Idd, gelukkig is het nu weekend. Ondertussen al even een powernappie gedaan Nu lekker languit met manlief op de bank tvoh kijken. Fijne avond allemaal!
Hier weer net thuis zijn bij de oom en tante van me vriend geweest. Was erg gezellig. Ben wel erg moe. Morgen gaan we kijken voor een kinderkamer alleen kijken nog hoor we hadden een hele leuke op marktplaats gezien. Zo goed als nieuw dus ben benieuwd. Heb er wel zin in. Morgen eten we ook weer buitens huis. Joepie(wel gezellig maar geen zin) Voor de rest gaat hier trouwens alles nog goed. Geen misselijk Heid enzo. Maar wel vreselijke hoofdpijn bijna migrane maar wil niks innemen dus ik ga slapen spreek jullie morgen kus
Ben zo blij met me kerstboom en dan vooral de plastic ballen die erin hangen . dochter vind het erg interessant en als er even niet gekeken wordt probeert ze er stiekem een bal uit te halen hihi
leukkk he de kerstboom in huis!! hier staat ie ook en ik vind het echt supergezellig!!! (maar toch.. laat die kerst maar gauw voorbij gaan, ik geef er verder niks om!! haha)
Ik vind het echt super de december maand . We hebben ons kerstdorp (gevonden, in container)(handig zo'n vuilnisman) neergezet. Lichtjes aan de voorkant in het raamkozijn, 2 van die pilaren (overal te koop) met lichtjes aan de achterkant van het raam in de vensterbank. En nu gaan we nog de pegels met led-verlichting buiten aan de achterkant aan de gallerij vastmaken
haha jullie maken er dus een hoerenkast van met al die lampjes ja ik vind het versieren enzo ook allemaal super leuk maar verder.. al dat verplichte gedoe bij (schoon)ouders en het is zo duur die december maand! en ook veel te druk op me werk en rotweer.. geef mij maar de zomermaanden
haha gelukkig zijn de meeste lampjes gewoon wit hoor hihi. Alleen voor ons keukenraam aan de voorkant hebben we van die knipperlichtjes in allerlei kleuren hihi. Enneh, er staat ook nog bij de voordeur een kunstkerstboom met blauwe led-verlichting Maar duur is zelf hoe duur je het maakt... wij doen dit jaar voor het eerst niet aan cadeau's (alleen ik en man nu dan hihi) en eten doen wij 1e kerstdag bij mijn ouders. 's ochtends even het verplichte rondje naar schoonmoeder, daarna naar mijn oma (daar komt de hele familie van mijn vaders kant). En me moeder heeft geen ouders meer, en met haar ene broer alleen maar verjaardag contact en die ander is ruzie in de familie dus lekker rustig , en 2e kerstdag lekker thuis Nieuwjaarsdag precies hetzelfde rondje
Hier gaat het helemaal niet goed. Vandaag heel veel krampen gehad en nog steeds ben nu wel heel bang. Alle planning voor deze week afgezegt zodat ik misschien wat rust kan nemen. Ik hou me rustig maar huil veel van pijn en angst. Ik hou jullie op de hoogte
hey daphne, hopelijk heb je je alleen maar te druk gemaakt en betekent het verder niks! probeer maar lekker te rusten en dan morgen gewoon weer het vrouwtje!!!!
Hey Daphne, hopelijk vliegen de krampen snel over! Ik denk aan je! Lekker even tot rust komen, maar ik begrijp dat dat niet gemakkelijk i als je je zorgen maakt, x! Kel, ook voor jou, denk aan jezelf! BJZ Doet ook veel goede dingen, maar dit slaat nergens op! Sterkte! Hier is alles vrij rustig! Ik voel niet zo veel... Heb de vk gebeld en heb op 03 januari een echo en op 04 januari de intake bij de vk. Ik zag op hun site dan de minst sympathieke vk's zijn vertrokkenen mijn favorieten zijn gebleven! Meiden, slaap lekker!
Daphne, hoe gaat het nu met je? Ben je al wat rustiger geworden?? Jeetje, het brood eten gaat me zo tegen staan tussen de middag... vind het gewoon echt niet lekker meer. Ja met een kroketje erop wel, maar ja dat kan ik toch moeilijk elke dag eten........... Was trouwens ook mijn verslaving in mijn vorige zwangerschap hihi das wel weer grappig. Kon geen snackbar voorbij lopen zonder ff naar binnen te gaan voor een broodje kroket hihi
pfff hier ook graag iets van kroket alleen als we de pan aan doen word ik van de lucht kots misselijk ach gaat wel weer over .. Voor de rest wel wat misselijk gelukkig niet spugen ofzo hopen dat dat weg blijftbij de andere honds beroerd geweest sta ik nu niet echt op te wcahten
goedemiddag hier een hele slechte nacht gehad. pijn is wel minder maar is er nog wel. ik heb toch maar de verloskundige gebeld voor de zekerheid. als het morgen nog niet over is moetik nog 9 uur bij ze zijn. voor de rest ben ik echt heel bang ik hoop zo dat onze kleine spuit blijft zitten ik ben nu al gek op het kleine spruitje
Zo net toch nog even een rondje wezen wandelen (supermarkt is hier tijdelijk op zondag open) en toch langs de snackbar voor een kroketje Lieve Daphne, hoop dat alles gewoon goed is en dat het gewoon iets van banden pijn is of zo...... *knuff*
heyy dames hier is weer wat meer leven. geen pijn meer alleen vreselijk moe. ik denk dat ik te veel hooi op me vork heb genomen laatste week. ik ga aankomende week een stuk rustiger aan doen, wat meer aan mij en me kleine spruit denken en ander andere laten dank jullie wel voor het steunen echt voor alle meiden een dikke knuff
Zwangere meiden, waar zijn jullie allemaal???? Toch verhuisd naar een ander topic???????? Tis zo rustig hier EN JEZ WAAR BEN JE???DIT KAN NIET HOOR, JE EEN HELE DAG NIET HEBBEN LATEN HOREN!!!!
sorrrrrryyy meiden, hier ben ik weer!!!!! ik had dit weekend even last van instortingsgevaar.... ik was zó moe!!! ik ben de hele middag bijna aan het huilen geweest en ben de bank niet af gekomen.. oh oh wat was ik er klaar mee zeg!!! (had geen eens energie om naar de computer te lopen, ZO erg was het ) maar ik ben weer goed uitgerust dus ik ben er weer!! (op naar het volgende weekend met instortingsgevaar ) @kel, vergeef je me? ohh ik hoor jou over boterhammen en kroketten.. maar mijn gewone boterham smaakt ook echt niet meer!! en ik mis de filet american en rosbief zooooo!!! en inderdaad met iets lekker vets erop, gaat het er dan wel weer in!! ohh ik heb mijn mannetje gisteravond ook op pad gestuurd, ik zei ik MOET en ZAL patat of pizza eten vanavond.. nou we hebben lekker een patatje op mmmmmmmmm!!! hihi en ik wil eigenlijk ook niet meer koken, want dat avondeten ruikt ook zo goor!!! die vlees en aardappel lucht bah ik moet er niet aan denken! ik heb ook zodra ik een beetje een lege maag heb, dat de misselijkheid een beetje opkomt en zodra ik dan weer wat eet gaat het weg... meer eten dus... (ohhh dat kan nooit goed voor de lijn zijn! ) @daphne fijn dat het beter gaat! ben je vanmorgen nog naar de VK geweest? vandaag weer een drukke middag, dus ik denk dat ik er vanavond weer ben! en vanmorgen nog natuurlijk!!!
Goedemorgen dames Hier gaat het geestelijk niet zo goed. Gisteren ruzie gehad met me vriend. Ik ben echt nog nooit zo boos geweest. Ben echt geschroken van mezelf. Leek wel of ik een zwarte vlek voor me ogen had. En waarom omdat zijn ex mij ging vertellen wat wel en niet goed voor ons is en dat zij vind dat we t snel gaan met alles. Wie denk ze wel niet dat ze is. Ik krit hulp zat. Echt ze is me pshygeloog niet. En dan me vriend ze bedoeld het goed. Dat zal best maar ik heb niks met zijn ex en wil haar ook niet in me leven. Met andere woorden ik heb vanacht op de bank geslape. Omdat ik zo boos was. Hij belde net om te vertellen dat hij zijn ex heeft gebeld om e zeggen dat ze ons met rust moet laten. Waarom moet hij daarvoor altijd een nacht slapen. ben niet meer bij de vk geweest ze vond het niet nodig en ik ben ook weer gerust ik voel me echt zwanger nu misselijk niet meer kunnen eten maar toch ook willen eten me (.)(.) zeer gevoelig dus dat gaat goed. Twee weken dan kan ik d kleine spruit zien