Meiden, ik heb af en toe zo'n jeuk op me buik Hebben jullie dat ook wel eens?? af en toe wordt ik er echt gek van!!!
Wel gehad bij mijn andere zwangerschappen maar dan was ik al wel wat langer zwanger. Hier last van jeukende boobies. Zit er ook steeds aan te krabben. Ziet er vast heel charmant uit.
nee niet echt jeuk wel steken maar dat zal er wel bij horen. ook veel last van maag zuur daar baal ik wel van. jeukende borsten heb ik ook last van gehad en nog wel eens haha
Ja ik heb ook last van jeukende boops... Heel irri en inderdaad vast erg charmant. Verder weinig kwaaltejs, naast het moe zijn dan en het vele plassen. 23e echo, dan hoop ik dat alles goed is. Tis nu allemaal nog beetje onwerkelijk, ook omdat ik niet zoveel kwaaltjes heb.
Nou zo dacht ik dat het beter ging met me dochter......... ze begon al wat te eten. Brood pikken van mama, gaf ze zelf aan dat ze dat wilde. Na 3 hapjes was het al genoeg, maar ze at tenminste weer iets..... Ze heeft weer een terug val gehad en temp was net 39.1 Gelukkig heeft ze (nog) niet overgegeven vandaag. Drinken doet ze nog steeds redelijk
ik herken het niet (gelukkig, heb al genoeg last van andere dingen )... heb wel af en toe onwijze steken in mijn tiet! herkenbaar voor iemand???
grapje daphne! OKE ik heb hier een foto van mijn buik(je)! jaja ik durf het aan! (heb hem wel even onherkenbaar gemaakt..) deze is met 10,5 week! wie volgt????????
Ik kan nog geen foto's maken want heb nog geen spiegel , bij mijn vorige zwangerschap ben ik ook met 13 weken begonnen, dus moet snel op zoek naar een spiegel