Ja we proberen het voor de rest wel stil te houden. Gelukkig kan mijn familie wel een geheimpje bewaren. Dat komt denk ik wel goed. Jeetje Kelly das schrikken. Zou me echt helemaal lijp schrikken. Gelukkig niemand gewond.
oh kelly, dat is schrikken meid!! gelukkig zaten jij of je dochter er niet onder!!! balen wel van je vloer zeg
goedemorgen dames lekker geslapen? ik ben weer helemaal het vrouwtje. heerlijk geslapen ook. me vent is weer aan het werk die is andere halve week thuis geweest vakantie was erg gezellig maar ook wel weer lekker als ik het huis alleen heb haha. vandaag lekker schoonmaken enz en genieten van de dag.
Goedemorgen, Ik heb redelijk geslapen. Al heel wat meer dan de afgelopen weken. Maar nu met een knallende koppijn op het werk. Heel fijn. Maar goed. Morgen de vk bellen, ben benieuwd wanneer we mogen komen. Gaan dr een heel dagje van maken, hebben we besloten. Lekker baby kijken en dan naar eindhoven en veldhoven om babyspullen te kijken. Of andersom als we later op de dag terecht kunnen. Daphne: veel plezier met schoonmaken
AFSPRAKENLIJST 02-01: Woezelenpip1980, 1e echo + intake 04-01: Yasmin, 2e echo + termijnbepaling 05-01: Jez, 2e echo + termijnbepaling 10-01: MommieD, intake VK 17-01: Kelly, Controle bij VK 17-01: Jez, 3e echo (12 weken)+ controle VK 18-01: Yasmin, controle vk 23-01: MommieD, 1e echo 27-01: Daphne, termijn echo 09-02: Daphne controle bij vk UITGEREKENDE DATUM 24-7: Kelly1312 26-7: Girly81 28-7: Princess79 29-7: Vissertje84 30-7: Daphne26786 31-7: Jez 03-8: linny 03-8: Jessica 04-8: woezelenpip1980 05-8: Sas1979 10-8: Yasmin84 31-8: MommieD 03-9: Rosa5 mijn termijn echo is verplaatst omdat me vriend ineens spontaan een weekje weg heeft gepland
leuk whoppie een dagje shoppen!! ik hoop dat je gauw naar je ukkie mag kijken! jammer daphne dat je nog langer moet wachten! ohohoh wat voel ik me toch beroerd de laatste paar dagen! net weer alles uitgespuugd wat ik gegeten en gedronken had ik word er gek van! ik las net ergens dat met 10 weken je kwaaltjes op hun hoogtepunt komen, nou dat klopt wel bij mij! hopelijk nemen ze daarna ook net zo hard weer af!
Nou Daphne ik heb zelf een hekel aan schoonmaken. Gelukkig heeft me zusje dat gister weer ff gedaan en ik ben natuurlijk aan het werk. Dus ik kan je helaas niet helpen. vindt het erg jammer Jez: ik heb nog nergens last van, behalve een btje aan de dunne (lekker he op de vroege ochtend... ) Maar ik begreep dat het nog kan komen. Dus wacht het ff af.. Nu iig nog geen misselijkheid en zo.Wel snel vol gevoel, maar das dan weer minder erg in mijn geval. hihi
enne ik rook niet, dus daar heb ik gelukkig geen moeite mee. Vind het wel erg jammer dat ik met uit eten binnenkort met de carnaval en de zomerfeesten in Nijmegen straks niks kan drinken. En een terrasje pakken met goed weer is toch minder leuk dan het is met een wijntje. maar ja. Dat hebben we er wel voor over!
Hai meiden, Hier geen kwaaltjes meer . Drinken doe ik al 2.5jaar niet meer dus daar heb ik geen moeite mee. Roken, gaat op zich goed. Heb gister een sigaretje gerookt vanwege me hart aanval hihi. Maar dat die nou lekker was, nee . Dus eind van deze week wordt het al 3 weken dat ik niet gerookt heb , Deze ene tel ik niet mee
Denk dat dit topic niet echt een succes gaat worden................, maar ja iedereen heeft na zp ook gewoon een leven, werk, man, kids......... Zal pas drukker worden als iedereen zwangerschapsverlof heeft........ Ik praat zelf ook meer in een ander topic, waar de bekende meiden van november/december en januari nu in zitten
Die zijn er wel hoor, 2 zelfs. Moet je eens bij bevallingslijst forum gaan kijken. Die zit net boven de zwangerschaps clubs
Ik ben aan het werk! Werk 40 uur en als ik thuis ben heb ik meestal niet echt energie om nog achter de pc te gaan zitten... Lees wel op tel mee maar reageren op tel gaat meestal niet zo vlot