Ik kan het je nog sterker vertellen. Had eerst een negatieve test.. en nu een super positieve. Houd moed, het komt vast goed!
oke ik hou de moed er in bedankt dat ik het hier toch even kwijt kan want je snapt wel dat het geen lekker gevoel is
Tuurlijk snap ik dat. Ik snap het nog steeds mijn test is wel posetief maar voel niks alleen slecht slapen voor de rest ben ik nog steeds bang dat me eigen lichaam me voor de gek houd
vind het zo stom het is voor mijn de derde keer je zou denken dat je dan een stuk nuchterder ben maar lijkt wel de eerste keer pfffffffff
Linny, gewoon positief blijven denken he think pink Misschien maakt je lichaam gewoon nu wat minder snel HCG aan??? Of is je urine gewoon niet geconcentreerd meer nadat je iets gedronken hebt??? Ik heb hier nog 1 test liggen thuis, die ga ik denk a.s. donderdag doen. 's middags tussen 2 en 3 worden de flessen van MvM gebracht.
AFSPRAKENLIJST 13-12: Kelly1312, intake gesprek bij VK 15-12: Princess79, 1e echo + intake vk 16-12: Yasmin84, 1e echo 19-12: Girly81, intake + 1e echo 20-12: Jez, 1e echo bij VK 22-12: Kelly1312, 1e echo 27-12: Yasmin84, intake VK 28-12: daphne26786 1e echo+ intake ??-12: linny nog geen afspraak gaat naar HA UITGEREKENDE DATUM 25-7 Kelly1312 26-7 Girly81 28-7 Princess79 30-7 Daphne26786 31-7 Jez 03-8 Sky 03-8 linny 04-8 Yasmin84 05-8 Sas1979 Toch maar me zelf uitgerekende datum erbij gezet vond het zo raar dat ik nog niet op het onderste lijstje stond
Even over het geslacht van je beeb.... * Willen jullie weten wat het wordt? * Ga je het dan ook geheim houden of mag iedereen het weten? Ik wil heel graag weten wat het wordt, en iedereen mag ook weten wat het wordt
AFSPRAKENLIJST 13-12: Kelly1312, intake gesprek bij VK 15-12: Princess79, 1e echo + intake vk 16-12: Yasmin84, 1e echo 19-12: Girly81, intake + 1e echo 20-12: Jez, 1e echo bij VK 22-12: Kelly1312, 1e echo 27-12: Yasmin84, intake VK 28-12: daphne26786 1e echo+ intake ??-12: linny nog geen afspraak gaat naar HA UITGEREKENDE DATUM 25-7 Kelly1312 26-7 Girly81 28-7 Princess79 30-7 Daphne26786 31-7 Jez 03-8 Sky 03-8 linny 03-8 Jessica 04-8 Yasmin84 05-8 Sas1979
3 augustus is populair geloof ik! Geslacht wil ik zelf graag weten. Als het eenmaal geboren wordt is de blijdschap zo groot dat het toch niet meer uit maakt. Nu kan ik twee keer blij zijn. Denk niet dat ik het veel anderen zal vertellen als ik het eenmaal weet. Is denk ik toch een beetje een geheimpje voor mij dan.
hoi kelly wij willen het ook weten van mijn mg iedereen het weten maar van me man niet denk ik we hebben het er nog niet over gehad maar jullie mogen het wel weten en me vriendinne ook
Ik wil zeker weten wat het wordt en iedereen mag het weten ook. Ik wil graag een meisje maar het maakt me eigelijk niet uit als het maar gezond is
Ik wilde ook graag een meisje en die kreeg ik ook . Vanaf de dag dat ik misselijk uit bed kwam zei mijn man gelijk oh je bent zwanger en het wordt een meisje hihi. Achteraf had hij nog gelijk ook. Nu weet hij het niet. Ik zou nog een meisje heel leuk vinden, maar zou het ook wel leuk vinden als ik nu een jongetje zou krijgen.... Maar het belangrijkste is als het maar gezond is en 10 vingertjes en 10 teentjes, en met alles erop en eraan
Linny- geef niet op. Ik ben momenteel ook heel erg onzeker en bang dat het misgaat. Vanochtend helemaal geen symptomen meer behalve echte flinke krampen. Ben echt bang nu...
Er word hier ook al lekker geschreven. leuk!! Hier weten we eigenlijk niet of we het willen weten of niet...net wat een paar anderen zeggen....als het maar gezond is en 10 vingertjes en 10 teentjes heeft Maar Linny...je moet niet gelijk denken dat het niet goed zit, volgens mij heb ik wel ergens een keer gelezen dat het wel voor kan komen... En anders ff naar de ha gaan om ff bloed te laten prikken...dan weet je snel genoeg hoe of wat. Zelf moest ik afgelopen donderdag naar vk (omdat ik giga pijn in de buik had al een paar dagen) daar konden ze niks met de echo zien. Op naar het zh om bloed te laten prikken...net thuis..worden we gebeld of we zsm naar de gyn willen komen ivm met dat ze dachten dat ik bb.zw. had toen ik daar kwam hadden ze m'n hcg binnen en die was goed en toen gingen ze weer een inwendige echo maken... En ja hoor....een heel lief klein vruchtzakje te vinden...IN de baarmoeder...wat waren we blij. Wat ik wil zeggen linny is dat je je niet te snel druk moet maken, zolang er geen bloed te bespeuren is. Kom op meis...think pink
we moeten posetief blijven denken hoor dames think pinkals we niet posetief blijven gaat het mis dus koppies omhoog en moed blijven houden
@ Linny niet opgeven hoor meid! Snap dat je er onzeker van wordt hoor maar echt niet opgeven de volgende test word vast een knaltest! @Kelly Wij willen wel weten wat het wordt maar houden het voor onszelf.