EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hoooi meiden!
    Het is inderdaad verdomde rustig hier! Maar heb zelf ook weinig tijd gehad! Kel, fijn dat je gauw naar de fysio mag! Hopen maar dat het niet erger wordt want daar heb je niks aan!
    Ik heb me pas opgegeven voor de pufclub bij mij op de sportschool! :D
    Ben benieuwd of dat wat is! Ik hoop dat ik dan wat oefeningen krijg om al die rotklachten te voorkomen! Tot nu toe gaat het nog goed, en ik sport ook nog volop...
    Vanavond heeft mijn mannetje ook voor het eerst duidelijk een paar keer de baby voelen schoppen! Zo leuk! Het was erg druk ook, want heb daarna me hele buik heen en weer zien bewegen!!! Aaaaah Ik ben in love hoor meiden, krijg daar maar geen genoeg van!!! (gelukkig maar :D)
    Hebben jullie een leuk weekend gehad? Jammer van het weer nu zeg :(

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Fijn dat alles goed met je gaat Jez. Wat voor klachten heb je dan? Hoop dat de pufclub je daar kan helpen.........

Enneh leuk is dat he als je je buik ziet bewegen :D.

Fijn dat je mannetje het nu ook gevoeld en gezien heeft!! En al afspraak voor pretecho? En geslacht??????

Hier hebben we duidelijk (weer) een dwars ligger :p, dus af en toe steekt er een arm/been/hand/voetje uit aan beide kanten van mijn buik hahaha even uitrekken nu het nog kan ;)

Ik moet me gewoon rustig houden en niet te ver en te veel wandelen dan gaat het goed (al wandel ik graag elke dag even naar het dorp voor boodschappen die toch gedaan moeten worden en wil gewoon echt niet met de auto!!)

3. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Heb geen klachten hoor, vandaar dat ik ze ook wil voorkomen!! Beetje beweging zal wel goed zijn denk ik! :)

Ga volgende week bellen voor de pretecho! Had wel gebeld, maar de avond die ik wil wisten ze nog niet of die verloskundige er dan is, dus ik wacht gewoon even en anders kan het altijd nog op een andere dag! Ik wil hem in ieder geval rond de 28/29 weken :)
    En ben bang dat het geslacht toch echt een verassing blijft, maar we zien wel :)

Nou hou je rustig he kel, we willen natuurlijk niet dat je straks helemaal plat moet! Heb je inmiddels al een massage gehad?

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Nee nog geen massage, donderdag :D

5. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Wat cool dat jullie t al zo voelen! Hier sinds een paar dagen behoorlijk last van mn onderrug. Is dat nou normaal?

6. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Mommied, volgens mij is niks normaal bij een zwangerschap! Of alles is normaal... Net hoe je het bekijkt.. Iedereen heeft wel klachten, maar bij iedereen is het anders...
    Pijn in je rug is wel een hele bekende denk ik (helaas) :)

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Volgens mij is alles wat zeer doet, niet goed. Oftewel rustiger aan gaan doen en luisteren naar je lichaam! ;):D

8. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Haha thnx kelly! Je hebt wel gelijk :). Gisteren ons mannetje gevoeld, zo gaaf!

9. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen

Leuk is dat he!!! Voel je het al vaker of was het even eenmalig??

10. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    OOO, wat een heerlijk gevoel is dat he mommied... geniet er maar van.

Ik heb vanmorgen een harde klep gemaakt...was naar de tandarts geweest en ff boodschapjes gedaan...ik liep van de auto naar huis en daar struikelde ik op een of andere manier...ik probeerde nog een paar passen te nemen, maar kon het niet meer houden...klapte naar voren..
    Me gezicht is helemaal kapot...knie helemaal dik en geschaafd...
    Eerst naar de dokter geweest om naar m'n wonden te kijken en schoon te maken...toen op naar vk..om te kijken of het allemaal nog goed ging met de kleine meid....me buik doet nog wel pijn, maar madam maakt het nog steeds goed in m'n buik...nu ff een paar dagen rustig aan doen van de vk...maar kan ook niet anders want me knie kan ik niet buigen en kan er haast niet op staan...
    Ppffff, moet ik weer hebben...sorry voor dit berichtje, maar moest het ff kwijt..

11. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Jeetje girly dat zal wel schrikken geweest zijn!! Komt t door je buik evenwicht dat je viel?

Ik heb m nu 1 keer heel duidelijk gevoeld maar voel wel vaker 'iets', maar dan ben ik druk aan het werk ofzo en kan me er niet op focussen. Kijk ernaar uit om meer te voelen, zo leuk!

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jeetje girly je zal flink geschrokken zijn. Gelukkig is alles goed met jouw (ondanks je verwondingen) en je kleine meid. Rustig aan he!!!

13. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Dank jullie wel meiden....gelukkig is het naast mijn verwondingen allemaal goed..iig met de kleine meid, dat vind ik toch wel het alllerbelangrijkste!
    En volgens mij komt het niet door mijn buik, of gewicht wat eraan zit...ben al wel aardig gegroeid, maar bij de vk was mijn bloeddruk wel iets aan de lage kant, maar niet zorgelijk gelukkig...
    Voelde net de kleine meid al weer lekker rondzwemmen in me buik.
    Heb nu wel giga veel pijn in me knie en op het gezicht...zie er niet uit

en momied....het komt vanzelf dat je de kleine voelt trappelen of draaien...heerlijk gevoel en geniet er gewoon van!!

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hey girly, wat zal je geschrokken zijn! Getsie toch wel een beetje eng lijkt me! Maar gelukkig is alles goed met je meisje en beweegt ze gewoon lekker!! :)

En laat jij jezelf dan maar lekker verwennen! Inmiddels een beetje bijgekomen van de schrik?

15. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Nou jez, ben vandaag eindelijk een beetje bijgekomen van de schrik...
    Gister moest ik alsnog naar de huisartsen post in het ziekenhuis, omdat ik er niet meer op kon staan en kon hem niet meer buigen..(me knie dan he)
    Het deed echt gigantisch pijn ook.
    Dus op naar het ziekenhuis...Moest bij manlief achterin, want voorin ging niet lukken, gelukkig hebben we een grote auto haha...
    Maar er waren verdenkingen dat mijn knieschijf gebroken was...

Ze wouden dat er foto's gemaakt gingen worden van me knie, maar daar heb ik me eerst hevig tegen verzet, want ja...ik ben zwanger en wil geen risico voor de kleine meid lopen..
    Maar ze zeiden dat het echt geen kwaad kon, als ik een loden schort omdeed....oke, maar dan wil ik alle loden schorten die jullie hebben om me buik heen....
    Foto's maken...wachten...ja mevrouw, we kunnen niet echt iets vinden, maar willen voor de zekerheid nog een foto maken...ppffff...foto maken...wachten....

Nou mevrouw...goed nieuws hij is niet gebroken, we doen er drukverband omheen en dan mag u volgende week terugkomen om te kijken of de zwelling weg is...en dan hopen ze de meniscus en nog andere dingen te kunnen beoordelen...maar ben allang blij dat ik niet in het gips hoef...anders had mijn hele been nu voor 6 weken in het gips gezeten..en met een zwangerschap is dat ook nog een risico...maar ja, niet nodig...

Weer ff een heel verhaal van mijn kant...sorry dames:)

Bij jullie alles rustig verder???

16. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Gelukkig is er niks gebroken girly! Gaat het al beter inmiddels?

Hier alles prima gelukkig, morgen weer even controle bij de vk dus dan weten we het zeker!

17. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Gelukkig is ie niet gebroken!!
    Hier nu al een paar keer ons mannetje gevoeld, wat gaaf zeg! Ook mn vriend voelde het!, :):):):)

18. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Even een vraagje voor de juli-mama's...(kel, girly?)
    Moeten jullie ook bloed prikken ergens in de komende weken? Ik ben net bij de vk geweest en móet voor de 28e week bloed hebben geprikt voor o.a. mijn suikerwaardes te checken. mijn baarmoeder zit veel te hoog voor deze termijn dus ik denk dat dit de reden is maar ik dacht ineens misschien is dit wel standaard bij alle zwangeren???? Ze zei ook dat het ook best nu zo kan zijn dat het straks de breedte in gaat en dat er dus niks aan de hand is....

19. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Ik moet wat ik weet wel bloed prikken vanwege dat ik rhesus factor heb...of hoe je het ook wil zeggen haha.
    En suiker...zullen ze dat niet bij iedereen gaan checken?? Echt geen verstand van:) Maar zoiets lijkt me wel belangrijk.
    Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het antwoord van Kelly..die heeft al een kindje en zal het vast wel weten:D

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja ik moet met 27 weken (zeker niet ervoor, en niet te lang erna) bloed laten prikken. Moest ik toen ook met me dochter omdat ik rhesus negatief ben. Ze gaan dan bij mij de bloedgroep van dit kindje controleren. Mocht dat weer een "niet" goede bloedgroep voor mij hebben dan krijg ik anti-D stoffen toegediend en anders niet. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik sowieso anti-D stoffen toegediend. 2x, 1e rond de 30 weken en de andere na de bevalling.

En ze kijken dan gelijk mijn suikerwaarde, ijzerwaarde enz na en die uitslagen hoor ik dan weer bij de VK bij de volgende afspraak. Ik moet de 24e naar de VK en ben dan precies 27 weken dus denk dat ik dan maar gelijk bloed laat prikken :( krijg nu al de kriebels

Deel Deze Pagina