EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Oja ik doe ook nog even *de 37 weken dans* ;)

Word wel steeds spannender maar ik krijg ook wel steeds meer het gevoel van, als ik nu beval mag het gewoon en is de kans steeds groter dat ons ukkie het gewoon goed maakt!! Whiehoeeeee ;)

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jeej Jez, jij ook op de 37 weken beland :D

Dochter begint nu ook wel dat de beeb eruit mag hihi. Zegt ze tegen me buik, beeb uit en dan met d'r handje zo van kom maar :p. Ze zegt dan beeb bed, zij ook bed (zij noemt ze zich zelf), en mama moe, kom beeb :p
    Hielp 't maar..... ;)

En ja Jez, die zin ach afschuwelijk hoor het ook dagelijks bah ;)

Even wat smerigs........ hoe is het met jullie ontlasting? :)
    Hier eigenlijk altijd al moeite mee gehad, eens in de week was normaal (voor de zwangerschap al). Nu was het gister al 3x op een dag, en vandaag ook al 2x geweest..........

3. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Kel, er zal er wel eentje op je darmen aan het duwen zijn!! :D
    Je mannetje neemt alle ruimte van je darmen waarschijnlijk in beslag!
    Hier nergens last van, behalve een apart kleurtje van de ijzerpillen hihi

Volgende onderwerp!!!

Mij werd aangeraden als ik te veel last krijg van vocht in mijn voeten om dan voetreflextherapie te laten doen om het vocht beter te laten afdrijven... Zou dat vergoed worden? Anders ga ik wel eens even zo'n massagebeurtje boeken! ;)

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, zou je verzekering ff bellen, dan weet je het gelijk :D

5. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Fijn jez dat alles goed is met de kleine in je buik...en zeker een ukkie..wel leuk toch!!

Kelly...wat vervelend he dat je niet kan slapen...ik heb vannacht ook wakker gelegen van 2 uur tot half 6..ppfff
    Qua ontlasting...voor de zwangerschap ging het niet makkelijk..begin zwangerschap ook niet...maar vanaf 15 weken ongeveer kan ik gelukkig elke dag....en wat jij nu hebt..schijnt te zijn dat je darmen nu grotendeels geleegd worden voor je bavalling...wat ik gehoord heb hoor...dat kan een teken zijn dat de bevalling er aan zit te komen...

Even een updateje van mijn kant....vanmorgen naar de vk geweest en het zag er allemaal goed uit...een minie buikje wat ze zegt haha..maar mn gewicht..ppffff...ze was al diep ingedaald..goed teken..en voor de rest deed ze het ook goed!!

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Girly, fijn dat alles goed was

Bij jouw trouwens ook Jez :D

Ach Girly, dat gewicht gaat er wel weer af hoor!! Hier ook veel te veel kilo's om mee te dragen, grootste gedeelte verdwijnt straks bij de bevalling wel ;)

Ik had ook al ff op google gezocht en had ook gelezen dat het kan zijn de de bevalling zich aan het voorbereiden is....... hoop hoop hoop hoop hoop ;)

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Fijn girly!! En ik denk dat we allemaal wel wat minder kilootjes erbij hadden willen hebben! :)

Inderdaad kel, wie weet! Nu alleen nog even volop kotsen en je weet zeker dat het dichtbij komt! ;)

Hier ook weer aan de spuug vanmorgen :( leuk hoor, dat niet willen indalen! Krijg je weer last van het zuur!

(goh het is wel klachtenuurtje hier he haha)

8. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Haha tis wel te merken dat jullie allemaal al verlof hebben, gezellig zo!
    Die ontlasting btw, praat me er niet over. Vanaf dag 1 van de zwangerschap heb ik minimaal 1x per week een soort mini bevalling om t eruit te krijgen, echt vreselijk. Maar goed als ik genoeg roosvicee laxo drink en alleen maar volkoren dingen gaat t redelijk goed.
    Heb je zoveel vocht in je voeten Jez? Hebben jullie ook dat ze zo heet aanvoelen? Ik heb op de vakantie zelfs koelelementen tussen mn voeten gelegd. Oh en ook mn handen zijn zo warm en zweterig de hele tijd, komt dat ook bekend voor? Hier nog 2 weekjes werken tot verlof, yes!!

9. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik heb er soms last van ja, de ene dag heel erg, de andere dag weer bijna niet, er is geen pijl op te trekken waardoor ik de ene dag meer last heb dan de andere! Maar als ik gratis een uurtje voetmassage krijg hoor je mij niet klagen :D ik zie dat ik het vergoed krijg dus dat is niet verkeerd!

En die warmte... Ik heb soms echt dat de straaltjes zweet langs mijn rug en benen lopen bleeeehhh (dus waar dat vocht vasthouden nou vandaan komt??? Ik zweet en pies als een gek en nog blijft er vocht achter! :$)

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Mogge, nog steeds "baby loos" hier :p

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik dacht al, waar blijf je nou!!! ;)

12. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Succes met de laatste loodjes dames!!
    Hier ook nog ontlasting gehad vlak een aantal uurtjes voor de bevalling. Daarna heeft het 4 dagen geduurd voordat ik weer kon.

Geniet van jullie verlof en rust goed uit. Heb dat namelijk moeten missen.

13. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Hallo meiden
    Af en toe wel wat gelezen maar daar bleef het bij. Sorry.
    Hoop dat het allemaal een beetje gaat met iedereen zo tijdens de laatste loodjes.
    Groetjes princess79

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen

Ach zie het van de positieve kant! Jij hebt aaaaalle tijd met je ukkie! Gaat het goed met jouw en de kleine??? :)

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Yasmin, hoe gaat het met jullie?

Haha Jez, heb ik al dagelijkse meldplicht?? :p

Is het bij jullie ook nog zo benauwd? En raar weer? pppfff....... mijn zwangere lichaam wordt niet vrolijk van dit rare benauwde weer :(

16. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Het gaat op zich wel prima. Hij blijft in het ziekenhuis tot hij goed gaat drinken. Krijgt het meeste nu via de sonde binnen. Echt 'genieten' zit er nog niet in. Maar het gaat de goede kant op.

Binnen geen last van de warmte. Geen flauw idee hoe het nu buiten is. Maar benauwdheid en dan nog icm zwangerschap is zeker niet fijn!!

17. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Nou hier is het prutweer, regenregenregen word er niet vrolijk van! Doe mij dan toch maar dat hete zonnetje!

Kel, ja bijna wel hoor, je weet maar nooit!

Yasmin, jammer dat je uk nog niet de hele tijd bij je kan zijn lekker thuis, maar dat komt vanzelf.. Hopelijk drinkt ie gauw zelf!

18. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Nog steeds niks hoor ;)

Heel rustig dagje vandaag, erg veel pijn van onder :(. Kan bijna niet lopen van de pijn dus veel op bed gelegen en zelfs dan doet het zeer :(

Voor de rest eigenlijk niet veel te melden................

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Mogge!!!

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930