EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    We zijn inmiddels al even thuis.

Max is geopereerd, ging allemaal heel snel en goed. Ik ging mee naar de OK, hij was zo onder zeil en ik ging naar de wachtkamer (huilend) wat een verschrikkelijk gezicht om je kind weg te zien zakken :(
    5 min later werd ik alweer gehaald, Max lag op de uitslaapkamer wakker te worden. Had een naald nog in zijn handje. Hij werd wakker deed zijn ogen open, keek naar zijn hand en rukte zo die naald eruit. Ze moesten m met 2 man vasthouden om die naald af te pakken, zo sterk was Max.
    Hij kwam heel naar uit de narcose, hij was zo boos, zo boos. En zo sterk ik kon m niet eens vasthouden om te troosten, zo sterk en boos was hij.

Op naar de zaal waar mijn man zat te wachten, en andere ouders (waren nog 2 kids van 4jaar die ook geholpen werden)
    Max werd al snel rustig en er ging gelijk een fles sap in.
    Toen kwam een ander geholpen kindje binnen, totaal over de zeik dus Max begon ook weer :(
    Hij heeft nog een uurtje geslapen, en daarna nog veel gedronken en een ijsje gegeten.
    Rond kwart voor 12 waren we weer thuis.

Meneer wilde gelijk eten haha hoppa daar gingen 2 sneetjes brood naar binnen :$

Ze hebben onder narcose ook nog even een halve liter snot weggezogen :$:$

Moeten m nu goed in de gaten houden met zijn temperatuur, elke 2uur moet hij drinken en dat voor de komende 24uur dus worden korte slaapjes....
    2 dagen niet naar buiten, ook vanwege de hoeveelheid snot die ze weggehaald hebben en heel goed opletten op zijn temperauur dat hij geen longontsteking krijgt.....

2. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Mommied, ja hier hebben ze de kleine met geweld eruit getrokken :$ En haar schouder zat vast achter mijn schaambeen, dus niet zo gek dat het gekneusd aanvoelt.. En idd nr 1 hier ook met de vacuum en dan heb je weer andere klachten. Ik ben iig zo geweldig super blij dat ik geen hechtingen heb!!! Ohhh wat een verademing is dat zeg! :D

Kelly, gelukkig is het achter de rug nu en hopelijk komt er nu weer een betere tijd aan met max! Oh en dat onder narcose gaan van je kind lijkt me ook echt killing...net alsof je hem in laat slapen denk. :(
    Iig heel veel beterschap gewenst voor je mannetje. Hopelijk knapt ie gauw op.

3. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Kelly wat fijn dat t achter de rug is! Knap gedaan!
    En wow een halve liter snot!!!
    Jez wat een verschil he wel of geen vacuum, je kan gewoon zitten!! Ik had bij nr 2 wel veel hechtingen maar veeeeel minder pijnlijk dan die hechtingen van de knip.

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Het gaat heel goed met Max. We moesten hem de 1e 24u om de 2uur drinken geven. Gelukkig was mijn man ook vrij dus konden we afwisselen. Ging wel met heel veel moeite want Max sliep zo vast, nog nooit meegemaakt hahaha :p
    Gisteravond kon iedereen weer normaal slapen, en Max heeft gewoon heel de avond en nacht doorgeslapen :$. Ging bij hem kijken toen ik naar bed ging en ik moest heel goed luisteren aan de deur, ik hoorde hem niet eens. Normaal hoorde ik hem al als ik op de overloop stond.

Noa snurkt nu harder hahaha.

Donderdag is zij aan de beurt en zie er ontzettend tegenop. Mijn man gaat maandag weer naar Duitsland toe dus moet er alleen heen :( Vind het nog spannender als met Max, maar ja daarin tegen kan Noa praten en zeggen wat ze wel of niet wil/pijn heeft of niet.
    En dan de 1e nacht elke 2u drinken moet ik ook alleen doen....... vond om de 4u al verschrikkelijk om eruit te gaan hahaha :p

5. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ach kel, ik zal aan je denken als die van mij aan de tiet gaat elke 3 uur....iedere nacht....al 2 weken lang hahaha;)

Nee hoor zo erg is het hier niet, maar ik snap wat je bedoelt! Gebroken nachten zijn echt zwaar!! :)

Fijn dat het met max goed gaat, hopelijk gaat het bij noa ook zo goed! En niet bang zijn hoor kel, huilen mag als je kindje in slaap wordt gemaakt en er is vast wel een lieve zuster die jou even kan troosten!
    En idd Noa geeft zelf aan wat ze wil en begrijpt jou volkomen, dus na de operatie is dat vast iets makkelijker.

Hier gaat alles zijn gangetje. Zelf doe ik ook weer wat meer, maar is nog wel vermoeiend. Vandaag weer even boodschapjes gedaan, en nu even lekker in mijn bedje! Wachten tot mijn tuttebel voor de voeding komt. De oudste zit op de creche vandaag, en eerlijk gezegd is dat wel even heeeerlijk rustig!

6. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Ja lekker rustig he alleen een baby hihi?
    Hier al een week gebroken nachten van elk uur eruit, gister met baby naar de hap en ja hoor ontstoken oren en amandelen... Hopelijk gaat het snel over, ben nl gesloopt!
    Fijn kelly dat max zo goed reageert op de operatie! Was het niet voor niks al dat gedoe.

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Max slaapt echt geweldig!!! Slaapt hele avonden en nachten door!! Weet gewon niet wat ik mee maak haha. Je hoort m ook bijna niet ademen, doet hij natuurlijk wel maar zo stil, zo rustig. Hij slaapt ook ontzettend vast. Voorheen hoefde we maar de verkeerde tree op de trap te stappen en ja hoor wakker. Maar nu echt niet. Wat een wereld van verschil!!

Max kan nu tellen, 1,2,3 doet hij ook met zn vingers en vertellen. Maar hij herkend ook de cijfers en als je bijvoorbeeld 2 dingen vast hebt zegt hij 2 :D
    Maar zegt nog steeds geen mama hoor :p

Noa is morgen aan de beurt. Zie er zo tegenop :( maar ja ff doorzetten.

8. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Fijn kel en succes morgen!!

9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Operatie is goed gegaan.

Noa was heel boos, verdrietig en wilde naar huis. Ze wilde niet drinken. Helaas moest ze echt drinken om naar huis te mogen. Eerst ging ze slapen :D. Gelukkig dronk ze een beker leeg dus ze mocht naar huis.

In de auto onderweg naar huis heeft ze mij, zichzelf en heel de auto onder gespuugd :(. Allemaal slijm en bloed kwam eruit. Lang leve de natte doekjes die ik standaard in de auto heb liggen, dus kon het meeste even opruimen.
    Bij thuiskomst wilde ze niet drinken, ik de auto schoongemaakt. Over de hele dag/avond heeft ze 1 beker drinken op, en 2 ijsjes.
    Temperatuur ging steeds meer stijgen dus ik zag ons al weer naar het ziekenhuis gaan............

Gelukkig kwam mijn man 's avonds thuis. Ik had de avond ervoor bijna niet geslapen van de zenuwen en was bang dat ik me zo verslapen dus heel veel wakker geweest. Dus op tijd me bed in gedoken, ik kon niet meer.
    Mijn man heeft haar 2x wakker gemaakt om te drinken en ik vanmorgen om 6u nog een keer.
    Dat ging echt niet van harte, ze had veel pijn en wilde niks.

Vanmorgen kwam ik gebroken me bed uit, man moest weer werken vandaag. Noa zat al beneden om half 8 en is aan het drinken geslagen!! Heeft net beker nr 4 op en al een ijsje. Ze krijgt weer praatjes en hobbelt lekker door het huis heen.

Bij mij komt nu alle spanning en stress eruit, me lichaam voelt alsof het overreden is. Duik er vanavond weer vroeg in :D

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ah gelukkig gaat het met noa ook weer de goede kant op! En met jou...ja met jou komt het ook wel weer goed ;) mama's kunnen niet ziek zijn he :) shit hoor dat je je zo rot voelt, maar is ook niet gek met al die stres! Doe maar rustig aan!

Hier ook ziekenboeg! Mannetje was maandag en dinsdag ziek, diarree rare buik, kotsneigingen enz. Dinsdag op woensdag nacht werd ik wakker.. Ook een enkeltje toilet... En toen ik klaar was kon ik omdraaien en moest ik spugen als een gek. :( buikgriep bah!
    Gelukkig voelde ik me donderdag alweer het vrouwtje dus dat was kort maar hevig..
    Nee donderdagmiddag, de oudste hier bloedjeheet. Afijn koorts dus en snipverkouden. Nou ik draai me nog niet om of de jongste zit ook vol snot en alle ellende. Oudste is nu vandaag thuis gebleven van de opvang, heeft nog steeds koorts, maar ligt nu lekker even te slapen.
    De jongste vandaag mee naar de huisarts geweest, vond het toch een beetje eng dat ze zo benauwd is. We moeten het aankijken nu. Dokter had de kinderarts gebeld in het ZH en als het erger wordt moeten we naar het ZH, blijft het hetzelfde moeten we morgen naar de huisartsenpost om het opnieuw te bekijken.
    Vind het maar niks bij zo'n ukkie! Al dat geroggel en naar adem gesnak naast me in de wieg is niet fijn. Gelukkig drinkt ze nog goed en is ze alert en ademt ze ook af en toe gewoon normaal :D
    Alleen slapen is niet zo'n succes nu. Veel hazeslaapjes in de wieg of anders op mijn borst slaapt ze prima, maarja dat is niet handig als er hier nog een zieke peuter ligt ;)
    Pfff druk druk druk :D

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Gelukkig is het niet achteruit gegaan met de meiden. De jongste is nog wel erg verkouden, maar iets minder zorgwekkend. Ze heeft vooral last van vastzittend slijm in haar keel lijkt het. Ze krijgt het maar niet opgehoest. Hebben jullie nog tips daartegen? Af en toe komt ze bijna niet uit haar hoestbui :(
    De oudste is ook weer opgeknapt. Heeft vanavond voor het eerst in 2 dagen weer een beetje gegeten gelukkig. Met de nadruk op een beetje. Ze is al niet zo'n goede grote eter en nu zegt ze telkens, nee mama ik ben ziek, als ik zeg dat ze écht wat moet eten. Goede smoes zegmaar :D

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, ik zou zeggen stomen in de douche... Hete douche aan deur dicht en daar gaan staan met je meisje (niet onder het water gaan staan natuurlijk)

Hier gaat het gelukkig ontzettend goed!! Kids zijn niet meer verkouden, ziek, of wat dan ook!!
    Eten beide weer prima!

Slapen ontzettend goed en ik daar in tegen nu ook :D:D

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik ben tante geworden. Woensdagochtend of dinsdagnacht (02.00u ongeveer) net hoe je het noemt :D is mijn schoonzus bevallen van een dochter.

mijn moeder kwam gisterochtend oppassen en toen hoorde ik het.
    Ze vertelde dat ze om 3u was gebeld, en dat haar ouders uiteraard ook waren gebeld. Maar zo ook haar 2 broers waarvan er 1 met gezin in buitenland op vakantie is.....
    Dus ik zei dat ik het niet leuk vond dat mijn broer mij niet gebeld had. Mijn moeder vond dat ik overdreef......

Het was half 9 's ochtends dat mijn moeder hier was. Ik moest even werken en werd met de minuut eigenlijk bozer en bozer.... ik had mijn broer (in mijn hoofd) tot half 12 de tijd gegeven om mij te bellen anders had ik m een berichtje gestuurt met de felicitaties.... dit omdat ik dan weer thuis zou zijn en mijn moeder naar haar kleinkind zou gaan (wat voor hun natuurlijk weer heel bijzonder is)

Om kwart over 11 werd ik gebeld door mijn broer dus ik nam op en hij zei hey tante, dus ik feliciteer m maar t deed me eigenlijk niks :)

Ze mogen als t goed is vandaag naar huis..... als mijn man optijd thuis is van werk dan gaan we even langs.....

Wij hebben niet echt een broer/zus relatie..... zien elkaar alleen op verplichte dagen zoals verjaardagen en feestdagen.....en dan vaak krijgen we onenigheid en ruzie tot gevolg.....

Ik kreeg via een whatsapp te horen dat ze zwanger waren dus tja dit was te verwachten maar toch doet t zeer zoals t is gegaan.....

ik bereik er niks mee en moet t accepteren maar toch.......

*****sorry einde klaagmodus*****

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hey kelly, allereerst gefeliciteerd met je nieuwe nichtje! Jammer dat je broer je niet gelijk gebeld heeft, maar van de andere kant ook wel weer begrijpelijk als jullie toch niet zo'n goede band hebben.. En vergeet niet.....het is en blijft een MAN he! Die zijn daar allemaal niet zo mee bezig joh. En misschien in de ochtend had ie het te druk met het genieten van zijn dochter of was hij even aan het bijkomen/slapen?
    Ik probeer het maar van de positieve kant te zien hoor. Van de andere kant zou je denken een telefoontje kost toch niet zoveel moeite..

Ach lekker leven en laten leven.
    Zwangerschapsaankondiging via de whatsapp, tja social media is tegenwoordig niet meer weg te denken he..

Hier gaat het weer wat beter. Mijn jongste is iets minder verkouden. Niet zo veel snot meer, soms nog wat hoesten. Hopelijk is het gauw helemaal over. Ze heeft gisteren en vandaag wel een regeldag, dus dat is wel een beetje vermoeiend om constant een kind aan je tiet te hebben hangen ;) daarentegen heeft ze wel van 11 tot 6 geslapen vannacht!
    Vandaag is ze alweer een maand oud! Jeetje wat gaat dat snel zeg :( daar vind ik geen bal aan! Ik wil haar zo graag nog even klein houden!! Gisteren heeft ze voor het eerst naar mij gelachen, dat is dan wel weer leuk! ;)

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, fijn dat het beter gaat met je meisje. jeetje een maand alweer... waar blijft de tijd he :cool:. Wat lief het eerste lachje :)

Ik heb t van me af gezet, ik bereik er niks mee. We zijn gisteravond even wezen kijken en voor de rest ga ik gewoon verder met me eigen leven en ik zie het allemaal wel.

Hoorde wel van me broer dat me ouders met zijn schoonouders een rekening hadden geopend voor de kleine.......... ook weer zoiets. Mijn kinderen hebben dat niet van opa en oma.....
    Dus dat moet ik nog van me af zien te krijgen, zonder daar een woord van te zeggen of om ruzie om te krijgen.

Vandaag kaartjes gescoord (goedkoop) voor de huishoudbeurs! Joepie!! Morgen gaan manlief en ik lekker een dagje struinen even geen papa en mama dag!!
    Mijn moeder past weer lekker op :D:D Ach dat is net zoveel waard als een spaarpot voor de kids hoor haha, alleen op een totaal andere manier :p:p

16. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ach dat van die rekening... Kel, laat ze lekker, dat geld heb je toch niet nodig om gelukkiger te zijn! Ik vind het prima als mensen geld krijgen van iemand, maar ik ben dan nóg trotser dat ik dat allemaal niet nodig heb en mijn eigen boontjes dop!
    Jammer dat het niet gelijk gehouden wordt, maarja.. Als je er echt mee zit, moet je eens aan je ouders vragen hoe dat nu zit? Misschien hebben jouw ouders voor jouw kids dat geld anders besteed, aan cadeautjes ofzo en bij je broer in geld? Het kan zomaar iets onschuldigs zijn en ik zou er niet gelijk het slechte van in zien voordqt je het op de man af hebt gevraagd.
    Hoe was de huishoudbeurs? Gezellige dag gehad?
    Ik ben er ook 1x geweest, maar echt noooooit meer ;) wat een chaos daar en wat een hoop trolleys over je tenen! Haha

Ik heb weer een paar foto's in het album van mijn jongste gezet van mijn meisjes! Echt heeeel leuk! :D

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, ik heb het er niet meer over gehad en ga ik ook niet doen. Heb geen zin in gezeik of scheve gezichten :D
    Vind het best zo. Als hun dat zo willen dan moeten ze dat lekker doen, hun geld hun leven! :p

Echt een heerlijk dagje uit geweest haha. Vind het zo leuk al die mensen met die trolley's. Op een gegeven moment gewoon ergens lekker gaan zitten en alleen maar mensen kijken en lachen hahaha

Leuke foto's !!!! Echt super lief!!

18. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Gister was het een maand geleden dat er een aantal gaatjes waren gevuld van mijn tanden. Zit ik gisteravond met Noa aan tafel te eten soep met brood.... Nam een hapje brood en hoorde en voelde gewoon wat breken.... Ja hoor heel stuk van me tand gebroken aan de achterkant. Die dus vorige maand opgevuld was :(
    Ik dacht dat me ontstoken kies pijn deed maar jeetje dit doet nog veel meer pijn.
    Tandarts gelijk gebeld en mag morgen om half 5 langskomen. Vind het wel heel naar dat ik voor hetzelfde weer terug moet. Rekening is net betaald, maar denk toch echt dat ik ga zeggen dat ze m maar moet maken en geen rekening moet sturen, vind het wel heel snel dat me tand weer afbreekt. Precies het stuk wat ze heeft gemaakt. Of is dat raar als ik dat zeg tegen ze?

Kan niet eten :(, rechts onder me kies die zonder vulling zit en links boven die tand die een gat heeft. Drinken gaat ook bijna niet.

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    He getsie kelly? Hoe is het afgelopen?

Ik heb dat ook wel eens gehad, dat ik terug moest komen voor een nieuwe vulling na de noodvulling van een wortelkanaalbehandeling. Na 1 dag al. Nou die kies was natuurlijk nog veel te onrustig om al voor het 'echie' te vullen dus hoppa weer een noodvulling erin en kom over een week maar weer terug. Ik wilde ook zeggen, ik ga dit geintje niet betalen, maar durfde het niet :) dan ben ik ineens niet zo'n held..

Hier gaat het verder goed.. Mijn meisje heeft deze week al 3x doorgeslapen!!! Zoooo lekker! 2 dagen geleden van 22.30 tot 7.00 uur! Afgelopen nacht was het weer 4 uur helaas, maar wat wil je als de groene snottebellen tot aan je kin hangen.....alweer!!
    Pfff de arme schat is in haar korte leventje nu al voor de tweede keer zo verschrikkelijk verkouden! Wat dat betreft kun je beter in de zomer bevallen, dan zijn die kids tenminste ietsje ouder als het winter wordt en de baccillen in de lucht hangen!

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Tand is weer gevuld, vraag niet hoe want jezus wat deed het zeer zeg :(
    Kreeg ook weer fluoride want me gebit is er zo slecht aan toe.... ook niet meer te redden denk, want me glazuur is bijna verdwenen en dat komt nooit meer terug.
    Vanavond mag ik weer naar de tandarts voor de volgende reeks gaatjes :(.

Max slaapt nog steeds in zijn ledikantje :$, maar sinds zaterdagavond slaapt hij met 1 kant open. Gaat ontzettend goed, hij komt zijn bed niet eens uit :p:D

Fijn Jez, al doorslapen!!!

Deel Deze Pagina