Jeej een knipperlichtje!!! Hoe reageerde je schoonouders? Hoop dat de pilletjes snel hun werk doen!! Knuf
Ga zo meteen mijn eerste pilletje nemen en ben erg benieuwd. De apotheker zei dat ik de eerste 3 dagen niet mag autorijden omdat je lijf eraan moet wennen en je heel suf kan worden...alleen móet ik met de auto naar mijn werk. Nou op hoop van zegen maar dan.... Hopelijk valt het mee, want ik kan die sufheid op mijn werk ook niet echt gebruiken.... Mijn schoonouders waren helemaal verrast! Ze verwachtten wel dat het niet heel lang meer zou duren, maar ze vermoedden nog niet echt iets. Helemaal leuk!
Vannacht heeeerlijk geslapen en vanmorgen niet gespuugd en bijna niet misselijk!! Om 9 uur begon de ellende alleen weer, dus de hele verdere dag doodziek geweest (en ik had ze niet mee naar het werk ) Morgen neem ik er in de ochtend ook eentje hoor! Gelukkig was ik niet suf vanmorgen dus heb gewoon auto gereden Mommieddddddddddd....komt er al wat? Je moet je nu wel 3x per dag melden hier he!
Jez hoop dat je pilletjes snel gaan werken hoor!! Ja mommieD ben t met Jez eens: MELDPLICHT 3X PER DAG
Oohhh je zoontje voelt het aan hoor! Die denkt, mama heeft nu slaap nodig want de baby komt bijna dus ik slaap lekker uit!!
Hihi ja heb in 2 jaar niet zo goed geslapen als de afgelopen week denk ik hahaha. Werd vannacht pas om 5u wakker om te plassen. Moet jij al vaak naar de wc jez? Zo naar de vk, duimen jullie mee dat ie is ingedaald? Dan kunnen ze tenminste wat doen mocht ie niet vanzelf komen. Heb nog steeds erg veel voorweeen...
Nou hij is een beetje ingedaald, genoeg om evt met 41 proberen te strippen. Hopelijk komt ie vanzelf.... Zooooooo geen zin om weer overtijd te gaan ....
Hi MommieD Hier drukke dag gehad. Vanmorgen zonnescherm gekocht en opgehaald (2e hands), daarna naar mijn man zn werk voor een personeels feestje. We zijn naar D.uinrell geweest (hier vlakbij) bij aankomst koffie met gebak, daarna een hele speurtocht gehad door de bossen, duinen, mulle zand. Daarna borreluurtje met daarna warm en koud buffet. Leuke dag, moeie benen haha. Kids waren bij mijn ouders en die hebben zich uitstekend vermaakt en hebben bij de m.ac gegeten en gingen uitgeteld naar bed morgen hopelijk zonnescherm ophangen!! Hoeven eindelijk de lamelle niet meer dicht als de avond zon weer naar binnen schijnt.....
Oh leuk zeg! Een dagje uit met je man! Hier weer geen baby... Wel steken onderin en lichte kramp in mn rug maar ja geen bevalling nog. We wachten t rustig af....
Schuur heeft stroom en licht. De tuin heeft een buitenlamp met sensor. Aan de voorkant hangt een zonnescherm. Helemaal happy. Mede dankzij veelal mijn broer maar ook mijn man en mijn vader hebben geholpen
Mooi hoor!!! Hier sinds gisteravond voorweeen om de 4-6 min met krampen maas t zet niet door grrrrrr....
Balen MommieD Hoop dat het snel toch door gaat zetten meid!! He zien jullie ook opeens dat je berichten van een ander kan liken
Om 629 is onze tweede zoon geboren. 3295 gram en doet t super. Bevalling ging goed alleen verloor veel bloed dus ben nog in de ok inwendig gehecht. Nu bijkomen...