ohhh dat is makkelijk kel! hier het bed nog niet omhoog, ben wel begonnen met mijn vluchttasje! vorige week een paar heeeele mooie groooooote 'beval' t-shirts gekocht en een paar heeeeel mooie grote onderbroeken (lees: verschrikkelijke tenten!!!!) gekocht voor mijn kraamverband erna hihi ben benieuwd of mijn ukkie nog steeds goed ligt, want ben af en toe helemaal in de war met wat ik voel in die buik! mommied!!!! waar ben jeeee? hoe is het met jou????
Das een mooi buikje jez!! Ben zelf eigenlijk best wel een beetje jaloers Ik heb dan volgens iedereen een bescheiden buikje....en dat wil je niet graag horen....of ligt het aan me hormonen... Er word hier ook niet echt heel veel meer getypt dan wij drietjes geloof ik...mommied op zn tijd nog eens..en that's it.. wel een beetje jammer..
Ruilen Girly???????????? Rustig is het inderdaad, denk dat iedereen toch naar de algemene zwangerschapsclubs is gegaan........
Nou ik heb het prima naar mijn zin hier hoor, kan het hier tenminste goed volgen! Sorry girly, ik heb ook tegen je gezegd dat je een bescheiden buik hebt maar ik zou ook best willen ruilen eerlijk gezegd... Ik krijg alleen maar te horen hoe dik ik wel niet ben! En ook al zullen ze vast en zeker gewoon mijn buik bedoelen (het zit toch vooral bij mijn buik/borsten) ik vind het gewoon geen leuke opmerkingen! Ik kan daar dus ook behoorlijk beledigd door zijn (misschien ook de hormonen?) Ach het is ook nooit goed he, we mogen blij zijn met wat er in zit! boeiend eigenlijk hoe je er uit ziet!
Zeg meiden, per wanneer leggen jullie eigenlijk een zeiltje in bed voor eventueel lekkend vruchtwater? Ik heb vandaag zo'n waterdichte molton gekocht, ben benieuwd of dat wat is, want lees veel over gezweet en gekraak Mijn vriend heeft het het liefst nu al in bed, hij is als de dood dat mijn vliezen zomaar ineens nu al breken in bed
Ach ja jez...je hebt helemaal gelijk, ben ook superblij met de kleine meid die in me buik groeit!! Het zullen ook vast de hormonen wel zijn ja haha... Hier hebben we zondag de matras bescherrmende molton eronder gelegd....en hier geen last van zweten of kraken hoor... Heb ik bij de action gekocht...voor weinig haha...maar weet niet of het voldoende is...want in het kraampakket zat ook iets wat je eigenlijk al op bed moet hebben....en dat schijnt wel te kraken... Maar er word ook gezegd dat 10 procent begint met gebroken vliezen...ach we zien wel...
Hier ook de beschermende molton bij action gekocht. Heb ze van het weekend gewassen en ze moeten er nog opgelegd worden............. Dus weet nog niet of 't kraakt.......... vorige zwangerschap helemaal geen beschermende matjes of wat op me bed gelegd, maar handdoeken. Sliepen toen nog in een waterbed
Zo vandaag een verplichte rustdag/bed dag............... Die voorweeën breken me nu op 's avonds en 's nachts. Dochter is een dagje naar oma toe, en ik vertoef lekker op me bedje
oke, jullie hebben je bedje dus ook al veilig opgemaakt! dan ga ik er, als ik van de week mijn bed ga verschonen, ook maar eens een waterdicht geheel van maken volgens mij zit er inderdaad in het kraampakket één of ander bouwzeil voor in je bed lijkt mij ook niet echt fijn! ik kreeg wel als tip van de vrouw van de kraamzorg om matjes te knippen van zo'n zeiltje om op je bank en in je auto te leggen, mochten je vliezen daar breken! het schijnt dat als vruchtwater ergens in trekt, wat je niet kan wassen, dat de lucht dan zó erg is dat je het weg kan doen laten we dat risico dan maar niet nemen, is zo zonde van mijn auto @kel, neem lekker je rust meid! geniet van je dagje! (ookal is het zonder je meisje )
Heerlijke dag niks gedaan. Dochter heeft veel plezier gehad bij opa en oma . Morgen wordt ze weer opgehaald, dus nog een dagje rust voor mij, en 's middags naar de pedicure
Das nog wel een goed idee jez...van de kraamzorg...je zit er niet echt op te wachten dat het in je bekleding trekt.. En kelly...wel ff lekker lijkt me..dan heb je ff tijd voor jezelf en dat je lekker op bed kan liggen wanneer jou uitkomt..met een kleine om je heen doe je het toch niet..en nu heb je je rust echt wel ff nodig..
Lekkerrrr kel! Hopelijk ben je lekker bijgekomen! Minder harde buiken gehad vandaag? Of dat niet echt? Fijn dat je paps en mams willen oppassen! En dan morgen lekker even tutten bij de pedicure! Geniet er van meid! Hier morgen weer even bij de VK een controle, daarna even ergens koffie drinken met een vriendin en ik hoop smiddags nog even lekker in het zonnetje te kunnen zitten! Lekker geen nuttige dingen, want die heb ik vandaag al zat gedaan! Ben flink aan het poetsen geweest en ik had echt een voldaan gevoel! morgen weer even relaxen! Ga nu maar even proberen te slapen
Zo Jez, lekker aan de poets geweest dus!! . Succes bij de VK, en geniet van je bakkie daarna. Hier veel gerust, maar echt geholpen heeft het niet hoor. Maar hoef even niet constant achter me dochter aan te hollen rennen en vliegen, ze krijgt nu even de aandacht die ze normaal van mij krijgt maar dan nu van oma Ik hou me vooral bezig met NIKS, en dat is ook niet alles hoor hihi Zonnetje is hier nog niet echt te bekennen................ ach en even lekker naar de pedicure vanmiddag is ook geen overbodige luxe hihi, lekker even laten verwennen die arme voetjes
Hier helaas ook (nog) niet echt een zonnetje die doorzet! Had me er eigenlijk wel op verheugd.... Ik krijg nu wel een klein beetje last van vocht vasthouden dikkere enkels, dikkere handen/vingers. En af en toe heb ik er gewoon een tintelend gevoel in
Oh balen Jez, dat je vocht vast gaat houden Hier gelukkig nog geen last van. Hoe was het bij de VK? Ik ben weer keihard met me neus op de feiten gedrukt dacht even het huis te stofzuigen en dweilen, nou dat werd me niet in dank afgenomen, voorweeën en harde buiken pppfff, nog een kwartiertje en dan ga ik waggelen naar de pedicure Hier is het gewoon vies benauwd bah
Kelly; de uk zit nog steeds op zn plekkie zie ik! Hoe k je een week of twee terug zag schrijven dacht ik dat t echt niet lang meer zou duren.. Lekker rustig aan doen he!!
Hey anz, ja uk zit nog in de buik . Ben het echt behoorlijk zat op 't moment. dochter is al 3 dagen bij mijn ouders aan het spelen, eind van de middag wordt ze weer thuis gebracht. Dag en nacht ritme is helemaal omgedraaid, wordt er niet goed van. Van mij mag die nu echt wel komen hoor!!!! Kan niks meer, alles doet me zeer en zo kan ik nog wel een hele klaag/was lijst opschrijven hihi. Maar uh...... hoe is het bij jouw dan?
Bij de VK ging het goed gelukkig! Ukkie ligt gewoon goed! Heb wel ijzer tekort dus heb daar nu pilletjes voor.. Kel, je mag echt niet meer zulke dingen doen in huis hoor! Je lijf en je kindje gaan voor hoor! Jammer dan hoe het huis erbij zit maar dan moet je maar even hulp voor vragen... Laat die uk nog maar even rustig zitten, des te makkelijker heeft ie het waarschijnlijk na de geboorte! Amen hihi