Mvm is al gewest ook weer een dikke posetieve test. Vanaf vrijdag komen ze al flessen brengen. Ik ben zo blij
mooie test daphne!! yasmin, jammer dat je niet al voor de kerst mag! (geen leugentje voor eigen bestwil?)
Mooi Daphne!! Jez ik heb de echo voor kerst hoor! De 16e Intake bewust na kerst gedaan omdat we het met kerst willen vertellen en we moeten nog het een en ander vragen aan onze moeders die van belang kunnen zijn bij de intake
oh sorry! ik zag alleen intake staan! maar oke vandaar! zo had ik er nog niet over nagedacht.. zit er iets in jullie familie dan als ik vragen mag? of gewoon voor de zekerheid? (intake is toch gewoon een hele vragenlijst over je gezondheid/geschiedenis/familie??)
Ja we vragen het voor de zekerheid ff na. Zover we weten is er niet echt wat bijzonders aan beide kanten. Kunnen dan gewoon samen met hen de vragenlijst doornemen.
hoihoi, Mag ik ook met jullie mee kletsen? Vanochtend een test gedaan en echt binnen drie seconden sprongen er twee streepjes omhoog! We waren er eigenlijk helemaal niet mee bezig, alleen met de vraag of we überhaupt ooit kinderen zouden willen. Gelukkig was dat al snel duidelijk. Ben dan ook heel blij met dit cadeau dat zomaar ineens uit de lucht komt vallen. Ik denk dat ik 3 augustus uitgerekend ben. Lekker midden in de zomer. Ik zal ook meteen wat over mijzelf vertellen. Ik ben 23 en mijn vriend 28. We hebben pas 5 maanden een relatie, eigenlijk nog heel kort. Het voelt echter al als veel langer. Ik ben helaas net gestopt met mijn studie aan de kunstacademie. Wegens lichamelijke problemen, die al langer spelen, is het gewoon te zwaar. Helaas nog geen zicht op verbetering. Mijn vriend zit nu in het derde jaar van zijn studie dier en veehouderij. Daarnaast wonen we nog niet samen. Zodra ik een huisje heb via de woningbouwvereniging (en die kans zit er dik in) komt hij gezellig bij mij (ons) wonen. Alles bij elkaar niet de meest ideale situatie om een kind te krijgen. Het zal een hoop geregel worden, maar uiteindelijk komt vast alles op zijn pootjes terecht. Door mijn leeftijd heb ik nog niemand om mij heen die ook zwanger is of wil worden. Juist daarom vind ik het erg fijn om met jullie op dit forum te kunnen kletsen. Van harte gefeliciteerd met al deze nieuwe zwangerschappen!
@Daphne mooie test hoor goed duidelijk nou ik wou ook een kanller zien dus denk gooi er nog een testje tegen aan maar zie een heel licht streepje denk dat het hier de verkeerde kant op gaat dus ik wacht nou maar af tot het losbarst moets toch wel een dikke streep zijn nu mijn vriendin die dan net zo ver is had ook gelijk zon knaller dus het zit gewoon niet goed denk ik
@linny Lieve linny ik ben nu een week verder en heb nu pas een knaller de testen daarvoor waren ook allemaal zwak en zwakker dan me eerste test. Please Think Pink En ik duim voor je echt
dankje daphne voel me ook nog heel zwanger maar ik heb er weinig vetrouwen meer in kan het alleen maar meevallen had vanochtend wel gedroken en al twee keer geplast maar moet nu toch niet meer uit maken hij is lichter dan vrijdag dus ik verwacht er niet veel meer van
hier ook vanochtend even weer een testje gedaan en ook nu pas een knaller!! (en volgens mij kan hij nog donkerder..) houd moed linny!
Geen bloed is moed linny en dat blijft zo blijf mOed houden als je het niet ziet zitten lucht je hart ik weet zeker dat we voor je klaar staan ik zo enz. Dikke knuff voor linny
dank jullie wel nee nog geen bloed of iets wat er op lijkt gespot ik heb net me vriendin gebelt die gaat zo even testje voor me halen morgen zal ik nog eens een testje doen vanmiddag werken tot 11 uur dus wel lekker wat afleiding
ik had me ook vergist dat ik 4 weken en 4 dagen ben moet vandaag 4 weken en 3 dagen zijn maar ja mischien wel helemaal niets ben helemaal zenuwachtig en maak me helemaal gek ik heb dit ook nog nooit mee gemaakt bij de andere 2 zw was het gelijk duidelijk en werdt hij daarna alleen maar duidelijker nu is er echt bijna niets te zien