AFSPRAKENLIJST 10-01: MommieD, intake VK 17-01: Kelly, Controle bij VK 17-01: Jez, 3e echo + controle VK 18-01: Yasmin, controle vk 23-01: MommieD, 1e echo 27-01: Daphne, termijn echo 09-02: Daphne controle bij vk UITGEREKENDE DATUM 24-7: Kelly1312 26-7: Girly81 27-7: Jez 28-7: Princess79 29-7: Vissertje84 30-7: Daphne26786 02-8: Swissy 03-8: linny 03-8: Jessica 04-8: woezelenpip1980 05-8: Sas1979 06-8: Yasmin84 31-8: MommieD 03-9: Rosa5
AFSPRAKENLIJST 10-01: MommieD, intake VK 17-01: Kelly, Controle bij VK 17-01: Jez, 3e echo + controle VK 18-01: Yasmin, controle vk 19-01: Helena, intake vk 23-01: MommieD, 1e echo 27-01: Daphne, termijn echo 01-02: Helena, termijnecho 09-02: Daphne controle bij vk UITGEREKENDE DATUM 24-7: Kelly1312 26-7: Girly81 27-7: Jez 28-7: Princess79 29-7: Vissertje84 30-7: Daphne26786 02-8: Swissy 03-8: linny 03-8: Jessica 04-8: woezelenpip1980 05-8: Sas1979 06-8: Yasmin84 31-8: MommieD 03-9: Rosa5 03-9: Helena
Zo kom je thuis, zegt je moeder dat dochter nogal moe is........... dus denk nou na een broodje gaat ze dan lekker naar bed. Ben ik bezig met brood maken (moeder ondertussen al naar huis), komt ze bij me staan, en spuugt ze me helemaal onder, en de keukenvloer......... ze loopt huilend weg en in de woonkamer nog een keer. En ze loopt er met d'r sokken lekker doorheen door het hele huis, ik ook om vervolgens naar de wc te rennen en zelf ook te gaan spugen . Maar goed, kind gewassen, omgekleed, mama omgekleed, vloer weer schoon, maar hoeven beide even geen brood
Nou de 1e was draait , ze heeft net weer overgegeven. Nu ook op de bank das wat minder als je een stoffen bank hebt waarvan de hoezen niet gewassen kunnen worden....... Dus nu grote handdoeken erop gelegd. Weet nu wel wanneer ze moet spugen want dan gaat ze van de bank af en rond lopen, dus bij de volgende probeer ik het op te vangen in een emmer, we zullen het zien of dat lukt. Ik heb het in ieder geval nu binnen kunnen houden.
oh wat zielig voor dr Kelly!! (en voor jou natuurlijk omdat je t op moet ruimen) hier heeft de uk gelukkig nog maar 1 keer gekotst sinds t geen baby meer is.. 1 keer... over papa's rug van boven tot onder hahah
Hier is het echt de aller eerste keer dat ze ziek is. Ze is echt wel heel anders, heel rustig en stil. Normaal heeft ze duracell batterijen die NOOIT opraken.
Kelly ik kwam net wat tegen, misschien dat je er wat aan hebt (i.v.m. borstvoeding zo min mogelijk op gang laten komen) ' No more milk tea' heet het.. Welkom bij Earth Mama Angel Baby! | Earth Mama Angel Baby is t op te vinden
De thee kan ik niet vinden maar dit lijkt mij wel wat. Happy Mama Spray (120 ml) | Natuurlijk Zwanger | Earth Mama Angel Baby
Bedankt Helena , maar denk dat ik toch gewoon voor die nare pilletjes van de dokter ga......... ach heb nog even de tijd om erover na te denken. En het meeste van die site is om de borstvoeding te bevorderen en dat wil ik juist niet!! Zo vandaag 12 weken alweer , moet nu echt gauw een spiegel gaan kopen want vanaf volgende week buikfoto's maken Zien jullie al "iets" van een buikje groeien?? Goedemorgen trouwens Hier er weer een K*T nacht opzitten (zal ff t stukje kopiëren wat ik al in het andere forum geschreven had) Net me bed uitgekomen pppfff, kan nog wel 10uur slapen. Heb inderdaad overuren gemaakt, vannacht nog 3 wassen gedraaid en gedroogd , dus weinig slaap gezien alweer... Dochter ligt weer op de bank (dit keer ingepakt met handdoeken, de bank dan ) Temp was net nog 37.6, en ze heeft een half glaasje lauwe thee op, ging er goed in!! Ze dronk nu al veel beter dan gister!! Ze slaapt heel veel, ben ik niet gewend hihi maar allemaal van die haze slaapjes. Straks komt me moeder hierheen, die moest vanmorgen om 9u voor d'r nagels, en ik om 11u. Normaal gaan we altijd naar me moeder toe omdat dat vrouwtje daar in de straat woont........ nu blijft dochter maar lekker binnen!!
ik heb me joggingbroek maar aangetrokken vanmorgen. me gewone zitten echt voor geen meter. En voel me toch nog aardig dus ben ff de grote sop rustig aan het doen. Ik heb meestal extreme misselijkheid (HG) dus profiteer er nog even van.
hier kan er op 1 na, geen enkele broek meer dicht heb nog geen zw.kleding gekocht, voor nu doe ik het nog even met broek open ook puilen mijn bh's uit, maar dat vind ik minder erg durf alleen nog geen foto hier neer te zetten, misschien over een tijdje kel, rot dat je zo slecht slaapt zeg, daar knap je niet van op, gelukkig gaat het weer wat beter met je meisje! senna, hopelijk heb je deze keer niet zo'n last van de misselijkheid, iedere zwangerschap kan anders zijn dus wie weet ik zelf hang ook elke morgen boven de pot, het wil nog niet ophouden.. bah echt vies al dat zuur (sorry voor de details ) senna sopse en kel veel plezier met je nageltjes, ik ga mezelf ook even nuttig maken hier, dus misschien tot vanavond en anders tot morgen!
heyy dames ik moet vanmiddag nog naar de vk ik ben bloed verloren vanacht en nu nog. geen pijn en geen krampen maarwel heel bang
Nou meisje heeft net weer flink gespuugd en de wasmachine draait weer. Ook kreeg d'r knuffel Elmo de volle laag, ze deed hem zelf in de wasmachine, bah zei ze. Daphne, succes bij de vk straks. Hoop dat er niks ernstigs is..........
net terug van de vk de echo was mooi hartje klopte ze hebben gelijk gekeken of er nog iets was maar is gelukkig alleen een bloedvaatje geweest gelukkig
ow gelukkig daphne. Ik had gisteravond ook iets wat bloed verlies maar bedacht me later van de inwendige echo en vanmorgen alleen nog iets wat bruinig bij afvegen