EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Oja hoe was het bij de pedicure? Lekker verwend???

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo dat was echt heerlijk, ben ook 3 cm gekrompen van al het eelt wat ze weggehaald heeft hahaha :p:p

3. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Sorry!!! Was op vakantie :)...
    Lekker weertje gehad maar ook errug blij om terug te zijn, is dat de nesteldrang hihi?
    En vond 35 graden ook echt niet te doen, continu hete voeten en dikke vingers en voeten, poeh dat zwangere lijf heeft ook wel nadelen :). Gelukkig is de kleine zeer actief maar nog niet zo dat mn ribben zeer doen.
    Jullie zitten al tegen het einde, wat spannend. Ik nog 3 weekjes werken voor t verlof. Dan ga ik me ook storten op wasjes met neutral en zeiltjes van t kraampakket. We hebben wel al een keuze gemaakt voor t kaartje. Doen jullie ook proefkaartjes?
    Maandag hebben we btw groeiecho, ben benieuwd of ie al die pastaatjes en ijsjes ook heeft gebruikt om lekker te groeien ;).

Groetjes!

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Heyyy mommied! Ik miste je al! ;)

Lekker hoor nog even weg! Waar ben je geweest? Fijn dat je het zonnetje een beetje mee hebt genomen! ;)

Nog 3 weken en dan mag je ook lekker genieten meis!! Nou ik kan je zeggen, het is heeeeerlijk! Lekker doen waar en wanneer je er zin in hebt! Hopelijk gaan de weken snel voor je, al is dat meest niet als je het graag wil :D

Ik heb vandaag de proefdruk van het kaartje thuis gekregen! Helemaal leuk het kaartje, we zijn er helemaal blij mee! Dacht wel ineens oei nu wordt het wel heel echt! Hihi muts dat ik ben :)
    ik zou wel even een proefdrukje laten maken hoor, is wel zo leuk om te zien alvast en je kunt het nog even extra checken op foutjes.

Leuk de groeiecho! Als je geluk hebt kunnen ze misschien nog een mooie foto maken van het hoofdje?

Jeetje vandaag was voor mij wel een vochtvasthoudende dag zeg! Ik kon mijn tenen haast niet meer bewegen en voelde ze ook amper meer door het slapende gevoel erin!!!! Heb nu de hele avond beentjes in de lucht gehad en het gevoel is weer terug gelukkig!

Welterusten dames en fijn weekend!

5. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    He bah jammer dat je zoveel last hebt! Maar aan de andere kant.. Dan ben je wel helemaal klaar voor de bevalling en dat is natuurlijk wat moedertje natuur probeerd te bereiken :p
    Nou laat de uk iig nog 3 dagen zitten, dan kan je lekker snel weer naar huis na de bevalling ;):)

Hier gaat t wel goed :)
    Hoop dat de uk blijft zitten tot 37 weken maar heb toch echt wel veel krampen en voorweeen dat k af en toe twijfel of k niet aan de bel moet trekken..
    Gister even gebeld maar toen zwakte de krampen alweer af dus a.s donderdag ff naar de vk (reguliere afspraak) en dan ff overleggen of er niet ff gevoeld moet worden enz.
    Zit niet echt op t gefriemel te wachten maargoed de laatste keer dat k dit had en er gevoeld werd had k 3cm en ben k de volgende dag bevallen.
    Dus toch maar ff voor de zekerheid..:)

6. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Leuk Jez een proefdrukje, dat ga ik ook wel doen hihi.
    Wat vervelend van je voegen, vind het nu al zo naar als mn ringen strakker zitten en tenen dik lijken :cool:. We waren in Italie, zo'n 35 graden gemiddeld...pffffff...

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Oei Anz, jij ook rustig aan doen dus................

MommieD, fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad! Nog eventjes en dan lekker je verlof in :D

Wij hebben ook een proefdrukje gehad van het geboortekaartje maar dan gewoon over de mail.

Pffff.............. moest net met dochter lopend boodschappen gaan doen, manlief is naar zijn kinderen. Was de bedoeling voor een paar uurtjes maar hij vond het nodig om geld uit te geven en naar de Apenheul te gaan de hele dag. Normaal vind ik dat helemaal niet erg, maar nu zo op het einde vind ik het niet prettig als hij zo ver weg is......... Maar ja hij zal vast een heerlijke dag hebben met zijn kids :D Dus die is niet voor 18.00u thuis, dus moest wel lopend boodschappen gaan doen :(

Loopje waar ik normaal binnen een half uur wel terug ben (heen lopen, boodschappen doen, terug lopen) heb ik nu anderhalf uur over gedaan. Me lichaam wil dit echt niet meer, oh en een pijn een pijn, kan wel janken zo zeer doet alles :(:(

Nu met dochter maar in bed, ik rusten en zij op de tablet lekker spelletjes doen ;)

8. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Oh oh oh kelly, t zit je ook niet mee he!

9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ach en stront eigenwijs als ik ben, heb ik al me was voor deze week weggewassen, gedroogd (buiten en sommige in de droger), gestreken, opgevouwen. Alles ligt weer heerlijk schoon in de kast.
    Heb tussendoor me keukenkasten van binnen en buiten gesopt :D

Nesteldrang? Nee hoor, was gewoon nodig!! Of frustratie schoonmaak kan je het ook noemen hahaha :p

Sms't ie dat ie naar huis komt, dus ik sms... hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad. Sms't ie terug, nee voor me gevoel niet, want ik miste jullie erbij.... lekker zonde weer van het geld ;)

Zal straks de klap wel krijgen van me lichaam zodra ik ga rusten. Morgen zondag dus een echte rustdag!! 's middags een verjaardag, en de rest van de dag doe ik HELEMAAL NIKS!!!!!!!!!

10. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Haha zo herkenbaar ik ga ook altijd maar door ook al zegt iedereen (en mn lichaam) dat t teveel is:D
    Stilzitten met nesteldrang is ook gewoon niet te doen he:p
    Volgende keer lekker met zn alle een dagje weg dan maar he;)
    Fijne rustige dag vandaag!!

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Oh kel, eigenwijs kan je wel zeggen ja! Je kan het niet laten he! Die boodschappen kan een ander toch ook doen? Of je man als ie thuis kwam?

Anz, ben benieuwd hoop voor je dat je nog geen ontsluiting hebt, dat zou niet goed zijn nú al! En wat lees ik? Ben je tenhuwelijk gevraagd vorige week???? Gefeliciteerd meid!

Mommied, lekker hoor italie! Wel warm inderdaad maar als je weinig hoeft te doen is het wel lekker! Beter dan dat rotweer hier elke keer! Stomme regen :(

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jep, en heb het te verduren gehad ook vannacht en vandaag. Kan zowat niet lopen van de pijn :(. Eigen schuld he.....

Vanmiddag lekker naar verjaardag geweest, super leuke middag gehad. Dochter ook, die kon lekker spelen met hun dochter :D. Arm meisje zit sinds gisteren onder de waterpokken :(, toch gewoon gegaan met dochter, wie weet krijgt ze het eerdaags ook.............. ze kan het maar gehad hebben (gemeen he)

Net thuis, genoeg te eten en drinken gehad dat we nu even lekker met z'n 3tjes languit op de bank gaan :D

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Goedemorgen,

Jeej morgen 37 weken :D:D. Alles is nu echt klaar, "vlucht" tas staat ingepakt en klaar.

Morgen op controle bij VK, van mij mag het komen hoor ;)

Hoe is het met de andere meiden?

14. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Schiet lekker op he Kelly!!!! Ik weet nog wel dat we dit topic begonnen....en nu al weer op het einde van onze zwangerschap..

Succes morgen bij de vk...

15. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Ja echt bizar hoe snel t gaat zeg! Hier net groeiecho gehad, hij ligt al keurig met zn hoofd naar beneden en is helemaal normaal qua groei. Echt fijn! En zn hoofd is 'beschaafd', haha dat scheelt ook bij de bevalling! Hebben jullie eigenlijk al last van vocht?

16. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Wat fijn dat alles goed gaat qua groei mommied!! Ook wel leuk om weer ff te kijken he...en zeker fijn dat ie een beschaafd hoofdje heeft...
    Hier hou ik wel iets vocht vast..maar niet onnoemelijk veel, gelukkig.. Bij jou wel zo erg?

17. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh fijn zeg girlie! Bij mij valt t mee, als het warm is dan wel wat in de handen en voeten maar gaat ook weer weg gelukkig. Maar je hoort weleens dat t erger wordt, dus was benieuwd hihi...

18. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hoi dames

Stond geloof ik hier ook op de lijst.
    Ben vanochtend onverwachts met 35 weken bevallen van ons zoontje!
    Hij wilde blijkbaar niet meer blijven zitten....

19. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Wauw yasmin, gefeliciteerd!! Gaat alles goed met jullie?? Was je al wel met verlof en er helemaal klaar voor?

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Yasmin, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Ik hoop dat met jouw en de kleine alles goed is gegaan?
    Lekker genieten van het mooie geluk!!!!

@Hier geen vocht vasthouden gelukkig. Heb al meer dan genoeg ellende, dus geef mijn vocht wel aan een ander :p

Deel Deze Pagina