Een goede termijnecho hier! 11w1d, precies zoals ik dacht! 25 jan. uitgerekend en a.s. maandag de combinatie test. Dat is nog even spannend dus! Zo blij met ons spartelende minimensje!!!
Gefeli Jez!! Hier zijn de pasfoto's gelukt. Hopelijk morgen langs t gemeentehuis voor de ID kaarten. En hoop dat ze goedgekeurd worden!!!
Jeeeee gefeliciteerd jez!!! Hihi en waar doe je t voor, zwanger zijn vond ik deze x minder 'leuk' maar geniet des te meer van mn mini baby en de interactie tussen je 2 wondertjes is ook zoooooo bij zonder.
Jeetje wat is max veranderd kel!!! Zo wijs geworden!! En ze lijken echt veel op elkaar! Leuk! Mocht max wel met zijn tanden bloot op de foto voor zijn idkaart/paspoort?? Mommied, lekker aan het genieten?
Ik ben nog niet bij het gemeentehuis geweest want we moeten met zijn allen want beide ouders moeten tekenen. Het schijnt zo vertelde de fotograaf me dat de eisen voor pasfoto's van kinderen jonger dan 6 jaar minder streng zijn als boven de 6 jaar. Als het mee zit gaan we morgen avond naar het gemeentehuis (volgens manlief is die dan open).... wordt vervolgd hahaha
Hihi ja lekker genieten en hard werken . Baby heeft soms wat last van krampjes... Maar snachts gelukkkg niet. Hopelijk gaat ie snachts binnenkort langer tussen de voedingen laten, kijk wel uit naar wat meer slaap. Grote broer is nl al om 6u wakker... Hoe gaat t met de misselijkheid??
Hier is het gemeentehuis niet open zoals manlief dacht.... Rare openingstijden hebben ze hier, zijn maar halve dagen open.... ambtenaren Dus we moeten maar wachten tot augustus dan heeft manlief vakantie.... Hier gaat het trouwens goed met het nachtelijk zweten..... Slik al 11 dagen voor ik ga slapen een overgangspil en ik wordt 's nachts niet meer wakker van het zweten, hoef me niet meer te verkleden, me bed te verschonen..... Die pillen waren meer een test om te kijken of het hielp ja of de nee, omdat er op stond dat het tegen het nachtelijk zweten was.... en schijnbaar helpen ze MommieD, hopelijk krijg je snel wat meer slaap..... wel fijn dat het over het algemeen goed gaat!!
Oh irritant zeg van de gemeente. Hier is mn man ook zo 2x moeten gaan voor de aangifte. Apart he van dat zweten? Ik zweet ook mega maar das nog ontzwangeren. Hoest met de misselijkheid jez?
MommieD, het zweten is bij mij gekomen vlak na de geboorte van Max en ben er nog niet vanaf. Heb 's morgens ook opvliegers niet normaal joh! De rest van de dag eigenlijk koud.... nu iets minder door t benauwde weer maar zelfs dan 's nachts niet zweten. Ben nu al verslaafd aan me pillen haha Jez alles goed?
Hey meiden! Kel, je kunt toch ook met het paspoort van je man een paspoort voor je kids aanvragen? Of met schriftelijke toestemming ofzo? Dan hoeft hij niet persee mee. Mommied, dat slaapgebrek is wel weer pittig zeker? Zeker nu met eentje die nog rondloopt...hebben je jongens ook nog een slaapje tegelijk zodat jij ook even plat kunt, of zit dat er nog niet in? Hier ook soms opvliegers, maarja hier natuurlijk door het zwángeren! met de misselijkheid gaat het nog niet goed helaas ik ben nog steeds de hele dag door misselijk, vanmiddag zelfs de hele middag op bed gelegen. (Ook door vermoeidheid) ik moet nog steeds 2x daags gemiddeld spugen ik begin wel een beetje kierewiet te worden eerlijk gezegd. Het zou zomaar door de hormonen kunnen komen, maar ik ben al 2 dagen een beetje huilerig omdat ik me zo rot voel ik moet me soms echt heeeeeeel hard bedenken dat het voor iets moois is, maar ik begin de moed al een beetje te verliezen... Ben daardoor ook weinig op ZP, geen fut voor Tot zover mijn klaagzang.
Jez een hele dikke grote digi hug voor jouw!! Hoop dat je snel op een mooie gekleurde wolk mag klimmen en dat je kan genieten meid. Xxx
Thnx kel lief van je. Ik voel me vandaag weer niet top. En dan moet ik vanavond ook nog eens werken bah ik geloof dat ik daar maar eens over ga praten, want die avonden werken breken me echt op. Ik ben echtop mijn slechts savonds.... Vanmorgen de combinatietest gehad en alles was goed! De uitslag kon niet beter dus dat is echt heel mooi!!!
Gefeliciteerd jez!!! Maar enorm balen van de misselijkheid zeg... Was de vakantie verder wel bevallen? Ja idd weer pittig met gebroken nachten hoewel deze kleine man ons wel meer laat slapen snachts. Soms wel 5-6 uur tussen 2 voedingen. Smiddags als grote broer slaapt neem ik baby gewoon lekker mee naar bed hihi en dat komt goed uit want hij slaapt overdag het liefst op mij (of in de draagdoek/zak/kinderwagen/autostoel). Wel werkt mn man veel thuis want krijg 2 kids nog niet in mn eentje van 2 hoog naar buiten.... Snel verhuizen hopelijk...
Ja vakantie ging wel, manlief heeft me veel uit handen genomen gelukkig Het spugen is nu wel iets minder, nog niet helemaal over, maar de misselijkheid blijft. Ik begin wel iets meer te wennen aan het vele eten, al staat me dat wel nog steeds tegen. Ohh lijkt me heerlijk, lekker met je babytje in je eigen bed, baby op je borst lekker knuffelen...heeeeerlijk! Gelukkig gaat het slapen iets beter meid. En jammer dat je niet zo makkelijk zelf naar buiten kunt. Hebben jullie geen lift? Moet je dan de kinderwagen naar beneden slepen of heb je die beneden in een bergruimte oid staan?
Oh fijn dat t ietsjes beter gaat! Geen lift hier idd, kinderwagen ligt in de auto en die heeft mn man regelmatig nodig . Ben laatst met baby in draagdoek en dreumes en buggy in mn eentje naar buiten geweest. Tis gelukt maar pff wat een gesjouw! Vandaag met zn allen naar het zwembad geweest en jullie? Heet he? Strand durfde ik niet aan, we hebben lekker een plekje onder een boom gezocht.