EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Yasmine mooi echo zeg heel mooi en leuk dqt je het hartje heb zie. Kloppe. Echt leuk

2. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    hoi dames hier ben ik nog hoor

daphne wat erg voor je zus en jullie
    wel rustig aan doen he meid dikke knuffel voor jullie

hier nog 5 dagen tot de echo vrijdag mijn buik begint echt al te groeien weet niet goed hoe ik hem moet verbergen maar blijf gewoon me best doen

meiden zie dat jullie helemaalgestopt zijn met roken helemaal super hier zit ik nog op 4stuks per dag:):):(

nou als het daar bij blijft ben ik alblij hoor anders te veel stress

@yasmin wow fijn een goede echo harje kloptmeid ze kunnen het allemaal ook nog slecht zien met dit termijn waarschijnlijk met de termijn echo wordt je dan weer voor uit gezet

heb nog niet alles terug gelezen:(
    ik hoop dat het hier met iedereen goed gaat;)

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jeetje Daphne, heel begrijpelijk dat je hier niet was. Wat erg zeg voor je zus!! Hou jij je maar lekker rustig en denk aan je kindje!! *knuff*

Linny, ja hier ook gestopt met roken. Heb er heel veel moeite mee maar ik ga echt proberen vol te houden. 1e zwangerschap was ik in jan 2009 gestopt met pil en roken. 1 april posi test. en 3 maanden later weer gaan roken :(
    Maar vind het nu echt vele malen moeilijker hoor!!

4. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Vind het echt heel raar weet je me zus had al een echt buikje enz en nu iw het weg :,-(

5. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    Kelly knap hoor helemaal super
    3 maanden na de bevalling bedoelje toch nou ja je bent dan in iedergeval gestopt voor je kindje toch nou ik heb het nu twee keer geprobeerd helemaalhels werdt ik gewoon echt niet meer normaal echt depri dus het isbeter waneer ik me gewoongoed voel

Daphne het is ongeloofelijk he hoe ver was je zus ??
    denkje ook wel aan je zelf ik snapdat het nou heel moeilijk is
    dikke knuffel

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Linny nee 3 maanden na mijn posi test ging ik weer roken. Teveel stress met man zijn andere 2 kids.........

7. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    15 weken. Ik denk ookwel aan mezelf zeker wel maar vi d het zo lullig. Ik bedoel ook me nichtje was er zo blij mee weetje die is pas 5 hoe leg je dat uit. Pfff best moeilijk

8. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    Daphe jeetje wat erg je denk dan toch de gevaren zone voorbij te zijn lijktme idd erg moeilijk omdat mee te moeten maken ook voor jou is het erg moeilijk omdat je toch zelf ook zw bent
    heelveel sterkte
    mag ik mischien vraagen waardoor het mis was ???

9. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    kelly elke dag dat jenietrookt is goed meid alsje het vol hou is het natuurlijk geweldig maar zoniet dan is het gewoon jammer en belangerijk dat je je goed voelt als je dat onthoud dat is het belangerijste jou gemoedsrust

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    15 weken jeetje wat lijkt me dat erg zeg!! Dan is het al echt een heel mensje (met minder weken ook wel, maar jullie snappen me denk wel)

11. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Dat wil me zus niet zeggern ze wil er niet over .praten. Zelfs onze ouders weten het niet dus weet er ook geen raad mee

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hebben jullie eigenlijk al die gratis cadeau's aangevraagd? Van die boxen? Zo ja, welke?

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    haaaaaaaay lieve forumdinnies!!!! ;)

ik ben weer aanwezig!! en ik heb jullie gemist hihi :D

@yasmin mooie echo en fijn dat het hartje klopt!!

@kel spannend hoor een echo in je uppie! maar je hebt het natuurlijk wel al een keertje meegemaakt, dat scheelt misschien ook wel weer..
    en nu helemaal gestopt met roken? SUPER meid!!!!

@daphne oh mijn god wat erg voor je zus zeg.. en ook voor jullie natuurlijk, lijkt me erg moeilijk voor jou om er mee om te gaan en zeker omdat je zus er niet over wil praten.. zo zie je maar weer dat die 12 weken grens nergens op slaat...... sterkte hoor meis!

hier gaat het best goed... heb maar 1x gespuugd afgelopen dagen en dat was vanmorgen en verder wordt ik af en toe misselijk maar dat is meer een teken dat ik iets moet eten, want dan is mijn maag gewoon leeg heb ik gemerkt.. en voordat ik opsta smorgens neem ik een kauwgompje dat helpt ook erg goed tegen misselijkheid! (gezien bij dr oz op rtl4 hihi)

morgen heb ik de echo, ohh ik ben zo zenuwachtig!! ik hoop zoooooo dat alles goed is, ik kan nergens anders meer aan denken vandaag, echt te erg!!!

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen

ik weet niet of ik dat ga doen hoor.. mijn vriendin had dat ook gedaan maar dan wordt je daarna gelijk overstelpt met reclame shit!! via de post en de telefoon enzo, echt waardeloos zei ze.. ik weet niet of dat er voor over heb :)

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik had er geen last van. Maar als ze bellen kan je toch gewoon heel kort zijn en NEE zeggen......... Ben ik heel makkelijk in, ze kennen je toch niet
    En anders een vals telefoon nummer opgeven??:p

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hai Dinnie!! Daar was je dan weer! Oh gaaf morgen je echo, hoelaat moet je? Je komt hem wel ff showen he!!!
    Ben zo benieuwd!!

17. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    ik mag om 11.15u!! en natuurlijk kom ik hem laten zien!!!! het liefst stuur ik hem naar de krant!!! :D

18. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen

ja dat is waar! wat zit er allemaal voor troep in dan???? :D

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    moet je ff googlen, er is er 1 van kruidvat, etos, prenatal en baby dump. zijn allemaal wel erg leuk hoor. Boekjes, zalfjes, cremetjes, spulletjes voor jouw of de baby, tijdschriften. Bij de meeste krijg je 2 pakketten 1 voor de zwangerschap en 1 na de bevalling

Ik moet er ook nog ff op uit wat ik zal gaan doen, maar ja ik ben en blijf wel een NEDERLANDER, en alles wat gratis is............... BEN JE NOU NEDERLANDER OF NIET??

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Oh spannend, ik zie hem dan pas 's middags rond 13u. Heb om 11u afspraak voor me nagels, en daarna zit ik altijd nog ff bij me moeder. Aangezien zij eerst om 9u gaat.... en het vrouwtje bij haar in de straat woont :D:D

Deel Deze Pagina