Wat fijn girly! Toch spannend die 20 wkn echo. Ik kijk zoooo uit naar zaterdag, we zijn erg benieuwd en t stelt me echt wel gerust om hem of haar weer even te zien . Morgen laatste x moeders v moeders .
Thanks mommied! Maar ook spannend voor jullie, mogen wij het hier ook weten, of hou je het liever voor jezelf?? En dat MvM....ik was zoooooo blij dat ik ervan af was...piesen in een potje..ppfff
Spannend MommieD! Girly, fijn dat jullie snel weer mogen kijken naar het wondertje in je buik!! Hier was ik ook zo blij dat MvM voorbij was. Heb het met liefde gedaan dat wel, want zou het zo weer doen hoor! Alles voor dit goede doel!!
girly, fijn dat het allemaal goed was!! en inderdaad leuk dat je nog een keer mag kijken!!! heb je ook een mooie foto om te showen????? jaaaa eindelijk mag ik ook!! wij houden het een verrassing ja wat het gaat worden dus kom maar op met die weddenschappen!! (stiekem hoop ik natuurlijk gewoon te zien wat het is hihi)
Jaaaa ik ga t wel bekend maken . Ben blij als ik niet meer met t kannetje aan de slag moet poeh hee....
Hey dames even een snelle reactie van mij, alles was goed met onze uk! We weten niet wat het wordt dus daar kan ik niks op zeggen morgen zal ik even een foto showen, moet nu druk aan de bak bij mijn vriend op de zaak tot vanavond laat dus morgen weer. Ik ben in ieder geval erg opgelucht!
AFSPRAKENLIJST 14-03: Jez, controle VK 17-03: MommieD, pretecho/geslachtsbepaling 15-03: daphne 20 weken echo en controle vk 22-03: Yasmin, 20 weken echo 23-03: MommieD, controle VK 27-03: Kelly, controle VK UITGEREKENDE DATUM 24-7: Kelly1312 krijgt een zoon 26-7: Girly81 krijgt een dochter 27-7: Jez geslacht blijft een verrassing 28-7: Princess79 30-7: Daphne26786 krijgt een dochter 02-8: Swissy 03-8: Jessica 04-8: Vissertje 84 04-8: woezelenpip1980 05-8: Sas1979 06-8: Yasmin84 krijgt een zoon 31-8: MommieD 03-9: Rosa5 03-9: Helena[/QUOTE]
Wat fijn jez dat alles goed is gegaan...Altijd weer een opluchting..ppfff Ik zal zo ff kijken voor een foto van gister...of ik hem erop kan krijgen
Jez wat fijn dat alles goed is. Hier op nwwr donderdag zie er nu al tegen op geen idee waarom maar goed
hier mijn foto! het ligt precies goed om lekker tegen mijn buik af te zetten en dat voel ik ook echt vaak!
Haha nee ik had helaas heeele onduidelijke fotos maar wel een mooie dvd! Dus heb daar zelf een foto van gemaakt als zij het niet kunnen doe ik het zelf wel!
Mooie foto Jez!! Ik kan niet wachten tot mn pretecho zaterdag . Buikje begint nu echt te groeien, voelt nu al harder ook als ik in bed lig... leuk!