EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Meiden, ik hoop dat jullie je snel weer beter voelen!!!!

Ik heb eigenlijk geen kwaaltjes meer........ groei al aardig qua buik. Manlief heeft gister de spiegel opgehangen dus vanaf dinsdag ga ik weer buik foto's maken :D:D

*knuffel meiden*

2. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    hier een dip dag heb nergens zin in moet me zelf dwingen om te eten en uberhoud uit bed te komen

3. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    dames hoe is het hier??
    heel stil hier alweer een stuk beter heb overal weer zin in en ben super vrolijk haha

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    @daphne fijn dat je je weer zo goed voelt meid! lekker van genieten!

@kelly, whoeee morgen foto!! wel showen he!! gaat het goed verder met je???

en alle andere meiden? zit daar nog leven in????

hier nog steeds zo vaak kotsmisselijk! BAH! komt echt letterlijk maar vooral figuurlijk mijn strot uit! :( iemand goede tips? zit er bijna aan te denken om naar de dokter te gaan, maarja dat vind ik ook weer zo overdreven misschien, want het kan nog veel erger denk ik dan...

en ik heb vandaag mijn eerste zw.broek gekocht!!! whoehoeeee wat een verademing! de verkoopster zei dat die broeken gemaakt zijn om mee te groeien dus ik dacht waarom wachten! kan het jullie allemaal aanraden :D

nou meer heb ik niet echt, ik ga lekker even een uurtje wandelen met mijn vriendinnetje, doei!

5. je kan emesafene vragen in pil variant of zetpil dan kan je ze ook niet uit spugen.
    je hebt ook primperan en omeprazol die je mag gebruiken tijdens de zwangerschap.
    Dus zou echt de dokter even bellen

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    #1106 Kelly1312, 23 jan 2012
    Laatst bewerkt: 23 jan 2012
    Balen Jez, dat je je nog steeds zo beroerd voelt * geeft Jez een knuffel*

Ik droeg bij mijn 1e zwangerschap ook met 13 weken een zwangerschapsbroek, nu al 3 weken hihi :D

Ik voel me prima, nergens last van eigenlijk. Veel gezeik gehad met BJZ over deze zwangerschap.... staat allemaal eigenlijk in het topic van zwanger worden en dan de roze klustrein op weg naar zwangerland.
    Maar goed we gaan gewoon stug door.

Vanmorgen voor jan L*L naar me schoonmaak huisje gereden want werd daar ontslagen (was wel zwart werk maar goed) baal er ontzettend van... nu worden deze 3 maanden nog zwaarder :(

Vanmiddag nog een kleine opkikker gehad, een 2e hands commode opgehaald, die hadden ze al uit elkaar gehaald dus vanmiddag heb ik die zelf zonder beschrijving in elkaar gezet :D:D Wel 2 uur bezig geweest hihi maar heb mezelf weer 2 schouderklopjes gegeven ;)

@Senna, hoe gaat het nu met je?

7. gaat wel word morgen gecuretteerd

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Sterkte morgen *knuffel*

9. Dank jullie wel

10. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Sterkte senna!

Hier vandaag 1echo gehad, ben idd 8 weken 3 dagen. Baby is 2 cm met kloppend hartje en navelstreng. Ze hebben in-en uitwendig gekeken, volgende is met 12 weken, combitest.
    Maar echt geweldig zeg om te zien, helemaal happy!

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    @kelly balen van BJZ, ik hoop dat je het een beetje van je af kan zetten en dat ze jullie lekker met rust laten.. oh en je schoonmaak huisje kwijt, jeeemig het zit je niet mee he! hopelijk vind je gauw weer wat nieuws want dat geld is natuurlijk mooi meegenomen!! knap dat je die commode zelf in elkaar hebt gezet! wat voor eentje heb je gekocht??? ik heb gister ook eens op internet gekeken voor een kamertje, wat een leuke dingen heb ik gezien zeg! ook op marktplaats! heb je je buikfoto al gemaakt? :D

@senna sterkte vandaag!!! we denken aan je.. :)

@mommied wat fijn!!!! dat geeft wel een opgelucht gevoel he als het allemaal goed zit?! heb je een foto meegekregen?? dan moet je hem even showen hier he!!! :D

hier vandaag weer redelijk goed! niet gespuugd vanmorgen dus dat valt weer mee!! hopelijk blijft vandaag dan ook de misselijkheid weg want meestal als ik niet spuug voel ik me de hele dag k*t :D

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, het is een commode, met open plankjes aan de zijkant (2), een deurtje en daar achter een plank, en daarnaast nog 3 kleine laadjes. Laadjes zijn altijd handig, voor luiers en sokken. Nu ook voor de onderbroekjes en hemdjes :D

Voor onze dochter hebben wij ook via Marktplaats een kinderkamertje gekocht, en die gaat hoogstwaarschijnlijk nu weer gebruikt worden... Het is geen nieuwe geweest, was daarvoor al voor 3 kindjes gebruikt dus ja gebruikers sporen zitten er wel op, maar ja wij hadden geen zin om te schuren en te verven :p

Uhhh..... nee nog geen buikfoto gemaakt :)

Hoop dat je niet misselijk wordt vandaag * duim duim duim*

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    kellyyyy fotofotofoto!!!!! :p

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ben nog niet aan aankleden toegekomen, dus zal het straks doen en dan ook een foto maken hahaha :p

15. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    oh ja doe dat maar, wil geen naakte wijven zien hier hoor :p

16. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    goedemorgen dames.

hier gaat niet zo goed lichamelijk wel en met de kleine maar tussen mijn en me vriend niet we hebben zins het weekend al ruzie zondag begonnen maar dan waait het over dacht ik en gisteren we gingen etenen ik had iets te weinig jus en me vriend helemaal uit zijnstekker dus ik lag om 8 uur al op bed en we negeren elkaar compleet nu. en dat om een beetje jus. ik weet het gewoon niet meer momenteel doe ik momenteel niks goed bij hem. krijg alleen maar te horne bij iedereen gaat de zwangerschap goed en bij jou is er vanalles stemmingswisselingen flauwvallen extreme moe blaasontsteking net of ik daar iets aan kan doen pffff ik weet het echt niet meer
    sorry moest het even kwijt

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Balen Daphne, dat je vriend er zo over denkt. Helaas is niet elke zwangerschap hetzelfde en heeft iedereen andere kwaaltjes of juist helemaal niet....... Hoop dat jullie er samen uit gaan komen, misschien eens een goed gesprek samen en dan bespreken wat de een dwars zit over de ander?? En vice versa??

Jez, foto komt er aan hoor :D Met kleding haha

18. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Buik 14 weken

Waar blijven jullie buikfoto's???

19. Lieve dames

ik ben weer thuis alles is goed gegaan.