Wat fijn Yasmin, was je zenuwachtig? Vissertje, leuk een meid, je trekt de lijst weer een beetje recht zo
Nou ons mannetje groeit goed en had een krachtige hartslag bleek bij de controle. Heel fijn . Ik ben nu 2 kilo aangekomen, jullie?
AFSPRAKENLIJST 27-03: Kelly, controle VK 10-04: Jez, controle VK 16-04: MommieD, 20 weken echo 18-04: Yasmin, controle VK 23-04: MommieD, controle VK UITGEREKENDE DATUM 24-7: Kelly1312 krijgt een zoon 26-7: Girly81 krijgt een dochter 27-7: Jez geslacht blijft een verrassing 28-7: Princess79 30-7: Daphne26786 krijgt een dochter 02-8: Swissy 03-8: Jessica 04-8: Vissertje 84 krijgt een dochter 04-8: woezelenpip1980 krijgt een dochter 05-8: Sas1979 06-8: Yasmin84 krijgt een zoon 31-8: MommieD krijgt een zoon 03-9: Rosa5 krijgt een zoon 03-9: Helena Bijgewerkt
@MommieD fijn dat hij goed groeit!! Ik was gelukkig niet echt zenuwachtig voor de echo hoor. Ben de afgelopen maand 1,2 kilo aangekomen. In totaal 2,6 sinds eind dec (daarvoor had ik niet gewogen)
Yasmin, mooie echo foto!! MommieD, fijn dat alles goed is! Zo toch de knoop doorgehakt om een pretecho te laten maken. Wilde het toch wel heel graag (leuk voor later voor de kids zelf) 24 april om 19.00u is het zover Ben dan precies 27 weken. Bij dochter was ik 27+5 weken, dus leuk vergelijkingsmateriaal Ik ben denk wel al 7.5 kilo aangekomen (alleen nog op de buik), zit er ook helemaal niet mee, zolang alles goed gaat en gezond blijft prima!! Kom maar op met die kilo's hahaha. Na de bevalling zie ik wel weer hoe ze eraf gaan. Bij dochter 10 kilo aangekomen (ook alleen op de buik) en binnen 2 weken had ik me eigen kleding weer aan dus deze keer zie ik het wel. Ik vreet ook echt alles wat los en vast zit dus ja niet zo gek he
AFSPRAKENLIJST 27-03: Kelly, controle VK 10-04: Jez, controle VK 16-04: MommieD, 20 weken echo 18-04: Yasmin, controle VK 23-04: MommieD, controle VK 24-04: Kelly, pretecho (27 weken zwangerschap ) UITGEREKENDE DATUM 24-7: Kelly1312 krijgt een zoon 26-7: Girly81 krijgt een dochter 27-7: Jez geslacht blijft een verrassing 28-7: Princess79 30-7: Daphne26786 krijgt een dochter 02-8: Swissy 03-8: Jessica 04-8: Vissertje 84 krijgt een dochter 04-8: woezelenpip1980 krijgt een dochter 05-8: Sas1979 06-8: Yasmin84 krijgt een zoon 31-8: MommieD krijgt een zoon 03-9: Rosa5 krijgt een zoon 03-9: Helena Even een afspraken datum erbij gezet
Fijn meiden dat alles goed is met jullie ukkies!! Leuk kel die pretecho! Ik moet ook gauw even bellen voor een afspraak, heb echt zin om ons ukkie in 3d te zien!! En dan ga ik gelijk bij mijn vent opeisen dat ik wil weten wat het word! Ik moet er maar mee lopen 9 maanden lang dus dan mag ik ook best weten wat het word, vinden jullie ook niet!!
Leuk dat je een pretecho gaat doen! Bij jullie valt t aankomen dus ook erg mee, heb gelukkig ook geen extra trek! Vandaag mega veel blauwe kleertjes geshopt hihi!
Leuk mommied! Foto? Hebben jullie mannen de baby al gevoeld? Ik voel het echt supervaak maar mijn man nog niet.. Al heeft hij ook niet echt het geduld om een half uur zijn hand op mijn buik te leggen Hoe is het eigenlijk met daphne? die heb ik al een tijdje niet gespot hier... (om over sommige anderen nog maar te zwijgen..)
Mogge, Hier ook een drukte makertje binnen . manlief heeft de kleine ook al regelmatig gevoeld, dochter ook als ze bij me lag hihi, dat ze in eens zegt hey.................. Maar of ze het snapt geen idee En Jez al een afspraak gemaakt voor pretecho? En met je mannetje voor geslacht??????? Morgen naar de dokter voor verwijsbrief voor fysio. Me bekken/banden gaan nu echt zeer doen (doen ze al weken, maar moest even wat weken rekken voor vergoeding van de behandelingen )dus tijd voor massages!!!! Morgen ook weer naar VK voor controle, 23 weken dan alweer gaat echt hard. Wordt nu ook echt tijd om positie shirts te gaan kopen hihi
nee nog geen afspraak gemaakt! geen tijd voor gehad helaas, misschien morgen even bellen... balen dat je nog steeds zo'n last hebt, maar ook wel lekker zo'n massage hier worden mijn shirtjes ook steeds korter helaas, vind het zo zonde om nieuwe dingen te kopen die straks misschien waarschijnlijk weer te groot zijn
AFSPRAKENLIJST 10-04: Jez, controle VK 16-04: MommieD, 20 weken echo 18-04: Yasmin, controle VK 23-04: MommieD, controle VK 24-04: Kelly, controle VK en bloed laten prikken 24-04: Kelly, pretecho (27 weken zwangerschap ) UITGEREKENDE DATUM 24-7: Kelly1312 krijgt een zoon 26-7: Girly81 krijgt een dochter 27-7: Jez geslacht blijft een verrassing 28-7: Princess79 30-7: Daphne26786 krijgt een dochter 02-8: Swissy 03-8: Jessica 04-8: Vissertje 84 krijgt een dochter 04-8: woezelenpip1980 krijgt een dochter 05-8: Sas1979 06-8: Yasmin84 krijgt een zoon 31-8: MommieD krijgt een zoon 03-9: Rosa5 krijgt een zoon 03-9: Helena Even een afspraken datum erbij gezet
Zo ben weer APK goedgekeurd bij de VK. Vorige maand was mijn bloeddruk iets verhoogd en vanmorgen was mijn bloeddruk weer te laag............. Nergens last van maar moet het uiteraard wel in de gaten gaan houden. Fysio gebeld, wordt terug gebeld voor een afspraak dus even wachten wanneer ik mijn eerste massage krijg
@jez: helaas geen foto hihi... Ik voel af en toe een soort ruisje, en gisteren een beetje 'plopjes' of duwtjes. Maar heel eventjes maar. Ik kijk er zo naar uit dat je straks wel alles goed kan voelen en ook mn vriend dat voelt!
Hoe is het hier met iedereen??? Niet dat het altijd heel druk was hier, maar dit is wel heeeel rustig!! Bij mij gaat het eigenlijk wel goed...ik groei goed om maar zo te zeggen.. Hopen dat het bij jullie ook allemaal goed mag gaan...
Hier gaat het naar omstandigheden ook goed hoor! a.s. donderdag kan ik voor het eerst naar de fysio voor massage voor me bekken. Ik kan niet veel meer lopen doet zo zeer als ik te veel heb gedaan. Hoop dat die massages me weer flink gaan helpen (vorige zwangerschap hielp het enorm) Groeien gaat hier ook hard, sommige zeggen dat ik een mega buik al heb....... ik vind het zelf wel meevallen maar goed, tis nr. 2
Ja, vervelend Daphne....hopen dat er iets aan gedaan kan worden met de massages. En helemaal omdat je ook nog een kleine meid hebt rondlopen en manlief die veel voor werk weg is...niet handig, maar je moet het er maar mee doen, word vaak gezegd dan.