EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Heet is het zeker. Max heeft ook al 2 dagen niet tussen de middag geslapen en is rond 5u niet meer te genieten!!!

Wij gaan ook niet naar het strand ook al is het om de hoek :p, veel te heet en veel te druk. Wij hebben een groot zwembad in de tuin staan met partytent erboven voor wat schaduw.

Max heeft nu ook al 2 nachten zonder trappelzak geslapen, hij vind het helemaal niks maar ik ga dit echt doorzetten!!
    Gisteravond om 2300u zaten ze beide nog ff beneden in de tuin om wat te drinken en daarna weer lekker verder gaan slapen.

Jez, ik hoop echt dat je je snel wat beterder gaat voelen want het duurt nu al zo lang :(

Jeetje MommieD, ook een hele onderneming als je geen kinderwagen hebt.... Heb je geen schuur of iets waar de kinderwagen in kan blijven staan zodat je die altijd kan pakken als je ff naar buiten wil?
    Vast niet anders had je dat natuurlijk wel gedaan..... :):(:)

2. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Pff ik weet niet hoe heet het is in mijn huis, maar slapen gaat hem niet worden zonder drijfnat te worden denk ik bahhhhh :)

Mijn meisje ligt ook pas net in bed. Gaat ook echt pas laat slapen de laatste dagen. En eigenlijk vind ik dat helemaal niet relaxed. Om 7 uur naar bed vind ik een veel beter plan, want dan kan ik ook gauw slapen, maarja ook wel weer gezellig natuurlijk :)

Net weer even de porseleine pot omarmt :( blehhh dag tomatensoep :)

Kel, waarom wil je max uit de trappelzak? Voor als hij in een groot bed gaat ofzo?
    Wij moeten voor mijn meisje een nieuw bed kopen, en dat wordt een gewoon 1 persoonsbed, maar dan is het ook handiger zonder trappelzak denk ik he?

Hebben jullie nog leuke cadeau ideetjes voor d verjaardag van mijn meisje? Kel, wat vond noa geweldig om mee te spelen rond 2/3 jaar?
    Ik zit te denken aan een loopfietsje, echt fietsje met zijwieltjes, zandbak... Maar ik moet nog wat cadeautjes verzinnen :)

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik wil gewoon van de trappelzak af omdat Max er bijna niet meer in past :$
    Nu nog wel maar als hij een groeispurt gaat krijgen past dat echt niet meer. En nu was de kans ertoe omdat t zo warm was dus hup gelijk door zetten!

Cadeau's oh vind het zo moeilijk. Denk dat wij de toet toet auto's aan gaan vullen met wat autootjes en een groter speelding daarvan.

Weet nog dat Noa een loopfietsje kreeg toen ze 2 werd, vond ze helemaal niks en ook weer snel verkocht haha
    Wel had ze zo'n cross fietsje met 4 wieltjes je kent ze wel van I.ntertoys 7.50 of zo, hebben 2 varianten kleur.
    Voor de rest zou ik t niet eens meer weten wat ze gekregen hebt.... :)
    Mijn ouders kopen altijd kleding en dat vind ik ideaal!
    Max krijgt van mijn ouders ook kleding.

Balen Jez dat alles er weer uit is :(
    Hier lagen de kids gewoon om half 8 op bed. Boven heel de dag alle ramen en deuren (ook op zolder) open gehad dus heeft lekker doorgewaaid. Kids liggen alleen in ondergoed en laken te slapen.

4. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh ja ik ben ook erg van 19u naar bed haha, daarna lekker rust in huis.
    En idd geen schuur oid, snel verhuizen hopelijk!
    Kadoideetjes: step (vindt kleine man geweldig), kinetic sand (google maar is echt cool), duplo trein en sporen (ga ik vragen idd), poppenhuis, nijntje theeservies, speeltentje, pop en buggy (om mee te oefenen), schommel of speelhuisje voor in je tuin, klei, stickers, kinder dokterssetje en boekjes.

(Heb 2 buurmeisjes van 3, zie daar regelmatig leuk meisjes speelgoed).

5. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh en zo'n watertafel, als ik een tuin zou hebben wist ik t wel :).

6. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Mommid, dat kinetic sand! Wat is dat dan? Een soort klei???

Ik heb mijn echo's en een buikfotootje in mijn album staan :) *trots* :)
    Buikje heb ik vergeleken en is ongeveer even groot als bij mijn dochter toen. Ik ben wel 5kilo lichter!!! Dat is echt fijn hihi. Ik hoop de 90 niet aan te tikken dit keer :D en ook niet weer 20 kilo aan te komn!!!! Hoe was dat bij jullie ten opzichte van de eerste zwangerschap?

Kelly, trappelzak in de prullebak?
    Mommied, hoe is het met je mini's! Gaat het goed met de kleinste?

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jazeker Jez, nou ja nog niet in de prullenbak, maar het gaat nog steeds helemaal goed. Nu wordt hij wel wakker van de warmte dus das minder. Maar gister een mobiele airco gekocht, ff een 3 kwartier op zijn kamer laten staan.... was heerlijk koel. Ding bij Noa op d'r kamer zelfde verhaal, en ze hebben heerlijk de nacht doorgeslapen!!!

Vanmiddag gaat Noa een weekendje logeren!!!!!!!!!!! Heerlijk :p
    De postbode kwam net een kaartje brengen, oh mama hoorde ik hij is voor mij er staat NOA op!!
    En daar stond dus in dat ze bij opa en oma mag komen logeren, oma haalt haar vanmiddag op en zondagmiddag weer thuis.
    KAN NIET WACHTEN HAHAHA, Noa ook niet hoor :p:p

Jez, je hebt al een mooi buikje!!
    Hier van Noa toen 10 kilo aangekomen, en van Max 17 kilo. Geen kilo's aan overgehouden, wel striae en blubberbuik :(. Train me kapot elke avond aan de buikspieroefeningen en het is al stukje beter geworden dus ik hou goede hoop :D
    Nou laat ik ook niks staan qua eten of drinken hoor haha dus zo hard zal het niet gaan hahaha

8. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Mooi buikje jez! Ja hier bij de eerste iets meer aangekomen dan bij de tweede, bij beiden de 80 kilo net aangetikt.
    Hoe was t logeren kelly? Spannend wel! Wel heel attent ook met die kaart.
    Hier alles ok, lekker druk. Kleine broer is vandaag bij t cb geweest. Nu 4.7 kilo en 56 cm, flink gegroeid dus (hij was 3295). Maat 56 kan ook weer grotendeels in dozen, hij zit alweer in 62. Jeetje gaat echt hard!

Jez ga je nog een geslachtsbepaling doen?

9. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh btw dat sand is net gewoon zand maar t kleeft een soort aan elkaar zodat je vormpjes kan maken. Echt leuk!

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Noa heeft het geweldig naar haar zin bij opa en oma. Ze komt morgenmiddag weer naar huis.
    Wij zijn vanmiddag bezig geweest met een loungebank te maken van pallets. 2 delen zijn nu af. Morgen nog 1 deel maken en een tafel :D

kreeg net een whats app van me broer, een echo!! Ik wordt tante :D:D
    ze zijn nu 11 weken. En 15 februari uitgerekend!!

11. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Wat leuk!!!!! Gefeliciteerd! Eerste kindje?

Vandaag voor t eerst met zn viertjes naar het strand geweest, ging heel goed!

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja wordt hun 1e kindje :D

fijn dat het goed ging MommieD, lekker genieten ;)

Hier nog een fotootje van de vordering van onze nieuwe loungehoek

13. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Wauw heel gaaf!

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Leuk kel! En gefelciteerd met je toekomstige tanteschap! :)

Lekker mommied, naar het strand! Kleine ook even in het zand gelegd? ;) en wat is ie al groot zeg! Maat 62 wow :) gaat echt snel!

Wij gaan geen geslachtsbepaling doen. Lekker een verrassing :)
    Het gaat hier nog steeds niet heel goed *zucht* het houdt maar niet op die rotmisselijkheid :( en nog steeds zoooo moe! Ik lag gisteren om half 9 al in bed. Gezellig hoor ;)

15. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh getsie jez! Enneh wachten dus tot de 20 weken echo?
    Hier vannacht 3x grote broer zn bed verschoond, hij bleef maar overgeven.... En dan wordt kleine broer er wakker van, poeh ben gesloopt!

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez wat onwijs balen zeg :(

MommieD, oh erg he dat overgeven.... hopelijk nu weer beter? Lekker vroeg naar bedje toe

Noa heeft echt een super weekend gehad.

Wij zijn lekker druk geweest. Loungebank is af, tafel nog ff schuren. En dan nog ff kussens maken maar eerst op zoek naar stof.
    Ben super trots op ons zelf :D

17. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Leuk hoor kel, creabea!!! Krijg je de scherpe randen en splinters er allemaal afgeschuurd bij die pallets??

Mommied, gaat het weer beter met je oudste moppie?
    Wij willen het geslacht pas bij de geboorte weten net als bij de eerste. Lekker ouderwets :p

18. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja hoor Jez, dat gaat prima je moet er alleen wat geduld mee hebben. Grove vijl, gladdere vijl, schuurmuis, schuurpapiertje uit de hand :D

Leuk Jez, spannend tot t einde. Mijn broer en zijn vriendin willen het ook niet weten... dus ook spannend tot t einde voor t geslacht....

19. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh spannend jez, zou ik echt niet kunnen!

Hier ff hectische dagen gehad, kleine broer wilde heel veel bv (weer 2x per nacht). Dat overgeven van de grote was snel voorbij gelukkig.
    Di nacontrole gehad bij gyn, bleek ik 2 ipv 1 liter bloed te zijn verloren. 1 vooraf en 1 in de ok, best veel... Mn hb is gelukkig goed nu met de ijzerpillen.
    Jij nog steeds spugen jez? Kelly slaapt max alweer smiddags?

20. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Wow 2 liter is niet niks! Merk je daar zelf nou niks van? Of je man? 2 liter....dan zit toch die hele verloskamer onder zou je zeggen :D Waarom moest je ook alweer naar de ok? Gehecht worden?
    Gelukkig is je hb wel goed, anders voel je je helemaal zo verrot :)

Ik voel me vanavond voor het eerst sinds tijdennnnnnnn eigenlijk best goed!!!! Ik ben nog niet misselijk geworden na het avondeten en nog niet gespuugd! Vanmorgen ook niet gespuugd maar wel de hele dag door misselijk. Maarrrrr het is een verbetering! Oohhwwww ik hoop zo dat dit het begin van het eind is :D

Deel Deze Pagina