@swissy leuk he om het te vertellen! en om al die tranen te zien!! ik heb er ook zo van genoten ben benieuwd wanneer jij naar de vk mag!
hier echt zo anders dan de andere twee zwangerschappen bij allebij de meiden heel erg beroerd geweest en nu misselijk met vlaagjes hopen dat het zo blijft
Ik ben ook weer ff aanwezig Was gister echt super beroert....niks bleef erin, zelfs geen water..net wat vissertje zei. Vandaag gaat het redelijk goed, alles binnengehouden, maar zou ook kunnen komen van de zetpillen die ik heb gekregen... Verder leuk om te lezen dat er een paar waren die het de ouders en schoonouders hebben verteld....heerlijk om te zien dat ze er zoooo blij mee zijn he.
Hier tot heden alleen een beetje misselijk hopelijk blijft het zo.. bij allebij de meiden zo beroerd geweest.. Bij de jongste zelfs zo erg bijna uitgedroogt nog net geen ziekenhuis maar wel medicijnen eerrt tablet en daarna zetpil daarna ging het wel beter ..
willen jullie even ophouden met het misselijk zijn, ik word er misselijk van!! vandaag voor het eerst de hele dag een rotgevoel... niks smaakt!! zelfs de lekkere slechte dingen smaken niet! hopen dat het morgen weer beter gaat! ik heb nu echt een zondagochtend gevoel na een avondje flink doorzakken.. zo voelt het in ieder geval! welterusten allemaal!
Goedemorgen dames Sorry dat ok zo weinig reageer ik heb het zo druk. Iedereen hier in de omgeving hangt aan mij vraagt van alles aan mij e ik maat rennen. Iedereen zij huisje hier is al versiert met kerst maar mijne niet omdat ik te druk ben met iedereen helpen. Vandaag hoop ik een dag voor mezelf me vriend en me kleine spruit te hebben haha.
Net even met de vk gebeld. Ik moet bij de huisarts medicijnen halen tegen zwangerschaps braken. Omdat ik vanaf zaterdag al niks meer kan eten. Alles gaat er weer uit. Gelukkig houd ik wel vocht binnen.
jeetje vissertje, wat vervelend dat je zo misselijk bent! gelukkig krijg je er iets voor, dan zal je je snel wat beter voelen!! @daphne vergeet je zelf niet he, lekker een dagje voor jezelf inplannen hoor zo af en toe!! heb ik gisteren ook lekker gedaan! gisteren avond heb ik mijn kerstboom opgezet! het is zo gezellig in huis meteen! ik kan het je aanraden daphne, lekker doen!
getsie, ik merk echt dat ik kotsmisselijk wordt van het avond eten! vlees en aardappel lucht doen me geen goed bah!!! ik kookte altijd graag, maar het begint me nu toch tegen te staan
kellyyyyyyyyyyy waar ben je??? ben je uit de vrachtwagen gevallen dat je niet meer op zp bent of is het zo knus en gezellig met je hubbie in dat hokje!! ik mis je geklets!!
Hier weer geen dag rust weer net thuis. Ik heb naar iedereen gesmst dat ik morgen rust wil en niemand wil horen. Ik wil morgen me eigen boom Opzetten. Pfff ben kapot weer niet stil gezetten ja vanmiddag toen ik half uurtje heb geslapen. Hier nog steeds geen misselijkheid. Maar wel heel moe en last van me rug. @jez ik hoop dat de misselijkheid snel overgaat. @vissertje gaat het al iets beter nu? Dikke knuff voor alle meiden @ Kelly ik mis je gezellig geklets
Hey meiden ben ik weer!!!!!!!!!!! we zijn net weer in t land. Ben in duitsland express niet op internet gegaan want das duur.... meiden die misselijk zijn... hoop dat t snel weer over is, hier nog steeds met vlagen misselijk, alleen vannacht was t erger denk dat ik iets verkeerd heb gegeten dus hele nacht wakker geweest en gebroken nu dus. Net wel flink overgegeven alles eruit en wat lucht dat op zeg!!! voel me stukken beter
Kelly1312 > leuk dat je weer terug bent gezellig Hier gisteren kinderfeestje gehad van oudste was erg gezellig en vooral geslaagd.. hier gelukkig alleen wat misselijk was met de jongste wel heel anders toen zat ik al aan de medicijnen zo beroerd was ik en ook de hele zwangerschap gehad gelukkig werdt het met de medicijnen wel minder ..
Hey meiden waar zijn jullie nou dan??? allemaal volop aan t werk? Hier is manlief nog aan t werk, zijn net overgestapt op andere vrachtwagen om wat ander werk te doen hij is een manisje van alles kom vanavond wel weer ff neuzen hier!!! batterij van mobiel is bijna leeg hihi
heyy meiden wat zijn we vandaag weer rustig hier ook lekker rustig aan lekker de kamer aan het optuigen enz. de boom moet wachten tot zaterdag ik heb een vraagje he zwangerschaps kleding koop je dat op maar bij voorbeeld 38 en groeit de buik mee of ligt dat anders? ik hoor het graag tot straks kusss en een dikke knuffel voor allemaal
hey kelly ook weer in het land gezellig dat je er weer bent dames ben erg onzeker snap er niet van het is voor mijn de 3e keer maar goed had nog een digi liggen die wou ik doen als er 3+ op zou staan dus dacht vandaag dat moet lukken toch staat er 2-3 weken ik weet niet hoe dit kan maak me zelf helemaal gek en dat wil ik helemaal niet ik ga wat sfstand nemen van zp ik lees te veel gekke dingen en geloof er dan niet zo meer in ik moet moed houden anders ben ik veel te gestrest nou ben ik dat toch al heel snel hahahaha maar ik kom terug en hopelijk met goed nieuws wil de echo op 23 dec afwachten dan hoop ik toch al aardig gerustgesteld te zijn kom hier af en toe wel mee lezen maar wil er gewoon maar niet te veel mee bezig zijn hoopelijk bergrijpen jullie mij en ben ik over een week of twee weer van harte welkom om jullie de oren van de kop te kletsen iedereen die voor mijn een echo heeft wil ik uiteraard heel veel succes wensen en ik hou het hier in de gaten xxxxxxx linny
zwangerschapskleding koop je inderdaad inderdaad in je eigen maat. de buik rekt dan lekker mee. ik had ook even mijn twijfels over dat i misschien ook dikkere benen ga krijgen, maar goed, dan begint het ook al weer lente te worden en wil ik waarschijnlijk ziezo wat luchtigere kleding.
Ik merk al aan me kleding dat het allemaal strakker gaat zitten nu al hahah gisteren een leuk rokje gekocht voor kerst normale maat genomen die ik altijd heb pas ik het niet haha
@linny succes meid, niet teveel piekeren hoor!! en tot over 2 weken dan! natuurlijk mag je dan weer terug komen! @kelly heeeeeeeeey meis, hoe heb je het gehad??? was het gezellig?? eindelijk is mijn kletskous weer terug!! ik ben echt net terug van het werk, nu lekker op de bank van mijn kerstboom genieten!! vandaag gelukkig niet echt misselijk geweest, alleen ik vrees voor het ergste als het kookritueel er weer aankomt straks met etenstijd!