ja maar je moet gewoon je arm voor je uitstrekken van opzij dan en dan in de lengte een foto nemen en als je voor die spiegel staat kan je in de spiegel zien wat je fotografeert!! (hihi snap je het nog )
Ja maar ik ben blond (oke was) en vind dat ingewikkeld, plus het feit dat ik een touch screen foon heb dus dat wordt al heel ingewikkeld met 1 hand
nou oke helaas dan niet het wordt er nog niet echt drukker op hier he? yoehoeeeeeeeee iedereen zijn vingers verloren??? of zijn jullie vingers druk met andere dingen?????? (sorry beetje melig vanavond)
Hi allemaal! Joepie ik mag ook meekletsen! Vandaag getest op de nod en een duidelijk zichtbare streep gevonden. Ook niet ongi geworden . Nu maar aangemeld bij vk praktijk, tis allemaal nieuw voor me dus kijk erg uit naar jullie tips&tricks. Verder amper klachten, beetje gespannen boobs en vage steekjes bij mn baarmoeder. Verder eigenlijk niks behalve die enorme grijns hahaha! Kelly jij morgen eerste echo, spannend! Ik ga nog wintersporten in januari, hopelijk kan ik daarvoor met 7 weken alvast een intake doen. Of is dat te vroeg? Groetjes!
@welkom MommieD @kelly succes vandaag en niet te veel stesse he hoop straks een mooie echo tezien hoor !!!! @jez nee ik mag morgen voor de echo om 11 uur me man gaat mee is dan toevallig vrij dus wel lekker
Hey meiden, bah giga slecht geslapen lag om 12u nog wakker, daarna veel wakker geweest en om half 6 klaar wakker bleh. Ik heb giga de zenuwen voor straks, bang om slecht nieuws te horen vooral omdat ik dan alleen ben..... Mag helaas niet filmen daar dus hoop een mooie foto mee te krijgen en natuurlijk goed nieuws.....
kelly heel veel succes vandaag en posetief blijven komt vast helemaal goed! mommied welkom en gefeliciteerd. het is voor mij ook eerste keer dus ook erg spannend maar veel prsaten en vragen helpt hier gaat alles weer lekker vandaag. ik ben begonnen in het 9 maanden dagboek van paulinw oud! doen jullie ook een dagboek bij houden of niet?
Hartje zien kloppen nu met de auto naar huis met een grote grijns op mijn gezicht die ik straks weer moet verbergen voor mijn moeder
@kelly helemaa lsuper hoor geniet er van eet smakkelijk hoor en kom zo nog even spieken naarje mooie beebje @daphne nee ik heb geen negen maanden boek bij die andere 2 ook niet gedaan dus nu ook maar niet heb er ook niet veel tijd voor maar wel super leuk hoor
Ja die was 24 juli dus een dag eerder Ik hou ook geen 9 maanden boek bij, bij me dochter ook niet gedaan Ik wil het dus met kerst aan mijn ouders, broer en vriendin en schoonmoeder vertellen. Nu wil ik een foto van de echo en een leuk gedichtje/tekstje erbij doen..... Jullie een leuk tekstje toevallig?