EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    AFSPRAKENLIJST

16-04: MommieD, 20 weken echo
    18-04: Yasmin, controle VK
    23-04: MommieD, controle VK
    24-04: Kelly, controle VK en bloed laten prikken
    24-04: Kelly, pretecho (27 weken zwangerschap)
    08-05: Jez, controle VK en 30-weken echo

UITGEREKENDE DATUM

24-7: Kelly1312 krijgt een zoon
    26-7: Girly81 krijgt een dochter
    27-7: Jez geslacht blijft een verrassing
    28-7: Princess79
    30-7: Daphne26786 krijgt een dochter
    02-8: Swissy
    03-8: Jessica
    04-8: Vissertje 84 krijgt een dochter
    04-8: woezelenpip1980 krijgt een dochter
    05-8: Sas1979
    06-8: Yasmin84 krijgt een zoon
    31-8: MommieD krijgt een zoon
    03-9: Rosa5 krijgt een zoon
    03-9: Helena

2. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Heb ook nog even om me heen gevraagd, maar dat bloed prikken is voor iedereen inderdaad.. Ik moet alleen iets uitgebreider bloed prikken (lees: 2x!!!!! Brrrrrrrr) 1x nuchter en 1x na een of ander suikerdrankje... Oh ik krijg er ook nu al de bibbers van :(

Ik mag daarentegen wel al met 28 weken komen voor mijn 30weken echo, om te checken of mijn uk niet te hard groeit.. Hoop echt van niet, want het zit nu al zo hoog dat ik er af en toe last van heb...de boel komt soms nu al in de verdrukking! Pff hoe moet dat de komende 16 weken wel niet! :)

3. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Wat zou er trouwens met daphne gebeurd zijn? Die meid is van de aardbodem verdwenen!

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jeetje Jez, je krijgt nog al wat echo's...................... Hier niet meer hoor. Of het moet net zo'n dwarsligger als z'n zus worden dan komen er nog wel 2 echo's :p
    Dochter lag in stuit en al ingedaald en zou met 36 weken een echo kijken voor eventueel draaien (waar ik echt niet voor gekozen zou hebben) Maar 2 dagen daarvoor ontzettend ziek geweest, is dochter vanzelf uit de indaling geklommen en gedraaid en weer ingedaald.......... Echt niet fijn!!!!

Zaterdag 21 april, als het weer mee werkt, is er hier 10km verder een nieuw echo centrum wat officieel geopend wordt en mag je gratis een 3d echo laten maken :D
    De 24e dan die pret echo waar manlief niet bij kan wezen want vanaf a.s. zondag is hij weer elke week van huis, ze beginnen eerder :(

@, Ik vroeg me inderdaad ook al af waar Daphne was................ hoop dat alles goed met haar gaat............

5. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Ja, dat zijn zeker veel echo's die je hebt jez....maar voor jou niet erg natuurlijk!!:D
    Ik heb ook afgelopen donderdag een echo gehad, omdat ik dan gevallen was....ze wouden ff kijken of ze het nog goed deed.
    Morgen mag ik weer voor controle en dan zal ik ook wel horen over het bloedprikken..

Maar van Daphne zie je ook echt helemaal niks meer..nergens zet ze meer wat neer...het zou kunnen dat ze op facebook zit met een aantal van zp...van een juli-topic..
    Maar ik hoop dat het allemaal wel goed gaat met haar!

6. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hi ladies,

ff een vraagje: wanneer starten jullie met pufcursus/gym/yoga? Ik heb me aangemeld voor zwangerschapsyoga maar er is pas plek vanaf 9 juli, dan ben ik al 32 weken(!)...:(

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen

ik begin deze week! ik ben dan precies 25 weken en het is 10x... wat ik begreep van mijn 'juf' bij het intakegesprek is dat de dames die in mijn groep zitten gemiddeld tussen de 18 en 25 weken zitten..
    ik zou als ik jou was toch nog even verder kijken naar iets waar je eerder terecht kunt, want misschien heb je tegen die tijd wel helemaal geen zin meer om te gaan..

8. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Ik start helemaal niet met een pufcursus, of yoga....ben niet echt de persoon om tussen allemaal zwangeren te zitten en alleen maar over de zwangerschap te hebben...
    Heb wel twee weken terug met een vriendin die ook zwanger is aan zwangerschapszwemmen gedaan....niet een groot groepje en je mag komen wanneer het jou uitkomt..
    Maar 32 weken, dan ben je al bijna op het eind van je zwangerschap....dan zou ik het al helemaal niet meer doen..

9. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    hier ook geen gepuf op een skippybal :D (sorry mommied hihi ;))

ik ga voor fitnessen! lekker in beweging blijven! (al hoop ik niet dat het een klaag uurtje wordt want dan ben ik er gauw klaar mee ;))

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hier niks van yoga/pufclub/zwemmen of iets van dat. Vorige zwangerschap ook niet gedaan. Maar het lijkt me wel inderdaad wat laat om daar nog met 32 weken mee te gaan beginnen..........

11. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Thnx! Ja laat toch? Zit blijkbaar mega snel vol allemaal :(. Ik doe ook aan fitness en tennis maar je wordt volgens mij ook voorgelicht enzo. Ga ook maar eens vragen aan vk of ze nog andere tips heeft...

12. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hier in de buurt geven een aantal sportscholen, fysiotherapeuten en een centrum met een combinatie daarvan zwanger&fit cursussen, misschien is dat wat voor je? Je doet dan conditie en spieroefeningen en krijgt daarbij nog een beetje informatie, ook over rug/bekken klachten! Lekker bewegen maar ook leerzaam!

13. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh leuk klinkt dat! Aangezien jij in Groningen woont zal ik niet bij jou in de buurt kijken maar ik zal eens googlen of ze zoiets ook in Amsterdam hebben :). Thnx!

14. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh ja je hebt hier wel een soort sporten voor zwangeren, maar dat is 50 euro per maand voor 1x per week. Belachelijk duur!

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Meiden vraagje, hebben jullie positie broeken van de Prenatal? WIl namelijk een broek online kopen maar nergens staan er maten bij wat wat is (wel de confectie maat) Zoja, zouden jullie de binnenbeenlengte eens op willen meten??

16. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    @mommied, ik betaal ook wel een hoop, ik heb vd week bij mijn les dus gehoord 180 euro voor 15x, dat is behoorlijk wat, maar ik heb het er voor over :)

@kel welk merk bedoel je? ik heb een broek van n.oppies en ook van ehmmm m.amalicious geloof ik.. het enige wat ik wel al kan zeggen is dat ik ongeveer 2 tot 3 maten kleiner heb dan mijn normale maat!!! (dat was dan wel weer een leuke bijkomstigheid :D)

17. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Ja Kelly...welk merk, want er zit natuurlijk wel verschil in...ik heb een broek van het prenatal zelf geloof ik...made for mama's en eentje van love2wait...maar ik heb wel lange benen...weet niet of jij dat hebt, maar dat was dus voor mij wel belangrijk...zit niet te wachten op hoog water namelijk haha..

18. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Hier gister weer een kijkje genomen in casa di mama....:p
    We hebben een 3d echo gehad...beide oma's mee, en een schoonzusje...mijn zus kon jammer genoeg niet mee, maar kan alles terug zien op dvd en cd-rom....

Maar oooo wat gaaf was dat!!
    Zal zo ff een foto van haar plaatsen, ben helemaal verliefd op haar!
    Maar eerst wou ze haar geizchtje niet laten zien...armen en benen hield ze er stijf voor hahahaha...soms gluurde ze ff door de armpjes en beentjes heen met 1 oogje, maar dat vond ik niet voldoende natuurlijk hihi...
    Op een gegeven moment....ja hoor!!! Daar was ze dan...gelukkig...maar anders hedden we een keer terug mogen komen.

19. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Hier is mijn prinsesje dan!!

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Dalia reg jeans plain van m.amaLicious en P.renatal Jeans Basis

Ze staan op de 2e pagina, bovenste rij, broek 2 en 3 (mocht je nieuwsgierig zijn)

Girly, fijn dat jullie zo genoten hebben van de 3D echo!!
    En ja heb ook vrij lange benen, dus vandaar dat ik het vraag :D

Deel Deze Pagina