Leuk hoor daphne! Mommied, ik wil het dolgraag weten maar mijn mannetje niet dus heb ik maar toegegeven.... Maar ben zo nieuwsgierig!!! Ik ga vd week eens een foto posten... Waar zou ik op moeten letten, dat het kontje er goed op staat ofzo?
Lief hoor Daphne!! Hier nog niks staan, eerst moet kamer van dochter in gereedheid gebracht worden en dan pas de babykamer Jez, eigenlijk geen idee waar je op moet letten, misschien eens bij de andere foto's kijken welke er gepost zijn voor 't geslacht???
Daar zijn ze hoor.... de foto's! Niet te missen die jongen van ons . Jez, als je zo'n foto hebt is het niet te missen, bij de foto's van de zijkant is het wat lastiger te zien...
Mooi ledikantje daphne En jez..als je een foto wil plaatsen, moet je eigenlijk een foto van de onderkant hebben, net alsof ne op de wc zit...dat je tussen beentjes kan kijken...kan ook van de zijkant, in de hoop dat je kan zien of er iets uitsteekt haha
Mooie foto!! Ik heb helaas geen foto van onderaf, waarschijnlijk omdat we zeiden dat we het niet willen weten... Ach ik wacht het maar gewoon af.. Hier gaat het verder ook niet zo op rolletjes.. Heb het erg (te) druk met werk en an alles en nog wat en heb sinds een paar dagen behoorlijk stress vanwege een ruzie in de familie... Niet leuk ik hoop zo dat het allemaal goed komt, maar ik heb er een hard hoofd in en ben bang dat mijn familie uit elkaar valt die normaal altijd zo hecht is...kan soms wel janken van vermoeidheid en stress... K*thormonen
MommieD mooie foto's!!! Jez, familie ruzie is altijd K*T, i know Vanmiddag de eerste kleertjes gekregen van me moeder, voor onze nieuwe aanwinst
Dames mag ik wat vragen hebben jullie ook wel eens moeite om op te staan. wij hebben zon heerlijke bank waar je lekker op kan liggen maar krijg steeds meet moeite om op te staan met me buik Haha was ook klaar met de fisio maar helaas denk dat ik toch weer terug moet soms maak ik bewegingen en dan sta ik helemaal vast bah
Denk dat je dan beter op een hoge stoel kan gaan zitten als je niet meer zelfstandig van de bank af kan komen................ Maar bespreek het anders eens met je VK......
@ kelly: mooie kleertjes en wow je buikje begint echt goed te tonen nu zeg, prachtig! @ jez: jeetje wat balen voor je, druk, stress en ruzie... pfff veel succes! @ daphne: dat opstaan heb ik gelukkig nog niet maar op de 1 of andere manier is draaien in mn bed al minder makkelijk. Terwijl die buik nog mini is... apart? Lekker weertje vandaag he!
Mommied dat is het begin van het einde hihi grapje, er zullen nog wel meer rare kwaaltjes de kop opsteken hoor Kel mooie buik!!! Maar dat roze kan echt niet he!! Wat moet die kleine jongen in jouw buik zich schamen met een roze jas om zich heen hihi Ik moet ook weer eens een fototje maken, het is alweer 2 weken geleden Hier gaat het wel weer ietsje beter, mijn hormonenniveau is weer wat gedaald gelukkig (lees: het huilen is opgehouden ) maar heb nog steeds veel zorgen helaas. Maargoed alles komt vanzelf wel weer op zijn pootjes terecht moeten we maar denken... Welterusten allemaal ik ga gauw slapen!
AFSPRAKENLIJST 17-03: MommieD, pretecho/geslachtsbepaling 22-03: Yasmin, 20 weken echo 23-03: MommieD, controle VK 27-03: Kelly, controle VK 10-04: Jez, controle VK UITGEREKENDE DATUM 24-7: Kelly1312 krijgt een zoon 26-7: Girly81 krijgt een dochter 27-7: Jez geslacht blijft een verrassing 28-7: Princess79 30-7: Daphne26786 krijgt een dochter 02-8: Swissy 03-8: Jessica 04-8: Vissertje 84 krijgt een dochter 04-8: woezelenpip1980 05-8: Sas1979 06-8: Yasmin84 krijgt een zoon 31-8: MommieD krijgt een zoon 03-9: Rosa5 krijgt een zoon 03-9: Helena
AFSPRAKENLIJST 23-03: MommieD, controle VK 27-03: Kelly, controle VK 10-04: Jez, controle VK 18-04: Yasmin, controle VK UITGEREKENDE DATUM 24-7: Kelly1312 krijgt een zoon 26-7: Girly81 krijgt een dochter 27-7: Jez geslacht blijft een verrassing 28-7: Princess79 30-7: Daphne26786 krijgt een dochter 02-8: Swissy 03-8: Jessica 04-8: Vissertje 84 krijgt een dochter 04-8: woezelenpip1980 krijgt een dochter 05-8: Sas1979 06-8: Yasmin84 krijgt een zoon 31-8: MommieD krijgt een zoon 03-9: Rosa5 krijgt een zoon 03-9: Helena Ons mannetje is goedgekeurd!!