EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh jee jez gespuugd!!!

Hihi ja dit brengt wel herinneringen zeg dit weer. Alleen in 2012 begon t voor mij al met 29 weken op vakantie in juni en was t heet tot ik 41.4 weken was en kleine man eruit perste. Kan er nu wel beter tegen, geen pijnlijke vingers snachts. Misschien komt t nog? We zijn wel lekker naar t strand geweest, daar staat een fris windje :).
    Wat hebben jullie gedaan?

2. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Oh ja kel bah! Veeel te heet om hoogzwanger te zijn! Vandaag vond ik het al veel te heet om nét zwanger te zijn, kan je nagaan!! Hahaha
    Het zweet stroomde over mijn rug vanmiddag zo benauwd had ik het :( ik heb af en toe ook echt last van opvliegers ofzo!
    Mommied, hopelijk was het op strand wel lekker vertoeven! Houd je al vocht vast?

Bij mijn meisje had ik echt geen enkels meer over en mijn benen en voeten waren echt totaal opgeblazen! Hopelijk blijft me dat nu bespaard nu ik een andere tijd uitgerekend ben..

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo net thuis, kids op bed. Mijn oma was vandaag jarig en ze is 90 jaar geworden. Ze heeft (nou ja haar kinderen) een groot feest gegeven. Mijn oma was dus de oudste op t feest en de jongste een paar maanden :D
    Denk toch zo'n 20 oudjes er waren (zussen met aanhang, zwagers met aanhang, haar 5 kinderen met aanhang, 15 kleinkinderen die er niet allemaal waren overigens met aanhang, en dan komen daar nog een zwerm achterkleinkinderen achteraan die er ook niet allemaal waren maar denk zo'n 15 huppelende kids in de leeftijd van 11 tot de jongste een paar maanden.... :D

Ditis natuurlijk niet bij mijn oma gevierd die in een flatje woont :p 1 van haar dochters (mijn tante) heeft een kast van een huis met een MEGA tuin waar je in verdwaald zo groot!! Dus de kids hebben heel de middag gespeeld gehold gegeten gedronken (volwassenen natuurlijk ook). Liggen nu afgedraaid in bed en wij languit op de bank hihi

4. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Nog gefeliciteerd Kelly!
    Jez, vocht valt gelukkig mee deze keer. Had het bij de kleine man erger. Ook slapen gaat beter, geen pijn in mn vingers enzo. Misschien omdat het niet elke dag heet is. Op die hele warme dagen kan ik nog geen laagje kleding of laken in het bed verdragen, en dan nog zweet je je te pletter. Maar misschien omdat het de tweede keer is dat het minder 'erg' lijkt? Ben je nog misselijk?

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Doen jullie nog mee met de oranje gekte voor de voetbal?
    Noa is er klaar voor hoor haha :p love my girl net zo verslaafd aan nagellak dan dr moeder

6. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Leuk kel!!! Hier alleen oranje shirtje aan morgen :)

Mommied, ik ben hier echt de hele dag door misselijk al een paar dagen.. Alle afgelopen ochtenden boven de plee gehangen :( gelukkig is het spugen na 1 keer wel over, maar zodra het 1 uur na mijn eten is begin ik weer kotsmisselijk te worden. En ik word moe van al dat ge-eet! Het smaakt ook allemaal niet.. :( klaag klaag :(

7. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh jee jez wat balen!!!! Ben je ook moe moe moe?

Kelly schattig die nagels! Kleine man krijgt ook een oranje shirt aan vandaag. Ben benieuwd vanavond. Btw vrijdag de 13e he.... Zal je zien dat ik ga bevallen....

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, hoop dat je je gauw beter voelt meis!

MommieD, mooie dag om te bevallen hoor!! Maar denk dat je kleine nog wel eventjes blijft zitten.... of hij moet een voetballertje zijn.... dan wordt jouw spanning hem te veel tijdens het kijken en wil hij eruit om mee te kijken naar de voetbal :p:p

Manlief is vandaag jarig :D, we vieren het morgen want de broer van me moeder is ook jarig en die viert het altijd de dag zelf, en wij meestal een andere dag, anders wordt het zo'n gehaast en ook nog eens voetbal vanavond. Dus wij doen het lekker morgen

9. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    #4129 BeebieBeeb, 13 jun 2014
    Laatst bewerkt: 13 jun 2014
    Kelly, gefeliciteerrrrrd!!!!! Hieper de pieper hoeraaaa!

Mommid, jij gaat nog niet bevallen hoorrrrrrr! Nog heeeel even een paar dagen wachten! En ja ik ben moemoemoemoe :D en geen tijd om er aan toe te geven dus dat is ook minder :) vanavond gaat mijn mannetje lekker naar vrienden in de kroeg voetbal kijken en ik ga lekker op de bank of misschien zelfs in bed kijken :) eindelijk weer een avondje thuis dus ik neem het er van!
    Ik heb ook nog een drukke week voor de boeg omdat de vakantie er aan zit te komen dus ik moet echt nu energie een beetje gaan sparen :)

Zal zo effe mijn zwangerschapsaankondiging in mijn album zetten. Hij is echt heel leuk geworden :) En ik heb er dan onze geboortejaren bijgezet op de foto.
    Morgen gaan we het mijn ouders vertellen, ik ben benieuwd naar de reactie, of ze het al vermoedden enzo :)

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Veel plezier met het vertellen Jez!!

11. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh wat spannend en leuk jez!!!!!
    Hier gelukkig gister niet bevallen, had die legendarische wedstrijd ook echt niet willen missen!!!

12. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh ja leuke aankondiging jez!!!!!

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Alles nog rustig mommied???

Hier gaat het wel..nog steeds elke keer kotsmisselijk en elke morgen spugen :( dit weekend mijn ouders verteld en die waren helemaal verrast! Ze vonden het helemaal geweldig, maar hadden het nog niet echt verwacht. Ik heb altijd gezegd tegen ze dat ik er meer jaar tussen wilde, vandaar ;)
    Morgen zijn schoonouders aan de beurt. Maarrrrr eerst de echo! Is het al morgen?

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, er zit toch ook meer dan een jaar tussen :D
    Balen dat je je nog steeds zo beroerd voelt meid :(
    Spannend morgen je echo, en veel plezier met het vertellen aan je schoonouders.

MommieD, is het nu even beter uit te houden met dit weer? Gaat alles nog goed daar?

15. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh wat leuk jez!
    Morgen al je echo, jeetje gaat snel zeg.
    Hier nog geen baby, wel veel harde buiken en had vanmiddag 1 rugwee, ook zo raar. Merk dat mn lijf er wel klaar mee is, hoop dat ie snel komt want vind t best zwaar zo met een actieve dreumes.

16. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik weet alleen niet of het veel minder zwaar wordt als de kleine man er is hoor mommied? ;)
    Succes in ieder geval, mochten we je niet meer zien hier voor de bevalling! En veel plezier ook natuurlijk :)

Ik ga weer even wat eten (lees: snaaien) tegen de misselijkheid. :(
    Bleh wat een rotgevoel

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    MommieD, Wil je niet ontmoedigen maar als de kleine er eenmaal is zal de actieve dreumes niet een rustige dreumes worden.... het kan en ik zeg natuurlijk kan... ook nog erger worden. Vooral jaloezie, mijn tip: (of je er iets mee doet is aan jezelf!) Laat je dreumes helpen met alles en dan bedoel ik niet alleen met de baby. Veel aandacht en ook 1 op 1 aandacht van ene keer papa en dan mama. Heeft hier heel goed geholpen de eerste weken!!
    Maar die fase gaat ook weer over hoor :p ( als ze 18 zijn) :p:p Dat zal hier het geval zijn haha

Jez, snaai-ze :D

18. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hahaha weet ik maar nu zit mn buik zo in de weg! En ik ben alleen met m, als de baby er is heb ik de eerste maand wel hulp en als t goed is daarna wel weer op de been. Gisteravond hele avond voorweeen gehad, elke 4-5 min harde buik... Maar helaas geen baby....

19. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh btw helpen vindt ie idd echt leuk kelly, dus goede tip!

20. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Vanmorgen een knipperlichtje gezien!!!! De vk dacht n.a.v. de meting ook iets van 8w2d, maar het was nog erg moeilijk meten. Ik moest ook 2x gaan plassen, omdat mijn blaas veel te vol zat :)
    Met 10 weken gaan ze weer meten, als ik voor de combinatietest ga.

Ik zal mijn echo in mijn album zetten, al is het niet meer dan een witte vlek op de echofoto :):D

Ook hang ik nu aan de telefoon in de wacht bij de huisarts voor pilletjes tegen de misselijkheid. Hopelijk krijg ik ze gauw... De vk vond het absoluut niet nodig dat ik mij zo verschrikkelijk voel....gelukkig :)
    Edit: ik kan gelijk de pilletjes ophalen en dat moet goed helpen. Ohhhh ik hoop het zo! Dan kan ik misschien weer een beetje normaal functioneren!!!!

Deel Deze Pagina