AFSPRAKENLIJST 16-02: Yasmin, controle vk 20-02: MommieD, 12 weken echo (combinatietest) 21-02: Kelly, controle VK 01-03: Yasmin, pretecho/geslachtsbepaling 08-03: Kelly, 20 weken echo 13-03: Jez, 20 weken echo 14-03: Jez, controle VK UITGEREKENDE DATUM 24-7: Kelly1312 26-7: Girly81 27-7: Jez 28-7: Princess79 30-7: Daphne26786 02-8: Swissy 03-8: linny 03-8: Jessica 04-8: Vissertje 84 04-8: woezelenpip1980 05-8: Sas1979 06-8: Yasmin84 31-8: MommieD 03-9: Rosa5 03-9: Helena
goedemorgen dames! ik ben ook weer op aarde! ik ben even lekker een paar dagen weggeweest met mijn mannetje! lekker geshopt! 2 leuke zw. broeken gekocht! en dat voor maar 40,-! leuk hoor die sale!!! net bij de VK geweest en alles was goed! we hebben het hartje voor het eerst gehoord, wat gaat dat snel zeg! echt WOW! en verder kon ze het kindje al voelen zitten! ze liet mij ook even op de goede plek voelen en vroeg of ik het voelde, maar als je had gezegd dat daar mijn darmen zitten had ik het ook geloofd hihi ben blij dat het allemaal goed gaat met mijn beebje, het spugen is nog niet opgehouden helaas, maar wordt langzaamaan minder... owww kan niet wachten tot ik de 20 weken echo heb en onze uk weer mag zien! genoeg over mij, hoe is het met jullie?
AFSPRAKENLIJST 16-02: Yasmin, controle vk 20-02: MommieD, 12 weken echo (combinatietest) 21-02: Kelly, controle VK 01-03: Yasmin, pretecho/geslachtsbepaling 02-03: daphne pretecho/geslachtbepaling 08-03: Kelly, 20 weken echo 13-03: Jez, 20 weken echo 14-03: Jez, controle VK 15-03: daphne 20 weken echo en controle vk UITGEREKENDE DATUM 24-7: Kelly1312 26-7: Girly81 27-7: Jez 28-7: Princess79 30-7: Daphne26786 02-8: Swissy 03-8: linny 03-8: Jessica 04-8: Vissertje 84 04-8: woezelenpip1980 05-8: Sas1979 06-8: Yasmin84 31-8: MommieD 03-9: Rosa5 03-9: Helena
Hier weer een slechte nacht gehad vanmiddag naar de ha voor me bekken. Voor de rest deze week drukke week moet gaan verhuizen en zie er echt tegen op bah
En Daphne, wat zei de HA? Jez, balen dat je nog steeds vrienden met de wcpot bent . Gaaf he om het hartje te horen
Bekkeninstabilitijd moet morgen fisio bellen moet eigenlijk ook een week rust houden maar zit midden in een verhuizing dus rust zal een weekje moeten wachten
Kijk uit hoor meid!! Je moet dit echt wel serieus nemen want je kan er blijvend last van blijven houden he...... Succes met verhuizen, en niet te veel sjouwen en doen he!! Je moet nu even naar je lichaam luisteren!!!!!!!!!!!
Je wordt niet voor niks naar de fysio gestuurd. Je zit waarschijnlijk in het begin stadium, maar je moet echt naar je lichaam luisteren hoor!! Dan zullen andere wat harder moeten lopen voor jouw met je verhuizing!!
Hij had het er over dat hij geen medicijnen kon geven vanwege zwangerschap maar wel naar fisio moest rust en als ik met slapen pijn heb dan kan ik ook een kussen tussen me benen doen dat schijnt te helpen
Het kan zelfs nog tot na de bevalling pijn blijven doen. Bij mij was het na 1 week van de bevalling over.......... Ging dan elke week naar de fysio om te masseren Dit vond ik op internet........ Hoe lang duurt bekkeninstabiliteit? Het "ruimere bekken" begint in de loop van de zwangerschap, als voorbereiding op de bevalling. Vanaf ongeveer zes maanden kun je anders gaan lopen. Meestal is 1 ½ maand na de bevalling de situatie weer genormaliseerd. Met een beetje pech zijn de restklachten pas na een jaar helemaal over.
Bekkenpijn en bekkeninstabiliteit - Hallo Wereld: zwangerschap en opvoedingsadvies Ik zou deze pagina bijvoorbeeld eens even helemaal doorlezen
daphne, wat kel zegt is echt zo hoor! als je niet genoeg rust houd als je bekkeninstabiliteit hebt kan het verergeren!! ik heb het bij een vriendin meegemaakt, die kon op een gegeven moment alleen nog maar strompelen omdat ze het ook verdomde om rust te houden! en hoe meer je overbelast hoe langer het duurt, je kunt er echt nog maaaaanden na je bevalling dan last van houden! als je nu rustig aan doet en goed luistert naar je HA of fysio dan kan het meevallen en weer zakken! maar als het eenmaal heel erg wordt is er geen redden meer aan. (ik wil je niet bang maken en ik ben zelf ook helemaaal niet zo paniekerig maar dit kan echt heel vervelend worden..) succes meid!
Dank je heb ook aan gegeven bij de familie na het lezen van die site dat we hulp nodig hebben met verhuizen en dat ik weinig kan helpen nadat ik rust moet nemen
GOED ZO!!! En ik wist waar ik het over had hoor. Ben zelf ook heel eigenwijs geweest, en 't werd inderdaad alleen maar erger . Alleen kreeg ik het pas rond 25 weken maar op het laatst rond de 35 weken waggelde ik echt en deed het zo zeer!!!!!!!!!! Goed dat je hulp heb gevraagd!
Ja beter voorkomen dan genezen toch wel nu ook banden pijn dus met een kruik op de bank hoe is het met jullie allemaal?
Hier gaat het prima, allemaal z'n gangetje. Heb al een aantal weken last van een spier in mijn bil (vorige zwangerschap ook last van gehad, maar dan pas in het laatste trimester). Doe het allemaal heel rustig aan........ Aangezien de kans groot is dat ik weer flinke last van mijn bekken krijg (of helemaal niet) Probeer veel te rusten, maar dat is niet altijd makkelijk met een huppelend soort van ADHD kind op duracell batterijen hihi Voor de rest groei ik gestaag. Gister toevallig op de weegschaal gestaan en ben nu 3.6 kg aangekomen, dus heb absoluut niets te klagen!! Oh en ik heb sinds afgelopen vrijdag weer een koortslip . Maar hij is al kapot en is al aan het genezen!!! Lang leve de huis/tuin en keuken middeltjes 2 maanden geleden had ik er ook 1 en dat duurde 3 weken voor dat ie weg was...........