Hey dames, Ben hier ff niet meer geweest...maar zo te zien ook niks gemist, er word maar weinig gekletst hier.. Ik klets verder ook maar weinig op zp.. Hier zit ik sinds deze week volledig in de ziektewet...te veel harde buiken en bekken/rug klachten.. Maandag naar vk geweest en heb net als kel een spuit in me bil gekregen, de rest was goed verder... Madam lag al goed in casa di mama gelukkig, maar ze heeft nog ff te gaan, dus het kan nog alle kanten opgaan... Nu heb ik iets meer tijd om wat te kletsen hier, maar het is echt bagger hier... Ohhh ja, maandag is ook nog het kamertje van de kleine meid geleverd+ wandelwagen en toebehoren...zoooo leuk, manlief heeft al de kledingkast en commode klaar...begint nu echt wat te worden!! Ik zal binnenkort ook eens ff een foto plaatsen van mijn buukkie!!!
He girly, welkom back! Balen dat je in deziektewet zit, doe maar lekker rustig aan! Kel wat een leuk rijmpje! Die ga ik onthouden! Wij hebben wel een andere naam voor onze uk, maar die ga ik niet zeggen Zijn jullie al uit de naam trouwens? En hebben jullie al een geboortekaartje uitgezocht? Ik nog helemaal niet, heb wel al op internet gekeken maar ik denk dat ik gewoon bij de drukker een paar boeken ophaal en daar iets uitkies....
Wij wisten de naam voor de kleine meid al redelijk in het begin....en nu hebben we het ook steeds over .. Is ook moeilijk als er visite is, of we zijn op visite...dan moet je nog uitkijken dat je de naam niet verklapt... Kaartjes hebben we afgelopen maandag uitgezocht...ik had 4 boeken meegenomen naar huis en dan is het best nog moeilijk iets uit te kiezen wat we beiden leuk vinden...maar we zijn eruit gekomen...
Lekker he die spuit girly... ik heb echt spierpijn in me bil Balen dat je volledig in de ziektewet zit... als het dan nu maar mooi weer wordt dan zal je het niet zo erg vinden denk ik Leuk met t kamertje bezig dus Hier naam al heel snel uit, geboortekaartje vorig weekend gevonden, bij dezelfde drukker geweest als bij dochter. Wilde eigenlijk hetzelfde kaartje als met dochter maar dan de jongens versie.... hadden ze niet meer dus nu een ander kaartje gezien . Hoef er maar 30 te bestellen, aangezien man zn familie alleen nog uit zijn moeder bestaat ( met 1 broer en 1 zus al jaren, lees 13 jaar geen contact mee... familie onenigheden zullen we t maar noemen) en zijn andere broer en zus willen geen contact meer met ons vanwege de keuzes die wij gemaakt hebben omtrent de kids en deze zwangerschap.... jammer dan. Voor de rest niet of nauwelijks contact met neven en nichten... alleen reacties op elkaars foto's van Hyves of facebook, dus daar zit ik ook niet op te wachten dat die "opeens" langs willen komen uit nieuwsgierigheid... geen behoefte aan. Zo heel verhaal, hebben jullie weer wat te lezen
Dat zal ik je zeggen als hij geboren is . Het is net zoals bij onze dochter een kort en krachtige naam
Ja, kelly....spierpijn heb ik ook gehad...bah..maar ja, het hoort erbij zeggen ze.. Kaartjes zijn ook nog best wel moeilijk he...en ik schrok ook best van de prijs...wij bestellen er ook niet veel...35, mensen die ik verder ook niet zie die hoef ik ook niet te hebben als de kleine meid geboren is... Maar wij zijn dus voor 35 kaarten even 200,10 euro kwijt Schrok me de ti... Eerst maar ff de proefdruk afwachten.. Wij hebben ook een korte maar krachtige naam...zijn er zelf helemaal aan gewent..nu al
Zo girly, kaartjes aardig aan de prijs dus. Wij zitten iets over de 100 euro, vind t meer dan genoeg. Spierpijn heb ik nu niet meer. Heb nu gigantische bekken pijn. We zijn vanmiddag even naar het strand gegaan op de fiets.... een ruim uur heen, uurtje op strand wat heel leuk was hoor, ijsje gegeten, en ruim een uur weer terug op de fiets. Heb nu zoveel pijn dat ik haast niet kan lopen, lig al vanaf 4u op de bank. Daar kreeg ik ook me eten Maar ja eigen schuld he fiets blijft nu ook in de schuur staan!! Dochter moet ook nodig aan een nieuw stoeltje voor achterop, maar voorlopig stap ik niet meer op de fiets.....
Wel lekker dat je er ff uit bent geweest en het was vast ook heerlijk aan het strand!!! Maar vanaf nu dus ook rustig aan doen...je moet ook aan jezelf denken!!
Zo de geboortekaartjes zijn besteld Gelukkig al veel minder pijn in me bekken... nog wel rustig aan doen maar t is te doen. Paar dagen rustig aan en dan is t weer over
35 kaartjes????? ik denk dat wij zo aan de 80 zitten.......... ik ga maar weer aan het werk dan hihi my god ik koop denk maar een kladblok ofzo mijn namenlijstje krijg je niet hoor kel, het was te proberen toch
Ja hier ook 35 kaartjes besteld. Had er bij dochter ook veel meer hoor, toen kregen al mijn nichten en neven nog een kaartje. Nu alleen nog ooms en tantes, buren, en mensen waar we nog "echt" contact mee hebben, dus niet alleen maar via Hyves of facebook of zoiets Die namen lijstjes komen wel na de bevalling
Oh leuk kelly, waar heb je ze besteld? Ik vind het zooooo moeilijk om iets uit te kiezen! Vandaag hebben wij onze 3d/4d echo gehad, zo gaaf!! Hij lijkt ontzettend op z'n vader, echt maf om te zien. En natuurlijk is ie heeeeel knap hahahahaha... mega trots dus. Ik werd overigens dus helemaal niet lekker op een gegeven moment, misselijk-zwart voor de ogen- oorsuizen. Dus even rechtop gaan zitten en watertje. Blijkbaar drukt het dan te veel op die ene ader ofzo, ja lig nu eigenlijk ook nooit meer op mn rug. Heel maf om mee te maken, ging bijna out en dat heb ik normaal nooit. Komt het jullie bekend voor?
Leuk hoor mommied!! Heb je nog een mooie foto om te showen? Ik herken het niet maar toch ook weer wel.. Als ik op mijn rug lig wordt ik niet duizelig maar misselijk... Ook erg vervelend, dus ik zweer tegenwoordig bij mijn voedingskussen!! Lekker op mijn zij liggen met die 'slurf' tussen mijn benen Jeetje ik ben de 30 weken ook gepasseerd! Wat gaat dat opschieten nu he! Nog maar een paar weken werken en dan lekker rust!!! Oh wat kijk ik daar naar uit!! Hopelijk is het dan ook mooi weer! Ik kan echt niet wachten tot de kleine uk er is! Ben ook zoooo benieuwd wat het wordt!
MommieD foto foto foto . Wij hebben de kaartjes hier bij een drukkerij uitgezocht, zit hier zowat om de hoek, en online ben ik daar niet zo handig in, en wil gewoon echt zien wat ik koop... en bij dochter was de service prima bevallen dus vandaar weer terug gegaan naar dezelfde drukker. "Gelukkig" herken ik jouw kwaaltjes niet.... ik heb alleen ontzettend last van brandend maagzuur heel de dag , en me bekken maar t zuur vind ik nog het ergste. Hier wordt ook op de zij geslapen met de "slurf" tussen de benen Ja jez, gaat opschieten nu he.... hoeveel weken moet je nog werken? Laat die zon maar komen ja!!!!! Zijn jullie kamertjes al helemaal af?? Foto foto foto , hier nog niet helemaal dus zal een foto maken als ie helemaal af is.
Ik moet nog 4 weken werken ongeveer! Dus het eind is in zicht! Kamertje wordt hard aan gewerkt, maar er komt nu schot in de zaak! Moesten de hele ellende van behang eraf halen en dat was geen pretje dus nu gauw opschieten met de rest! Morgenmiddag heb ik kraamzorg gesprek, ben benieuwd of het nog een beetje nuttig is
Hier is ie dan... hihi! Wel apart hoor zo'n 4d echo! Wel echt een jongenskoppie heeft ie al vinden wij.
Mooi mommie-d. Vriendin is momenteel ook zwanger van de 2e. 1e zwangerschap waren we ook samen zwanger, beide van een meid. Haar dochter is 8 dagen ouder dan onze dochter. Vanochtend hadden ze weer een echo en t wordt een jongen, zo grappig. Ze is precies 3 maanden later dan ik uitgerekend ook op de 24e . Alleen dit keer kunnen we wel bij elkaar op kraam visite hihi