Goedemorgen dames Ik heb me telefoon laten vallen en nu zitten er barsten in moet nog een maand wachten tot ik me abbo mag vernieuwen dus een nieuwe foon mag uitzoeken. Gisteren me vriend zijn tante gezien die komt straks wat langs brengen ben benieuwd. Deze ochtend weer vreselijk misselijk bah. Wel een goed Teken merk nu goed dat ik zwanger ben haha.
Oei Dahpne, das niet zo mooi van je telefoon.... heb je niet nog een oud toestelletje liggen?? Een maandje is gelukkig zo voorbij Dan kan je een mooie weer uitzoeken.
heyyy dames! ik dacht ik ga gauw de echofoto's bekijken maar helaassssssss!!! geeft niet hoor meiden, ik snap helemaal dat je savonds liever naar bed gaat want ik doe ook echt niet meer dan werken en slapen! vanochtend was de 1e echte spuugsessie ook een feit ik stond in de keuken en het is dat mijn maag nog leeg was dat er niet veel kwam maar anders had ik toch echt een wasbakje vol hehe too much information? sorry! mmm voor mij nog een druk weekend voor de boeg, dus weinig tot geen tijd om hier te koekeloeren maar dat komt op zich goed uit want des te eerder is het dinsdagggggg!!!! ik ben al zo zenuwachtig af en toe!!! hebben/hadden jullie dat ook? ik heb eigenlijk geen reden om te denken dat het mis is maar je hoort zo vaak over een dood vruchtje of een leeg vruchtzakje met de echo........ ik dacht vanmorgen eigenlijk als ik er weer een symptoon bij heb (het spugen) en mijn borsten elke dag meer pijn gaan doen dan KAN dat toch haast niet fout zitten nu??? of werkt dat niet zo?
Daphne, ik ben ook wel benieuwd Jez, lekker he zwanger zijn . Toevallig heb ik vannacht een rare droom gehad dat het helemaal mis was op de echo (die ik dus nog moet gaan krijgen). Heb wel 2u wakker gelegen en liggen piekeren, maar ja kwaaltjes hier ook nog ontzettend aanwezig dus............... gevoel zegt ook niet alles. We zullen gewoon af moeten wachten. Jeetje ik ging ff online een foto boek maken van onze dochter van 1 tot 2 jaar. Maar ben vanmiddag om 13u begonnen en ben net klaar hihi... En nu geen zin meer om boodschappen te doen dus we eten straks lekker makkelijk!! Chinees, patat zoiets
ohhww kel dat vind ik altijd zo'n kl*te werk die fotoboeken maken!!! duurt zoooo lang! bah! maar wel een leuk resultaat! wanneer heb jij ook al weer een echo kel? ook volgende week toch?
Ik mag donderdag om 11.30u, en nog wel alleen manlief gaat zondag weer naar Duitsland toe...... snik snik
ohh dat is wel jammer! ga je echt alleen? niemand die je mee wil hebben?? nouw dames ik ga jullie verlaten.. voor dit weekend dan.. als ik geluk heb en nog even de tijd heb, kijk ik nog even snel om het hoekje maar anders tot maandag.. fijn weekend!!!!
Uh nee hoef niemand anders mee te hebben, weet dat het een inwendige echo gaat worden dus nee, doe het dan liever alleen (en niemand weet het ook nog he, dus dat wordt al lastig hihi Jez, fijn weekend (mocht je het nog lezen....., zal wel rustig worden dan)
Ff snel een berichtje Echo was wel goed. Leek erop dat het hartje echt net was gaan kloppen! Kom nu naar schatting uit op 6 weken.
Niet gehoord, wel gezien Moest inwendig want uitwendig was het niet te zien. Zal echo morgen plaatsen als ik achter pc zit Je ziet niet echt veel, vruchtje was nog net geen 0,5 cm
AFSPRAKENLIJST: 19-12: Girly81, 1e echo + intake VK 20-12: Jez, 1e echo + intake VK 22-12: Kelly1312, 1e echo 23-12: linny, 1e echo + intake HA 27-12: Yasmin84, intake VK 28-12: daphne26786, 1e echo + intake 28-12: Jessica, 1e echo + intake VK 17-01: Kelly, 2e gesprek bij VK UITGEREKENDE DATUM: 25-7: Kelly1312 26-7: Girly81 28-7: Princess79 29-7: Vissertje84 30-7: Daphne26786 31-7: Jez 02-8: woezelenpip1980 03-8: linny 03-8: Jessica 05-8: Sas1979 10-8: Yasmin84 Mezelf verplaatst naar 10 aug
Is er dan niemand meer die op dit forum komt? zijn jullie toch allemaal naar een ander topic verhuisd??
Goedemorgen dames Hier een heel zwaar weekend gehad. Me zus heeft een miskraam gehad. Dus heel veel verdriet aan deze kant. Voel me zelf ook nie helemaal lekker. Maar ik hou me rustig voor mijn kleine spruit maar voor me zus zal dit heel moeilijk worden. Vandaar sat ik niet reageerde sorry