Hi dames, hebben jullie een lekker lang weekend gehad? Ik iig wel, wij waren in het buitenland. Maar oh oh oh wat een verschil als je zwanger bent of niet qua fitheid met wandelen enzo. Ik moest bij het shoppen regelmatig gaan zitten ivm bandenpijn en last van mn voeten. En ben toch niet mega aangekomen ofzo, pas 5 kilo. Herkennen jullie dit? Oh en schoppen die van jullie ook zo lekker vaak? Ons mannetje is echt al een soort klein voetballertje hahaha.. X
Jammer he dat je sneller moe bent enzo? Ik vind dat ook nog steeds moeilijk te accepteren, heb ook vaak moeie benen en voeten helaas maar als dat het enige blijft zul je mij verder niet horen! En hier ook een echt schoppertje hoor! Echt superleuk vind ik het
En hoe is het met de meiden? Jez, heb je zwangerschapssuiker of niet? En morgen ga je je kleine weer zien!!!! Alvast veel kijk plezier Volgende week weer naar de VK, krijg dan te horen wat mijn uitslag van het bloedprikken is.... oftewel of de baby de "verkeerde" bloedgroep heeft en of ik antiD ga krijgen.... krijg hem dan ook gelijk bij de VK als het nodig is, ga er vanuit van wel dan kan het altijd meevallen
AFSPRAKENLIJST 08-05: Jez, controle VK en alvast 30-weken echo 09-05: Yasmin, 3D/4D echo 15-05: Kelly, controle VK + uitslag van bloedprikken 16-05: Yasmin, controle vk 18-05: MommieD, controle vk 19-05: MommieD, 3D/4D echo 01-06: Yasmin, groeiecho (30 weken) UITGEREKENDE DATUM 24-7: Kelly1312 krijgt een zoon 26-7: Girly81 krijgt een dochter 27-7: Jez geslacht blijft een verrassing 28-7: Princess79 30-7: Daphne26786 krijgt een dochter 02-8: Swissy 03-8: Jessica 04-8: Vissertje 84 krijgt een dochter 04-8: woezelenpip1980 krijgt een dochter 05-8: Sas1979 06-8: Yasmin84 krijgt een zoon 31-8: MommieD krijgt een zoon 03-9: Rosa5 krijgt een zoon 03-9: Helena
Hey dames! Net weer bij de vk geweest! Alles was goed, uitslag van het bloedprikken ook helemaal netjes, dus gelukkig geen zwangerschapssuiker! De echo was ook helemaal leuk, het bewoog behoorlijk druk en 1x gaapte het echt heeel lang dat was echt lachen joh! Helaas lag ons eigenwijsje met de billen richting uitgang, dus ik hoop wel dat het nog even een keer draait en ook echt blijft liggen! Krijg daarentegen wel weer een echo over 6 weken om te kijken of het goed ligt!!! Wat een verwennerij zeg hihi Heb ook wel gelijk de reden waarom mijn maag soms in mijn keel gedrukt lijkt te worden en ik minder lucht heb... Het hoofd duwt alles omhoog! Tijd om te draaien dus voor onze uk!!! Fijne dag allemaal weer, ik ga gauw weer aan het werk!
Jez, fijn dat alles goed is met jouw en de kleine . Hier ook een dwarsligger (2e x nu, dochter lag precies hetzelfde hihi) Dochter lag op het laatst ook in stuit en al ingedaald en "vast", zou met 37 weken een echo krijgen in t ziekenhuis voor eventueel een draai poging (wat ik sowieso niet had laten doen) maar 2 dagen ervoor onwijs ziek geweest en besloot mevrouw uit zichzelf te draaien en dit keer goed in te dalen en goed te gaan liggen . En dat van geen lucht krijgen herken ik helaas ook, af en toe heel vervelend
Wat fijn jez!! En spannend kelly, met dat bloed prikken. Ik ben o positief dus geen last van. Hebben jullie ook zo'n zin om te shoppen?? Hahahaha ik dus wel!
@mommied wacht maar tot je je bankrekening ziet na het shoppen, dan lach je niet zo hard meer! Wat vind ik dat toch een soort van zonde van mijn geld, al die hydrofiele luiers, washandjes, beddengoed zoals lakentjes enz enz. @kel mag ik vragen waarom je toentertijd geen draaipoging wilde? Zitten daar risico's aan of is het pijnlijk voor jou of de beeb? Ik heb er echt totaal geen verstand van en krijg je altijd een keizersnee bij een stuitligging? Kan me niet voorstellen hoe het kind eruit moet met z'n kont eerst! Tenminste tot aan de borst begrijp ik het maar daarna??!? Nou hopelijk gaat die van mij ook gewoon nog even een halve salto maken! Ga ik gewoon van uit, ruimte zat!
@jez, ik wilde het niet laten draaien omdat ik er alleen maar negatieve verhalen over heb gehoord, en de kans dat je kindje gewoon weer in stuit draait is aanwezig. En het schijnt echt niet fijn te zijn dat draaien, voor de moeder dan. Dat vertelde de gyn mijn toen ook. Dat bleek wel want ben er echt 2 dagen ontzettend beroerd van geweest. Maar ieder haar keus/wens/idee erover hoor.... Ik zou t alleen niet doen alleen al vanwege de verhalen, en mijn eigen soort ervaring. Kind kan geloof ik wel in stuit bevallen maar lijkt me helemaal geen pretje, een normale bevalling doet normaal gesproken al zeer haha laat staan als t kind er dan andersom uit moet , nee geef mij dan maar een ritssluiting Zal t volgende week wel weer horen hoe deze kleine dan ligt, ik denk tot nu toe nog steeds lekker overdwars
hahaha ja gelukkig heeft mn bankrekening er nu nog niet zoveel last van! Kinderwagen konden we overnemen, spullen voor de kamer ook. Dus tot nu toe vooral kleertjes-kleertjes-kleertjes en heb al best veel in sale kunnen vinden. Leuke pakjes van 20 pond (in londen) voor 6 pond enzo. En mn beste vriendinnetje heeft ook net een zoontje gekregen, mag van haar ook heeeeel veel lenen. Zo fijn! Hoe gaat t verder met jullie dames? Hier over een weekje de 3d-4d echo, spannend!
AFSPRAKENLIJST 15-05: Kelly, controle VK + uitslag van bloedprikken 16-05: Yasmin, controle vk 18-05: MommieD, controle vk 19-05: MommieD, 3D/4D echo 29-05: Jez, controle VK 01-06: Yasmin, groeiecho (30 weken) 19-06: Jez, controle VK + liggingsecho (34 weken) UITGEREKENDE DATUM 24-7: Kelly1312 krijgt een zoon 26-7: Girly81 krijgt een dochter 27-7: Jez geslacht blijft een verrassing 28-7: Princess79 30-7: Daphne26786 krijgt een dochter 02-8: Swissy 03-8: Jessica 04-8: Vissertje 84 krijgt een dochter 04-8: woezelenpip1980 krijgt een dochter 05-8: Sas1979 06-8: Yasmin84 krijgt een zoon 31-8: MommieD krijgt een zoon 03-9: Rosa5 krijgt een zoon 03-9: Helena
Het is echt verdomde rustig hier hoor! Kunnen de bevallingslijst wel even opschonen! Ik heb hier vandaag mijn eerste dikke enkel ontdekt!!! niet heeel erg veel vocht, maar wel een beetje... Dat beloofd nog wat!
Goedemorgen, Het is inderdaad "dood" gevallen hier..... iedereen zit (net als ik) waarschijnlijk meer te kletsen in een ander topic. Oh jez, vocht vasthouden.... hoop dat je er niet te veel last van gaat krijgen... Ik hoop t ook niet te krijgen, maar je weet maar nooit he wat t weer gaat doen.... Hier alles goed, morgen alweer 30 weken.... gaat hard. Vorige week me jraampakket al binnen gehad, en volgende maand heb ik een telefonisch intake gesprek met de kraamzorg.... beetje vaag dat ze niet langs komen, maar omdat ik geen complicaties heb doen ze de intake telefonisch.... ik vind het raar maar goed. Ik hoef ze niet heel de dag over de vloer, eigenlijk alleen maar even controle dagelijks voor mij en kind en dan mag ze voor mijn weer gaan. Man heeft 3 weken vrij als ik ben bevallen, dus hij helpt me wel met schoonmaken enz. Vorige keer is me dat namelijk helemaal niet bevallen dus daarom wil ik het nu niet. Morgen naar de VK, zal het daar ook eens overleggen. Pppfff.... ben echt een avond mens en heb echt moeite om 's ochtends uit bed te komen.... en dochter is het uitslapen verleerd..... die stuitert nu al 3 dagen om 7u door de tent heen ze vermaakt zich gelukkig prima, zodat ik nog kan blijven liggen..... Slecht he
Hier ook het kraampakket binnen, dus mijn eigen luiers zijn ook in de pocket! Hier komt de kraamzorg volgende week langs, maar dit doen ze ook alleen bij je eerste kindje, bij een 2e doen ze het ook telefonisch. Maargoed dan weet je al hoe het werkt toch? Ik kan ook niet uitslapen hoor kel! Al heb ik dat nooit zo gekund helaas.. Ik slaap snachts als een roosje, je kunt een bom afvuren zonder dat ik er wakker van wordt, maar sochtends om 7 uur ben ik gewoon wakker, ongeacht hoe laat ik er in lig... Wat ik wel heb is dat ik iedere ochtend met zooooooo'n zere blaas wakker wordt.... Ik word snachts blijkbaar niet wakker om te plassen en dat moet ik smorgens bezuren ik geloof dat ik maar een wekkertje ga zetten om een uur of 4 ofzo
Zo ben weer apk goed gekeurd, alles goed. Bloed natuurlijk niet dus heb een spuit anti-d in me bil spier gekregen.... na de bevalling krijg ik er nog 1. Baby-boy ligt hetzelfde als zijn zus.... DWARS hoofdje links en voetjes rechts in me buik. Man stuurde al met sms, 2 dwarsliggers maken samen 1 dwarsligger hihi Over 3 weken weer terug
AFSPRAKENLIJST 16-05: Yasmin, controle vk 18-05: MommieD, controle vk 19-05: MommieD, 3D/4D echo 29-05: Jez, controle VK 01-06: Yasmin, groeiecho (30 weken) 05-06: Kelly, controle VK 19-06: Jez, controle VK + liggingsecho (34 weken) UITGEREKENDE DATUM 24-7: Kelly1312 krijgt een zoon 26-7: Girly81 krijgt een dochter 27-7: Jez geslacht blijft een verrassing 28-7: Princess79 30-7: Daphne26786 krijgt een dochter 02-8: Swissy 03-8: Jessica 04-8: Vissertje 84 krijgt een dochter 04-8: woezelenpip1980 krijgt een dochter 05-8: Sas1979 06-8: Yasmin84 krijgt een zoon 31-8: MommieD krijgt een zoon 03-9: Rosa5 krijgt een zoon 03-9: Helena Afspraak weer bij gewerkt
Fijn dat alles goed was kel! Jammer van die spuit, maarja alles voor het goede doel he! Hier begint nu langzamerhand het aftakelen hoor hihi ik krijg het langzamerhand in mijn rug en ukkie heeft gister voor mijn gevoel 100000 rondjes gedraaid met als gevolg harde buiken... Heb er gister denk een stuk of 6 gehad en dat is niet prettig ik voelde ook echt elke keer ergens anders een harde bult en dan was links in mijn buik weer 'gevuld' en toen weer rechts.. Pffff kan dat kind niet gewoon met het hoofd naar beneden stil blijven liggen!
Precies jez, alles voor het goede doel.... heb nu spierpijn van die spuit hahaha Oh dat gevoel wat je omschrijft herken ik maar al te goed En noemen jullie het kindje ukkie?? Zo noemden wij onze dochter toen ook . Zelfs op het geboortekaartje stond het erbij.... Mama en het ukkie doen van 12.00 tot 15.00 een tukkie hihi ik vond het wel grappig