EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Ja, echt een jongenskoppie mommied!! Mooi hoor!
    Wat kun je dan al trots zijn op je kind he?!?!

Wij zijn nu bijna klaar met het kamertje voor de kleine meid...er moeten nog gordijnen komen...rolgordijnen zijn er al, maar we willen ook nog gordijnen..
    stopcontactjes moeten er weer op en nog een schilderij aan de muur..

Hier schiet het al redelijk op iig....

Wat een weer opeens he meiden!!! Normaal ben ik altijd van de warmte, maar nu lijkt het alsof ik niet veel kan hebben..ppfff...kan natuurlijk ook komen omdat opeens zo warm is....maar laat ik maar niet te veel klagen...dit is wat we wouden qua weer..

Nou fijne avond nog meiden!!

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hier ook hoor girly, kan altijd goed tegen de warmte maar nu..... nee echt niet hoor mij zie je niet in de zon hihi :D. Maar als we dit houden..... hoor je mij niet klagen

3. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh leuk kelly en girlie!
    Ja ben helemaal weg van mn kleine mannetje hihi.. Ook zo leuk dat ie op zn vader lijkt. Kan wel uren naar die plaatjes kijken hahaha.

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    warmte??? zon?????? hellup, waar zijn mijn enkels?! :D

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Houd je zoveel vocht vast jez?

Ohja, gister vergeten maar vanmorgen weer een nieuwe buikfoto gemaakt.
    Waar blijven jullie buikfoto's dan???

6. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Wow, wat een mooie buik Kelly!!
    Zal morgen een foto maken van mijn 31 weken buik...
    En jez...wat vervelend...gelukkig heb ik er niet zo heel veel last van..wel iets vocht, maar niet dat je denkt...hey waar zijn haar enkels..

7. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Hierbij mijn buik met 31 weken [​IMG]

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Wauw mooie buik girly :D

9. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Mmmmwaaah het valt nog mee met het vocht maar ja we doen het er maar mee!

Mooie buiken meiden!!! ik zal binnenkort mijn buik ook weer eens showen, als ik mijn laptop weer eens aan heb :)

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    hierbij mijn buik!

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Mooi jez!!!!

Wij zijn vanavond heerlijk samen uit eten geweest (voor t eerst weer sinds 6 jaar)
    Heerlijke verse uiensoep vooraf, daarna een pannenkoek appel, en als toetje verse aardbeien met slagroom :D:D buikkie heerlijk vol gegeten!!!

12. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Mooie buik jez!!!

Kelly, lekker is dat he..ff met zn tweeen uit eten en dan ook nog je buikje rond eten wat wil je nog meer:p

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Maar je buik was al vol toch kel? ;) kind in de verdrukking? Hihi
    Lekker hoor om weer eens uit eten te gaan, fijn voor jullie dat het weer kon!

Zo vandaag nog lekker een dag vrij!
    Ik ga vanmorgen mijn huis maar eens opruimen, want er is echt een bom ontploft hier met al dat geklus! Niet echt leuk, maarja het moet toch gebeuren! En dan daarna maar eens kijken of het nog een beetje BBQ weer is! Ga ik lekker boodschapjes doen

Fijne dag vandaag, geniet nog even van het weer dames ondanks dat het erg warmis, eind van de week is het gewoon weer koud! :(

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    En hoe is het met de meiden hier?

Jez, hoe is het met je zwangerschaps streep?

Nog "last" gehad van de warmte? Hier viel het mee, veel binnen gezeten, en veel bij me ouders in de tuin in de schaduw.... en dochter lekker in de zon in het badje :D Kan echt niet in de zon zitten, want dan krijg ik vreselijke harde buiken en wordt de kleine nog drukker dan normaal....... Niet zo gek want is dan net een broeikas effect natuurlijk in me buik.
    Dus geen strand voor mij dit jaar..........

Sinds vandaag weer een computer in huis :D. Andere was overleden 3 maanden geleden. Nu hadden ze hier in de computer winkel aan de overkant een redelijke aanbieding dus nieuwe systeemkast gekocht en alles van de oude werd gratis overgezet. Ze hadden nog geprobeerd om de oude op te starten maar dat lukte echt niet meer, was dus echt dood.....
    Wel fijn al me foto's nog gered, muziek overgezet, email doet het weer, en me oude mails staan er weer op!! Helemaal weer happy.
    Was wel weer een dure aanschaf maar kan echt niet zonder. En gelukkig waren toetsenbord, muis en scherm nog goed dus die gingen we ook echt niet vervangen.

Vandaag een koudere dag.......... en ik liep nog in een hemdje buiten, pppfff heb het zo warm!!!!!!!!!! Gelukkig hou ik tot nu toe nog geen vocht vast (hoop dat het ook zo blijft)

Jeetje 32 weken alweer, nog maar max 10 weken te gaan.......... wat gaat het snel (vind ik echt vooral vergeleken bij me vorige zwangerschap)

15. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Heyyy kell,

Jij hebt het ook zo warm lees ik! Nou ik steek ook de moord hoor! Ik ben normaal altijd best een kou kleum, maar nu!! Pfff heb wel lekker 2 dagen in het zonnetje gezeten, ondanks dat ik het bloedverziekend heet heb blijf ik stug zitten haha en ik ben ook lekker bruin geworden! Lig inieder geval niet lijkwit in mijn kraambed als het een beetje blijft zitten :D

Fijn dat je weer een computer hebt, toch soms wel makkelijker dan zo'n tablet he?

Mijn zwangersschapsstreep wordt al iets langer! Gelukkig maar een dun streepje tot nu toe en niet veel donkerder nog, heb jij hem al kel? En de andere meiden???

Vanmiddag weer bij de verloskundige geweest en alles weer goed! Was wel 2 kilo aangekomen in 3 weken :$:$ beetje opletten nu dus hihi, of zal ik gewoon vocht de schuld geven? :D
    Helaas, ukkie ligt nog wel steeds in stuit :) VK duwde wat harder onderin mijn buik en kreeg gelijk een flinke schop terug hehe dus dat was duidelijk!
    Maaar ze zei ook dat het nog alle kanten op kan dus ik maak me nog geen zorgen! Al zou het wel lekker zijn als ukkie draait, want nu krijg ik constant trappen op mijn blaas en een hoofd in mijn maag/longen! Niet fijn joh, ik kan amper bukken of dat hoofdje zit voor me gevoel in mijn keel ergens zo hoog.. Maar ach vooral niet bukken dus ;) en andersom is het ook weer wat!
    Is het bij jullie wel al ingedaald? Of komt dat pas veel later?

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Nee geen zwangerschapsstreep bij mijn te bekennen.... vorige zwangerschap wel... krijg je misschien een meid?? Hihi

Kan normaal goed tegen de warmte maar nu echt niet!!! Dus zal wel wit in bed liggen hihi.

Ach maak je niet druk om die kilo's. Ik zat vorige week al op de 12 kilo. Bij dochter bleef ik bij de 10. Zolang je ukkie maar gezond is en goed ter wereld komt!!!

Hier bijna zeker nog steeds een dwarsligger :D, volgende week weer naar VK. Bij 36 weken moet t kind geloof ik goed liggen. Maak me er totaal niet druk om.
    Dochter lag al "vast" en ingedaald met 36 weken in stuit en is met 37 weken zelf eruit geklommen en gedraaid en weer "vast" gaan liggen en weer ingedaald.

17. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Hier geen zwangerschapsstreep....en gelukkig ook nog geen striae ergens te bekennen..maar kan altijd nog komen..we zien wel

Verder is hier alles goed...vorige keer lag ze al met haar hoofdje naar beneden, maar dat was 2 weken geleden...hopen dat het zo blijft

18. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hier ook geen streep of striae nog gelukkig, maar mn navel is wel steeds minder diep... En ben nog niet zo ver als jullie natuurlijk :)

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hier ook geen strepen of striae :D. Een navel was dat??????? :p hahaha die heb ik al een tijdje niet meer hoor hahaha

20. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Dat maakt helemaal niet uit mommied, dat je minder ver dan ons bent....kun je mss nog wel dingen van ons leren hahahaha..
    En dan nog...je bent zwanger...das het alllerbelangrijkste meid!!!

En kellie...jij hebt al geen navel meer?? Bij jou doet ie plop??? haha..grappig is dat, dat het bij iedereen anders is..

Deel Deze Pagina