Oh wat fijn!! Enneh ja was best een bloedbad jez, heb de douche ondergebloed, de vloer en daarna een aantal matjes in mn bed. Er was een scheur in mn geboortekanaal waar een soort ei van bloed was ontstaan. Beetje raar verhaal maar moest iig op de ok gehecht worden. Voelde me ondanks bloedverlies redelijk ok, ben niet out gegaan ofzo. En nu weer ok dankzij pillen .
MommieD, ja Max slaapt 's middags weer dankzij een mobiele airco die ik ff voordat hij gaat slapen in zijn kamer ff laat blazen en dan slaapt hij heerlijk koel Jez, ga zo ontzettend hard voor je duimen dat dit nu echt het einde is en dat je heerlijk kan gaan genieten meis!!!!!!!!!!! MommieD, gelukkig voel je je goed nu. Wat een bloedbad zal dat zijn geweest zeg wordt al misselijk als ik eraan denk hihi, kan totaal niet tegen bloed Hier voor de rest lekker druk, druk bezig met de hoezen van de loungebank, het schuim is op maat gesneden dus vanavond ga ik op stoffen jacht en dan ga ik hoezen maken.... Zullen vast voor zondag niet klaar zijn maar ga wel mijn best doen hahaha. Heb gisteravond van een expert al allemaal informatie ingewonnen hoe ik het het beste kan doen, dus we gaan het zien. Wij vieren zondag op de dag zelf Max zijn verjaardag en het weer voorspeld mooi weer dus kom maar op Wanneer vieren jullie het Jez?
Owwww lekker hoor mommied gelukkig kan een vrouw wel een stootje hebben Kelly, wij vieren het ook zondag. En ik hoop ook echt op mooi weer zodat ik die hele bups visite lekker naar buiten kan sturen en het nog enigszins netjes in huis blijft Ik heb net de taart besteld bij de bakker en heb van de week al de meeste boodschappen gedaan gelukkig. Nu nog even mijn huis op orde maken, want ik loop een beetje achter Ik bedacht me ineens vandaag dat ik helemaal niet aan traktaties heb gedacht voor op het kdv! Dus die moet ik maandag nog even gauw in elkaar flanzen eerst maar eens bedenken wat precies
Ik probeer een taart te bestellen bij H.ema maar de site doet het niet :x Schiet nu wel lichtelijk in de stress want ik weet niet als ik m morgen bestel of hij er dan nog is zaterdag........... Maar ja als je site het dan nog niet doet...... oh oh oh niet goed voor je bloeddruk.... Ik heb vanmiddag alvast ff me ramen binnen en buiten gezeemd haha zag er niet uit! Wij hopen ook lekker buiten te kunnen zitten!
Knap gemaakt hoor zo zelf! Hopelijk hebben jullie er veel plezier van! Is het nog gelukt met de taart? Een fijne dag vandaag kelly! En natuurlijk gefeliciteerd met jouw max!!!! Het wordt mooi weer dus wat wil je nog meer!!!
Dankje dankje Ja heb een fototaart bij een supermarkt besteld, of die net zo lekker is gaan we vanmiddag proeven Jij ook een gezellige dag Jez met mooi weer
Jez gefeliciteerd met jullie meisje! Leuke dag gehad gister? Hier alles leuk, Max is lekker verwend, kids hebben zich prima vermaakt en gingen afgedraaid naar bed
Dank je! Mijn kleine meiske alweer 2!! Wij hebben een superleuke dag gehad gisteren! Wel druk, maar oke mijn huis is weer gesopt en lig nu bij te komen op de bank en een cadeaussssssss oh mijn god, de hele tafel lag vol haha!! Maar ik ben nu echt kapot! Drukke dag gisteren en vandaag hard aan de slag....ik heb zo wel een stuk taart verdiend al zeg ik het zelf Was het bij jullie ook leuk kelly? Smaakte de taart goed? en max ook zo verwend? Wat hebben jullie max uiteindelijk cadeau gegeven? Mijn meisje heeft echt zoveel leuke dingen gehad!! 2 baby born poppen, heeeel veel teken en kleurspulletjes, een stofzuigertje, een strijkijzer, tafeltje en stoeltje, badspeelgoed, een loopfietsmotording, van ons een mega zand en watertafel, dokterssetje, spulletjes voor in de zandbak, een knuffelhond, handtasje, en nog weet ik veel wat nog meer pfffff echt niet normaal. De helft ga ik zo op zolder leggen, zo hoef ik de rest van het jaar geen speelgoed meer te kopen! Heeeeerlijk haha
Nog bedankt MommieD Alles goed? Jez hoe is het nu met de misselijkheid? Hier echt een letterlijke shit day begon vanmorgen al.... de ene spuitluier na de andere en stinken, stinken tering echt niet normaal!! Arme Max zijn billetjes helemaal schraal, gigantische lekkages natuurlijk..... Hopelijk was dit een eenmalige dag want jeetje zeg, dit is voor niemand leuk Voor de rest alles zijn gangetje hoor
Oh getsie! Hier ook al een paar dagen veel stinkende luiers, zn 4e hoektand is bijna door nu pffffff. Verder erg druk met 2 kindjes hihi.
Ohhh meiden sterkte met de stinkluiers!! Hier gelukkig niet, maar de hoektanden zitten ook nog flink verstopt. Volgens mij krijgt ze die pas op haar 16e Ooohhhh zucht kreun steun, nog steeds misselijk hier! Vandaag weer bij de vk geweest en kreeg zwaardere pillen aangeboden.. Ik heb ze afgeslagen, omdat het niet bewezen veilig voor je kind is... Ook niet bewezen onveilig geloof ik, maar ik pas En ook zooooo moe GEK wordt ik ervan! Ik doe niet meer dan werken en slapen of liggen Wanneer houdt het oooooohhhhooopppppp???
Oh bah jez wat naar voor je! Ben blij dat die zwangerschap achter de rug is zeg hihi. Hoop voor je dat je je snel beter voelt. Krijg je al een buikje?
Voorlopig nog weinig verbetering helaas. Morgen 17 weken. Ik las in mijn vorige zwangerschapsdagboek dat toen de misselijkheid ook wel tot rond de 20 weken duurde, alleen minder heftig, maar dan leven we daar maar weer naartoe.. Ik krijg ook echt al een buikje ja, je kan er nu niet meer omheen vindt ik zelf. Al zijn er nog wel mensen om me heen die het niet zo durven te vragen, dus blijkbaar is die nog niet zo huge als ik zelf denk
Jeetje Jez, het zit ook niet mee he . Wat leuk dat je van je vorige zwangerschap een dagboekje hebt bijgehouden. Komt nu wel goed van pas dus.... Ik ga heel hard voor je duimen dat je snel zonder misselijkheid je zwanger zijn mag afmaken Hier druk druk druk, manlief vakantie haha. Heb t nog drukker dan normaal afgelopen woensdag naar de dierentuin geweest mijn moeder was ook mee die had een rot telefoontje gehad (mevrouw waar ze werkt(schoonmaakt) was overleden) , dus prima afleiding voor haar.... dit keer allerlei maatregelen meegenomen voor als Max mocht spugen. Ging helemaal goed dit keer!! A.s. dinsdag gaan we naar de efteling. Mijn ouders gaan ook gezellig mee. Heb een wandeltuigje gekocht voor Max, want hij wil zo graag lopen maar niet aan de hand en alleen maar rennen. Dierentuin was dus drama..... Kon t constant op t hollen zetten, of hij moest in de buggy.... Dus nu een tuigje mee.... Vind het zo zielig gezicht net alsof je een hond uitlaat. Heb ook altijd gezegd dat ik dit niet wilde maar helaas met Max ontkom ik er niet aan Voor de rest gaat alles goed. Heb me eigen fb pagina gemaakt voor me nagels en een website om zo meerdere aan de leuke kunstnagels te krijgen voor weinig hihi
Oh leuk van de nagels. Hoe was de efteling? Jez heb je nog buikfotos? Zal weer wat fotootjes van mn mannetjes uploaden.
Efteling was echt mega mega mega leuk. Dag was echt flink geslaagd. Max heb heel veel gelopen met zijn tuigje, zijn in veel dingen ingeweest. Max vond alles allemaal even prachtig en mooi. Noa keek alles eerst een poosje aan, vooral de muziek vond ze erg hard (familiekwaal want me man zijn zoon had dat ook, nu gelukkig niet meer) Dus bij alles had ze d'r oren dicht..... Voor de rest weinig regen gehad dus de dag was echt top! Ook totaal niet druk, langste dat we hebben staan wachten is geloof ik 10min geweest. En we hebben niet eens heel het park gezien hihi Wel weer jammer dat Max op de heenweg toch weer gespuugd had in de auto maar we waren natuurlijk nu op alles voorbereid en had dan ook van alles mee (zit ook in de familie, ook bij de zoon van mijn man, daar is hij nu ook redelijk vanaf) Op de terugweg naar de uitgang van het park was Max toch in slaap gevallen, in de auto heel de weg wakker geweest en hebben we in 1 stuk doorgereden naar huis en niks aan de hand......... MommieD, wat een lieverdje toch Jez, hoest nu?
Hey dames! Even ego Ik ben onverwachts nog een weekje op vakantie dus niet zo veel online morgen gaan we weer naar huis helaas, ik geniet hier zo van! Lekker met zijn drietjes even eruit. Ik kom helemaal bij, niks moet, we doen ook weinig tot niks en ik merk dat ik er erg van opknap. De misselijkheid is sinds maandag nog nooit zo weinig aanwezig geweest. Ik heb wel een keer of 3 gespuugd maar ik ben daarbij weinig misselijk geweest! Ik ben nu heel benieuwd of het wegblijft, of dat het weer terug komt als ik weer thuis kom en aan het werk ga.. De verloskundige zegt dat de misselijkheid erger is, omdat ik zo'n druk leven heb, en al een kindje rondlopen. Ik ben nu wel lekker relaxed en bijgekomen dus het zou kunnen kloppen. Hopelijk blijft die misselijkheid gewoon helemaal weg. Verder is het hier heerlijk! We zitten in een mooi huisje, lekker iedere ochtend zwemmen met ons meisje! Ze vind het ge wel dig! Glijbanen, wildwaterbaan 1000000x haha wat een ding is het zeg smiddags doen wij lekker met zijn 3en een slaapje en daarna gaan we nog lekker even het park in en drinken we lekker een bakje koffie en een drankje en gaan we lekker uit eten. En om een uur of 8 weer op de bank en rond half 10 gaan de luiken dicht in bed hihi. Heeeeerlijk!!! Kelly, wat leuk de efteling! Dus voor max was het ook al leuk? Ik heb dan al gauw het idee dat onze ukkies voor zulke dingen nog te klein zijn... Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad iig! En is max wagenziek? Helpt het anders om hem voorin de auto te zetten? Is wel niet zo heel handig, maar toch. Ik ben ook gauw wagenziek en het is het minste als ik voorin zit.. Een wandeltuigje vond ik ook altijd zielig, maar nu ik zelf een peuter in mijn bezit heb, begrijp ik het wel! Mijn meisje blijft gelukkig vaak wel dicht bij me in de buurt, maar ik heb een vriendin waarvan de kleine meid er elke keer vandoor gaat! En dat kan soms ook gevaarlijke taferelen opleveren! Dan denk ik echt bij mezelf, jeetje wie ben je nu aan het pesten meid, schaf zo'n tuigje aan!! Boeiend wat anderen er van denken toch! Mommied, echt leuke ventjes heb jij zeg!!! Gaat alles goed? Heb je al een beetje slaapritme gevonden? Hobbelt die jongste wel een beetje met jullie mee, of moet je je vooral aan de kleinste aanpassen?
Wat leuk kelly dat jullie zo'n lol hebben gehad in de efteling! Rook de auto niet heel zuur op de terugweg? Krijg je die lucht er makkelijk uit? Jez wat fijn dat het nu beter gaat en jullie ff weg zijn, in NL? Ik had ook hoor dat t bij de 2e zwaarder was qua moeheid (en beetje misselijk), geen gek idee wat je vk zegt idd. Je kan nog minder rust nemen dan bij de eerste. Hier hebben we wel een soort ritme gevonden. Tussen 6 en 21u om de 3u voeden. 22u gaan de baby en ik naar bed en dan wordt ie 1x wakker rond 03u. Kan dus redelijke nachten maken. Verder gaat hij gewoon mee in t dagritme van de oudste. De voedingen vallen redelijk tegelijk dus kunnen we ook redelijk goed met zn 3tjes naar buiten als ik alleen ben. En in de draagdoek slaapt ie dan prima. Hij is alleen al 6 kilo dus dat wordt steeds zwaarder hihi.