EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Je kan haast beter een gebitje nemen kel... ;)

Hier gaat alles goed, ben aardig gewend aan het leven met 2 kids! De oudste is zo lief voor de kleine meid! Alleen maar knuffelen en kusjes willen geven. Die kleine heeft wat te verduren haha
    Ook kan ze me goed helpen met van alles pakken en aangeven, dus dat bevalt ook wel. Ik ben benieuwd als we straks weer een echt ritme moeten gaan oppakken, vanwege dat ik weer ga werken, hoe het dan gaat. Zal wel weer even wennen zijn, vooral een druk ochtendritueel in mijn uppie met 2 kids denk ik. Gelukkig hoeven we pas 8.15u de deur uit te gaan, dus dat is niet supersupervroeg.

Het lekkere weer komt er ook weer aan, dus dat is ook wel heerlijk vinden jullie niet??? Lekker naar buiten!!
    Ik verlang altijd zo naar dat voorjaar! Lekker een verse bos tulpjes in huis, gezellige bloembolletjes op tafel, zonnetje in huis schijnen, oh heerlijk!

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Van mij mogen ze zo alles eruit halen hoor :D Heb het al tegen de tandarts gezegd maar zo slecht waren me tanden dan weer niet. Nee want dan verdiend ze natuurlijk niks meer aan me :p

Wanneer moet je weer aan het werk Jez? Hier is het ochtend ritueel wel een gewenning geworden hoor. Wij gaan ook zo 8.15/8.20u de deur uit, maar ja das alleen voor school haha ;)

Ik ben ook echt wel klaar met de kou, regen, wind. Ik wil zon en lekker buiten kunnen zijn!!!

MommieD: Gaat alles goed daar???

3. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Sorry ben ik weer!! Druk gehad met zieke kindjes (buikgriep), slechte nachten en het huis opruimen want we hebben weer veel kijkers gehad (staat nog steeds te koop), helaas nog geen koper.
    Jeetje kelly zo ga je nooit naar de tandarts zo kan je een spaarkaart vullen.
    Jez wat fijn dat je oudste zo lief is voor haar zusje. Hier is de oudste veel te wild met de jongste (die overigens ook behoorlijk wild kan zijn). Verder alles wel ok. De jongste probeert nu langs de bank en de box te lopen maar valt dan vaak (en hard). Heeft al 6 tanden, kan zelf gaan zitten en komt steeds verder kruipend vooruit haha. Nu weer normaal slapen na elke maand ziek te zijn geweest en al die tanden...
    Jez hoe komt t dat je het ochtendritueel alleen moet doen? Gaat je man zo vroeg de deur uit?
    Hier neemt mn man de oudste meestal rond 8u mee naar de psz de dagen dat ie gaat. Wel erg fijn is dat!

4. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Moest ook nog behoorlijk teruglezen op de vorige pagina 😁. Sorry!!

5. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ah mommied wat sneu he die zieke kids :(
    Je jongste mag wel uitkijken dat ie z'n tandjes er niet uit valt dan! ;) wel echte jongens dus, lekker wild! Wel veel al, 6 tandjes!! Mijn oudste had met haar eerste verjaardag pas 2 tandjes :) ze is met alles snel, behalve met haar tanden en kiezen. Volgens mij heeft ze nu ook nog niet alles. Ze moet nog een paar kiezen, want ze heeft aan alle kanten pas 1 kies!
    Mijn mannetje gaat smorgens tussen half 6 en half 7 de deur uit, dus dan liggen wij allemaal nog in bed hier. Vandaar dat ik het smorgens allemaal alleen fix. :) Dat geeft niet, maar ik moet gewoon op tijd uit bed gaan. Dan is er niks aan de hand :)

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jeetje MommieD hopelijk blijven die ziektes nu voor heel lang weg!!!!

Een strippenkaart bij de tandarts, lijkt me wel wat. Bij zoveel x geweest een gratis behandeling haha :p

Jez, ik doe t ook allemaal alleen hoor. Als je eenmaal een ritme hebt gaat t vanzelf :D

7. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Jeetje vroeg idd jez. Hier mist de oudste ook nog zn laatste kiezen. Die is ook mega laat met tandjes, de eerste pas met 10 maanden. De jongste heeft al een half gebit haha. En hij beet me in mn gezicht ermee, au!
    Nu weer een flink gebroken nacht, hij blijft maar hoesten :(.

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Me kies is er eindelijk uit. Wat een hel!!! :(:(:(

Ondanks de verdoving heb ik alles gevoeld, ik heb geschreeuwd, gevloekt, gehuild, de assistente d'r hand fijn geknepen (wat ze duidelijk niet fijn vond)
    De ontsteking kregen ze dus niet verdoofd, hij was ook weer gegroeid.

Toen ik thuis kwam gelijk een zware pijnstiller genomen, en nu maar hopen dat de pijn snel over is

Net maar een nieuw gaasje erop gedaan want het bloed nog flink. Niet gehecht trouwens.
    Me kies was al flink aan het wegrotten (doordat de vulling eruit was, en een klein stukje was afgebroken)
    Ze zette de 1e tand erop en ze kneep nog niet eens hard, en hij was al in 2e. Dus ze moest 2x trekken :(:(

Maar ja, hopelijk gaat het snel beter met me gat................ :p

9. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    He getver!!! Hoe gaat t nu?

Hier btw een nieuwe kies ontdekt bij de oudste jee! Ze liggen nu sinds deze week op 1 kamer en dat gaat heel goed. De jongste slaapt gelukkig sinds ie kan kruipen weer door, jee!
    Alleen is meneer peuter tegenwoordig 530 wakker? Tijd om het middagslaapje te korten? Hij slaapt nog 2 uur (maar ja als je zo vroeg op staat ben je ook moe). Vind t ook zielig om hem wakker te houden. Slapen die van jullie nog smiddags?

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hey mommied, die van mij slaapt ook nog smiddags hoor! Thuis slaapt ze ook minimaal 2 uur! Als ze heel vroeg wakker was smorgens soms nog wel langer.
    Ik heb ook wel eens gedacht om het middagdutje in te korten, maar dat was dan omdat ze savonds nog zo fit was! Maar ook dit was een fase is gebleken.. (Ze gaat nu rond 19.45u naar bed) Mijn meisje heeft het gewoon nog echt nodig.
    De tijd van wakker worden is hier heel verschillend. Meestal tussen 6.00u en 7.30u. Ze slaapt natuurlijk in een groot bed, dus ze kan er uit wanneer ze wil helaas ;) we hebben wel zo'n wekker in de vorm van een schaapje. Wij stellen een tijd in en op die tijd doet ie zijn ogen open. Als de ogen open zijn, mag ze uit bed komen. Het werkt wel, alleen wij zijn er nog niet zo consequent mee geweest. :D Dan komt ze er uit en zegt, mamaaaaa schaapie is nog niet wakker!!!
    Mmmmmja oke, kom maar bij mij in bed hihi ;)

Fijn trouwens dat ze nu doorslapen zeg! Was je wel aan toe denk? :)
    Ik zou het middagdutje nog niet echt inkorten. Mijns inziens is dat vroege wakker worden niet door het middagdutje.. Gaat wel weer over denk ik.

Wat dat betreft ben ik wel echt heel heel heullll erg verwend met de jongste hier. Zij slaapt nu gemiddeld snachts 8 tot 9 uurtjes achter elkaar. :D soms uitschieters van iets korter, maar ook soms langer. Vorig weekend sliep ze 2x 11 uur achter elkaar snachts :$
    Jeetje dat is toch wel erg lekker hoor! Jammer is het dan wel weer dat je smorgens toch weer vroeg wakker bent van de oudste ;) Rond 22.30u heb ik de laatste voeding en dan de oudste meestal om half 7 wakker. Ach ik klaag niet hoor ;):D

Oja die kiezen!! Ik keek toevallig gister bij de oudste in haar mond, en ik zag 2 kiezen boven aan allebei de kanten die zijn doorgekomen! Nu alleen aan de onderkant nog 2 en dan zijn we er. Verklaard wel al die rode wangen elke keer de laatste tijd! En 2x koorts gehad afgelopen 2 maanden, dus zal daar ook wel mee te maken hebben. 1 kies is zelfs al helemaal door dus wie weet hoe lang dat al zit te irriteren. (En ooooh daarom zat ze te tutten met tanden poetsen :D)

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Het gaat helaas nog niet zo best in mijn mond :(
    De wond heelt wel goed daar heb ik geen last van gelukkig.

De verdoving in me wang heb ik tot gisteren nog gevoeld (heb ik wel vaker gehad dus dat is bij mij normaal)

De ontsteking is denk naar boven aan het kruipen want me tandvlees is onwijs gevoelig en een klein beetje opgezet bij mijn achterste kies. De kies daarvoor is eruit gehaald.
    Maar bij de kies ervoor (ja snappen jullie het nog) daar steekt een heel klein puntje uit wat dus in mijn wang drukt.
    Het is een kei hard puntje :(

Heb weer flinke angst voor de tandarts gekregen na het ziekenhuis bezoek en durf de tandarts niet te bellen.
    Ik moet er 1 april weer heen want dan wordt mijn achterste kies de vulling eruit gehaald en opnieuw gevuld (vulling is lek)

Hier allang geen middagslaapjes meer :p

12. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Zou toch maar de tandarts bellen, voordat het van kwaad tot erger gaat kel. Dan ben je straks nog verder van huis!!

Hier thuis alweér een circus van snottebellen. Mijn oudste begon ermee, snotteren en hoesten, gisteren had ik ook ineens een zere keel en snottebellen, en nu merk ik het ook bij de jongste. Hopelijk krijgt ze er niet al te veel last van, want bij die kleintjes is het zo zielig...
    Die oudste kan wel zeggen wat er aan scheelt, maar die kleintjes zijn nog zo hulpeloos he. Dit is echt al de 3e keer dat ze zo flinkverkouden is en ze is nog niet eens 8 weken. Elke keer lijkt het weg te zijn en als de oudste dan thuis komt met snottebellen, pikt zij het ook gelijk op en de dag erna is het weer raak. Bij de oudste begonnen die dingen pas toen ze naar het KDV ging, toen raakte ze chronisch verkouden, maar die kleine krijgt er nu al van langs :)

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Beterschap Jez met de kleine meiden.

Hier hebben we ook een ziek/zwak/misselijk meisje. Sinds zondag eet ze nauwelijks tot niks meer.
    Ze is niet ziek, blijft de drukke hyper Noa. Gaat ook gewoon naar school maar eten ho maar.
    Ja geef ze een snoepje/koekje/chips/ijs dat vliegt er zo doorheen hoor.... Wij weten niet meer hoe we ze aan het eten moeten krijgen. Hebben al van alles geprobeerd. Fruit gaat er ook moeizaam tot niet in. Alles is maar 2 a 3 muizenhapjes en dan stopt ze gewoon met eten.

Ze heeft nergens pijn zegt ze...., voelt zich niet ziek

Vandaag heeft ze gegeten:
    Vanmorgen 4 stukjes van een cm bij cm ongeveer (snij altijd stukjes haha) droog brood
    Vanmiddag op school een mandarijn, tussen de middag heeft ze 1 stukje brood op (2 boterhammen op elkaar en die in 4e gesneden, waarvan dus 1 stukje op)
    Vanavond patat gegeten, nou ze heeft welgeteld wel 4 patatjes op :$

Hoop zo dat het een fase is en dat ze snel weer gaat eten want dit is echt niet leuk :(:(

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Kel vervelend zeg. Denk je dat ze het expres doet of denk je dat het gewoon aan de verkoudheid ligt?

Mijn meisje is altijd een slechte eter. Vooral in de avond. We hebben een hele tijd strijd met haar gevoerd, van boos worden tot op de gang zetten, om maar te zorgen dat ze at. Ze speelde gewoon een spelletje, want als ze het op de gang zat was, kwam ze weer terug en at ze haar bord leeg alsof er niks gebeurd was. Die strijd hadden we alleen geen zin meer in, dus nu doen we aan chantage :D
    Gewoon eten of anders mag ze geen filmpje meer kijken op de ipad en gaat haar speen in de prullenbak en moet ze dus zonder speen slapen.
    Tot nu toe eet ze eigenlijk dan gewoon :) en wij hoeven eigenlijk niet meer boos te worden zo :)

15. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Sorry hoor was weer even van de radar! Alle 4 ziek hier, ik zit alweer aan mn 3e antibiotica kuur dit jaar pff.
    Wat lastig een moeilijke eters!! Mn oudste is een soort vuilnisbak maar de jongste nu ook al een stuk lastiger. Nu ie ziek is eet ie ook slecht. Beetje rijstwafels en opvolgmelk en een knijpfruitje. Heb al zoveel vers gemaakt eten moeten weggooien, zo zonde he?

16. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Zijn jullie alweer allemaal beter mommied? Vervelend hoor al die griepjes! Hier komen we er vooralsnog goed vanaf. Er heerst hier wel krentenbaard op de opvang, ik hoop dat we dat ook ontlopen! Vind dat woord alleen al zo goor :)
    Mijn jongste schatje gaat sinds vorige week ook naar de opvang. En dat gaat supergoed gelukkig! Nog een weekje vrij en dan mag ik weer aan de slag. Nog even genieten dus deze week!
    Getver, het gaat echt veeel te hard zeg. Soms denk ik wel eens, heb ik er wel zoveel mogelijk van genoten van alle dingen van zwangerschap tot nu? Misschien maak ik het wel nooit meer mee :) denk dat niemand me het antwoord kan geven, ik zou deze afgelopen 3 maanden nóg wel 10 keer willen overdoen! :)

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hier ook weer een teken van leven :p:p

Net terug van het ziekenhuis. Moest met de kids op controle voor neus en keelamandelen en buisjes.
    Alles wat goed, en ze hadden heel goed geluisterd dus dat werd onderweg ff langs die grote gele M voor een ijsje :D

Voor de rest gaat alles zn gangetje hier. Manlief is weer elke week weg voor zn werk (van zondagochtend vroeg tot donderdag eind van de middag)

Max heeft denk wat last van nachtmerrie's, of misschien wel groeipijn.... Hij kan het helaas nog niet vertellen wat hij heeft. Nou ja komen we ook wel weer overheen haha. Hij wordt minimaal 1x per avond huilend wakker en helemaal over zijn toeren, maar slaapt dan nog half.

Afgelopen donderdag begonnen met afvallen, leek wel 7 maanden zwanger en t werd steeds erger. Ben nu 0.8kg kwijt. Gaat niet hard maar ja ik heb ook niet echt tijd om flink te bewegen (aangezien manlief nu veel werkt) Maar ga vanaf vanavond thuis sporten haha, mee doen op een flimpje van You.tube, zal mijn benieuwen of ik het bij kan houden :p
    Er hoeft ook niet extreem veel af hoor, maar zit gewoon niet lekker in me vel zoals ik er nu uit zie. Drink giga veel water, wat ontzettend goed helpt. Ook tegen mijn hoofdpijn want heb sinds donderdag geen hoofdpijn meer gehad. (ik dronk ook echt veel te weinig dus dat was waarschijnlijk (hoop ik) de oorzaak)
    Ja en even heel erg goed opletten wat ik eet. In ieder geval geen snoep, chocola, chips meer. En tot nu toe gaat het goed, al heb ik er wel heel veel moeite mee hahha:p

Wordt vervolgd............:D

18. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Knap kel! Ben benieuwd hoe lang je het vol houdt! (En dat bedoel ik positief hoor! :D)

Ik was ook weer begonnen met hardlopen, maar na de 5e keer kreeg ik ineens zo'n last van mijn enkels! :( kon geen stap meer verzetten. En dat terwijl ik het heel netjes aan het opbouwen was. Daarna begonnen aan 30 day shred op youtube maar dat heb ik ook 3x gedaan en daarna niet meer. :D Eer dat de kids op bed leggen, dat is rond 8u/half9, dan heb ik gewoonweg geen zin meer om te gaan staan springen etc. Dan wil ik gewoon lekker met een bakje thee op de bank :)
    Mijn mannetje is nu ook zo'n 80 uur per week aan het werk, dus kan nu ook niet buitenshuis wat doen. Als hij weer in een rustigere periode komt ga ik ook weer het hardlopen oppakken. De pijn aan mijn enkels is weer weg gelukkig dus ga het weer proberen dan. Misschien was ik gewoon wat te vroeg gestart na de bevalling (na 5 weken al)

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ben nu 2,5kg kwijt. Het thuis sporten valt vies tegen haha vooral omdat ik het A: nooit gedaan heb en B: totaal geen conditie heb haha. Maar ik doe het elke avond als de kids op bed liggen. Hou het niet altijd vol, maar ja beter dan op de bank liggen en niks doen toch? :p

Hardlopen is niks voor mij (rook nog steeds en conditie is echt 0, dus zou een zuurstoffles mee moeten nemen onder weg hahaha)

20. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ja zeker beter dan op de bank chillen!! 2,5 kilo is al knap zeg!!
    Wat doe je dan voor workout? Ook 30 day shred ofzo?

Hardlopen moet je opbouwen he! Ik kon de eerste keer ook maar 3 min. achter elkaar en na 4x kon ik het al een kwartier!! Hahaha

Deel Deze Pagina