EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hier nog wel een navel! En heb er ook nog steeds een piercing in :D

Wordt wel een beetje een raar gezicht nu, dus misschien dat ik hem er binnenkort maar uit haal :)

Hebben jullie soms ook wel eens van die gekke dromen snachts? Ik droom van alles en weet het ook gewoon nog smorgens, dat heb ik normaal echt nooit!!

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Vanmiddag giga verrassing gehad :D, van de meiden waar ik hier in een ander topic in mee klets...........

We zouden (althans dat dacht ik dus) naar S.ealife gaan in S.cheveningen......... en ik zou thuis opgehaald worden.......... nou niet dus want kreeg totaal onverwachts 6 meiden op visite :D:D. Babyshower surprise!!!!!!!
    Was zo leuk, zo gezellig, zo lief........... Ik verwend, dochter verwend, en de kleine verwend. Ook nog cadeautje voor manlief erbij. Van allerlei lekkere dingen hadden ze meegenomen. TOP DAG gehad!!!

En mijn man wist er dus vanaf, en ik heb gewoon echt niks maar dan ook niks gemerkt (normaal merk ik redelijk snel dingen maar nu echt niet)

3. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hey kel, wat leuk!!! Wat lief van ze zeg! Zo bouw je toch weer een leuk vriendinnenclubje op he? Wie waren er allemaal bij?
    Echt superleuk voor je meis! Wat heb je voor leuke cadeautjes gekregen?

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    AFSPRAKENLIJST

05-06: Kelly, controle VK
    19-06: Jez, controle VK + liggingsecho (35 weken)

UITGEREKENDE DATUM

24-7: Kelly1312 krijgt een zoon
    26-7: Girly81 krijgt een dochter
    27-7: Jez geslacht blijft een verrassing
    30-7: Daphne26786 krijgt een dochter
    04-8: Vissertje 84 krijgt een dochter
    04-8: woezelenpip1980 krijgt een dochter
    06-8: Yasmin84 krijgt een zoon
    31-8: MommieD krijgt een zoon
    03-9: Rosa5 krijgt een zoon

Zo heb eens even het een en ander geschrapt :D
    ennehh waar zijn jullie afspraken dames?

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, de meiden van de klustrein waren er. Super leuk!! Heb gekregen, lekkere douchefris, zeepjes voor de kleine, speentje, luiers, billendoekjes, Dochter is verwend met potloodjes, kleurboekjes, en gekleurde blaadjes papier. Voor manlief ook een cadeautje voor de douche :D. En een tafel vol met allerlei lekkere dingen.

Ik heb tot nu toe nog maar 1 afspraak staan voor morgen :D

6. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Wat leuk Kelly!!! Zon verrassing doet je dan wel goed he!!
    En wat zijn jullie dan ook lekker verwend zo te lezen...

Afspraken zet ik er nooit bij...vergeet ik altijd...en zet ook altijd hier wat neer, mocht ik bij de vk geweest zijn...hihi

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    AFSPRAKENLIJST

19-06: Kelly, controle VK
    19-06: Jez, controle VK + liggingsecho (35 weken)

UITGEREKENDE DATUM

24-7: Kelly1312 krijgt een zoon
    26-7: Girly81 krijgt een dochter
    27-7: Jez geslacht blijft een verrassing
    30-7: Daphne26786 krijgt een dochter
    04-8: Vissertje 84 krijgt een dochter
    04-8: woezelenpip1980 krijgt een dochter
    06-8: Yasmin84 krijgt een zoon
    31-8: MommieD krijgt een zoon
    03-9: Rosa5 krijgt een zoon

Datum weer aangepast :D

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo ben weer APK goed gekeurd. Zoontje ligt niet meer overdwars. Ligt helemaal goed en al ingedaald (eigenlijk al te ver, dus moet me rustig gaan houden nu.....). Ze gaan er niet vanuit dat hij er nog uit klimt om te gaan draaien...........maar ja dat deed zijn zus wel dus wie weet hihi :p

Over 2 weken weer terug, om van alles te bespreken hoe en wat over de bevalling.

9. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Oh kel, wat fijn dat jullie mannetje goed ligt! Heb je het eigenlijk gevoeld dat ie draaide? Hopelijk blijft ie lekker op zijn plekje nu! Dat ie al ver is ingedaald, betekent dat dat je niet rustig genoeg doet? Lijkt me dat dat bij een tweede toch allemaal wat makkelijker gaat, omdat je lichaam de weg al weet?

Hier nog steeds in stuit hoor! Ik voel het duidelijk... Grote bobbel (hoofd) onder mijn borst en mega getrappel op mijn blaas! Fijn hoor! :D nog 2 weken krijgt ukkie de tijd, anders moet deze mama-to-be mishandeld gaan worden door de gyn ;) ik wil het draaien wel proberen als het nodig is, want wil liever geen keizersnee! Brrr voorlopig is die hele bevalling nog ver genoeg van mijn bed hihi

Heb gisteren een proefje van mijn tekst van het geboortekaartje getypt...
    Wat vinden jullie van: Hoera, het is gelukt! Ik ben op mijn verjaardag geboren!

Mijn vriend snapte hem niet echt, hij zei iedereen is toch op zijn verjaardag geboren..? :D duhh dat is de grap

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, nee heb niet gevoeld dat ie gedraaid is, maar hij is heel druk in me buik en nog steeds (ik dacht ook nog dat hij overdwars lag)
    Ik doe inderdaad niet rustig genoeg, moet ik nu ook echt gaan doen anders wordt t of een vroege bevalling of plat in bed in ziekenhuis :( beide bedank ik voor, dus echt rustiger gaan doen nu.
    Buik is ook al flink gezakt en het deed al een paar dagen zeer met lopen (aan de onderkant zeg maar) maar ja voor de rest geen aandacht aangegeven want dacht, ach moet dinsdag toch op controle en dan vraag ik t wel.
    Maar ze zei t gelijk al toen ik binnen werd geroepen :), buurvrouw had t ook al gezegd, en ze vond ook dat je t kon zien aan me gezicht dat ik moe ben, staat er al in getekend :(
    Dus RUST!!!!!!

Ging vanmiddag ook boodschappen doen, wandelend, normaal geen probleem maar nu echt anderhalf uur bezig geweest met heen lopen, boodschappen doen en terug lopen (normaal zonder zwangerschap half uurtje woon niet zo ver van t centrum)
    En op de terug weg, ik kon niet meer, zoveel pijn, gewoon huilend thuis gekomen, kon ook niemand bellen. Man aan t werk, ouders op vakantie, buren geen auto..
    Was er echt ff klaar mee vanmiddag, maar begreep nu wel gelijk de VK......

Jez, vind je tekstje leuk hoor.
    Wij hebben vorige week ons proefdruk kaartje gezien, helemaal leuk :D

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Kel, kun je niet wat anders verzinnen voor die stomme boodschappen? Een buurtje of iemand anders het laten doen? Of alles in 1 keer met je man? Ik doe ook maar eens per week boodschappen, voorheen bijna iedere dag... Ik ga samen met mijn mannetje op zaterdag of zondag boodschappen doen voor de hele week en dan hoef ik hooguit nog een keer voor wat verse groenten... (mijn vriezer zit wel lekker vol dus)
    Maar ik ga in ieder geval niet meer alleen lopen sjouwen!

Of anders online Bestellen op de site van albert heijn? Die bezorgen tot in de keuken!

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, sjouwen doe ik sowieso niet want daar heb ik de wandel wagen voor :p. Maar manlief is nu als het goed is weer elke avond thuis. En a.s. zondag komen mijn ouders weer terug van vakantie dus dat gaat wel goed komen hoor :D:D

13. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Probeer maar lekker rustig aan te doen Kelly!!
    Je wil ook niet dat ie te vroeg geboren word....en straks als ie geboren is, dan ben je al druk zat....helemaal met je dochter er nog bij...

14. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Vanmiddag weer naar de vk geweest...ze doet het helemaal volgens het boekje zeggen ze!!
    Helemaal super toch!! Ben ook super trots op mijn dochter....nu al:D
    Ze ligt nog steeds met haar hoofdje naar beneden, dus dat zal ook wel zo blijven verwachten ze...maar ja, je weet maar nooit...maar ik hoop zelf dat het zo blijft..
    Bij de volgende afspraak krijg ik een liggings/groei echo...ben benieuwd..

Een vriendin van mij is afgelopen dinsdag van een mooie dochter bevallen..das 1, nu komende woensdag nog een vriendin die ook een dochter krijgt...en die gaat een ks krijgen..ben best wel benieuwd hoe die kleine meid eruit gaat zien..

15. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Girly, gefeliciteerd met de kleine van je vriendin! Fijn dat je ook weer goedgekeurd bent en dat je ukkie niet zo eigenwijs is als die van mij :D

Hier ook nog alles oke, wordt wel steeds sneller moe en heb vanmiddag gemerkt dat fietsen ook niet zo makkelijk meer gaat vanwege mijn buik, kind zit echt een beetje in de weg :)
    Ook is onze uk nog steeds niet gedraaid, het hoofdje komt echt steeds hoger, lijkt wel of het zich afzet van beneden, af en toe! Het heeft nog 1,5 week de tijd om mij een plezier te doen dus hopelijk gaat dat nog gebeuren :) zal het anders maar eens streng toespreken vanavond :D

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Girly, fijn dat alles goed was!! Enneh gefeliciteerd met je vriendin.

Jez, hopelijk draait die kleine nog van je........... ga je het anders laten draaien?

Hier wil het allemaal niet zo best meer :(, als ik zit dan hangt me buik op me benen. Kleine is HEEL druk, echt me buik is net een golfslagbad/ springkussen.
    Wandelen gaat al niet meer. Elke stap doet gewoon zeer, dus zit zo goed als aan huis gekluisterd :(

Gelukkig zijn me ouders weer terug van vakantie. Manlief is vanmorgen vroeg weer naar Duitsland vertrokken....... hopelijk woensdag weer thuis, voor de voetbal en zijn verjaardag :D

17. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Wow kelly, nu al aan huis gekluisterd? Jeetje wat vervelend en je moet nog even...
    Girly wat goed dat je meisje zo goed groeit! En wanneer moet ie eigenlijk gedraaid zijn? Ik heb echt geen idee hoe hij zit, vorige week voelde ik veel schopjes in mn blaas (au!) en nu weer boven mn navel.
    Ik ga vrijdag nog even lekker 2 weken op vakantie, naar de zon. Hopelijk blijft er dan niet te veel vocht aan plakken.. de kilo's gaan nu opeens heel hard, heb er nu bijna 8 verzameld. Het gekke is dat die vooral in buik en borsten gaan zitten. Dat groeit maar en groeit maar en de rest is nagenoeg (gelukkig) hetzelfde.. Herkenbaar?

18. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Jez, wat vervelend dat jou kleine uk niet wil draaien...nu al eigenwijs hihi..hopen dat het nog wil draaien uit zich/haarzelf..

Kelly, wat vervelend dat je nu al aan huis gekluisterd bent...maar je moet maar zo denken dat het voor een goed doel is...en dat hij veel beweegt moet je ook maar positief zien anders maak je je alleen maar druk..

Mommied...wat fijn dat je nog ff de zon gaat opzoeken...fijne vakantie en geniet er lekker van!!

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja kilo's hier ook alleen maar aan de "voorkant" :D Maar hier toch al 13kilo erbij hoor :D

Vanmiddag verjaardag van mijn oma dus kreeg van de ene oom of tante al te horen..... jezus kel hoelang nog? nou tot eind juli.... dat ga je niet halen hoor......... iedereen vindt me enorm haha

MommieD, geniet van de zon

20. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    @mommied veel plezier op vakantie!!! Lekker nog effe samen genieten meid!

Ik wil het wel proberen te laten draaien mocht het nodig zijn, ik wil liever geen keizersnee! Maar het moet wel te doen zijn, als de arts zou zeggen het wordt lastig.. Nou laat dan maar... Maarrrr gister lag mijn ukkie volgens mij ineens overdwars! Mijn vriend zei het zelfs, je hebt een hele andere vorm buik! :$
    Maar nu ook net zo hard weer in stuit, dus het zegt niks... Heb het idee dat mijn uk me nog lekker even in spanning laat en lekker salto'tjes blijft maken hihi

En die kilo's he...ik dacht ook alleen mooi op mijn buikje... Nou, ik zag van het weekend foto's van mezelf van een feestje.... Wat een dikke kop! Wat een dikke bovenarmen en ik zag zelfs een onderkinnetje!!!! :$ :$ :$ mijn vent vond het allemaal onzin maar toen zag ik pas hoe veranderd ik ben!! Ook een heel ander gezicht ofzo! Mijn god :D

@kel balen dat je weinig meer kan... Maar alles voor het goede doel he! Hopelijk is je mannetje op tijd thuis en kunnen je ouders je uit debrand helpen... Sterkte meid!

Ik moet nog een weekje werken en dan begint maandag mijn verlof!!! Heeeerlijk! Ik kan niet wachten om niks te doen! ;)

Deel Deze Pagina