en gevonden maar ik durf gewoon echt niet te bellen... Vanmorgen heb ik de computer maar aangezet en ze een mail gestuurd, en dat was al verschrikkelijk zeg. Ik heb altijd de dag dat ik naar de tandarts moet ontstoken tandvlees, nu werd ik daar vanmorgen mee wakker en heb gister alleen maar gebeld, oh hoe kom ik hier ooit vanaf!!!!!!!!! Sorry voor het lange verhaal maar moest t ff kwijt
Oh nee kelly, wat rot! Hier ook ooit een x een tandarts gehad die ging boren zonder verdoving (ik was nb 15!!) en dat nooooooit meer! Hoop voor je dat je snel iemand vindt die je vertrouwt en het opgelost wordt want gedoe met tanden kan leiden tot nog meer ontstekingen, kijk daar echt mee uit. En Jez, herken t gevoel. Zo irri he dat wachten op de eerste echo? Elke x maar naar de wc hopen dat er geen bloed is hihi. Komt vast goed! Hoop idd dat ik nu niet overtijd hoef te lopen. Nu veel meer voorwerk maar goed dat schijnt ook niks te zeggen... Duimen jullie mee?
Ik duim voor je meid! Kel, wat vervelend zeg misschien kun je gelijk bij die nieuwe tandarts zeggen dat je doods en doodsbang bent, dan zullen ze er vast rekening mee houden! Hier heb ik denk ik een stuk of 5 vullingen en ik heb de laatste keer voor het eerst verdoving gehad de andere keren altijd zonder, omdat ik dan even een paar minuten 'op mijn tanden bijt', maar daarna overal vanaf ben. Ik vond de verdoving wel heeeeerlijk zo zonder die pijn van het boren, maar man man ik heb echt de hele dag last gehad van die verdoving die maar niet wilde uitwerken Ach zo is het altijd wat....ik ben ook een van de allergrootste boycotters van de tandarts. Ik vind het ook echt zoo eng Sterkte kel!
MommieD ga heel hard voor je duimen En heb wat heen en weer gemaild met de tandarts... maar voor inschrijven moest ik echt even bellen en dan kon ze gelijk een afspraak plannen en daarna kon ik dan de andere tandarts bellen om mijn gegevens over te laten zetten.... jullie zullen m al aan voelen komen... heb nog niet gebeld, het lukt me gewoon niet... Voel me zo'n slappeling en een schijtert.... Maar ja misschien morgen dat ik durf te bellen....
En Kelly, al gebeld? Jeetje die harde buiken zijn wel hardnekkig zeg. Hadden jullie dat nou ook zoveel? Heb ze echt om de 3 minuten, vanmiddag lag ik zelfs op bed en het bleef doorgaan. Zal wel voorwerk zijn maar hoop gewoon dat ie snel komt...
Ja, ik heb gebeld, koste me weer heel veel moeite. Heb echt met tranen in me ogen, zweet in me handen gestaan met de telefoon. Nummer ingetoetst... krijg je een voicemail... ze zijn gesloten en dinsdag weer bereikbaar Wat een domper weer, maar ja is ook me eigen schuld natuurlijk. MommieD, ik heb ook bij beide kids veel last gehad van harde buiken, geen pretje . Kan alleen maar zeggen, rustig aan doen..... Noa en ik gaan gestippeld door het leven haha
Haha crea bea kelly! En wat een domper met die tandarts... Vandaag lekker stranddagje gehad en jullie? Kleine man vindt t zo heerlijk in t zand en met alle kindjes.
Wij zijn een dagje naar de dierentuin geweest.... onderweg moesten we een shop stop maken want Max spoog zichzelf ineens helemaal onder en ik had wel een schone broek mee maar geen t-shirt.... dom Dus nieuwe kleren gekocht, 2x shirt, 2x broek, shirt voor Noa, en beide t zelfde vest omdat ie zo leuk was Max omgekleed en hup weer verder rijden... ja hoor stonden we weer stil want hij spoog weer zichzelf onder, alleen nu meer dan de 1e x gelukkig zat er een hoes over zijn auto stoel dus hup die eraf, Max in zijn onderbroek en hempje in de auto want ja we hadden nog maar 1 setje hihi.... Bij de dierentuin hup kleding aan, en een super leuke dag gehad. Kids keken hun ogen uit! Op de terugweg al besloten om regelmatig te stoppen, maar dit was niet nodig want Max viel binnen 5min in slaap dus zolang hij sliep doorrijden!!! Waren binnen een uur thuis hihi. Gelijk wasmachine aan, alles 2x gewassen en alles weer schoon. Auto weer schoon. Lekker patatjes gehaald door manlief, die nog gratis waren ook doordat hij een gokje waagde aan de gokmachine Kids in bad en naar bed. Ik achter de computer gedoken want moest 2 fotoalbums nog maken want loop achter haha. Zo gezegd zo gedaan. Na 2uur was ik klaar met de 1e, dus hup opslaan! Ja dag!!! Heeft die alleen de foto's opgeslagen en niet t album :x En ik had nog wel speciaal t programma gedownload van A.lbelli :x Gelijk koppijn haha. Morgen dus weer overnieuw beginnen.... Op de 1 of andere manier maak ik altijd mijn albums dubbel want t gaat ALTIJD FOUT :x
Ohhhh erg kel! 1 van de tig redenen dat ik mijn fotos ouderwets inplak! Ik haaaat die digitale fotoboeken maken suuuupergaaf als ze af zijn maar wat een hel om te maken! hopelijk is het bij jou inmiddels gelukt! Ik ben met mijn meisje haar fotoboek bij 10 maanden... ik loop ook errrrug achter dus Kelly, welke dierentuin ben je geweest? Artis? Blijdorp? Mijn weekend was tot nu toe niet heel spannend... Ik ben echt verschrikkelijk moe, totaal energieloos en compleet futloos! Echt verschrikkelijk vind ik het ook de hele dag door telkens misselijk. Mijn man moet me echt van de bank en uit bed takelen, maar als ik er ook maar een beetje aan toegeef, voel ik me echt 100 jaar oud Hopelijk gaat het gauw over, want echt, ik herken mezelf helemaaal niet bah!
Ja het is vanmiddag gelukt!! Ben nu helemaal bij Na augustus kan ik met de volgende van Max beginnen Ik vind de ouderwetse plakboeken helemaal niks, alle foto's uitzoeken,uitprinten en daarna weer alles uitzoeken welke je waar en waar plakt en op datum.... en nu blijven de foto's mooi, kreuken niet worden niet vies of vaal . En met foto's plakken had ik altijd bladzijdes te kort en daar baalde ik zo van dus ben heel blij met deze uitvinding!! Doe t al vanaf Noa d'r eerste levensjaar. Nu wachten tot ze binnen komen hihi. Wij zijn in Amersfoort geweest. Leuke dierentuin omdat vele dieren achter glas zit en je ze dus heel goed kan zien, zoals beren tijgers leeuwen enz. Alleen was t iets te warm want de meeste dieren lagen voor pampus te slapen hihi. Max vond de vogeltuin helemaal geweldig, ik bleef buiten want hou niet van beestjes die vliegen haha dus je krijgt mij ook niet in zo'n tuin waar van alles los vliegt om je heen hihi Balen dat je je zo voelt Jez, maar je weet t tis voor een heel goed en mooi doel!!!
Haha jez heel erg zwanger dus! Kelly wat een uitstap met al dat gespuug zeg... Hier ook zelfde fotoboek programma, gaat meestal goed. Hoewel ik ook een x een boek dubbel heb moeten maken omdat mn laptop was overleden...
Ja kel, daar heb je wel gelijk in. Ik moet met inplakken idd de laptop erbij houden om te kijken wanneer wat was. Maar ik vind zo'n ouderwets album met ingeplakte foto's ook gewoon iets hebben Misschien handig om wanneer het boek vol zit om dan eens een digitale te maken... Bah, vanmorgen voor het eerst gespuugd ik moet zeggen dat ik ook tot 9 u op bed lag en dat is echt te lang zonder eten. Maar ik heb ook gewoon heeeeeelemaal geen trek smorgens. Ik ben al niet zo'n ontbijter dus dat is nu echt onhandig
Ja hoor Jez, je bent echt hartstikke zwanger!!! Ik eet ook nooit 's morgens, krijg het echt niet weg ( hoe slecht voorbeeld voor mijn kids haha) Misschien in bed proberen te eten? En dan niet eerst uit bed om eten te pakken maar gewoon naast je bed zetten... Crackertjes of iets? MommieD, trek je het nog met dit hete benauwde weer?? Weet je het nog Jez, 2012 was ook zo'n smerig warm benauwd jaar