EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Heb m'n afspraken staan! :D

2. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Mvm is al gewest ook weer een dikke posetieve test. Vanaf vrijdag komen ze al flessen brengen. Ik ben zo blij

3. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    de test van mvm

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    mooie test daphne!!

yasmin, jammer dat je niet al voor de kerst mag! (geen leugentje voor eigen bestwil?) ;)

5. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    thanks ben er ook trots op al ken ik het nog niet geloven dat ik echt zwanger ben

6. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Mooi Daphne!! :D

Jez ik heb de echo voor kerst hoor! De 16e :)
    Intake bewust na kerst gedaan omdat we het met kerst willen vertellen en we moeten nog het een en ander vragen aan onze moeders die van belang kunnen zijn bij de intake

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen

oh sorry! ik zag alleen intake staan! :D maar oke vandaar! zo had ik er nog niet over nagedacht.. zit er iets in jullie familie dan als ik vragen mag? of gewoon voor de zekerheid?

(intake is toch gewoon een hele vragenlijst over je gezondheid/geschiedenis/familie??)

8. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ja we vragen het voor de zekerheid ff na. Zover we weten is er niet echt wat bijzonders aan beide kanten. Kunnen dan gewoon samen met hen de vragenlijst doornemen.

9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Mooie test van MvM Daphne :)

10. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Ja hè Kelly eindelijk een knaller

11. Jessica3

Jessica3 Actief lid

16 nov 2011
    173
    0
    0
    hoihoi,

Mag ik ook met jullie mee kletsen?

Vanochtend een test gedaan en echt binnen drie seconden sprongen er twee streepjes omhoog!

We waren er eigenlijk helemaal niet mee bezig, alleen met de vraag of we überhaupt ooit kinderen zouden willen. Gelukkig was dat al snel duidelijk.

Ben dan ook heel blij met dit cadeau dat zomaar ineens uit de lucht komt vallen.

Ik denk dat ik 3 augustus uitgerekend ben. Lekker midden in de zomer.

Ik zal ook meteen wat over mijzelf vertellen.

Ik ben 23 en mijn vriend 28. We hebben pas 5 maanden een relatie, eigenlijk nog heel kort. Het voelt echter al als veel langer.

Ik ben helaas net gestopt met mijn studie aan de kunstacademie. Wegens lichamelijke problemen, die al langer spelen, is het gewoon te zwaar. Helaas nog geen zicht op verbetering.

Mijn vriend zit nu in het derde jaar van zijn studie dier en veehouderij.

Daarnaast wonen we nog niet samen. Zodra ik een huisje heb via de woningbouwvereniging (en die kans zit er dik in) komt hij gezellig bij mij (ons) wonen.

Alles bij elkaar niet de meest ideale situatie om een kind te krijgen. Het zal een hoop geregel worden, maar uiteindelijk komt vast alles op zijn pootjes terecht.

Door mijn leeftijd heb ik nog niemand om mij heen die ook zwanger is of wil worden. Juist daarom vind ik het erg fijn om met jullie op dit forum te kunnen kletsen.

Van harte gefeliciteerd met al deze nieuwe zwangerschappen!

12. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Welkome Jessica!! En gefeliciteerd!! :D

13. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    @Daphne mooie test hoor goed duidelijk

nou ik wou ook een kanller zien dus denk gooi er nog een testje tegen aan maar zie een heel licht streepje denk dat het hier de verkeerde kant op gaat dus ik wacht nou maar af tot het losbarst
    moets toch wel een dikke streep zijn nu mijn vriendin die dan net zo ver is had ook gelijk zon knaller dus het zit gewoon niet goed denk ik

14. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    @linny

Lieve linny ik ben nu een week verder en heb nu pas een knaller de testen daarvoor waren ook allemaal zwak en zwakker dan me eerste test. Please Think Pink

En ik duim voor je echt

15. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    dankje daphne
    voel me ook nog heel zwanger maar ik heb er weinig vetrouwen meer in kan het alleen maar meevallen
    had vanochtend wel gedroken en al twee keer geplast maar moet nu toch niet meer uit maken hij is lichter dan vrijdag dus
    ik verwacht er niet veel meer van

16. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    hier ook vanochtend even weer een testje gedaan en ook nu pas een knaller!! (en volgens mij kan hij nog donkerder..)

houd moed linny!

17. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Geen bloed is moed linny en dat blijft zo blijf mOed houden als je het niet ziet zitten lucht je hart ik weet zeker dat we voor je klaar staan ik zo enz. Dikke knuff voor linny

18. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    dank jullie wel nee nog geen bloed of iets wat er op lijkt gespot
    ik heb net me vriendin gebelt die gaat zo even testje voor me halen
    morgen zal ik nog eens een testje doen vanmiddag werken tot 11 uur dus wel lekker wat afleiding

19. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    ik had me ook vergist dat ik 4 weken en 4 dagen ben moet vandaag 4 weken en 3 dagen zijn maar ja mischien wel helemaal niets ben helemaal zenuwachtig en maak me helemaal gek
    ik heb dit ook nog nooit mee gemaakt
    bij de andere 2 zw was het gelijk duidelijk en werdt hij daarna alleen maar duidelijker nu is er echt bijna niets te zien

20. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Niet stressen hè lieverd dat helpt niet. Bij mij werden ze ook eerst lichter blijf moed houden

Deel Deze Pagina