Hey Linny, Even kort: knuffel en heel veel sterkte! Iedereen n fijne jaarwisseling n ALLE GOEDS alvast! Liefs, Swissy vandaag crematie gehad...mama van twee kindjes...42 jaar...1e kerstdag overleden aan de gevolgen van een zeer zwaar hartinfarct... 'gelukkig' heeft ze drie mensen kunnen helpen als donor... Wat verdrietig zeg!
Ik wens jullie alvast een goed oud en nieuw en dat we allemaal in 2012 ons kindje gezond en wel ter wereld brengen!!
Linny, wens je veel sterkte dinsdag! *knuffel* En voor iedereen een heel gelukkig, gezond 2012 gewenst met veel mooie kindjes en alles nog wat komen gaat!! Tot volgend jaar
Ook ik wil iedereen een liefdevol, gezond 2012 wensen!!! En natuurlijk gezonde, prachtige kindjes van ons allemaal! Nu op naar O&N feest!!
En Linny, Heel veel sterkte komende dagen en week, hopen dat je het snel achter je kan laten en dat er voor jou ook snel weer goed nieuws komt!
Dank jullie wel dames gaat helemaal goed komen na dinsdag kan ik waarschijnlijk verder moet iknatuurlijk nog wel een plekje geven maar met de mensen om me heen gaat dat wel lukken kan op een mooi jaar terug kijken ondanks me MA heb maart dit jaar een wolk van een zoon mogen krijgen ik ben erg dankbaar voor wat ik heb en geloof er in dat de natuur zijn werk doet het is erg jammer dat dit kindje niet bij ons heeft mogen komen maar krijgt een mooi plekje in me hart en hoop volgend jaar als het zich toe laat opnieuw zwanger te mogen worden
Vanuit hier ook een goede jaarwisseling en dat het voor iedereen een prachtig, gezond en liefdevol 2012 mag worden. Fijne avond allen xx
Ook vanuit hier een hele fijne en veilige jaarwisseling op naar een mooi 2012 met onze kleintjes. @linny heel veel sterkte en ook voor jou een heel mooi 2012 en misschien ook een nieuwe zwangerschap Heel veel plezier allemaal kusjes vanuit hier
Voor iedereen alle goeds voor 2012 gewenst! Ik hoop dat iedereen over exact een jaar kan zeggen: het was een fijn, gezond, gelukkig en vrolijk jaar! Waarbij we allemaal het grootste geluk van een gezond kindje mogen meemaken! Liefs, Swissy
Goedemorgen. Ik hoop dat jullie allemaal ook zo leuke avond hebben gehad ik wil eidereen nog even een gelukkig en mooi 2012 met mooie zwangerschappen en bevalingen en een gezond kindje.
Goedemorgen allemaal, nieuw jaar begonnen......... Gisteravond manlief al weer weggebracht want die moest gister weer gewoon werken voor een paar dagen weer naar Duitsland. Dochter lag al vroeg op bed want die was nogal van slag van het vuurwerk, maar ze is nu weer helemaal bij geslapen
goedemorgen!!!!!!!!!!! allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!! hebben jullie je allemaal een beetje vermaakt?? wij zijn bij vrienden geweest en om 3 uur viel ik bijna in slaap dus zijn we lekker naar huis gegaan!!! heeeerlijk het bedje in! (normaal wordt het wel een uurtje of 5 dus best vroeg voor mijn doen ) en de dag begon weer goed vandaag.. even 2 innige ontmoetingen met de wcpot!! hallooooo nu even lekker wat eten, heb lekker een eitje gekookt mmmmm! en dan zometeen die k*tkerstboom opruimen... wat een rotwerk is dat altijd zeg!
02-01: Woezelenpip1980, 1e echo + intake 04-01: Yasmin, 2e echo + termijnbepaling 05-01: Jez, 2e echo + termijnbepaling 10-01: MommieD, intake VK 17-01: Kelly, Controle bij VK 17-01: Jez, 3e echo (12 weken)+ controle VK 18-01: Yasmin, controle vk 19-01: daphne, termijn echo 23-01: MommieD, 1e echo UITGEREKENDE DATUM 24-7: Kelly1312 26-7: Girly81 28-7: Princess79 29-7: Vissertje84 30-7: Daphne26786 31-7: Jez 02-8: woezelenpip1980 03-8: linny 03-8: Jessica 05-8: Sas1979 10-8: Yasmin84 31-8: MommieD 03-9: Rosa5 even de lijst weer naar voren! succes vandaag woezelenpip!!
Goedemorgen eerst iedereen de alerbeste wensen voor dit jaar .. Hier net terug van intanke gesprek en echo .. En alles was goed ben 9.2 weken zwanger . Hartje klopte alles zag er mooi uit .. 30 januari nieuwe afspraak
02-01: Woezelenpip1980, 1e echo + intake 04-01: Yasmin, 2e echo + termijnbepaling 05-01: Jez, 2e echo + termijnbepaling 10-01: MommieD, intake VK 17-01: Kelly, Controle bij VK 17-01: Jez, 3e echo (12 weken)+ controle VK 18-01: Yasmin, controle vk 19-01: daphne, termijn echo 23-01: MommieD, 1e echo UITGEREKENDE DATUM 24-7: Kelly1312 26-7: Girly81 28-7: Princess79 29-7: Vissertje84 30-7: Daphne26786 31-7: Jez 03-8: linny 03-8: Jessica 04-8: woezelenpip1980 05-8: Sas1979 10-8: Yasmin84 31-8: MommieD 03-9: Rosa5 lijst aangepast uitgerekende datum veranderd van 2 naar 4 augustus
woezelenpip gefeliciteerd!! mooie echo hoor!! nu alleen even je banner nog aanpassen kelly kan je mijn kerstboom ook niet even helpen opruimen? ik zit maar achter die stomme computer! heb echt geen zin! jouw mannetje weer weg las ik? jammerrr! hebben jullie trouwens ook leuke cadeautjes gehad? misschien komt het omdat het mijn 1e kindje is maar heb al zoveel leuke rompertjes, sokjes, knuffels en nog meer van dat soort dingen gehad! lijkt wel of de baby al is geboren hihi donderdag mogen wij onze mini ook weer bekijken.. wordt er zenuwachtig van als ik eraan denk stom he