EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ondertussen weer aan de betere hand gelukkig.

Afgelopen donderdag met Max in het ziekenhuis geweest bij de KNO-arts

En neus en keel amandelen gaan eruit.

Mijn man moet maandag ochtend weer naar Duitsland anders hadden we maandagochtend al in het ziekenhuis gezeten. Mijn man wil er ook bij zijn dus vandaar dat we het nog even een weekje uitstellen (wat prima kan, want Max schijnt er geen "last" van te hebben maar er mee hebben leren leven.....................)

9feb moeten we om half 8 's ochtends in het zkh zijn. Max mag vanaf die ochtend vanaf 6u 's morgens niets meer drinken.
    Man wil hem dus om 5u al wakker maken om te drinken..... ik heb zoiets van hup om half 7 trekken we hem uit bed, schone luier, kleren aan en hup gelijk naar het ziekenhuis......

Nou ja we hebben nog even om te overleggen......

Noa mag de zondag ervoor bij opa en oma slapen, en opa brengt haar dan naar school.
    Wat ze zeker helemaal geweldig gaat vinden. Uiteraard weet ze nog van niks want anders wordt ik gek hahhaa

2. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh jeetje kelly wat een gedoe! Ik ook zware ontsteking van de amandelen vorig weekend en aan de antibiotica. Ga de bv nu echt afbouwen. Baby zijn vierde tand komt ook door alweer.

Maareh!!! Vooral jez gefeliciteerd met je meisje!!!!!!!!!!!!!! Dikke zoenen!

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Wat een drama he MommieD.

Max zijn operatie is verzet naar woensdag de 11e.
    Ik lees ineens dat ik op een heel andere locatie moet zijn als waar ik gewoon de afspraak had gemaakt. Zelfde ziekenhuis maar andere plaats. Ik wist niet eens dat daar een zkh zat.
    Hadden ze me niet gezegd in het zkh anders had ik gelijk al gezegd dat ik dat niet wilde.
    Ze vond dat ik me aanstelde en dat mijn zoon geen levensbedreigende operatie moest ondergaan :$:$

Het voelde voor mij niet goed een ander ziekenhuis. Dus dan sta ik toch in mijn recht om een andere afspraak te maken???
    Ik weet dat het mij veel stress geeft als ik ergens heen moet waar ik de weg niet weet, niet weet waar ik ongeveer wezen moet.

Vind het sowieso al spannend dat Max geopereerd wordt, wat voor operatie het dan ook is maakt me niks uit. Hij voelt mijn spanning en stress

Een vriendin van me vond ook dat ik me aanstelde, vooral omdat me man ook gewoon meegaat.

Jez, had je al gefeliciteerd maar bij deze nogmaals :D Ben je ondertussen al thuis?

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ach joh kel, trek je niks aan van een ander. Je mag toch zelf kiezen wat je vind en doet! En als jij liever dat andere ziekenhuis wilt, dan is dat toch prima! Lekker laten l*llen joh :)
    Als jij je prettig voelt, voelt je kind dat ook aan. Een extra zenuwachtige mama is ook niet fijn voor een operatie!

Ik ben gisteren thuis gekomen eindelijk! Nu lekker laten vertroetelen door de lieve kraamhulp :) lig nu lekker in bed om te rusten en mijn huisje wordt bijgehouden, oh heerlijk zo!

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Fijn dat je lekker thuis bent Jez!!

Noa is gister en vandaag thuis. Arme kind is ziek, koorts, keelpijn, oorpijn :(
    Voor d'r oren zit ze voor vandaag laatste dag nog aan de antibiotica. Morgen maar weer naar de huisarts om te laten kijken......
    Denk dat ik met haar ook een rondje KNO mag gaan doen.....

Houdt het dan nooit op???

Weinig slaap gehad afgelopen nacht. Max weer in de weer, veel huilen, veel drinken gegeven, Noa tussendoor ook wakker....... pppffff wat een ellende zeg :(:(

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Straks met Noa naar de huisarts.

Max is ook aangestoken, strontverkouden, hoest als een zeehond en koorts :x hij heb een week om beter te worden anders geen operatie :(

En ik ben ook strontverkouden.

HOUDT T DAN NOOIT OP!!!! Al vanaf oktober lopen we te kwakkelen, dan weer beter dan weer allemaal ziek. Ik wordt er letterlijk en figuurlijk sch##tziek van :x:(

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    En of de dag nog niet erger kon................

Moet om 2u in het ziekenhuis zijn met Noa voor betere onderzoek. Niet naar het zkh waar ik wilde want daar hadden ze geen plek :( En de huisarts wilde dat er vandaag naar gekeken wordt en misschien wel doorprikken.......

En voor verder onderzoek moet ik vragen of dat in het zkh mag waar ik wil (waar ik dus met Max ook heen ga)

En me man zit natuurlijk in Duitsland dus moet alles alleen doen :( gelukkig gaat me moeder straks mee naar het zkh

8. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Jeetje het zit echt tegen bij je kel! Sterkte met alles, hopelijk is snel weer alles op de rit!!

9. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Poeh wat een gedoe kelly, en ook zo zielig voor de kindjes. Wat is dit voor winter he? Hier is ook elke week wel iemand ziek!! Ik ben nog nooit zo vaak en zo erg ziek geweest als deze winter, heb al 2 antibiotica kuren gehad. En nu is peutertje niet lekker, gelukkig hebben ze vannacht wel allebei goed geslapen. Slopend he kelly die nachten? Hier eergisteren ook een drama nacht dat ze om de beurt wakker werden pffff.
    Hoe gaat het met jou Jez? En de nachten?

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Oh nou dan klop ik het effe af, maar hier gaat het wonderbaarlijk goed.. Mijn dochter is 2 dagen ziek geweest met koorts tot nu toe en afgelopen weekend erg verkouden met ontstoken ogen 3 dagen, maar verder helemaal niks! Hopelijk kunnen we het zo houden. Ik wil ook geen rs-virus oid binnenhengelen met de kleine meid nu!

Vannacht een goede nacht gehad voor het eerst! 12-4-8u gevoed en verder lekker geslapen! Drinken duurt hier een half uurtje dus ik ben voir nu tevreden. Maar iedere nacht is natuurlijk weer een nieuwe uitdaging :D

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Noa heeft ook een afspraak staan voor operatie.

De 19e gaan ook bij haar de neus en keel amandelen eruit en ze krijgt buisjes.

Vanavond bij de tandarts geweest om een aantal gaatjes te laten vullen en het viel me 100% mee. Kreeg 3 verdovingsspuiten die waren echt f*cking pijnlijk maar daarna niks gevoeld.

Echt gewoon voor het eerst dat ik niks heb gevoeld. Bij mijn andere 2 tandartsen voelde ik alles nog als ik verdoofd was.....

Volgende maand weer naar de tandarts voor weer een rijtje gaatjes. Elke keer een deel doen.

Jez, fijn dat het goed gaat met je en met de kleine!!

MommieD, hopelijk jij ook snel uit de ziektekiemen!!!

12. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Wat goed jez snachts al om de 4 uur! Hoe gaat t met de roze wolk? Voel je je fysiek al een beetje ok?
    Kelly jeetje bij beide kids de amandelen eruit, dan heb je ook een flinke ziekenboeg in t verschiet... Gelukkig viel je tandarts afspraak mee.
    Ik ga snel onder de wol, elke nacht is nog steeds een uitdaging hihi.

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Pfff ik heb met je te doen kel.. Vreselijk al die behandelingen bij de tandarts. Hopelijk ben je na de operaties bij de kids van de grootste ellende af. Meestal gaat het wel veeeel beter als ze buisjes hebben en de amandelen eruit zijn!

Hier vannacht een prutnacht gehad. Ik heb elk uur gezien. Mevrouwtje had krampjes denk ik.. Ze groeit wel als kool, ik geef weer slagroom haha. Ze was in 5 dagen dik 400 gram gegroeid. Ze woog gisteren al een goede 4500 gram en maandag woog ze 4100 gram op zijn laagst!!!
    Ik mag nu echt rekken tot 4 uur ertussen maar tot nu toe lukt dat nog niet altijd. Ik geef haar lekker wanneer ze wil, dat is dan wel weer makkelijk met borstvoeding :)

Ik heb ook wat foto's geplaatst van mijn meiden :)

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, wat een schatje!!! En je oudste ook, wat een wijffie al zeg. En wat een haar :D

Gaat hier helaas nog niet beter :( Max sliep van de week al op de grond, en eind van de middag sliep hij op de bank.
    Hij wilde zelfs om half 7 vrijwillig naar bed :$
    Noa krabbelt aardig op maar ook nog niet het je van het...

En ik blijf ook maar kwakkelen, slaap amper door Max. Arm kereltje hoest zijn longen uit zijn lijf.

En heb weer fijn een koortslip te pakken, kon er ook nog wel bij :(

Ik heb er een hard hoofd in dat Max voor dinsdag beter is.... moet dinsdag het zkh bellen om te horen hoelaat hij woensdag aan de beurt is maar denk dat het afbellen wordt....
    Wilde eerst de afspraken omruilen dus Noa eerst en dan Max, maar Noa mag na de operatie 2 dagen sowieso niet buiten komen en een week niet naar school.
    Gaat hem niet worden aangezien ze a.s. vrijdag carnaval op school hebben en ze daar ZZZOOO graag heen wilt (zaterdag optocht kijken), dus we duimen ons kapot hier dat Max rete snel weer opknapt....

Oh, ga gauw afsluiten. Luchtalarm gaat weer af boven :(

15. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Wat een gedoe zeg kelly, ik heb met je te doen!!

En Jez wat heerlijk dat het zo goed gaat. En super lieve foto's!! Echt lekker bolle wangetjes heeft ze he, maar das niet gek met dat gewicht. Mijn jongetjes waren echt schriele kipjes bij de geboorte haha. En mega veel haar, had je oudste ook zoveel haar bij de geboorte?
    Peuter is ook nog niet lekker, klaagt vaak dat ie moe is (zoooo niks voor hem) en slaapt overdag 2.5-3 uur (lekker rustig dat wel). Baby is overdag mega fit maar ineens snachts aan het spoken, wordt ie echt huilend wakker. Ach ja...

16. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ja ik maak echt lekkere spekbaby's haha! Mijn oudste had ook zulk donker haar, het was wel ietsje dunner. Mijn jongste heeft echt een hele pruik! Ik was ook helemaal verbaasd!! Best al dik, donker, zwart, krullend haar. Ze is ook donkerroze qua huidskleur, het zou zo een halfbloedje kunnen zijn zoals ze er nu uit ziet, maar wij zijn echt kaaskoppen ten top hahaha!!
    Maargoed mijn dochter had ook bijna zwart haar bij de geboorte en is nu ook blond :)
    Deze week voor het eerst alleen met de kids! Maar ik voel me nog niet top, dus heb wel wat hulp ingeschakeld. Gisteren kwam mijn moeder, vanmorgen is mijn vriend eindelijk een keer vrij en vanmiddag waarschijnlijk mijn schoonmoeder. :) Ik voel me nogal gekneusd daar beneden dus ik moet nog wel rustig aan doen. Mijn stuitje en schaambeen gaan steeds meer zeer doen..

Kel, hopelijk is max gauw beter en kan de operatie doorgaan!

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Gister even met de dagverpleging gebeld van het zkh om even te vragen van hoe of wat met Max zijn verkoudheid. Die vrouw vertelde me dat verkouden zijn zo erg niet is zolang hij maar geen koorts heeft.
    Gelukkig is dat al een paar dagen niet meer zo, alleen nu weer groene snottebellen (waren tot gister wit dus dachten dat t beter ging....
    Moet vanmiddag tussen half 3 en half 4 zkh bellen en dan overleggen ze even met de KNO-arts of t doorgaat. En bij ja krijg ik dan ook te horen hoelaat we er moeten zijn. Meestal wel de afgesproken tijd maar dit is een standaardprocedure.....

nog even spannend dus.........

18. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Lijkt mij ook dat verkoudheid niet zo'n ramp is hoor kel.. Kindjes die zo'n operatie moeten ondergaan zijn soms chronisch verkouden dus dan kan je bezig blijven! Koorts is idd uit den boze maar ik denk dat het voor jullie wel goed komt hoor als max dat niet meer heeft!

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Net zkh gesproken. Ze willen m toch zien morgen. Door de telefoon kunnen ze niet zien of horen hoe verkouden hij is.
    Om half 8 moeten we er zijn, Max moet nuchter zijn, nou dat gaat nog wat worden..........
    Hij mag tot 6u in de ochtend drinken, daarna niet meer!!!

Ze kijken/luisteren morgen eerst naar m en dan bepalen ze of het door gaat of niet.
    Vind het nu wel spannend worden hoor :)

20. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Succes vandaag kelly!

Jez ja gek gevoel he in je schaambeen? Ik heb daar nog een paar weken last van gehad, soms deed t zoveel pijn dat slapen lastig was.
    Denk door de druk (bij jou door t trekken?), nummer 2 hebben ze hier met geweld naar buiten geduwd. Nummer 1 met de vacuum, dan komt er denk ik minder druk op je schaambeen te staan ofzo? Iig toen van allerlei dingen last behalve schaambeen hihi.
    Echt cool wel die bos haar van je meisje!

Deel Deze Pagina