joehoeee! (ff tussendoor.. sinds 2011 krijgt zo goed als iedereen een liggingsecho rond de 36e week) zo ik meld me hier ook maar.. klets overal mee maar het is niet bij te houden dus maak hier mn vaste stek wel
Oh heb ik nog niet gehoord waar ik me termijn echo heb laten maken, zij had het alleen maar over een 20 weken echo......... Enneh..... welkom he
kelly; ik kreeg het pas bij 34 weken te horen.. ze zei ineens ' nou dan moeten we maar even de liggingsecho plannen he!?' ik verbaasd.. helemaal omdat k met 35 weken al een echo voor placentalokalisatie kreeg.. dus ze wisten toe al hoe t lag. sterker nog, hij lag al vanaf 25 weken met zn hoofd naar beneden maargoed t was omdat ze geen verassingen meer willen tijdens de bevalling.. in NL is t hoogste sterftecijfer van babies bij thuisbevallingen(of die thuis beginnen) van europa toch maf :x
Zo dat wist ik niet Ik had hier trouwens ook met 35 weken een echo omdat ik een dwars kind had en die lag lekker in stuit . De dag dat er afgesproken was om haar te draaien, was ze die dag ervoor al gedraaid. En ziek dat ik er van was bleh. Maar gelukkig was ze uit zichzelf gedraaid, schijnt geen pretje te wezen...... Maar ik zal het eens in de gaten houden als ik tegen die tijd zover ben
halloooow!! sorry ben weer terug van weggeweest! ik moest even een kennisje helpen met alles veilig stellen tegen t water! gelukkig is het meegevallen en hebben zij de voetjes droog gehouden! hier geen last hoor! helena en senna welkom meiden!!!!!!
nou sorry dames eindelijk even berichtje vanmijn heb trouwens hele mooie echos voorbij zien komen fijn dat aallrs goed is nieuwe dames welkom hier gaat het redelijk de curettage is me erg meegevallen was wel als de dood maar allemaal goed verlopen ik verlies nog wel bloed net alsof een mentruatie ik jeb er helaas weleen buikgriep bij gekregen maar denk dagt ik het ergste wel gehad hebt nu ik kom ook even afscheid nemen van dit topic hoop in de toekomst me weer aan te mogen melde meiden geniet van het moois in jullie buikies komaf en toe nog weleven lezen hoe het jullie verder gaat groetje van mijn
Jez, fijn dat jullie geen last hebben gehad van het water!! Welkom Senna, ik hoop dat je vanaf maandag goed nieuws krijgt en hier gewoon mag blijven!! Linny, fijn dat je wat van je laat horen...... en dat het toch meegevallen is, balen van je buikgriep meid Beterschap. Krijg je nog een keer een controle? Of krijg je rood of groen licht dat jullie er weer voor mogen gaan? Meid ik hoop dat je je hier gewoon snel weer komt melden met een mooi wondertje in je buik die lekker blijft plakken!!!
dank je kelly nee krijg geen controle meer in het zh over 3 weken een bel afspraak krijg dan ook uitslag van het weefsel in prenciepe hebben we gewoon weer groen licht ze adviseren een mentruatie te wachten voor de termijn bepaling schijnt lastig te zijn na miskraam/curettage maar is geen mediche nood zaak ga volgende week even lans de ha hopelijk maakt hij even een echo geeft je toch meer rust kan hij gelijk kijken of me cyste er nog zit asl die niet weg gaat moet daar ook nog iets aan gebeuren maar meestal gaan die van zelf weer weg
goede morgen dames!! zijn er nog afspraken vandaag?? echo's?? controles?? leuk weekend gehad?? hier alle familierecepties weer afgelopen dus dat hebben we weer gehad! gister om 9 uur al in coma gegaan maar vanacht om half 4 wakker geworden om te plassen en te spugen! even gegeten en toen gelukkig nog een paar uurtjes geslapen! pff ik hoop echt dat dat spugen nu niet lang meer duurt hoor!
Goedemorgen dames. Wilde even vanaf de mobiel laten weten dat bloed geprikt is nou hopen dat ie rond de 2000 is en dat er wat te zien is.
goedemorgen dames hier helemaal niet lekker helemaal uit me doen. komt omdat we nu naar mijn huisje moeten verhuizen en dan moeten zoeken naar een groter huis dus drukke maanden nog. zie er zo tegen op. nog echos vandaa?