@girly aaah lief hoor, jammer dat de foto een beetje onduidelijk is, maar ik geloof graag dat het geweldig was! Ik ga maandag ook effe bellen voor een pretecho, ben het helemaal vergeten deze week! Effe een vraagje aan jullie, ik neem aan dat bij jullie je baarmoeder ook elke controle wordt opgemeten.. Hoe hoog zit het bij jullie? Bij mij telde ze al niet echt meer in vingers (bijv. 2 vingers boven de navel) maar ging ze al meten met een centimeter.... 26 cm! Ongeveer 4 vingers boven de navel.. En dat was eigenlijk té hoog voor deze termijn.. Ik heb er ook behoorlijk last van als ik zit, dan wordt heel mijn maag fijn geplet Ik hoop echt dat ik geen zwangersschapssuiker heb ofzo want dat schijnt een symptoon te zijn........
Ik ben afgelopen donderdag op controle geweest, bij mij gingen ze nog berekenen aan de hand van vingers boven de navel. Bij mij was het 1 vinger boven de navel, maar toen ik vrijdag 3d ging laten maken kwam die met het echo apparaat veel hoger, waar madam met haar kontje zat, maar ik hou maar bij mij 1 vinger boven de navel aan. Zou het niet kunnen dat jij 'klein van stuk' bent? Als je klein bent dan gaat je baarmoeder sneller omhoog heb ik begrepen van mij vk. Bij mij is het zo dat madam nog redelijk veel ruimte onderin heeft en dus ook veel in de breedte ligt/hangt...niet dat ik breed ben ofzo..maar wel lang haha Zou me nog maar niet te snel druk maken over zwangerschapssuiker hoor, als ze het echt verdenken bij jou, dan hadden ze al wel eerder stappen ondernomen denk ik... Probeer gewoon lekker van je zwangerschap te genieten meid!!!
Hee meiden, hier even een ego berichtje, straks om 10u 20 wkn echo, spannend! Hopelijk is alles goed en kunnen we hem even goed zien . Bye!!
Veel plezier mommieD alles is echt wel in orde!!!!! Jez' ik heb eigenlijk geen idee hoe hoog mijn baarmoeder zit.... wordt wel elke keer gemeten maar hoor er denk niks over, of t komt niet aan haha lig meer te wachten op t hartje en mijn bloeddruk.... Maak je geen zorgen meid, als het ernstig had geweest was je allang onder extra controle geweest!!!
Spannend mommie....je hebt hem nu al gehad, ben erg benieuwd...laat maar snel horen hoe het met je mannetje gaat!
Yeah alles goed met ons mannetje!!! Hij is volledig normaal en heeft nog steeds een piemeltje hihi. Hij stak zelfs zn duim op om te laten weten dat alles oke is . Verder opgemeten en alles en het is een klein dikkerdje volgens de echoscopist/gyn. Hij ging kijken of het geen reus is als ie eruit moet en hij is normaal tot klein maar met een dik buikje. Dat schijnt overigens verder helemaal niets te zeggen over hoe hij er later uit komt te zien. Mn vriend was ook 50 cm en bijna 4 kilo dus dat heeft ie vast van hem . Ben iig mega blij!!
Hierbij 2 grappige foto's: 1 met z'n duim omhoog en 1 met z'n billen omhoog haha... Vond de gyn blijkbaar grappig om af te drukken....
Thnx Kelly! Echt fijn idd... Nu maar een 3D echo inplannen hihi, dan zien we hem weer over een week of 4.
Fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat met de kleine jongen!!! Moest wel ff goed kijken naar de echo's, maar leuk hoor!!! Nu dan maar wachten op de 3d echo...dan ben je nog meer verliefd!!
Mommied, leuk!! Fijn dat alles goed is! Hele opluchting weer he? Maar wel een nieuwe mijlpaal bereikt! Op naar de 30 weken! Ik ga zo even bellen voor de pretecho! Ben benieuwd wanneer ik kan!
AFSPRAKENLIJST 18-04: Yasmin, controle VK 23-04: MommieD, controle VK 24-04: Kelly, controle VK en bloed laten prikken 24-04: Kelly, pretecho (27 weken zwangerschap) 08-05: Jez, controle VK en 30-weken echo 09-05: Yasmin, 3D/4D echo 19-05: MommieD, 3D/4D echo UITGEREKENDE DATUM 24-7: Kelly1312 krijgt een zoon 26-7: Girly81 krijgt een dochter 27-7: Jez geslacht blijft een verrassing 28-7: Princess79 30-7: Daphne26786 krijgt een dochter 02-8: Swissy 03-8: Jessica 04-8: Vissertje 84 krijgt een dochter 04-8: woezelenpip1980 krijgt een dochter 05-8: Sas1979 06-8: Yasmin84 krijgt een zoon 31-8: MommieD krijgt een zoon 03-9: Rosa5 krijgt een zoon 03-9: Helena
AFSPRAKENLIJST 18-04: Yasmin, controle VK 18-04: Jez, 3D/4D echo 23-04: MommieD, controle VK 23-04: Jez, bloed prikken 24-04: Kelly, controle VK en bloed laten prikken 24-04: Kelly, pretecho (27 weken zwangerschap) 08-05: Jez, controle VK en 30-weken echo 09-05: Yasmin, 3D/4D echo 19-05: MommieD, 3D/4D echo UITGEREKENDE DATUM 24-7: Kelly1312 krijgt een zoon 26-7: Girly81 krijgt een dochter 27-7: Jez geslacht blijft een verrassing 28-7: Princess79 30-7: Daphne26786 krijgt een dochter 02-8: Swissy 03-8: Jessica 04-8: Vissertje 84 krijgt een dochter 04-8: woezelenpip1980 krijgt een dochter 05-8: Sas1979 06-8: Yasmin84 krijgt een zoon 31-8: MommieD krijgt een zoon 03-9: Rosa5 krijgt een zoon 03-9: Helena