JIPPIE!!!!!!!!! Er is iemand die aan me denkt 's nachts hihi Hier is het nog steeds feest 's nachts. Overdags gaat het redelijk tot goed, maar 's avonds begint de "ellende" Bij me dochter heeft dit 2 weken geduurd, van 's avonds 18.00u tot 's ochtends 06.00u........... voorweeën Hoop toch niet dat ze bij deze ook 2 weken gaan duren, want dat vind ik niet leuk hoor Nuttige dingen doen............. tsja, hier "moet" ook vanalles gebeuren maar er gebeurd niks omdat ik het niet doe . Ik doe echt niks meer in huis, of buitenshuis............. heb mezelf er maar aan toe laten geven maar oh zo moeilijk!!!!
Ben blij dat je het herkend! Die nuttige dingen zijn helemaal niet leuk! Mijn zolderkamer is echt nog ontploft!! er is geen beginnen aan joh! Was, strijk, babyspullen, oude kleding, schoenen, alles ligt door elkaar.. Vreselijk want ik haaaat rommel! Maar oh wat zit die bank lekker Bij jouw zijn het dus voorweeen... Komt en gaat het dan die pijn? Bij mij voelt het meer als constante ongipijn laag onderin mijn buik boven mijn schaambot... Ukkie was nog niet ingedaald dus dat kan het ook niet echt zijn... In ieder geval veel plezier met de echo morgen kel! We spreken elkaar weer na de controles
Wat een mooi bescheiden buikje Girly Little boy ligt gewoon zoals hij hoort te liggen , wordt al aardig groot geschat , hij weegt nu al meer dan zijn zus met haar geboorte. Ook nu weer te horen gekregen dat hij vast eerder gaat komen............ zoals ik al meer gehoord heb van verschillende om me heen, we zien het wel. Jez, hoe was het bij jouw?
Inderdaad een mooie bescheiden buik girly!!! Weinig last nog? of beginnen de kwaaltjes steeds meer te komen? Kel wat fijn dat hij gewoon goed ligt!! Was het nog wat die echo? Je ziet weinig meer he? Ik krijg niet eens foto'tjes meer voor mijn collectie Hier een hele blije jezzzzzz!! Mijn ukkie is waarschijnlijk vannacht uit zichzelf goed gaan liggen, en dus omgedraaid!! Gister voelde ik nog duidelijk een hoofd boven, maar vanmorgen had ik mij verslapen waardoor ik gelijk uit bed ben gegaan en nieteven lekker aan mijn buik kon friemelen om te voelen hoe het ligt... Kom ik bij de gyn, zet ze dat echoding op mijn buik net boven mijn schaambot... Zie ik toch een mooi rond duidelijk rondje... Het hoofdje!!! Noujaaaaa zeg, dinsdag lag het al voor 5 weken in stuit en ineens bij de gyn niet meer! Wat een wereldkind! Die dacht natuurlijk aan mijn lijf geen polonaise! Hihi De gyn zei dus oke meid, inpakken en wegwezen! nu volgende week weer terug naar de VK voor een bevallingspraatje.... TENZIJ ukkie weer terugdraait, het is nog helemaal niet ingedaald en had nog genoeg ruimte, dus het kan nog alle kanten op. Ik moet dus nog even mijn enthousiasme bewaren.. Weet je wat ik ook zo gek vind? Dat ik gewoon helemaal niks gemerkt heb van dat draaien... Je zou toch denken dat je hele buik te keer moet gaan???
Hey goed nieuws dus Jez!!! Lekker blijven liggen dus kleintje En als het nog genoeg ruimte heeft om te draaien, dan hoef je dat inderdaad niet te voelen. Je merkt het verschil wel hoor, als hij/zij bijna geen ruimte meer heeft...... Echo was niet zo bijzonder meer, je zag er nog maar weinig op. Kreeg nog wel een fotootje mee, maar niet foto waardig hoor om hier te showen
Fijn kelly dat bij jou alles goed is...en dat ie toch nog goed ligt..fijn idee is dat he?!?! En jez...yeaaaahhh!!!! Nu hopen dat jullie ukkepuk lekker blijft liggen, alleen nog ff indalen!! Fijn hoor! Hier vandaag ook groei en liggingsecho gehad...ons prinsesje is al lekker aan het indalen..en ligt er helemaal klaar voor.. Qua groei gaat het ook goed..haar hoofdje en buikje zijn gemiddeld en met haar benen zou ik nu al uitgerekend zijn...ze krijgt dus lange beentjes..maar ja wat wil je...papa en mama hebben allebei lange benen haha...en haar gewicht ligt nu op 2605 gram en word geschat op 3500 gram ongeveer..we zullen zien... En ja mijn buik..iedereen vind hem bescheiden, ikzelf vond van niet...totdat ik een beetje hier ging rondkijken bij meiden die evenver zijn...en ja, dan is ie wel bescheiden ja... Maar ik ondervind wel last hoor..loop als een pinguin..veel last van banden en ook nog me bekkenklachten..veel harde buiken..maar qua voorover bewegen gaat het nog redelijk...
Ik kreeg vanmiddag ook zo'n algemene mail van hoe ver je nu zwanger bent hoe groot en zwaar je kindje nu is enz enz...... Toen dacht ik ach, dat is maar een getal..... maar nu ik bij jouw lees girly dat gewicht...... oh dan krijg ik echt een dikkertje Fijn dat bij jullie ook alles goed is!!! Hier wordt ook heerlijk gewaggeld , kom zowat niet meer vooruit, zware benen, verschrikkelijke pijn in onderrug en ook harde buiken..... Kom maar hoor kleintje Net nog even gauw naar het dorp (met de auto), moest even naar 4 winkels, geshopt voor de kleine. Dacht dat kan nog wel ffies voor de buien losbarsten volgens buienradar........ nou die ene bui stond niet vermeld op buienradar hahahaha 3 verzopen katten op dat dorp en dat waren wij Maar goed het meeste heb ik nu wel (hoop ik)
Dat is ff minder dat jullie goed natgeregend zijn...maar wel fijn dat je nu alles binnen hebt voor de kleine... Het blijft vaak ook een schatting he....gewicht en grootte..maar ik vond 2605 gram al veel voor deze tijd, maar ze zegt dat alles in de lengte zit qua gewicht...nou dat mag ook wel met zulke benen haha..ben nu ook wel erg benieuwd hoe ze er daadwerkelijk uitziet...maar ja..ik zal wel niet de enige zijn hihi Hoe zwaar is jou knulletje ongeveer geschat dan? Of vraag ik nu iets wat je hier al hebt neergezet haha...
Girly, er werd gezegd dat hij nu al bijna 3500 gram zou zijn doe je nu waarschijnlijk hihi. Dochter werd geboren met 3155 gram hahaha, maar ook gezegd dat ze heel lange benen zou hebben en een lang meisje. Nou 46cm hoor een heel klein meisje dus. Maar kan er toch niks meer aan veranderen. Ik snap alleen nu wel waarom ik al 14 kilo ben aangekomen hahahaha, heb een klein dikkertje dap in me buik
Als hij maar gezond is, das het allerbelangrijkste!! En net wat jij zegt over je dochter, die werd ook anders geschat dan hoe ze eruit kwam, dus het blijft alsnog afwachten... Zul je net zien dat jij een schattig klein manneke krijgt en ik een bul van een meid haha....
Wat een ********* nacht zeg Gisteravond weer voorweeën gehad, wat een hel, wat een pijn Sloeg op me onderrug en naar me benen. Ik wist me echt geen houding meer te geven zeg. Slecht geslapen natuurlijk. Hoop niet dat ik nu al ga beginnen met elke avond voorweeën want dan weet ik al hoe het afloopt.............. Straks naar de fysio, benen en rug lekker laten masseren Jullie goed geslapen meiden?
Wat vervelend kelly...verder vandaag wel rustig gehad?? Of ook voorweeen?? Heeft de massage wel een beetje geholpen? Ik slaap zelf ook al een paar weken niet goed meer...veel wakker en als ik wakker ben dan lig ik 2 tot 3 uur om me heen te kijken... Ik heb verder wel last van harde buiken..maar dat schijnt er ook bij te horen zeggen ze haha... Maar ik hoop voor je dat het allemaal wat minder is nu, met de voorweeen...mss beval je wel tussen nu en 2 weken...
Helaas zijn de voorweeen vanavond weer begonnen, nu wel minder heftig dan gisteren maar t is nog geen 22.30u.... toen begon t gister erger te worden. Wel veel harde buiken, kleine zet zich flink af. Massage heeft een paar uur geholpen, daarna was t gewoon weer bal Balen he dat je niet meer gewoon lekker de nacht doorslaapt....
hey meiden wat vervelend dat jullie nachten niet mee vallen! ik heb er gelukkig nog niet echt last van, het enige is dat ik elke dag 'vroeg' (tussen 7 en 8) wakker ben, lang uitslapen wil dus niet echt lukken.. maar zolang ik wel lekker door kan slapen de hele nacht, zul je mij niet horen... die voorweeen he? hoe voelt dat? is dat dan dat het opkomt, even heel erg aanhoudt en dan weer afzwakt? net als een 'echte' wee? of is dat constant pijn? ik had wel van de week weer een avond heel erg buikpijn, wat voelde als ongi-krampen, maar dat was echt 3 uur constant achter elkaar, dus dat zal misschien meer bandenpijn zijn of misschien pijn van het indalen ofzo?
Jez, fijn dat jij nog lekker kan slapen 's nachts Hier zijn de voorweeën, giga harde buiken en pijnlijk, kind zet zich flink af en dat duurt zo'n 30 á 40 sec en dan zwakt de pijn weer maar die harde buiken blijven wel. En dat komt dan bij mij zo om de 2 á 3 minuten weer terug en dat duurt wel zo'n 3u. Soms maar een uur en dan ben ik 's nachts nog een keer aan de beurt Anders moet je eens googlen op voorweeën, dan kan je lezen wat er mee bedoeld wordt.
Klinkt in ieder geval niet lekker kel! Balen! Is er een oorzaak dat je er zo'n last van hebt? Beweeglijk kind? Zelf te druk geweest? Of gewoon pech?
Nee hoor is geen oorzaak. Hoort er gewoon bij. De een heeft er meer last van dan de ander. Bij dochter ook 2 weken lang voorweeën gehad en daarna ingeleid in het ziekenhuis omdat ik zo moe was van die voorweeën dat ik niet meer kon
oh oke, nou ja hopen dat deze laatste weekjes snel voorbij zijn dan maar! ik zat zo eens wat terug te lezen in het forum van de klustrein, maar watskebeurt kel? ik las zomaar een paar berichtjes terug en je kletst er niet meer mee? (ik moet zeggen dat ik er ook bijna niet meer mee klets hoor, heb gewoon te weinig tijd en het gaat daar zo snel bij die meiden )
Jez, ach ja er zijn "dingen" gebeurd / gezegd............. je hebt een pb. Joh alweer 36 weken vandaag...... nog een weekje en dan mag ik officieel thuis bevallen!!! Alles is al klaar, bed staat omhoog. We kunnen bijna 't plafond liggend witten hihi Straks pasfoto's laten maken, om id kaart en rijbewijs te verlengen......... en nog een beetje shoppen, kleine dingetjes nog halen