Ik hoop dat je het een beetje een plekje kan geven Senna....bah, het is gisteravond geen moment uit me gedachten geweest... Maar toch ook ff iets anders....ben vandaag ff de stad in geweest om nieuwe bh's te kopen.....DAMN!!!....bhad laatst al een andere gekocht maar was daar al weer uitgegroeit...ik kom van 75C af en heb nu gewoon.....ja schrik niet 80E en een 80F Ik schrok me kapot
Das ook al redelijk jez...maar nog te doen vind ik....ik hoop toch dat het nu ook wel een beetje ophoud met groeien van die boobies...niet dat vriendlief het erg vind, maar ik zit er niet echt op te wachten haha
Ben zooo blij dat ze niet gegroeid zijn! Zat voor de zwangerschap al op 85G en ik pas mn bhs gelukkig nog
goedemorgen dames!! hike is het hier hiir helemaal nimand meer weet iemand hoe het met senna is? ik hoop snel weer iets te lezen
oke ik vind het wel heel erg maar het is een leeg zakje dus gaat weg of niet? als je het er niet over wilhebben snap ikhet sorry
ja klopt dat kan niet blijven zitten. vaak is het zo dat het lichaam het zelf afstoot maar kan ook door medicijn en door een curretage
Senna ik hoop dat het voor jullie ´vanzelf´gaat. Lijkt mij makkelijker als de natuur het zelf doet. Is moeilijk om zelf in te grijpen. Sterkte nogmaals.
ik wacht het maar eventjes af allemaal. lijkt alsof ik nog beetje in een roes zit. duik vanmiddag met me meiden ook denk ik maar even lekker terug me bed in heb het zo koud en ben moe
sterkte senna, echt super rot voor je!! hoop dat er gauw betere tijden komen voor je. sorry maar ik ben ook niet zo actief de laatste dagen.. ben al dagen behoorlijk aan mijn eindje.. hele dagen misselijk, weer iedere dag spugen en dood en dood moe.. jeetje (respect voor jou hoor senna) maar wat kan ik me rot voelen... als ik weer een beetje bij de mensen ben kom ik jullie weer de oren van de kop kletsen!
Heyy meiden Ik mis het jullie wel. Hier ook helemaal niet lekker pfff veel pijnen weer gehad gisteren en ook heel moe laatste dagen. Ik hoop dat iedereen zich snel beter voeld en weer bij elkaar komt Dikke knuff voor iedereen