nou kel dat wordt pas savonds want ik heb een drukke middag voor de boeg, moet nog zoveel dingen doen dus ga gelijk door daarna.. tenzij het slecht nieuws is dan zie je mij hier al eerder.... maar daar gaan we maar niet van uit!! ik ga gewoon lekker met mijn hoofd in de wolken boodschapjes doen morgenmiddag!!!! en wat die doos betreft.. ja als het gratis is is het wel erg leuk natuurlijk haha!!! ik ga over een tijdje wel effe naar op zoek, eerst morgen even afwachten!
Vissertje wat een mooie echo!!! En hoe is het met die Hematoom? Jez, ik wacht het wel af hoor!! Je hebt nu alvast een klein voorbeeldje van Vissertje's echo . Ben benieuwd of je met die van jouw en vissertje verschil ziet van een paar dagen...... En daarna die van mij
AFSPRAKENLIJST: 19-12: Girly81, 1e echo + intake VK 20-12: Jez, 1e echo + intake VK 22-12: Kelly1312, 1e echo 23-12: linny, 1e echo + intake HA 27-12: Yasmin84, intake VK 28-12: daphne26786, 1e echo + intake 28-12: Jessica, 1e echo + intake VK 17-01: Kelly, 2e gesprek bij VK UITGEREKENDE DATUM: 25-7: Kelly1312 26-7: Girly81 28-7: Princess79 29-7: Vissertje84 30-7: Daphne26786 31-7: Jez 02-8: woezelenpip1980 03-8: linny 03-8: Jessica 05-8: Sas1979 10-8: Yasmin84 Girly, waar blijft jouw mooie echo??
Ja dat zit er nog steeds. Ook heel groot vergeleken met het kindje. Maar het hartje klopt en hij groeit volgens schema. Volgende week dinsdag weer heen.
vissertje, mooi dat het goed gaat met je kindje!! (ik kan er alleen niet veel wijs uit! dat kleine witte bolletje in die zwarte kring is het kindje neem ik aan??) *ikbenechteennewbie* hihi
@jez morgen echo spannend hoor succes @vissertje mooie echo hoor fijn dat je nu goed in de gaten wordt gehouden en alles was goed helemaal super hoor @girly81 jij hebt vandaag je echo gehad toch alles goed ??? ben benieuwd
Ja, meiden das waar ook, maar ik ben oooohhhh zo druk op het moment...moet extra werken...iedereen wil een kerstkapsel hebben haha. Gister dacht ik tijd te hebben om me echo van vorige week dinsdag hier neer te zetten...maar bleek een verjaardag te hebben wat ik helemaal vergeten was haha... Maar de echo van vandaag hebben we verschoven naar volgende week donderdag, dan heb ik gelijk een termijnecho. Vorige week was een superecho...dus vonden ze niet nodig om nu weer te doen. Maar zal proberen morgen, als ik nog op me benen kan staan na het werken, om hem dan hier te plaatsen.....ons kleine gummiebeertje haha Maar voor degene die al een echo hebben gehad....Super dat het allemaal goed was..opluchting is dat he!!! En degene die deze weel gaan....heeeeeel veeeeel plezier!! Het is echt heel bijzonder...en helemaal als je een kloppend hartje ziet en hoort!!
Goedemorgen, Jez, succes met de Intake bij de VK, en natuurlijk met je echo. Hoop dat je een schitterend wondertje te zien krijgt
thnx kel! owww ik ben zo zenuwachtig!!!! ik kan niet wachten!! duimen jullie voor me!!! girly, super dat je echo de vorige keer al zo mooi was! sterkte met werken!!
goedemorgen jezz succes en heel veel plezier hier weer veel krampen dus heb besloten vandaag op de bank te blijven. het lijkt wel ofd niks rustig gaat in me zwangerschap. me zus is heel verdrietig en heeft zich afgesloten van ons. ze wil rust. zelf me ouders mogen niet bellen of langsgaan ze wil niemand zien of horen
Hey daphne meis je moet ook jezelf denken hoor stress is niet goed maar begrijp dat het moeilijk is dat je zus zich afsluit en zeker zo voor de kerst dagen maar ze heeft het even nodig waarschijnlijk probeer je gedachten te verzetten op iets positiefs ik denk aan je meid dikke knuffel