EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    MommieD, nee dat heb ik niet. Horeca zou ook niks voor mij zijn. Ik wil overdag werken. Dan kan Max naar een gastouder. Die werken zover ik weet 's avonds niet. En mijn man is deel internationaal chauffeur dus dan heb ik geen oppas :D:p
    Je kleine groeit lekker he!!

Waarom gaat je oudste al zo vroeg naar bed? Hier gaan ze beide tussen 19.00 en 19.30u soms nog wel eens iets later als ze in bad gaan....

Heb er nu 3 gebroken nachten op zitten, Noa houdt me lekker bezig in de nacht :(, ze hoest dr longen uit dr lijf.
    Ik ben ook stront verkouden, me lichaam doet me zeer. Maar hey het leven gaat door he hahaha:p

2. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh haha kelly hij is sochtends om 6u wakker, gaat normaal savonds om 19u naar bed. Nu dus 20u om te proberen dat ie tot 7 gaat slapen want anders is ie straks nieuwe tijd 5u wakker. Snappie?

3. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    En balen van de gebroken nachten... En helaas hier ook nog geen 8u aan 1 stuk geslapen de afgelopen uhhh 2 jaar haha.
    Qua horeca, zijn er geen leuke lunch/koffie tentjes? Of zoiets als starbucks bij je in de buurt? Dat is vaak overdag qua uren. Is maar een ideetje...

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Oh ik begrijp je MommieD :D
    Tot nu toe hebben beide kids hier nog geen last gehad van de klok die voor of achteruit gingen.

Noa gaat hier gewoon naar beneden als ze wakker is en tv kijken. Max ligt nog in zijn ledikant dus kan er niet uit, maar ook geen idee hoelaat hij 's ochtends wakker is want ik hoor hem nooit hahaha :p

En over t werk..... horeca zal je wel papiertjes van op zak moeten hebben of niet.... :) hahaha die heb ik dus niet :p
    Maar ach kan altijd kijken

5. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Wat een lachebekkie, je jongste, mommied!!! Heerlijk die foto samen in bedje!!😍

Ik heb nog helemaal niet nagedacht over de wintertijd, maar ik vind het nog niet zo'n gek idee daar nu al mee te beginnen! Hier gaat ze meestal rond 19.45u naar bed en wordt rond half 7 wakker. Ik heb alleen geen zin om haar om half 9 wakker te houden savonds, dat gaat ze ook niet redden trouwens :D ik zie het wel :)

Vandaag ben ik bij de gyn geweest en goede uitleg gehad wat er nu aan de hand is met mij. ik ben wel gerustgesteld gelukkig! De echo was helemaal supergoed. Kindje was supergemiddeld, dus nog totaal geen effect door evt. grote hoeveelheid suikers! Ik moet binnenkort naar een dieetist voor een advies over voeding, en dan moet ik een periode met vingerprikjes mijn bloedsuiker testen om te kijken of mijn suikerwaarde niet te hoog is of wordt. De kans is groot dat met verstandig eten er niks aan de hand is. Ik krijg nu elke 3 weken een groeiecho om te kijken hoe het kindje het doet. Dus dat is weer een voordeel! ik ben heeeeel benieuwd hoe dat gaat met zo'n meetapparaatje, of ik nu echt gauw een hoge suikerwaarde heb of dat het allemaal wel meevalt. We zullen zien. :) belangrijkste vond ik dat de baby er totaal nog niks van gemerkt heeft en dat hij/zij qua groei heel gewoontjes is!!

6. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Wat fijn jez! Das goed nieuws!!
    Kelly vaak hoef je voor horeca geen papieren te hebben hoor, heb zelf jaren als bijbaantje in de horeca gewerkt. Vaak zijn er ook bedrijven waar je prima overdag kan werken. Wat voor werkervaring heb je zoal?

Vandaag is baby 4 maanden en hij heeft zn eerste wortel geproefd hihi. Hij trok een vies gezicht maar at het wel op!

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo heb weer een tandarts avontuurtje gehad :(
    Zitten we om kwart over 6 net aan tafel dus lekker eten.... kijk om 10 voor half 7 op de klok en zeg shit moet over 10 min bij de tandarts zijn.....

En ik wist het al heel de dag hoor maar ja 2 zieke kids om je heen heel de dag. Dus prop nog wat stukken vlees naar binnen, vlieg naar boven tanden poetsen en hup de auto in naar de tandarts. Ik was op tijd hoor!! Maar ja zoals gewoonlijk heb ik een kwartier zitten wachten... .

Nou weer een foto maken.... en wat ik al dacht ontsteking nog niet weg, dus dacht hup weer naar huis.... Maar nee ze ging m weer open maken om toch weer medicijnen in te doen...
    en ik had geen zenuwen maar toen ze dat zei.... jeetje lag te trillen niet normaal joh...

platgespoten, en opengemaakt, medicijnen erin, noodvulling er weer op en over 2 weken weer terug.
    Mag bijna eten jeej!! Moest een half uur wachten

8. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ach jee wat een pech met die kies! Volgens mij zou ik hem laten trekken, dan ben je van die ellende iig af :)

9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Dat kan dus niet want er zit een ontsteking in. En daarnaast is de kies gewoon helemaal gezond. Ik heb er gewoon veel te lang mee gelopen.... Maar mijn vader is een x een jaar bezig geweest met een ontsteking in zijn kies :(

Maar de ontsteking was wel weer minder geworden dan de vorige x dus er zit wel vooruitgang in.
    En dat voor iemand die zo bang is voor de tandarts toch om de 2 weken er weer naar toe gaan. Maar die angst raak ik niet kwijt hoor :p

10. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Jeetje wat een gedoe kelly!
    Hier ook ziekenboeg, eerst peuter ziek en nu mama. Heb vannacht gewoon gespuugd pfff.

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ohh balen mommied!! Hier heerst het ook heel erg! Wij hebben zelf nog geen griepjes in huis gehad, maar om me heen veel spuug en dunne poep :D hopelijk slaat het ons huisje over!!! ;)
    Heb wel sinds vandaag een zere keel, en wordt steeds erger dus dat heb ik dan weer :) volgens mij mag je alleen niks innemen he als je zwanger bent? Trachitol en strepsels mag niet he?

Afgelopen nacht heeft mijn dochter voor het eerst in een groot bed geslapen!!! En blijven liggen! Niet eruit gekomen en ook niet eruit gevallen! ;) vanmorgen netjes geroepen, papa mama, ik wakker!!! Haha helemaal leuk! Wel een klein humpie hoor in dat grote bed! Mama's grote meid! ❤️
    Hopelijk blijft het zo goed gaan :)

12. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh wat knap van dr!!!!! Wat voor bed heb je? Fotootje?
    Je mag wel paracetamol als je zwanger bent maar ik nam meestal niks. Heb 3 weken holteontsteking gehad aan t eind vd zwangerschap, pfff. Lekker veel thee met honing drinken en op tijd naar bed?

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik heb n 1 persoonsbed voor haar gekocht. Een bopita charlotte om precies te zijn. Echt superleuk!!!

Nou de bacterien zijn hier toch aangekomen :( lig ziek op bed :(:(:(:(
    Keelpijn, hoofdpijn, snot, misselijk alles aan de hand bleh
    Wat voel ik me rot, en dat nog wel op de mooiste dag ooit in november :(

14. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh nee! Beterschap!!
    En leuk bed zeg! Ik hoop dat we snel verhuizen en ik dan pas een nieuw bed voor peutertje hoef te kopen. Maar de verkoop schiet nog niet erg op grrr. Kelly ligt max ook al in een groot bed?

15. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Heb je wel al wat kijkers gehad mommied?

Mijn meisje had nog makkelijk in het ledikant gekund hoor, maar had geen zin om nog een ledikant te kopen voor die korte tijd. Ik vond het ledikant eigenlijk ook makkelijker, omdat ze daar zelf niet uit kon of kwam. Nu kan ze natuurlijk overal bij boven als ze er stiekem uit zou sluipen ;) Wat wel ideaal is nu met mijn dikke buik dat ik haar er niet meer in en uit hoef te tillen. En een kusje geven als ze er al in lag, ging ook niet meer zo lekker ;)

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Beterschap meiden, hier zijn we ook allemaal stront en stront verkouden. Hoesten ons een slag in de rondte :(

Max ligt nog in zijn ledikant en ik vind het wel best haha.
    Noa lag net een maand voor haar 2e verjaardag in een uitschuifbaar bed, maar kort daarna kreeg ze een "nieuwe" kamer van opa en oma.

Nu heeft ze zo'n I.kea bed van de serie Mammut, haar hele kamer is van die serie en die van Max ook. Zijn peuterbed hebben we al op zolder liggen behalve een matras.

Dus de voorbereidingen zijn er wel haha :p

Voor de rest ben ik moe moe moe... slechte nachten, dan weer eruit voor Max omdat hij zijn longen uit zijn lijf hoest, dan weer voor Noa eruit voor hetzelfde en dan mag ik ook nog eens een keer voor mezelf eruit. Dan krijgt mijn man weer een hoestbui............. dus weinig slaap en korte nachten :(

Middag slaapjes heeft Max afgeschaft sinds een paar weken, maar jeetje zo rond 5u begint hij echt vervelend te worden. Hij krijgt dan echt een dipje van meestal een uur en daarna is hij weer hyper haha.

Ga geloof ik straks maar in een winterslaap.... als dat toch eens zou kunnen

17. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ohh dan zou ik graag met je mee gaan kelly! Dan wordt ik rond eind januari wel weer wakker om te bevallen. :D

Ellendig voel je je he zo verkouden!
    Ik voel me gelukkig iets beter dan gisteren, ik ben weer uit bed en een beetje opgetut. Ik kan alleen beter een tampon in mijn neus steken, want het blijft maar lopen. (Het komt iig wel los nu) En als ik mijn neus ophaal dan beginnen de tranen te stromen. En als ik moet hoesten, moet ik bijna janken zo'n rotgevoel is het :D
    Pfff ik lijk wel een vent, met zoveel geklaag haha

18. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Jeetje iedereen verkouden dus? Hier ook slechte nachten door een hoestende peuter pfffff.
    Kijkers hebben we trouwens wel gehad jez maar dat is ook alweer een maand geleden. Nu is het stil :(.
    Wel relaxt idd dat je niet met je dikke buik hoeft te bukken boven t ledikantje, vond dat best een gedoe. Over 2 weken is de intocht van sinterklaas, zijn jullie kids daar al mee bezig?

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Jammer mommied, hopelijk gauw een serieuze kijker!

Sinterklaas...toevallig zei mijn dochter vanmorgen toen ze de sint op tv zag, hey sinterklaas cadeautje!! Haha! maar verder snapt ze het denk nog niet. Wij gaan misschien even kijken bij de intocht als dat op een schappelijke tijd is en verder doen wij er niks aan. Volgend jaar is vroeg genoeg vind ik :) ik heb nog een tas vol cadeaus op zolder staan van haar verjaardag, dus beetje dom om nu weer van alles te kopen. :)

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hier is Noa volop bezig met sinterklaas maar ja ze is dan ook bijna 5 :D
    Gister vertelde zo zo tussen neus en lippen even dit:

Wijze woorden van Noa: Waarom is zwarte piet zwart? zwarte piet is zwart want dat is gewoon geverfd. Maar ze zijn wel echt, ook sinterklaas.
    Als ze wit, geel, groen, of een andere kleur waren dan waren het geen zwarte pieten Aldus Noa.....

Max herkent Sint en Piet ook wel op tv maar meer omdat Noa erop reageert denk ik..
    Wij gaan wel naar de intocht (als het droog is want laat me niet zeiknat regenen:p)

Deel Deze Pagina