@jez Hier is ie! Beetje slechte foto hoor, met de iphone gemaakt in de auto. Maar goed, je kon alles al zien en volgens de gyn is de kans op een mk nu kleiner dan 1 procent, echt een opluchting zeg! @daphne, jeetje wat balen voor je, hopelijk komt het allemaal snel goed! @senna, fijn dat het goed is gegaan, nogmaals veel sterkte
Jeskejes, jij mag altijd inbreken Senna, fijn dat je weer thuis bent en dat alles goed is gegaan. Moet je ook weer terug voor controle?
Hoi senna heb even terug gelezen wat rot allemaal fijn dat het allemaal goed is gegaan vandaag heel veel sterkte ookik heb dit mee gemaakt 3 weken terug precies een dikke knuffel voor jou en neem echt je rust
hallo damesben ik weer even lees veel goeds mommieD mooie echomeid geniet er van !!!! jez wat rot at je je nog zo beroed voelt ik zou ook even de dok bellen mischien heeft hij wel een wonder middeltje hoop dat je je gauw beterder mag voelen Daphne hoop datjullie het gauw weer bij kunnen leggen mischien moet hij er ook allemaal even aan wennen een goed gesprek is mischien wel wat succes kelly mooi buikje hoor klote van je baantje hoop dat je gauw wat anders vind het zit je niet echt mee wel knap dat je de commode zelf weer in elkaar hebt gezet met mijn gaat alles weer goed bloeden is nu een weekje gestopt ben ook alweer 2 weken aan het werk af en toe vind ik het nog wel moeilijk maar kan het goed verzetten heb nog twee mooie wonders waar ik van kan genieten dit helpt mijn enorm
@kel wow!!!! mooie buik meid!!!! ik maak er bij 14 weken weer eentje! @senna fijn dat het goed verlopen is, ik hoop dat je het gauw kan verwerken... @linny goed om te horen dat je er weer een beetje bovenop bent! geniet lekker van je kids en ik hoop gauw weer op iets moois voor je! @daphne vervelend dat het niet goed gaat tussen jullie, maar ook ik denk dat praten de enige oplossing is.... @mommied mooie echo meid!!!!!! super he om zo een kikkervisje te zien! helemaal super!
goedemorgen gisteren twee uur zitten praten en gelukkig alles uit grpraat en nu een goede planning waardoor ik ook minder stres heb vandaag weer een foto maken om de twee weken en met 11 weken gedaan dus vandaag of morgen weer maar groeien nog niet echt hoor haha. kel super buik trouwens echt gaaf
thnx voor jullie leuke reacties op de echo! Echt heel bijzonder en ook door het lezen van de verhalen van Senna en Linny besef je hoe fragiel het allemaal is en wat er kan mis gaan. Veel sterkte meiden! Hier nog geen buikfoto's, hoewel ik savonds wel echt opgezwollen darmen kan hebben
Linny, fijn dat het de betere kant met je op gaat! Daphne, gelukkig hebben jullie het uit gepraat met elkaar!!! MommieD, geloof dat ik nog niet gereageerd had op je mooie echo foto. Ga maar lekker groeien klein hummeltje!!! Zo wij hebben van mijn man zijn werk 21 april een feestje hihi. Alleen is het 's avonds van 19.00u tot 24.00u. Om 16.30u worden we op de zaak verwacht en gaan we er met een bus heen (Zoelen heet het plaatsje) aardig eindje hier vandaan. Thema avond is oranje. Dus mijn mijn dikke buik (26 weken) ga ik mijn welbekende bavaria jurkje weer aandoen hihi Dochter gaat lekker bij opa en oma bivakkeren. Maar 's middags eerst bloemencorso kijken natuurlijk
Wacht maar af Daphne, het gaat straks ineens ontzettend hard Jeej, ik mag straks me eerste zwangerschaps cadeaudoos ophalen
@daphne ik zie al een bollinkje hoor!!!! @kel leuk!! ik heb nog niks aangevraagd, maar ga het denk ik wel gewoon doen.. word je dan gebeld als je hem op mag halen ofzo? of krijg je hem thuis gestuurd? hoe zit dat?
ik ben een beetje begonnen met mijn uitzet lijstje met wat ik allemaal moet kopen voor onze beeb. iemand een goede tip voor een site met een voorgekauwd lijstje????
@ kelly, thanx! @ daphne, zie toch al een buikje hoor! En fijn dat jullie het hebben uitgepraat, die stress kan je nu niet gebruiken
Je geeft je bij bepaalde site's op voor die cadeau dozen (ff googlen, dan weet je welke winkel ze heeft) Je krijgt vanzelf een mail die je moet uitprinten en dat je dan naar de dichtstbijzijnde winkel kan om die doos op te halen. Ze bellen alleen maar om je een abonnement aan te smeren voor een blad, dan zeg je gewoon nee en doei, of je doet het wel das eigen keus natuurlijk. Ohja, en bij sommige krijg je 2 dozen, 1 in je zwangerschap en 1 als je kindje net geboren is.
ff googlen: uitzetlijst baby, en zie daar een heleboel uitzetlijsten Die van de hema vind ik heel duidelijk want je hebt er ook gelijk plaatjes bij (voor mocht je niet weten wat wat is, vond ik toen wel heel handig)
thnx!! ik ga even googlen (lijkt me handig om het een en ander alvast te weten, want anders laat ik me alles aansmeren in zo'n babywinkel ) heb wel gemerkt dat bijv. bij de hema alles lekker goedkoop is! beter dan in al die particuliere boetiekjes
Dingen worden je toch wel aangesmeerd hoor in die dure winkels!! Inderdaad gewoon Hema of marktplaats En een hoop dingen die ze op zo'n lijstje hebben staan gebruik je vaak niet eens maar je moet het wel in huis hebben.........
pfffffff dames het was gezellig maar ik ga jullie weer verlaten, ik duik mijn bedje in (hoe laat is het eigenlijk ) ben helemaal kapot! moe, hoofdpijn... heel de middag geen bal uitgevoerd en toch moe zijn, snappen jullie het nog?! BAH!!! sorry dat ik zo klaag maar ik begin het zo zat te worden dat zwakke gedoe, zo ken ik mezelf helemaal niet! ik ga normaal de hele dag van hot naar her welterusten alvast groetjes van het klaagdametje
Weltrusten Klaagmadammetje Ik hoop dat je je snel beterder gaat voelen, dit is ook niks zo. Misschien als je het 2e trimester in gaat dat het dan beter gaat? Al hoop ik natuurlijk voor je dat je morgen weer helemaal fris en fruitig bent!!! *knuff*