EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez ik hoop echt dat t vanaf nu echt beter mag gaan!!!

Goed schema MommieD!

Vanmorgen weer gezellig bij de tandarts geweest..... Nu voor de 3e terug geweest voor wortelkanaalbehandeling maar zo ontzettend ontstoken. Dus nu voor de 3e keer weer medicijnen erin en weer noodvulling erop. Mag 3 sept weer terug...
    Fijn hoor als je dan ook nog eens super bang bent voor de tandarts :(

2. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    He getsie kelly, sterkte!!!

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Was zaterdag alweer terug geweest want verging van de pijn in mijn mond :(, weer open medicijnen erin en noodvulling erop.... Nu is het te doen met de "pijn"

Vrijdagavond zelfs naar mijn ouders gereden voor sterke drank (idee van mijn vader om een borrel te nemen) Dus thuis een borrel genomen, nou daar sloeg mijn kies gelijk dood van en heb heerlijk geslapen (borreltje met 40% alcohol:p)
    En dan te bedenken dat ik al vanaf 2008 geen druppel meer gedronken heb hahaha.
    Het helpt wel, ik slaap heel goed, gebruik ook me "zweet" pil niet meer en geen zweetaanvallen niks.
    Maar die alcohol is echt smerig hahaha maar ja je moet keuzes maken in het leven........

4. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hihi fijn dat t heeft gewerkt!
    Baby is verkouden, zo zielig! En over een weekje mag grote broer naar de psz, gaan jullie kindjes al?

5. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Vervelend kelly! Ik heb het ook wel eens gehad, moest mijn kies ook 2x extra open en ik ben ook zoooo geen held bij de tandarts! Verschrikkelijk vond ik het! Tot huilen aan toe :)
    Alleen bij mij is het meer de angst dan de pijn zegmaar...

Mommied, beterschap voor je mannetje. Mijn kleine meid gaat al naar het kdv dus hier geen peuterspeelzaal.

Wij hebben al lekker 2 dagen pyamadag :D ik neem me elke keer van alles voor, maar ik heb er gewoon geen zin in! Vanmiddag wel nog even boodschappen doen, dus na het slaapje toch maar even mezelf van die bank af sleuren.. ;)

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo, drukke week gehad. Kids van mijn man zijn hier vanaf afgelopen zondag tot gistermiddag geweest....
    We hebben ons prima vermaakt maar jeetje wat een bagger weer zeg :(

Maandag begint het gewone leven weer!! Man weer werken, Noa weer naar school! Wiehoew de vlag gaat echt uit hahaha, gewoon weer het normale leven, ben er zo aan toe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :p

Voor de rest gaat het allemaal prima hoor :D

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    En bevalt het weer het 'gewone' leven kelly? ;) vind noa het weer leuk op school of moest ze wel weer even wennen?

Hoe is het met jou mommied, alles goed met de mannetjes?

Hier gaat het wel oke eigenlijk! Ik heb afgelopen week maar 1x gespuugd en de misselijkheid is ook wel te doen. Het is nog niet weg, maar wel ietsjes minder. De vermoeidheid wordt langzaamaan ook iets minder, maar dat zal ook niet lang duren voor het weer erger wordt :D

Net nog even wat zwangerschapskleding gekocht, want de kleding van de vorige keer is óf (nog) te groot, of het ziet er niet meer uit, of ik vind het stom :D ik ben nu ook wat slanker dan de vorige keer, dus sommige dingen zijn nu echt tenten. Ik denk dat ik ook maar wat spijkerbroeken op marktplaats ofzo ga zetten, want sommige zijn nog hartstikke mooi en draag ik toch niet..

Nu even lekker bijkomen op de bank, mijn schatje ligt ook lekker op bed nu.

Gaan jullie schatjes ook zoveel praten?? Ik vind dat echt zo leuk! Heeele verhalen! En alles onthoudt ze ook zo goed joh! Als ik zeg morgenochtend als je wakker wordt gaan we hier of daar heen, is het eerste wat ze zegt smorgens mamaaaaa ik wil daarheen!!! Echt zo leuk!!!

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Het "gewone" leven bevalt me prima :D:D Noa hoefde niet te wennen aan school, was gelijk goed.
    Max moest daarin tegen wel weer wennen dat hij weer heel de dag het rijk voor zichzelf had hihi :p

Fijn dat het toch ietsje beter gaat Jez!

Praten wat is dat?????????????????? Max zegt alleen nog papa, en wat kleine woordjes zoals die dat daar. Ohja en bak (vuilnisbak van buiten bedoeld hij. Hij is verslaafd aan de vuilnisbakken hahaha, wordt vast vuilnisman later:p:p Hij weet alle bakken overal bij de huizen te vinden en als het dan vuilnisophaal dag is nou nou nou, dan hoor je niks anders dan bak bak bak bak bak bak bak hahaha)
    Wel doet hij een aantal dieren na en hij herkent ze ook.

Verder begrijpt hij alles wat je zegt en doet. Maar praten............... hier niet hoor hahaha.
    Wel hele verhalen als hij aan het spelen is in zijn eigen brabbel taal ;)

9. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ohhh nou dat is toch ook schattig die brabbeltaal!
    Mijn meisje is misschien gewoon een echte kletskous zoals meisjes vaak zijn :D
    Ze voldoet aan vele vooroordelen dus zou me niks verbazen hihi, ze houdt van koken in haar keukentje, thee drinken met haar theeservies, groente en fruit snijden met haar speelgoedgroente en fruit en roze is het aaaaaallermooiste haha en cht hoor, ik stimuleer niks, van mjn part speelt ze alleen maar met auto's of whatever, maar het zit in de genen ofzo :)

10. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Haha grappig om te lezen! Hier ook een kleine kletskous maar niet iedereen verstaat hem altijd (ik wel) haha. En idd ze onthouden alles!
    Fijn dat het beter gaat met de misselijkheid!
    Kleine man heeft nu eindelijk zn hoektanden, komen er ineens kiezen achteraan grrrrrrr.... Dacht even pauze te krijgen maar nee hoor.
    Verder vindt ie t geweldig op de psz! De baby doet t verder ook heel goed, die gaat richting plus 2 met zn gewicht. En dat met maar 6x tiet per dag. Hij slaapt ook goed, wat een verschil! Hoef m snachts geen speen te geven en soms komt ie pas om 05u voor zn nachtvoeding. Echt fijn!

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ohhh dus de hoektanden zijn er eindelijk! En heeft ie dan nu aan alle kanten 2 kiezen achter elkaar?

Hier zit mijn meisje weer (WEER!!!!) in een flinke kwijlfase! Zucht!!! Hoektanden zie ik nog niks van. Kiezen zal ik ook eens kijken bij haar, daar heb ik eigenlijk helemaal niet aan gedacht dat ze er nog meer moet krijgen :)

Zo dus de kleine man is een lekkere bollie! ;) heerlijk hoor! Ook van die lekkere spekbenen en armen? Ik hou er van! Ik hoop dit keer ook weer een lekkere spekbaby te krijgen hihi. Vind die iniminies zo fragiel er uit zien! Wel makkelijker bevallen, maar ach daar ben ik niet bang voor :D
    (Ik ben gemaakt om 9 ponders uit te persen zeiden ze vorige keer dus ach hahahah)

En wat fijn dat ie zo goed slaapt! Slaapt de oudste ook wel gewoon goed nu mommied?

Hier gaat het ook goed allemaal. Mijn meisje heeft echt effe een ontwikkelingsgroeispurt ofzo. Dat praten gaat met de dag beter, ik ben soms echt stomverbaast wat ze allemaal uitkraamt! Vorige week ook zo gelachen joh! Zegt ze bijv... 'Papa mag niet pesten!!!' Toen hij haar wilde kietelen en wij dus keihard lachen daarom, zegt ze 'Dat is niet grappig ja!!!' Whahaha je kon ons wegbrengen :D
    Ik voel me zelf ook niet meer zo moe gelukkig. Ik heb weer fut om wat in huis te doen dus ben erg trots op mezelf elke keer :) misselijkheid is ook minder nu, maar helaas nog niet weg. Voel me nog zeker niet kiplekker. Spugen is nu wel zo goed als weg, hooguit een keer in de week flink kokhalzen, maargoed daar doen we het mee :)

Kelly, bij jou ook alles goed? Hoe is het met je kies?

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    MommieD, wat fijn dat het allemaal goed gaat!

Ja die tanden en kiezen weten wat.... Bij Noa ook zoveel last mee gehad. Bij Max eigenlijk helemaal niet zo erg, behalve het vele kwijlen.
    Volgens mij was hij met zijn tanden en kiezen er heel snel bij want hij heeft alles volgens mij al een tijdje compleet.

Mag de 29e mij weer melden met Max bij CB voor controle en een hele vragenlijst die ik vooraf mag invullen....... En dan wegen en meten en gaan ze kijken wat hij allemaal kan en wat niet hahaha.... :p

Jez, fijn dat het toch wat beter gaat met je!!

En ja die kies...................... Nou heb nu weer een week antibiotica gehad en ontsteking is nog niet weg :(, had eigenlijk a.s. woensdag avond weer gemoeten maar heb net afgezegd en moet nog een nieuwe afspraak maken.

Woensdag begint kermis op ons oude dorp en lampionnenoptocht waar ik wel heel graag heen wil dus heb de afspraak lekker afgezegd, ontsteking gaat daar toch niet sneller mee weg als ik een weekje later naar de tandarts ga...........

Max heeft een nieuwe "fobie" erbij hahaha panisch van spinnen die buiten zitten haha het liefst moet ik ze allemaal weghalen maar no way dat ik daar aan begin hahha vieze beesten zitten mij best bij andere in de tuin :p

Voor de rest gaat t allemaal wel aardig hier. Vorige week was hier kermis op dorp en is Noa haar beertje verloren :(, helaas ook niet meer gevonden. Oproep gedaan via facebook sites maar helaas geen reacties. Dus wij (man en ik) donderdag avond naar de kermis geweest en een nieuwe gewonnen voor haar.
    Ze was helemaal happy vrijdagochtend maar ze mist haar beertje wel, dus ja ze weet nu dat als we ergens heen gaan (uitgezonderd familie) dat knuffels thuis blijven!!!

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Och arm kind :) ja knuffels kwijtraken is niet leuk!

Oh ja het CB! Ik dacht laatst nog van wanneer moet je daar weer naartoe dan! Maar ik hoorde al dat er een afspraak via de post kwam en dat dat met 2 jaar en een beetje is. Ik heb nog niks gehoord iig.

14. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Sorry ben ik weer! Cb mogen wij ook di as heen voor allebei de kids. Baby is nu ruim 6.8 kilo (idd lekkere spekbenen!) en peuter zo'n 12.5 kilo gok ik. Idd alle hoektanden zijn nu door dus t kwijlen komt van die laatste rij kiezen gok ik, zie alleen nog niks.
    Vorige week zware week gehad, baby had een of ander virus. Hij had veel koorts en pijn dus paar x naar de hap geweest en uiteindelijk door een kinderarts gezien.
    Verder staat ons huis te koop en kijken we naar huizen met tuin, spannend!
    Fijn dat t spugen beter gaat jez! En kelly ben je al genezen ondertussen?

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Spannend MommieD!!!!

Hier had ik de 17e naar de tandarts gemoeten maar had afgebeld want er was kermis :D Mag nu 1 okt weer.... ontsteking zit er nog steeds :(

Hier is mijn bom gebarsten.... zat al een poos niet lekker in mijn vel.... alles stond me tegen en wist niet waarom..... Nu is het lampje gaan branden... Zit nu al 5 jaar thuis en de muren komen op me af. Ik wilde echt thuis blijven voor de kids en niet gaan werken voor een oppas.
    Nu heb ik bij 2 supermarkten een sollicitatie gedaan, nou ja opgestuurd dus nu afwachten :p Niet full time maar gewoon een aantal uurtjes per week, ik moet echt weg uit huis.
    Hou super veel van me kids hoor echt waar maar ben 24/7 alleen maar met de kids bezig en het "lukt" me niet meer :( En dat voelt ontzettend als falen..... snik snik snik

Zo das eruit ppppffff.....

16. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Jeetje kelly dat lucht op zeker? Ik ben ook thuis en moet zeggen dat het me soms ook zwaar valt. Maar eerst een ander huis en dan eens kijken wat ik wil met werk oid. Gelukkig vindt peuter de psz helemaal geweldig. Denk je dat max het ok zou vinden?

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik ga kijken voor een gastouder. Zit er hier 1 vlakbij. Psz vind ik veel te duur.
    Maar moet nog van alles gaan uitzoeken..... Ben er veel te lang uitgeweest en vond t al super spannend om de sollicitatie te mailen hihi

18. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hey kel, natuurlijk faal je niet! Althans dat is mijn mening, want dan zou ik ook dikvet gefaald hebben :D
    Goed dat je die stap hebt gezet en je kindjes worden echt niet ongelukkig van een moeder die af en toe werkt hoor! Zij worden eerder ongelukkig van een ongelukkige moeder!

Als ik mijn ervaring mag delen.... Ik werk 3,5 dag in de week, waarvan 3 dagen mijn meisje naar oppas/kinderdagverblijf gaat. Zelf vindt ik het heerlijk om te werken, ik heb even wat anders aan mijn hoofd, ik ben gezellig onder de mensen ipv onder de kids en ben even wat anders dan moeder! Kijk, ook ik denk wel eens getsie ik wil bij mijn schatje zijn en niet naar mijn werk, maar over het algemeen is het heerlijk om even weg te zijn en wat anders te doen om dan daarna thuis te komen en heeeeeerlijk met mijn meisje te knuffelen en te tutten!!! En mijn meisje is opzeker een heeeeel gelukkig kind!!!! En als ze strontvervelend is, (dat is ze natuurlijk bijna noooooooooooit) ;) dan is het echt heerlijk om haar even weg te brengen en even tot rust te komen op mijn werk. 🙊
    Zij vindt het bijv. ook echt geweldig op het kinderdagverblijf. Ze juicht gewoon als ik vraag of we naar school zullen gaan en regelmatig op mijn vrije dag als we langs 'school' rijden, zegt ze; kindjes toe??? Kindjes toeeeehoeeehoeee!!! :)

Als je je kind voor het eerst wegbrengt is het even slikken voor allebei. Je kind zal er aan moeten wennen en jij ook, maar waarmee is dat niet? Alle nieuwe dingen zijn even wennen toch?

Ik hoop dat je een leuk baantje zult vinden kelly. En wat heb je te verliezen? Als je het toch vreselijk vindt, kun je altijd weer thuisblijfmama worden toch???

Ik vraag me af als je het zelf zo als falen voelt he.... Vindt je dan ook dat mama's die wel werken ook gefaald hebben? (Een oprechte vraag hoor)

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Kelly, ik neem namelijk aan dat je vindt van niet, dus waarom zou je zelf dan wèl falen nu? :) :) :)

Mommied, wat vervelend dat de kleine man zo ziek is geweest!! Heeft de kinderarts verder nog iets gedaan dan? Of moest ie gewoon uitzieken? :(
    Succes met de verkoop van je huis! De huizenmarkt schijnt wel weer wat aan te trekken dus hopelijk gauw wat bezichtingen! En dan op zoek naar een ander huis! Willen jullie wel echt eerst je eigen huis verkopen voordat je zelf iets nieuws aankoopt??

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, ik vind op zeker niet dat alle moeders die werken geen falers zijn!!!

Het is meer een dingetje van mezelf omdat ik altijd heb gezegd thuis te willen blijven en werk te gaan zoeken als Max naar school zou gaan.

Ik weet toen Noa naar de PSZ ging ze het echt reuze naar haar zin had vanaf dag 1, en toen ging ze eens in de week een ochtendje. Na 3 maanden moest ze 3 ochtenden in de week omdat ze vonden dat Noa een spraak/taal achterstand had en hier betaalde de gemeente mee wat ontzettend veel scheelde waardoor ik dat ook gedaan heb. (koste ons toen 10 euro per maand en de gemeente betaalde de rest)

Max daarin tegen is echt een blok aan me been :D, echt een mama kindje. Niemand mag hem ook op bed leggen als ik er gewoon ben, dan is het echt drama. Ben ik weg dan is er niks aan de hand.

Dus eerst maar eens zien voor werk en dan zien we wel hoe het lopen gaat ;)

Deel Deze Pagina